Ik ben blij na dat gedoe van vanmiddag dat we het hier zo over eens zijn.quote:
Hummie kickt gewoon op Roelquote:Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef dijkhuis het volgende:
Wat een genante BB uitzending daarnet zeg!
Voor veel streamers was het goede gesprek tussen Roel en Lieske zondagnacht bij de vuurkorf een van de beste gesprekken van de afgelopen weken. Dat roel de volgende ochtend tegen dido zei dat hij er geen reet aan vond met Lieske, en dat hij haar naar huis bed gestuurd had, kostte hem bij veel streamers veel van zijn credits. Verontwaardiging alom dat hij zo stond te liegen.
Echter, in de BB uitzending van vandaag, laten ze alleen zien dat roel tegen lieske zegt dat er grote verschillen tussen hun zijn, en dat ze naar bed moet gaan als ze moe is. Niets van dat gezellige gesprek, en met deze uitzending lijkt het alsof Roel volledig de waarheid sprak tegen Dido...
HALLO BB, kun je het nog meer verdraaien? Sorry hoor, maar dat was voor veel streamers het meest opvallende van de afgelopen dagen, en dan laat je het zo zien???
Sorry, maar dit moest ik ff kwijt!
Hummie is duidelijk zeer gecharmeerd van Roelquote:Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef dijkhuis het volgende:
Wat een genante BB uitzending daarnet zeg!
Voor veel streamers was het goede gesprek tussen Roel en Lieske zondagnacht bij de vuurkorf een van de beste gesprekken van de afgelopen weken. Dat roel de volgende ochtend tegen dido zei dat hij er geen reet aan vond met Lieske, en dat hij haar naar huis bed gestuurd had, kostte hem bij veel streamers veel van zijn credits. Verontwaardiging alom dat hij zo stond te liegen.
Echter, in de BB uitzending van vandaag, laten ze alleen zien dat roel tegen lieske zegt dat er grote verschillen tussen hun zijn, en dat ze naar bed moet gaan als ze moe is. Niets van dat gezellige gesprek, en met deze uitzending lijkt het alsof Roel volledig de waarheid sprak tegen Dido...
HALLO BB, kun je het nog meer verdraaien? Sorry hoor, maar dat was voor veel streamers het meest opvallende van de afgelopen dagen, en dan laat je het zo zien???
Sorry, maar dit moest ik ff kwijt!
Niet onder de plak............................ da's heel wat anders.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
- Jammer dat je in het begin zo onder de plak zat bij Ralph, en niet jezelf was![]()
Dat gaan ze heus niet laten zien hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 20:20 schreef Dropkick het volgende:
Naat maak je borstjes(kipfilets)maar nat.Ik denk dat ze morgen als jij in de studio zit leuke filmpjes van je hebben.Vingeren
Ja, maar waarom geloof ik haar nou niet. Zodra Nathalie haar niet meer adoreerd, is volgens mij de liefde vriendschap van Dido overquote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
Dido weet zeker dat ze voor eeuwig vriendin blijft van Nath![]()
Das lief(vind ik oprecht)
oh,oh, here we go again.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Roel wat is er verandert dat je Lieske niet meer zo lief vind als in het begin
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga nu wel ff goed opletten, ik zou best wel graag willen leren objectief te redeneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |