Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Kinga het volgende:
Werkelijk, moet je kijken hoe moeilijk het voor ze is om hun bek 10 minuten dicht te houden erover!
Zou goed kunnen....... ik ben niet zo'n Eminem kenner.....quote:Op woensdag 7 december 2005 19:04 schreef Chica87 het volgende:
Ze draaiden trouwens toch Lose Yourself van Eminem en niet Stan?
Dido zit al vol genoeg van zichzelfquote:Op woensdag 7 december 2005 19:04 schreef Kinga het volgende:
Ok ze mogen die dingen dus niet delen... MUHAHA Dido had niks
Ze worden nu opgenoemd, Sjetquote:Op woensdag 7 december 2005 19:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou goed kunnen....... ik ben niet zo'n Eminem kenner.....
- Raindrops are falling on my head
- Lose yourself van Eminem
- Somewhere over the rainbow
- Aquarius
- Always look on the bright site of life
- Take my breath away
- Staying alive ?
- Toen ik je zag
- Iets van Assepoester [thanks Bunnyma]
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou goed kunnen....... ik ben niet zo'n Eminem kenner.....
- Raindrops are falling on my head
- Lose yourself van Eminem
- Somewhere over the rainbow
- Aquarius
- Always look on the bright site of life
- Take my breath away
- Staying alive ?
- Toen ik je zag
- Iets van Assepoester [thanks Bunnyma]
- Singing in the rain
- 'iets' van Pulp fiction ?
En dat klopt ook... Joost zei tegen Ingrid... daar mogen we niet over praten.quote:
Doe niet zo zielig, alsof jij alles uit je hoofd weet, googlemuts.quote:
Ja nog een filmavond! Nu met fragmenten van de afgelopen week!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Sjet het volgende:
Zouden ze een filmavond krijgen nog?
Big Brother Reveals: Directors cut.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Sjet het volgende:
Het zijn inderdaad allemaal liedjes uit een film he?
Zouden ze een filmavond krijgen nog?
Roel op het toilet:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Big Brother Reveals: Directors cut.
With not seen before moments, like the 3rd hand help and throwing food away.
Konden ze vanaf dag 1 al nietquote:Op woensdag 7 december 2005 19:13 schreef Dropkick het volgende:
Joost kwam de dagboekkamer uit en begon er over te praten wat hij gekregen had.Meteen inleveren dat spul.Zijn ze nou echt zo dom?Dido kwam de dbk uit en zegt we mogen er niet over praten,en toch doen ze het.Lezen kunnen ze niet en nu ook al niet luisteren.
Wel sneu voor haarquote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Dido is dan wel echt een kneus, als iedereen met iets terug komt en zij niet
Dat was een keuzequote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Yeah en dan zo egoistisch als eerste naar binnen vliegen.....de eerste zullen de laatste zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Dacht ik ookquote:Op woensdag 7 december 2005 19:23 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Yeah en dan zo egoistisch als eerste naar binnen vliegen.....de eerste zullen de laatste zijn![]()
Nu wel, ze zijn allemaal al geweestquote:Op woensdag 7 december 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
ze mogen er toch nog niet over praten
Nee, pas als Ingrid (de laatste) terug isquote:Op woensdag 7 december 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
ze mogen er toch nog niet over praten
Ja zo gaan die 2 tegenwoordig met elkaar om. Elkaar afzeiken achter de rug en in elkaars gezicht op een paar zeikerige opmerkingen schijnheilig leuk doenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:38 schreef Fatalspeed het volgende:
Lieske noemt roel een "egoist" (tegen Ingrid).
Roel komt 10 seconde later terug van de DBK en lieske doet weer ineens heel geinteresseerd tegen roel...![]()
je mag toch wel interesse hebben in een egoistquote:Op woensdag 7 december 2005 19:38 schreef Fatalspeed het volgende:
Lieske noemt roel een "egoist" (tegen Ingrid).
Roel komt 10 seconde later terug van de DBK en lieske doet weer ineens heel geinteresseerd tegen roel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |