Er is niks mis met je geheugen. Op woensdag had Hilversum 2 Kletskop met Annette van Trigt, en 's middags Nederland Muziekland met Chiel van Praag. Op woensdagmiddag zat de VPRO op Hilversum 3.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef Jane het volgende:
Ik herinner me woensdag als de ene dag in de week dat je van Hilversum 3 's ochtends naar Hilversum 2 (toch?) overschakelde, omdat je dan op 3 de EO met de Muzikale Fruitmand had.
En op de andere zender had je dan Veronica, met Bart van Leeuwen en Annette van Trigt.
'Life is what happens to you while you’re busy making other plans...'quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef flyguy het volgende:
life is that what you do while you make plans.
Yep, geboren op Johns 35ste verjaardag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef flyguy het volgende:
(wist trouwens niet dat sean op de zelfde dag als john is geboren)
Grow old along with mequote:As the album comes toward the close, the tone turns sentimental, culminating with one of John's loveliest tunes, "Grow Old With Me," as presented on a home-recorded cassette in lieu of a studio recording. The ironies of this song and some of the other Lennon material are obviously poignant in the light of the cruel events of December 8, 1980;
Dat Hilversum2 Kletskop met Annette van Trigt en s'middags met Chiel van Praag, werd door omroep veronica uitgezonden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er is niks mis met je geheugen. Op woensdag had Hilversum 2 Kletskop met Annette van Trigt, en 's middags Nederland Muziekland met Chiel van Praag. Op woensdagmiddag zat de VPRO op Hilversum 3.
Ja, die was ook leuk.quote:En Will Luikinga met dat spel met die muntjes.
Ja. Giel.vara.nlquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef Jane het volgende:
Jammer dat ik dat gemist heb. Is Giel nog terug te luisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |