Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Kinga het volgende:
Werkelijk, moet je kijken hoe moeilijk het voor ze is om hun bek 10 minuten dicht te houden erover!
Zou goed kunnen....... ik ben niet zo'n Eminem kenner.....quote:Op woensdag 7 december 2005 19:04 schreef Chica87 het volgende:
Ze draaiden trouwens toch Lose Yourself van Eminem en niet Stan?
Dido zit al vol genoeg van zichzelfquote:Op woensdag 7 december 2005 19:04 schreef Kinga het volgende:
Ok ze mogen die dingen dus niet delen... MUHAHA Dido had niks
Ze worden nu opgenoemd, Sjetquote:Op woensdag 7 december 2005 19:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou goed kunnen....... ik ben niet zo'n Eminem kenner.....
- Raindrops are falling on my head
- Lose yourself van Eminem
- Somewhere over the rainbow
- Aquarius
- Always look on the bright site of life
- Take my breath away
- Staying alive ?
- Toen ik je zag
- Iets van Assepoester [thanks Bunnyma]
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou goed kunnen....... ik ben niet zo'n Eminem kenner.....
- Raindrops are falling on my head
- Lose yourself van Eminem
- Somewhere over the rainbow
- Aquarius
- Always look on the bright site of life
- Take my breath away
- Staying alive ?
- Toen ik je zag
- Iets van Assepoester [thanks Bunnyma]
- Singing in the rain
- 'iets' van Pulp fiction ?
En dat klopt ook... Joost zei tegen Ingrid... daar mogen we niet over praten.quote:
Doe niet zo zielig, alsof jij alles uit je hoofd weet, googlemuts.quote:
Ja nog een filmavond! Nu met fragmenten van de afgelopen week!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Sjet het volgende:
Zouden ze een filmavond krijgen nog?
Big Brother Reveals: Directors cut.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Sjet het volgende:
Het zijn inderdaad allemaal liedjes uit een film he?
Zouden ze een filmavond krijgen nog?
Roel op het toilet:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Big Brother Reveals: Directors cut.
With not seen before moments, like the 3rd hand help and throwing food away.
Konden ze vanaf dag 1 al nietquote:Op woensdag 7 december 2005 19:13 schreef Dropkick het volgende:
Joost kwam de dagboekkamer uit en begon er over te praten wat hij gekregen had.Meteen inleveren dat spul.Zijn ze nou echt zo dom?Dido kwam de dbk uit en zegt we mogen er niet over praten,en toch doen ze het.Lezen kunnen ze niet en nu ook al niet luisteren.
Wel sneu voor haarquote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Dido is dan wel echt een kneus, als iedereen met iets terug komt en zij niet
Dat was een keuzequote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Yeah en dan zo egoistisch als eerste naar binnen vliegen.....de eerste zullen de laatste zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Dacht ik ookquote:Op woensdag 7 december 2005 19:23 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Yeah en dan zo egoistisch als eerste naar binnen vliegen.....de eerste zullen de laatste zijn![]()
Nu wel, ze zijn allemaal al geweestquote:Op woensdag 7 december 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
ze mogen er toch nog niet over praten
Nee, pas als Ingrid (de laatste) terug isquote:Op woensdag 7 december 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
ze mogen er toch nog niet over praten
Ja zo gaan die 2 tegenwoordig met elkaar om. Elkaar afzeiken achter de rug en in elkaars gezicht op een paar zeikerige opmerkingen schijnheilig leuk doenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:38 schreef Fatalspeed het volgende:
Lieske noemt roel een "egoist" (tegen Ingrid).
Roel komt 10 seconde later terug van de DBK en lieske doet weer ineens heel geinteresseerd tegen roel...![]()
je mag toch wel interesse hebben in een egoistquote:Op woensdag 7 december 2005 19:38 schreef Fatalspeed het volgende:
Lieske noemt roel een "egoist" (tegen Ingrid).
Roel komt 10 seconde later terug van de DBK en lieske doet weer ineens heel geinteresseerd tegen roel...![]()
mag toch want Ingrid is in de dbk dus die kan er geen voordeel meer uithalenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:45 schreef cuall het volgende:
Ingrid is toch nog steeds in de DBK? Ze hebben het er uitgebreid over gehad?
Het gaat er niet om wat jij er van vindt, het gaat er om wat BB heeft gezegdquote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mag toch want Ingrid is in de dbk dus die kan er geen voordeel meer uithalen
dat hebben ze nu toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef melke het volgende:
Krijgen ze geen woensdag avondje etentje?
het is zoals ik denk dat BB dat ziet en dus het feit dat ing er geen voordeel uit kon halenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij er van vindt, het gaat er om wat BB heeft gezegd
Niet zoals anders he? Misschien vanavond nog iets anders?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef melke het volgende:
Krijgen ze geen woensdag avondje etentje?
BB ziet dingen vaak verkeerd, en komt daar te pas en te onpas op terug.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het is zoals ik denk dat BB dat ziet en dus het feit dat ing er geen voordeel uit kon halen![]()
Ze hebben net toch 'hapjes' verdiend?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien vanavond nog iets anders?
Ja vanwegen een opdracht. Normaal is er op woensdag altijd iets extra's. Die foto albums e.d krijgen ze meestal ook danquote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze hebben net toch 'hapjes' verdiend?
Dido niet.....quote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze hebben net toch 'hapjes' verdiend?
Waarom kijk je dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit nu al 2 uur naar die streams te kijken en kan alleen maar tot de conclusie komen dat ik er momenteel geen hol aan vind....
O trouwens, hoi
wat is dan het bommetje?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef Pijlemans het volgende:
En Klaaaabamm. Bommetie....![]()
Ik heb nu al lol. Ik hoop dat er zo meteen aardig wat discussies op fok opgelost zullen worden.
maar wat zullen er veel nieuwe bij komen...![]()
Omdat ik maar blijf hopen dat ik dan toevallig aanwezig ben bij hét moment van BB....quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef Pijlemans het volgende:
En Klaaaabamm. Bommetie....![]()
Ik heb nu al lol. Ik hoop dat er zo meteen aardig wat discussies op fok opgelost zullen worden.
maar wat zullen er veel nieuwe bij komen...![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit nu al 2 uur naar die streams te kijken en kan alleen maar tot de conclusie komen dat ik er momenteel geen hol aan vind....
O trouwens, hoi
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, hoi
dat zou voor het eerst zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef melke het volgende:
Ik hoop op goede discussie's, vooral tussen Lieske en Roel!!
Daar heb ik vrede mee. Ik gun het haar wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
is ook goed voor haar zelfvertrouwen
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee. Ik gun het haar wel.![]()
dat ookquote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
is ook goed voor haar zelfvertrouwen
![]()
Nou dat is echt goed waardeloos zeg.....quote:Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef dijkhuis het volgende:
Wat een genante BB uitzending daarnet zeg!
Voor veel streamers was het goede gesprek tussen Roel en Lieske zondagnacht bij de vuurkorf een van de beste gesprekken van de afgelopen weken. Dat roel de volgende ochtend tegen dido zei dat hij er geen reet aan vond met Lieske, en dat hij haar naar huis gestuurd had, kostte hem bij veel streamers veel van zijn credits. Verontwaardiging alom dat hij zo stond te liegen.
Echter, in de BB uitzending van vandaag, laten ze alleen zien dat roel tegen lieske zegt dat er grote verschillen tussen hun zijn, en dat ze naar bed moet gaan als ze moe is. Niets van dat gezellige gesprek, en met deze uitzending lijkt het alsof Roel volledig de waarheid sprak tegen Dido...
HALLO BB, kun je het nog meer verdraaien? Sorry hoor, maar dat was voor veel streamers het meest opvallende van de afgelopen dagen, en dan laat je het zo zien???
Sorry, maar dit moest ik ff kwijt!
Ik ook,ga nu maar voor Ingrid.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee. Ik gun het haar wel.![]()
Ik ben blij na dat gedoe van vanmiddag dat we het hier zo over eens zijn.quote:
Hummie kickt gewoon op Roelquote:Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef dijkhuis het volgende:
Voor veel streamers was het goede gesprek tussen Roel en Lieske zondagnacht bij de vuurkorf een van de beste gesprekken van de afgelopen weken. Dat roel de volgende ochtend tegen dido zei dat hij er geen reet aan vond met Lieske, en dat hij haar naar huis bed gestuurd had, kostte hem bij veel streamers veel van zijn credits. Verontwaardiging alom dat hij zo stond te liegen.
Echter, in de BB uitzending van vandaag, laten ze alleen zien dat roel tegen lieske zegt dat er grote verschillen tussen hun zijn, en dat ze naar bed moet gaan als ze moe is. Niets van dat gezellige gesprek, en met deze uitzending lijkt het alsof Roel volledig de waarheid sprak tegen Dido...
HALLO BB, kun je het nog meer verdraaien? Sorry hoor, maar dat was voor veel streamers het meest opvallende van de afgelopen dagen, en dan laat je het zo zien???
Hummie is duidelijk zeer gecharmeerd van Roelquote:Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef dijkhuis het volgende:
Voor veel streamers was het goede gesprek tussen Roel en Lieske zondagnacht bij de vuurkorf een van de beste gesprekken van de afgelopen weken. Dat roel de volgende ochtend tegen dido zei dat hij er geen reet aan vond met Lieske, en dat hij haar naar huis bed gestuurd had, kostte hem bij veel streamers veel van zijn credits. Verontwaardiging alom dat hij zo stond te liegen.
Niet onder de plak............................ da's heel wat anders.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
- Jammer dat je in het begin zo onder de plak zat bij Ralph, en niet jezelf was![]()
Dat gaan ze heus niet laten zien hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 20:20 schreef Dropkick het volgende:
Naat maak je borstjes(kipfilets)maar nat.Ik denk dat ze morgen als jij in de studio zit leuke filmpjes van je hebben.Vingeren
Ja, maar waarom geloof ik haar nou niet. Zodra Nathalie haar niet meer adoreerd, is volgens mij de liefde vriendschap van Dido overquote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
Dido weet zeker dat ze voor eeuwig vriendin blijft van Nath![]()
Das lief(vind ik oprecht)
oh,oh, here we go again.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Roel wat is er verandert dat je Lieske niet meer zo lief vind als in het begin
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga nu wel ff goed opletten, ik zou best wel graag willen leren objectief te redeneren
Ja echt heel goed!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske MET ZOWAAR EEN STERK ARGUMENT: je had dat gesprek ook kunnen afkappen![]()
Ja ik vond Roel niet echt sterk in zijn voorbeelden, en Lieske weet ze prima te parerenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:29 schreef Falco het volgende:
Lieske komt veel intelligenter over dan Roel nu.
bang voor confrontatie en eerlijkheidquote:Op woensdag 7 december 2005 20:32 schreef farceman het volgende:
wat zijn die bewoners toch snel afgeleid! net nog goed gesprek en nu gaat weer over dat foto boek
wat kunnen ze nu wel goedquote:Op woensdag 7 december 2005 20:32 schreef farceman het volgende:
wat zijn die bewoners toch snel afgeleid! net nog goed gesprek en nu gaat weer over dat foto boek
dat is ze ookquote:Op woensdag 7 december 2005 20:29 schreef Falco het volgende:
Lieske komt veel intelligenter over dan Roel nu.
gelijkspel. Buiten was Lies winnaar. Binnen was Roel winnaarquote:Op woensdag 7 december 2005 20:41 schreef Dropkick het volgende:
Lieske vs Roel:Lieske dik gewonnen op punten,bijna een KO
Heb je ook broers die je erop af stuurt LOLquote:Op woensdag 7 december 2005 20:39 schreef Bartoli het volgende:
die explosieve kant van roel valt echt wel mee hoor. Zo kan ik ook wel uit de hoek komen als ik kwaad ben
mijn broertje van 17 zekerquote:Op woensdag 7 december 2005 20:42 schreef redhair het volgende:
[..]
Heb je ook broers die je erop af stuurt LOL![]()
![]()
Ja, vond ik ook, duidelijk punten voor Lieskequote:Op woensdag 7 december 2005 20:41 schreef Dropkick het volgende:
Lieske vs Roel:Lieske dik gewonnen op punten,bijna een KO
Ik heb van Roel nog geen zinnig verweer gezienquote:Op woensdag 7 december 2005 20:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gelijkspel. Buiten was Lies winnaar. Binnen was Roel winnaar
Ja en Roel spreekt Dido duidelijk naar de mond. Schijnheilig figuur is hetquote:Op woensdag 7 december 2005 20:43 schreef ART het volgende:
Goed van Nathalie dat ze het voor Roel opneemt.
En ik sta aan Roels kant in deze. Maar dat zal aan mij liggen.![]()
Lieske is gewoon het vervelende, puberige pestzusje.
Ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:39 schreef Bartoli het volgende:
die explosieve kant van roel valt echt wel mee hoor. Zo kan ik ook wel uit de hoek komen als ik kwaad ben
Joost kan altijd wel leuk uit de hoek komenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: je hele neurobiologie verandert gewoon
Joost: dus het is ook nog eens biologisch te verklaren
![]()
Ach Joost verliest echt punten met dat reet gelik tov Roelquote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: je hele neurobiologie verandert gewoon
Joost: dus het is ook nog eens biologisch te verklaren
![]()
Dat van die karakterverschillen, en dat voorbeeld dat Lieske Rob naar beneden haalde omdat hij geen Engels kende, vond ik wel kloppend.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb van Roel nog geen zinnig verweer gezien
Nou, dat zie ik niet hoor. Ik vind 'm open en eerlijk. Een verademing.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ja en Roel spreekt Dido duidelijk naar de mond. Schijnheilig figuur is het
Jij hebt duidelijk naar een andere stream gekekenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
Lieske helemaal onder de tafel geluld door Roel, oei oei wat zakt die Lies door het ijs
Jij zit zeker weer buitenlandse streams te kijken..........................quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
Lieske helemaal onder de tafel geluld door Roel, oei oei wat zakt die Lies door het ijs
Lees de streamverslagen van gister dan maar eens door. Lieske het was gezellig samen he? Ja Roel het was leuk. 10 uren laten, Roel tegen Dido en Nathalie 'Pfff wat een dom wicht, ik wil echt niet meer met haar samen in de groep' Erg open en eerlijk ja...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef ART het volgende:
[..]
Nou, dat zie ik niet hoor. Ik vind 'm open en eerlijk. Een verademing.
Jij moet nog het nodige leren, over punten scorenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
Yep. Eigenlijk gewoon relaxed. Terwijl Lieske veel agressiever het gesprek aan ging met als missie: 'nu ga ik 'm pakken.' Wat haar tekent.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat van die karakterverschillen, en dat voorbeeld dat Lieske Rob naar beneden haalde omdat hij geen Engels kende, vond ik wel kloppend.
Hij koos er ook voor Lieske niet te persoonlijk aan te vallen verder.
Als hij echt eerlijk was geweest had hij alles op de open gegooit. Ook het geouwhoer over Lieske en dat hij wil dat zij naar huis gaat. Maar nee hoor, laten we dat maar niet doen. Kan hem nog wel eens een nominatie schelenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
Duidelijke rolverdeling ook wel weer.
Nath neemt het op voor Roel, Ingrid gaat tegen Roel in
Hij had een peuk in de korf geknald en de overige bewoners hadden de keus of de opdracht laten mislukken of Roel rookverbod en weekopdracht continuerenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef MissHobje het volgende:
wrom heeft Roel een rookverbod ?
Waar zit jij naar te kijken??? heb je het geluid wel aan?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
Even een paar vraagjesIs het rookverbod van Roel nog actief? Hebben de bewoners een speciale maaltijd gehad? Hoelang zijn ze bezig met de kaartjes?
Zo.
Blub,blub,blub.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
Zeer zekerquote:Op woensdag 7 december 2005 20:51 schreef Fiorenza het volgende:
Ingrid gaat er goed op in.. ik vind haar erg sterk in de discussie
Ohhhhhhhhhh nouja zegquote:Op woensdag 7 december 2005 20:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij had een peuk in de korf geknald en de overige bewoners hadden de keus of de opdracht laten mislukken of Roel rookverbod en weekopdracht continueren
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef cuall het volgende:
[..]ja nee, wat hapjes voor boven de vuurkorf, alleen regent het ongeveer een uur
![]()
Tuurlijk. Maar het is ook een menselijke eigenschap. Het lijkt erop dat de meest basale eigenschappen 'verboten' worden, zodra je in die vissenkom stapt.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:47 schreef cuall het volgende:
maar dat is een hele slechte eigenschap hoor
Tis tot zaterdag dus valt nog meequote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh nouja zegarme Roel
Maargoed.. een week lang sacho Roelie dus.
Dit is één van de hoogtepunten van de afgelopen dagen, dus als je dit niet goed vindt, wordt het niets meer hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef Black_Orchid het volgende:
Sinds dagen weer eens de streams aan, en ik val midden in het schijnhelige: Jammer dat we geen 1 groep zijn.
nee, niet een week hoor, tot zaterdag als er weer boodschappen komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh nouja zegarme Roel
Maargoed.. een week lang sacho Roelie dus.
En het genante was dat dit dus niet duidelijk werd in de BB uitzending van vandaag, daar leek het alsof roel zich idd verveeld had met lies...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:48 schreef melke het volgende:
[..]
Lees de streamverslagen van gister dan maar eens door. Lieske het was gezellig samen he? Ja Roel het was leuk. 10 uren laten, Roel tegen Dido en Nathalie 'Pfff wat een dom wicht, ik wil echt niet meer met haar samen in de groep' Erg open en eerlijk ja...![]()
Precies. Dat zou ik ook niet de hele tijd kunnen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Falco het volgende:
Ik kan me wel goed verplaatsen in Ingrids situatie trouwens. Zo heel close hoeft het ook niet allemaal altijd
idd, wat een gelul, alsof ze zichzelf in de situatie zet, draai het eens om, zij doen alles met zn 4-enquote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Falco het volgende:
Ik kan me wel goed verplaatsen in Ingrids situatie trouwens. Zo heel close hoeft het ook niet allemaal altijd
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef ART het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is ook een menselijke eigenschap. Het lijkt erop dat de meest basale eigenschappen 'verboten' worden, zodra je in die vissenkom stapt.
Wat dat betreft heeft Roel tenminste relief (umlaut werkt niet). En dat waardeer ik.
Zoiets te horen uit Dido's mond is een diepte punt. Ing houdt zich trouwens prima in dit gesprek.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is één van de hoogtepunten van de afgelopen dagen, dus als je dit niet goed vindt, wordt het niets meer hoor
Wie zegt dat hij dat niet beseft? Hij vindt het alleen raar dat mensen denken dat hij hun persoonlijk wat zou doen. Nathalie had gewoon de goede analyse.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:56 schreef cuall het volgende:
[..]
, toch denk ik wel dat het goed is als je 26 bent dat je het van jezelf weet en erkent en dan in elk geval probeert je driften te beheersen.
Roel herkent het niet eens van zichzelf en dat vind ik wel kwalijk![]()
De familiegroep durft niet eerlijk te zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef melke het volgende:
Een groep zijn, ja en dan massaal op 1 iemand stemmen. Zegt genoeg over het groepsgevoel he...
Dildo lult er altijd omheen... altijd om HAAR heen...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:56 schreef Sjet het volgende:
Dido lult er nu wel wat vreemd in om hoor.............
Goed gezien. Dat gezeur en het steun zoeken bij Naath heeft de groep helmaal opgesplist. De "relatie" die ze toen met Roel begon heeft de door slag gegeven, omdat die sukkel sindsien totaal niet meer objectief kan denken ten op zichte van anderen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:57 schreef melke het volgende:
Ik denk juist dat Dido die splitsing gecreeerd heeft met haar nominatie gedoe
Ik weet niet van welke planeet jij komt en of ze daar streams hebben,maar jij snapt er echt niks van.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
Ingrid is zeer okquote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Falco het volgende:
Hij zei dat net zelf hoor, toen lieske het aan kaartte, dus dit verzin ik niet zo maar zelf, zijn zijn woordenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef ART het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet beseft? Hij vindt het alleen raar dat mensen denken dat hij hun persoonlijk wat zou doen. Nathalie had gewoon de goede analyse.
Die hoop had ik al verloren na de eerste week van deze BBquote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Waarom gaan ze nu niet gewoon ruzie maken?
Dáár zit ik nou op te wachten...
Tis idd net dat sloebergedrag wat je wel eens op bepaalde campings zietquote:Op woensdag 7 december 2005 20:55 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
idd, wat een gelul, alsof ze zichzelf in de situatie zet, draai het eens om, zij doen alles met zn 4-en
Tsssss Flugel, Flugel, Flugeltje toch......quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Naar BB1quote:Op woensdag 7 december 2005 20:51 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Waar zit jij naar te kijken??? heb je het geluid wel aan?
Nu al?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ingrid is zeer ok![]()
Maargoed enjoy.. ik ben slapen![]()
Ja maar de Queen praat alles goed haar richting uitquote:Op woensdag 7 december 2005 20:57 schreef melke het volgende:
Ik denk juist dat Dido die splitsing gecreeerd heeft met haar nominatie gedoe
Ik heb voor het eerst het gevoel dat het vanavond weleens kon gebeuren. Er zijn de afgelopen dagen al wat spanningen, de groep is klein dus je gaat je sneller aan iemand irriteren. Plus, ze hebben nu wat alcohol, ik heb begrepen dat Roel 10 bier heeft, dus als hij die vanavond even achterover kiepert kan het nog leuk worden.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Daar zitten we al drie maanden op te wachten.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:01 schreef Black_Orchid het volgende:
Joost zal straks met Naath wel het gesprek afsluiten met: We zijn allemaal mooie mensen.
Nee. Hij zei dat hij niet het idee had dat mensen bang van hem zijn, zoals Lieske het theatraal zei. Op persoonlijk niveau dus. Dat hij boos reageert, dat weet hij heus wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij zei dat net zelf hoor, toen lieske het aan kaartte, dus dit verzin ik niet zo maar zelf, zijn zijn woorden![]()
soort van ziekquote:Op woensdag 7 december 2005 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu al?
En je bent normaal zo'n nachtbraakster
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef Giggio het volgende:
Ugly foto's voor NatteLie... meid had je anders verwacht dan? ja toch niet dan!
Precies dat bedoel ik dus, het is toch heel vreemd dat zowel Dido al eens heeft gezegd dat ze van zijn bruutheid geschrokken is, zijn hardheid/ruw op de grond gooien toen hij dronken was. De keer toen hij zijn geld kwijt was en de hele groep over de rooie was over zijn boosheid. Vanmorgen zei Ingrid het zelf ook tegen Lieske. Lieske noemt het tegen Roel........en dan nog herkent hij het nietquote:Op woensdag 7 december 2005 21:04 schreef ART het volgende:
[..]
Nee. Hij zei dat hij niet het idee had dat mensen bang van hem zijn, zoals Lieske het theatraal zei. Op persoonlijk niveau dus. Dat hij boos reageert, dat weet hij heus wel.
Ik zou ook pislink zijn als mijn 10.000 euro gejat zouden zijn.
Toch is het moeilijk hoor, noemen wat je aan iemand zou willen veranderen.quote:
Zo te horen zijn het aardig watquote:Op woensdag 7 december 2005 21:08 schreef Bartoli het volgende:
de zatlappen staan ook weer voor het hek
Nee hoor ze hadden een goed gesprek bij het vuur.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:08 schreef Pijlemans het volgende:
Met alle goede eigenschappen die Lieske over Roel op noemt, boort ze al haar
argumenten tegen hem de grond in.
Lieske spreekt zichzelf tegen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |