Roemenie had afgelopen jaar (en nu weer volgens mij) maar 3 clubs in Europa (Steaua, Rapid en Dinamo). Maar nu Steaua CL speelt gaat het een stuk moeilijk voor ze worden al die punten te verzamelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
Roemenie heeft vorig jaar belachelijk veel punten gehaald omdat 3 van de 4 teams het goed gedaan hebben en dat veel oplevert natuurlijk
Die kans is redelijk groot, hangt van Dinamo Kiev en Real Madrid af.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:36 schreef zjroentje het volgende:
Maar die gaan denk ik wel de UEFA Cup in, dus dat maakt niks uit.
Dat denk ik ook niet, maar gezien hun overwinning in Kiev maken ze wel een goede kans op de derde plek in de groep.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat AZ en Feyenoord het wel halen, Heerenveen en Ajax zijn al zo goed als door. Groningen maakt nog een kleine kans.
Over een paar weken kunnen we punten gaan harken. Ik denk sowieso niet dat Steaua Boekarest de volgende ronde van de CL haalt.
Helaas maar 4 wedstrijden. 2 Uit en 2 thuis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef LuukBes het volgende:
In de poulefase van de UC ben je per club verzekerd van 5 duels en begint het echte puntenverzamelwerk.
Zo ver zal Real Madrid het niet laten komen, Steaua gaat gewoon de UC in. En die Roemenen kunnen het nooit lang volhouden, over een tijdje staan ze weer onder ons.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die kans is redelijk groot, hangt van Dinamo Kiev en Real Madrid af.
En Roemenië halen we ook wel in zodra zij met meer (en dus zwakkere) clubs gaan deelnemen. Dit jaar zal het echter verdomd moeilijk worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:05 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Helaas maar 4 wedstrijden. 2 Uit en 2 thuis.
Dit jaar wordt het lastig bij de 1e 8 te eindigen. Volgend seizoen zullen we de Portugezen wel in gaan halen.
Steaua en Rapid zaten vorig seizoen bij de laatste vier of acht....gelul dus wat je zegt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Zo ver zal Real Madrid het niet laten komen, Steaua gaat gewoon de UC in. En die Roemenen kunnen het nooit lang volhouden, over een tijdje staan ze weer onder ons.
Het is geen gelul, want zodra Roemenië met meer clubs gaat deelnemen wordt het een stuk moeilijker voor ze. Bovendien zullen Dinamo en Steaua nog meer moeite dan de Nederlandse clubs hebben om hun spelers te behouden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Steaua en Rapid zaten vorig seizoen bij de laatste vier of acht....gelul dus wat je zegt.
Niet te vergeten dat Steaua in de CL speelt, wel even wat anders dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen gelul, want zodra Roemenië met meer clubs gaat deelnemen wordt het een stuk moeilijker voor ze. Bovendien zullen Dinamo en Steaua nog meer moeite dan de Nederlandse clubs hebben om hun spelers te behouden.
Als ze eenmaal met zeven clubs moeten komen van het kaliber Oetlul is het snel voorbij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Steaua en Rapid zaten vorig seizoen bij de laatste vier of acht....gelul dus wat je zegt.
nou ik hoop dat ook nog van Groningen hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopen dat iedereen op Groningen na dan ( die halen het niet ) Europees kan overwinteren
Zolang Feyenoord en Heerenveen niet winnen van Rapid en Dinamo Boekarest hebben ze niks van ons te vrezen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als ze eenmaal met zeven clubs moeten komen van het kaliber Oetlul is het snel voorbij.
Ja, maar onderschat het niet. Ook volgend jaar moeten de Roemenen slechts met vier ploegen spelen, terwijl Nederland het opnieuw met zes moet doen. Het is pas het jaar daarna dat de Roemenen met zes zullen zitten en Nederland met vijf. Zo krijgen de Roemenen dus nog een jaar extra de kans om hun voorsprong uit te bouwen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als ze eenmaal met zeven clubs moeten komen van het kaliber Oetlul is het snel voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |