Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Kinga het volgende:
Werkelijk, moet je kijken hoe moeilijk het voor ze is om hun bek 10 minuten dicht te houden erover!
Zou goed kunnen....... ik ben niet zo'n Eminem kenner.....quote:Op woensdag 7 december 2005 19:04 schreef Chica87 het volgende:
Ze draaiden trouwens toch Lose Yourself van Eminem en niet Stan?
Dido zit al vol genoeg van zichzelfquote:Op woensdag 7 december 2005 19:04 schreef Kinga het volgende:
Ok ze mogen die dingen dus niet delen... MUHAHA Dido had niks
Ze worden nu opgenoemd, Sjetquote:Op woensdag 7 december 2005 19:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou goed kunnen....... ik ben niet zo'n Eminem kenner.....
- Raindrops are falling on my head
- Lose yourself van Eminem
- Somewhere over the rainbow
- Aquarius
- Always look on the bright site of life
- Take my breath away
- Staying alive ?
- Toen ik je zag
- Iets van Assepoester [thanks Bunnyma]
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou goed kunnen....... ik ben niet zo'n Eminem kenner.....
- Raindrops are falling on my head
- Lose yourself van Eminem
- Somewhere over the rainbow
- Aquarius
- Always look on the bright site of life
- Take my breath away
- Staying alive ?
- Toen ik je zag
- Iets van Assepoester [thanks Bunnyma]
- Singing in the rain
- 'iets' van Pulp fiction ?
En dat klopt ook... Joost zei tegen Ingrid... daar mogen we niet over praten.quote:
Doe niet zo zielig, alsof jij alles uit je hoofd weet, googlemuts.quote:
Ja nog een filmavond! Nu met fragmenten van de afgelopen week!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Sjet het volgende:
Zouden ze een filmavond krijgen nog?
Big Brother Reveals: Directors cut.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Sjet het volgende:
Het zijn inderdaad allemaal liedjes uit een film he?
Zouden ze een filmavond krijgen nog?
Roel op het toilet:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Big Brother Reveals: Directors cut.
With not seen before moments, like the 3rd hand help and throwing food away.
Konden ze vanaf dag 1 al nietquote:Op woensdag 7 december 2005 19:13 schreef Dropkick het volgende:
Joost kwam de dagboekkamer uit en begon er over te praten wat hij gekregen had.Meteen inleveren dat spul.Zijn ze nou echt zo dom?Dido kwam de dbk uit en zegt we mogen er niet over praten,en toch doen ze het.Lezen kunnen ze niet en nu ook al niet luisteren.
Wel sneu voor haarquote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Dido is dan wel echt een kneus, als iedereen met iets terug komt en zij niet
Dat was een keuzequote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Yeah en dan zo egoistisch als eerste naar binnen vliegen.....de eerste zullen de laatste zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Dacht ik ookquote:Op woensdag 7 december 2005 19:23 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Yeah en dan zo egoistisch als eerste naar binnen vliegen.....de eerste zullen de laatste zijn![]()
Nu wel, ze zijn allemaal al geweestquote:Op woensdag 7 december 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
ze mogen er toch nog niet over praten
Nee, pas als Ingrid (de laatste) terug isquote:Op woensdag 7 december 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
ze mogen er toch nog niet over praten
Ja zo gaan die 2 tegenwoordig met elkaar om. Elkaar afzeiken achter de rug en in elkaars gezicht op een paar zeikerige opmerkingen schijnheilig leuk doenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:38 schreef Fatalspeed het volgende:
Lieske noemt roel een "egoist" (tegen Ingrid).
Roel komt 10 seconde later terug van de DBK en lieske doet weer ineens heel geinteresseerd tegen roel...![]()
je mag toch wel interesse hebben in een egoistquote:Op woensdag 7 december 2005 19:38 schreef Fatalspeed het volgende:
Lieske noemt roel een "egoist" (tegen Ingrid).
