nee, niet een week hoor, tot zaterdag als er weer boodschappen komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh nouja zegarme Roel
Maargoed.. een week lang sacho Roelie dus.
En het genante was dat dit dus niet duidelijk werd in de BB uitzending van vandaag, daar leek het alsof roel zich idd verveeld had met lies...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:48 schreef melke het volgende:
[..]
Lees de streamverslagen van gister dan maar eens door. Lieske het was gezellig samen he? Ja Roel het was leuk. 10 uren laten, Roel tegen Dido en Nathalie 'Pfff wat een dom wicht, ik wil echt niet meer met haar samen in de groep' Erg open en eerlijk ja...![]()
Precies. Dat zou ik ook niet de hele tijd kunnen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Falco het volgende:
Ik kan me wel goed verplaatsen in Ingrids situatie trouwens. Zo heel close hoeft het ook niet allemaal altijd
idd, wat een gelul, alsof ze zichzelf in de situatie zet, draai het eens om, zij doen alles met zn 4-enquote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Falco het volgende:
Ik kan me wel goed verplaatsen in Ingrids situatie trouwens. Zo heel close hoeft het ook niet allemaal altijd
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef ART het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is ook een menselijke eigenschap. Het lijkt erop dat de meest basale eigenschappen 'verboten' worden, zodra je in die vissenkom stapt.
Wat dat betreft heeft Roel tenminste relief (umlaut werkt niet). En dat waardeer ik.
Zoiets te horen uit Dido's mond is een diepte punt. Ing houdt zich trouwens prima in dit gesprek.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is één van de hoogtepunten van de afgelopen dagen, dus als je dit niet goed vindt, wordt het niets meer hoor
Wie zegt dat hij dat niet beseft? Hij vindt het alleen raar dat mensen denken dat hij hun persoonlijk wat zou doen. Nathalie had gewoon de goede analyse.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:56 schreef cuall het volgende:
[..]
, toch denk ik wel dat het goed is als je 26 bent dat je het van jezelf weet en erkent en dan in elk geval probeert je driften te beheersen.
Roel herkent het niet eens van zichzelf en dat vind ik wel kwalijk![]()
De familiegroep durft niet eerlijk te zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef melke het volgende:
Een groep zijn, ja en dan massaal op 1 iemand stemmen. Zegt genoeg over het groepsgevoel he...
Dildo lult er altijd omheen... altijd om HAAR heen...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:56 schreef Sjet het volgende:
Dido lult er nu wel wat vreemd in om hoor.............
Goed gezien. Dat gezeur en het steun zoeken bij Naath heeft de groep helmaal opgesplist. De "relatie" die ze toen met Roel begon heeft de door slag gegeven, omdat die sukkel sindsien totaal niet meer objectief kan denken ten op zichte van anderen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:57 schreef melke het volgende:
Ik denk juist dat Dido die splitsing gecreeerd heeft met haar nominatie gedoe
Ik weet niet van welke planeet jij komt en of ze daar streams hebben,maar jij snapt er echt niks van.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
Lieske helemaal onder de tafel geluld door Roel, oei oei wat zakt die Lies door het ijs
Ingrid is zeer okquote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Falco het volgende:
Hij zei dat net zelf hoor, toen lieske het aan kaartte, dus dit verzin ik niet zo maar zelf, zijn zijn woordenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef ART het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet beseft? Hij vindt het alleen raar dat mensen denken dat hij hun persoonlijk wat zou doen. Nathalie had gewoon de goede analyse.
Die hoop had ik al verloren na de eerste week van deze BBquote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Waarom gaan ze nu niet gewoon ruzie maken?
Dáár zit ik nou op te wachten...
Tis idd net dat sloebergedrag wat je wel eens op bepaalde campings zietquote:Op woensdag 7 december 2005 20:55 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
idd, wat een gelul, alsof ze zichzelf in de situatie zet, draai het eens om, zij doen alles met zn 4-en
Tsssss Flugel, Flugel, Flugeltje toch......quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Waarom gaan ze nu niet gewoon ruzie maken?
Dáár zit ik nou op te wachten...
Naar BB1quote:Op woensdag 7 december 2005 20:51 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Waar zit jij naar te kijken??? heb je het geluid wel aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |