abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41157802
Ik vind het wel apart dat Roemenie in een seizoen zoveel plekken gestegen is. Tijdje terug moesten we ons zorgen maken om Griekenland, Turkije en Tsjechie, maar die zijn volgens mij ook redelijk weggezakt.
pi_41157946
FC Twente doet toch ook niet mee aan de UEFA Cup? Ze zijn immers uitgeschakeld in de kwalificatieronde.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41158110
Ja maar als je in de kwalificatieronde komt tel je wel mee, daarom was het zo belangrijk dat ze gisteren zouden winnen.
Ajax maakt wat dat betreft minder uit omdat ze iig nog UC spelen.

Roemenie heeft vorig jaar belachelijk veel punten gehaald omdat 3 van de 4 teams het goed gedaan hebben en dat veel oplevert natuurlijk
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_41158492
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
Roemenie heeft vorig jaar belachelijk veel punten gehaald omdat 3 van de 4 teams het goed gedaan hebben en dat veel oplevert natuurlijk
Roemenie had afgelopen jaar (en nu weer volgens mij) maar 3 clubs in Europa (Steaua, Rapid en Dinamo). Maar nu Steaua CL speelt gaat het een stuk moeilijk voor ze worden al die punten te verzamelen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:48:16 #205
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_41826214
De Nederlandse clubs hebben het redelijk goed gedaan deze week. En allemaal nog uitzicht op de volgende ronde bij de UEFA Cup, al zal Groningen het nog lastig krijgen.

4 of 5 clubs in de poule fase van de UEFA cup zal dan weer de nodige punten op gaan leveren.

Jammer alleen dat die Roemenen het zo goed blijven doen.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_41829408
Drie wedstrijden, drie zeges voor de Roemenen. Ondanks de goede resultaten van Nederland is Roemenië dus alleen maar verder weggelopen. De voorsprong bedraagt ondertussen ruim vier coëfficientpunten. De Roemenen zitten nu zelfs Duitsland en Portugal op de hielen.

Het gat Rusland - Nederland is wel weer verkleind, tot ongeveer een half puntje.
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:07:42 #207
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41830904
We staan nu op de negende plaats.

Maar het goede nieuws is dat normaalgesproken vier van de vijf Nederlandse clubs het moeten redden in de UEFA Cup. Ajax en Heerenveen zijn in principe al door, Feyenorod moet het thuis kunnen afmaken en van AZ en Groningen moet minimaal één van de twee verder kunnen komen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41831478
In de poulefase van de UC ben je per club verzekerd van 5 duels en begint het echte puntenverzamelwerk. Dan is juist een voordeel dat je veel clubs hebt, als ze tenminste hun normale niveau halen. Elke overwinning tikt dan aan. Die verloren plek van Twente weegt nu nog wat zwaar.
pi_41831814
Ik denk dat AZ en Feyenoord het wel halen, Heerenveen en Ajax zijn al zo goed als door. Groningen maakt nog een kleine kans.

Over een paar weken kunnen we punten gaan harken. Ik denk sowieso niet dat Steaua Boekarest de volgende ronde van de CL haalt.
pi_41831862
Maar die gaan denk ik wel de UEFA Cup in, dus dat maakt niks uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41831893
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:36 schreef zjroentje het volgende:
Maar die gaan denk ik wel de UEFA Cup in, dus dat maakt niks uit.
Die kans is redelijk groot, hangt van Dinamo Kiev en Real Madrid af.
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:37:23 #212
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41831897
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat AZ en Feyenoord het wel halen, Heerenveen en Ajax zijn al zo goed als door. Groningen maakt nog een kleine kans.

Over een paar weken kunnen we punten gaan harken. Ik denk sowieso niet dat Steaua Boekarest de volgende ronde van de CL haalt.
Dat denk ik ook niet, maar gezien hun overwinning in Kiev maken ze wel een goede kans op de derde plek in de groep.
pi_41833625
Als Groningen, Feyenoord en AZ het alsnog laten liggen in de return heb je wel een groot probleem, dan zal SCH, Ajax en PSV nooit genoeg kunnen sprokkelen om de optelsom gedeeld door 7 clubs hoog genoeg te houden.
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:05:42 #214
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_41834087
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:23 schreef LuukBes het volgende:
In de poulefase van de UC ben je per club verzekerd van 5 duels en begint het echte puntenverzamelwerk.
Helaas maar 4 wedstrijden. 2 Uit en 2 thuis.

Dit jaar wordt het lastig bij de 1e 8 te eindigen. Volgend seizoen zullen we de Portugezen wel in gaan halen.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Schorpioen- op 15-09-2006 14:19:31 ]
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_41836346
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die kans is redelijk groot, hangt van Dinamo Kiev en Real Madrid af.
Zo ver zal Real Madrid het niet laten komen, Steaua gaat gewoon de UC in. En die Roemenen kunnen het nooit lang volhouden, over een tijdje staan ze weer onder ons.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:29:17 #216
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41837459
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:05 schreef -Schorpioen- het volgende:

[..]

Helaas maar 4 wedstrijden. 2 Uit en 2 thuis.

Dit jaar wordt het lastig bij de 1e 8 te eindigen. Volgend seizoen zullen we de Portugezen wel in gaan halen.
En Roemenië halen we ook wel in zodra zij met meer (en dus zwakkere) clubs gaan deelnemen. Dit jaar zal het echter verdomd moeilijk worden.
pi_41837497
Hopen dat iedereen op Groningen na dan ( die halen het niet ) Europees kan overwinteren
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:34:49 #218
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41837538
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Zo ver zal Real Madrid het niet laten komen, Steaua gaat gewoon de UC in. En die Roemenen kunnen het nooit lang volhouden, over een tijdje staan ze weer onder ons.
Steaua en Rapid zaten vorig seizoen bij de laatste vier of acht....gelul dus wat je zegt.
A.M.A.B
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:40:00 #219
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41837675
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Steaua en Rapid zaten vorig seizoen bij de laatste vier of acht....gelul dus wat je zegt.
Het is geen gelul, want zodra Roemenië met meer clubs gaat deelnemen wordt het een stuk moeilijker voor ze. Bovendien zullen Dinamo en Steaua nog meer moeite dan de Nederlandse clubs hebben om hun spelers te behouden.
pi_41837748
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het is geen gelul, want zodra Roemenië met meer clubs gaat deelnemen wordt het een stuk moeilijker voor ze. Bovendien zullen Dinamo en Steaua nog meer moeite dan de Nederlandse clubs hebben om hun spelers te behouden.
Niet te vergeten dat Steaua in de CL speelt, wel even wat anders dus.
pi_41837890
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Als ze eenmaal met zeven clubs moeten komen van het kaliber Oetlul is het snel voorbij.
pi_41837910
Steaua heeft gewoon een verdomd goeie ploeg op dit moment. Als Madrid zo door blijft modderen zie ik die in Boekarest niet winnen, en dan kan het nog leuk worden! (een Manchestertje zou leuk zijn. )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 september 2006 @ 18:21:13 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41840691
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopen dat iedereen op Groningen na dan ( die halen het niet ) Europees kan overwinteren
nou ik hoop dat ook nog van Groningen hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41840936
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Als ze eenmaal met zeven clubs moeten komen van het kaliber Oetlul is het snel voorbij.
Zolang Feyenoord en Heerenveen niet winnen van Rapid en Dinamo Boekarest hebben ze niks van ons te vrezen.
pi_41842156
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Ja, maar onderschat het niet. Ook volgend jaar moeten de Roemenen slechts met vier ploegen spelen, terwijl Nederland het opnieuw met zes moet doen. Het is pas het jaar daarna dat de Roemenen met zes zullen zitten en Nederland met vijf. Zo krijgen de Roemenen dus nog een jaar extra de kans om hun voorsprong uit te bouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')