Roel komt 10 seconde later terug van de DBK en lieske doet weer ineens heel geinteresseerd tegen roel...![]()
mag toch want Ingrid is in de dbk dus die kan er geen voordeel meer uithalenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:45 schreef cuall het volgende:
Ingrid is toch nog steeds in de DBK? Ze hebben het er uitgebreid over gehad?
Het gaat er niet om wat jij er van vindt, het gaat er om wat BB heeft gezegdquote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mag toch want Ingrid is in de dbk dus die kan er geen voordeel meer uithalen
dat hebben ze nu toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef melke het volgende:
Krijgen ze geen woensdag avondje etentje?
het is zoals ik denk dat BB dat ziet en dus het feit dat ing er geen voordeel uit kon halenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij er van vindt, het gaat er om wat BB heeft gezegd
Niet zoals anders he? Misschien vanavond nog iets anders?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef melke het volgende:
Krijgen ze geen woensdag avondje etentje?
BB ziet dingen vaak verkeerd, en komt daar te pas en te onpas op terug.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het is zoals ik denk dat BB dat ziet en dus het feit dat ing er geen voordeel uit kon halen![]()
Ze hebben net toch 'hapjes' verdiend?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien vanavond nog iets anders?
Ja vanwegen een opdracht. Normaal is er op woensdag altijd iets extra's. Die foto albums e.d krijgen ze meestal ook danquote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze hebben net toch 'hapjes' verdiend?
Dido niet.....quote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze hebben net toch 'hapjes' verdiend?
Waarom kijk je dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit nu al 2 uur naar die streams te kijken en kan alleen maar tot de conclusie komen dat ik er momenteel geen hol aan vind....
O trouwens, hoi
wat is dan het bommetje?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef Pijlemans het volgende:
En Klaaaabamm. Bommetie....![]()
Ik heb nu al lol. Ik hoop dat er zo meteen aardig wat discussies op fok opgelost zullen worden.
maar wat zullen er veel nieuwe bij komen...![]()
Omdat ik maar blijf hopen dat ik dan toevallig aanwezig ben bij hét moment van BB....quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef Pijlemans het volgende:
En Klaaaabamm. Bommetie....![]()
Ik heb nu al lol. Ik hoop dat er zo meteen aardig wat discussies op fok opgelost zullen worden.
maar wat zullen er veel nieuwe bij komen...![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit nu al 2 uur naar die streams te kijken en kan alleen maar tot de conclusie komen dat ik er momenteel geen hol aan vind....
O trouwens, hoi
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, hoi
dat zou voor het eerst zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef melke het volgende:
Ik hoop op goede discussie's, vooral tussen Lieske en Roel!!
Daar heb ik vrede mee. Ik gun het haar wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
is ook goed voor haar zelfvertrouwen
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee. Ik gun het haar wel.![]()
dat ookquote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
is ook goed voor haar zelfvertrouwen
![]()
Nou dat is echt goed waardeloos zeg.....quote:Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef dijkhuis het volgende:
Wat een genante BB uitzending daarnet zeg!
Voor veel streamers was het goede gesprek tussen Roel en Lieske zondagnacht bij de vuurkorf een van de beste gesprekken van de afgelopen weken. Dat roel de volgende ochtend tegen dido zei dat hij er geen reet aan vond met Lieske, en dat hij haar naar huis gestuurd had, kostte hem bij veel streamers veel van zijn credits. Verontwaardiging alom dat hij zo stond te liegen.
Echter, in de BB uitzending van vandaag, laten ze alleen zien dat roel tegen lieske zegt dat er grote verschillen tussen hun zijn, en dat ze naar bed moet gaan als ze moe is. Niets van dat gezellige gesprek, en met deze uitzending lijkt het alsof Roel volledig de waarheid sprak tegen Dido...
HALLO BB, kun je het nog meer verdraaien? Sorry hoor, maar dat was voor veel streamers het meest opvallende van de afgelopen dagen, en dan laat je het zo zien???
Sorry, maar dit moest ik ff kwijt!
Ik ook,ga nu maar voor Ingrid.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee. Ik gun het haar wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |