Roemenie had afgelopen jaar (en nu weer volgens mij) maar 3 clubs in Europa (Steaua, Rapid en Dinamo). Maar nu Steaua CL speelt gaat het een stuk moeilijk voor ze worden al die punten te verzamelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
Roemenie heeft vorig jaar belachelijk veel punten gehaald omdat 3 van de 4 teams het goed gedaan hebben en dat veel oplevert natuurlijk
Die kans is redelijk groot, hangt van Dinamo Kiev en Real Madrid af.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:36 schreef zjroentje het volgende:
Maar die gaan denk ik wel de UEFA Cup in, dus dat maakt niks uit.
Dat denk ik ook niet, maar gezien hun overwinning in Kiev maken ze wel een goede kans op de derde plek in de groep.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat AZ en Feyenoord het wel halen, Heerenveen en Ajax zijn al zo goed als door. Groningen maakt nog een kleine kans.
Over een paar weken kunnen we punten gaan harken. Ik denk sowieso niet dat Steaua Boekarest de volgende ronde van de CL haalt.
Helaas maar 4 wedstrijden. 2 Uit en 2 thuis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef LuukBes het volgende:
In de poulefase van de UC ben je per club verzekerd van 5 duels en begint het echte puntenverzamelwerk.
Zo ver zal Real Madrid het niet laten komen, Steaua gaat gewoon de UC in. En die Roemenen kunnen het nooit lang volhouden, over een tijdje staan ze weer onder ons.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die kans is redelijk groot, hangt van Dinamo Kiev en Real Madrid af.
En Roemenië halen we ook wel in zodra zij met meer (en dus zwakkere) clubs gaan deelnemen. Dit jaar zal het echter verdomd moeilijk worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:05 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Helaas maar 4 wedstrijden. 2 Uit en 2 thuis.
Dit jaar wordt het lastig bij de 1e 8 te eindigen. Volgend seizoen zullen we de Portugezen wel in gaan halen.
Steaua en Rapid zaten vorig seizoen bij de laatste vier of acht....gelul dus wat je zegt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Zo ver zal Real Madrid het niet laten komen, Steaua gaat gewoon de UC in. En die Roemenen kunnen het nooit lang volhouden, over een tijdje staan ze weer onder ons.
Het is geen gelul, want zodra Roemenië met meer clubs gaat deelnemen wordt het een stuk moeilijker voor ze. Bovendien zullen Dinamo en Steaua nog meer moeite dan de Nederlandse clubs hebben om hun spelers te behouden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Steaua en Rapid zaten vorig seizoen bij de laatste vier of acht....gelul dus wat je zegt.
Niet te vergeten dat Steaua in de CL speelt, wel even wat anders dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen gelul, want zodra Roemenië met meer clubs gaat deelnemen wordt het een stuk moeilijker voor ze. Bovendien zullen Dinamo en Steaua nog meer moeite dan de Nederlandse clubs hebben om hun spelers te behouden.
Als ze eenmaal met zeven clubs moeten komen van het kaliber Oetlul is het snel voorbij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Steaua en Rapid zaten vorig seizoen bij de laatste vier of acht....gelul dus wat je zegt.
nou ik hoop dat ook nog van Groningen hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopen dat iedereen op Groningen na dan ( die halen het niet ) Europees kan overwinteren
Zolang Feyenoord en Heerenveen niet winnen van Rapid en Dinamo Boekarest hebben ze niks van ons te vrezen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als ze eenmaal met zeven clubs moeten komen van het kaliber Oetlul is het snel voorbij.
Ja, maar onderschat het niet. Ook volgend jaar moeten de Roemenen slechts met vier ploegen spelen, terwijl Nederland het opnieuw met zes moet doen. Het is pas het jaar daarna dat de Roemenen met zes zullen zitten en Nederland met vijf. Zo krijgen de Roemenen dus nog een jaar extra de kans om hun voorsprong uit te bouwen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als ze eenmaal met zeven clubs moeten komen van het kaliber Oetlul is het snel voorbij.
Dan liever Rapid eruit, die Portugezen verneuken het toch wel in de groepsfase.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef kratovsk het volgende:
Een portugese of roemeense ploeg gaat er nog uit vanavond, Nacional-Rapid stevent momenteel af op een verlenging.
De enige ploeg die scoorde in de verlenging was toch echt Braga hoor... Portugezen door dusquote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef Ricky_ het volgende:
Braga kan het na vanavond ook schudden trouwens, Chievo scoorde in de verlenging.
Wat betreft Feyenoord zie ik dat zwaar in. Ik denk namelijk niet dat het een kwestie van vormgebrek is, het team mist pure kwaliteit en zal het in de groepsfase ontzettend moeilijk krijgen. Al hangt dat natuurlijk ook af van de loting.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:56 schreef DeVinger het volgende:
PSV ziet er goed uit natuurlijk, zelfde geldt voor AJAX en AZ.
Feyenoord en Heerenveen moeten gewoon zien te overwinteren en dan doen ze het prima.
Ik vond het juist een goede avond qua puntenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef RayMania het volgende:
Gister eigenlijk slechte avond qua punten. 3 gelijke spelen, twee winstpartijen.
Jammer van Heerenveen en Feyenoord.
Inderdaad, ze pakten dan niet allemaal veel punten doordat ze niet wonnen, maar ze kunnen nog wel punten halen in het vervolg van de UEFAquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:54 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Ik vond het juist een goede avond qua punten.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:42 schreef AminBen het volgende:
Heerenveen had voor zichzelf en voor mijn bet en het Nederlandse voetbal wel wat meer moeite doen om er 1 te maken.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wed jij tegenwoordig ook? Kom eens langs in Wedden op Sport bij UVT![]()
Af en toe, net zoals mijn posts in WOSquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wed jij tegenwoordig ook? Kom eens langs in Wedden op Sport bij UVT![]()
Dat zal dan gunstig zijn tegenover rusland.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij aan het eind van het seizoen met 02/03.
Jammer weer KLIK was een topic zonder al te veel van dit gezeur houd dat aub zo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:18 schreef dndiek het volgende:
PSV zorgt toch voor de nodige punten dit jaar
Je brengt het zelf op tafel... Het is een feit dat PSV te vaak niet won. Het speelde gelijk, of verloor nipt. Onder Hiddink ging het beter, en ook de tactische gaven van Koeman helpen nu beter te sprokkelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef Druppel het volgende:
[..]
Jammer weer KLIK was een topic zonder al te veel van dit gezeur houd dat aub zo.
Het enige wat ik probeer te voorkomen is dat het gezeur van Welke club dan ook niet in dit topic hoeft te zijn. We hebben het hier over nederland met zijn (op dit moment) 7 5 clubs die met ze alle proberen zoveel mogelijk punten te halen. En dat de ene club er meer haalt dat de andere topquote:
Ik zie niet waarom je het hier maakt, doe dat elders. Als we hier niet het opvallend presteren van Nederlandse deelnemers kunnen ademen, dan kan dit topic ook wel weg, dan volstaat een link naar de site van Kassies.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:24 schreef Druppel het volgende:
[..]
Het enige wat ik probeer te voorkomen is dat het gezeur van Welke club dan ook niet in dit topic hoeft te zijn. We hebben het hier over nederland met zijn (op dit moment) 7 clubs die met ze alle proberen zoveel mogelijk punten te halen. En dat de ene club er meer haalt dat de andere tophouden zo. Maar kunnen we hier aub discusseren over de punten die we gezamelijk halen, en zonder dat gebash of hoe je dat ook noemt.
Hoop dat je me punt begrijpt.
Nederland drie afgevaardigden? Dan moet er al wel een heel groot drama gebeuren he. Dan moet Nederland nog tien plaatsen zakken ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:14 schreef twi het volgende:
Het is heel simpel, voor Nederland zou het fantastisch zijn als we nipt door Rusland ingehaald zouden worden, en dan heel goed zouden presteren wanneer Ajax, AZ en PSV als enigen Europa in zouden gaan. Dan hetzelfde kunstje uithalen wat Roemenie nu doet, alledrie de clubs alles wat ze spelen winnen, dan sta je zo 6e en kan het afbrokkelen van het Europese succes weer beginnen.
Het is echt niet zo'n ramp als we eens slechts 3 afgevaardigden hebben. Sterker nog, het zou prima zijn om de schade te beperken.
Had eik verwacht dat ajax veel meer punten zou hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef okee6 het volgende:
9 Ajax wedstr 72 w 31 d 20 l 21 pnt 113
12 PSV 71 25 16 30 91
Maar minder wedstrijden uiteindelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:01 schreef twi het volgende:
PSV heeft ook meer keer aan de CL deelgenomen he. Schat toch wel 2 keer meer dan Ajax.
113-91=14quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had eik verwacht dat ajax veel meer punten zou hebben.
PSV slechts 14 punten achter ondanks het oppermachtige ajax van de midden jaren 90.

Ja gvd, Dinamo had de hele wedstrijd maar 2 kansen, waarvan één dus een onterechte pingel, tegen 30 kansen van BJK maja..quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dinamo nog weten winnen, met een pingel en 3 rooie kaarten in de laatste minuten
Natuurlijk wel. De Russen hebben 1 punt gehaald deze midweek. Verdeeld over 4 teams maakt 0,25 punt gemiddeld.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=73002/sc=fdfa67
Niet uitgelopen op de russen duss
Hoe kom jij aan zes punten? Ik tel 0 voor PSV, 1 punt voor Ajax, 1 punt voor Feyenoord, 0 voor Heerenveen en 0 voor AZ. Het gat met de Russen is nog precies hetzelfde als na de vorige speelrondequote:Op vrijdag 3 november 2006 18:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De Russen hebben 1 punt gehaald deze midweek. Verdeeld over 4 teams maakt 0,25 punt gemiddeld.
Nederland heeft 6 punten behaald, gedeeld door 7 teams = 0,86 punt gemiddeld.
Nederland is dus wel uitgelopen op de Russen deze week.
Oh sorry, je hebt gelijk, had mijn lenzen niet inquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat is van vorige week he.. of twee weken geleden zelfs..
Deze week hebben we iig erg slecht gescoord
Ik denk dat dat vertekend... zoals het er nu naar uitziet gaan AZ, Ajax en wellicht ook Feyenoord door... die haalden vorig jaar echt niet veel meer punten binnen... als je het totaalplaatje bekijkt hebben de NL-clubs maar int totaal 4 nederlagen geleden tot nu toe... we doen het zo slecht nog niet en de Russen hebben we denk ik wel afgewimpeld... tenzij CSKA hele gekke dingen gaat doenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:09 schreef rubbereend het volgende:
als ik eerlijk ben vind ik dat er maar bar weinig punten worden gehaald door de clubs in de poule fasevorig jaar ging dat volgens mij beter!
Dat komt omdat we nu door 7 gedeeld worden en verleden jaar door 6.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:09 schreef rubbereend het volgende:
als ik eerlijk ben vind ik dat er maar bar weinig punten worden gehaald door de clubs in de poule fasevorig jaar ging dat volgens mij beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |