Had eik verwacht dat ajax veel meer punten zou hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef okee6 het volgende:
9 Ajax wedstr 72 w 31 d 20 l 21 pnt 113
12 PSV 71 25 16 30 91
Maar minder wedstrijden uiteindelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:01 schreef twi het volgende:
PSV heeft ook meer keer aan de CL deelgenomen he. Schat toch wel 2 keer meer dan Ajax.
113-91=14quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had eik verwacht dat ajax veel meer punten zou hebben.
PSV slechts 14 punten achter ondanks het oppermachtige ajax van de midden jaren 90.

Ja gvd, Dinamo had de hele wedstrijd maar 2 kansen, waarvan één dus een onterechte pingel, tegen 30 kansen van BJK maja..quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dinamo nog weten winnen, met een pingel en 3 rooie kaarten in de laatste minuten
Natuurlijk wel. De Russen hebben 1 punt gehaald deze midweek. Verdeeld over 4 teams maakt 0,25 punt gemiddeld.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=73002/sc=fdfa67
Niet uitgelopen op de russen duss
Hoe kom jij aan zes punten? Ik tel 0 voor PSV, 1 punt voor Ajax, 1 punt voor Feyenoord, 0 voor Heerenveen en 0 voor AZ. Het gat met de Russen is nog precies hetzelfde als na de vorige speelrondequote:Op vrijdag 3 november 2006 18:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De Russen hebben 1 punt gehaald deze midweek. Verdeeld over 4 teams maakt 0,25 punt gemiddeld.
Nederland heeft 6 punten behaald, gedeeld door 7 teams = 0,86 punt gemiddeld.
Nederland is dus wel uitgelopen op de Russen deze week.
Oh sorry, je hebt gelijk, had mijn lenzen niet inquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat is van vorige week he.. of twee weken geleden zelfs..
Deze week hebben we iig erg slecht gescoord
Ik denk dat dat vertekend... zoals het er nu naar uitziet gaan AZ, Ajax en wellicht ook Feyenoord door... die haalden vorig jaar echt niet veel meer punten binnen... als je het totaalplaatje bekijkt hebben de NL-clubs maar int totaal 4 nederlagen geleden tot nu toe... we doen het zo slecht nog niet en de Russen hebben we denk ik wel afgewimpeld... tenzij CSKA hele gekke dingen gaat doenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:09 schreef rubbereend het volgende:
als ik eerlijk ben vind ik dat er maar bar weinig punten worden gehaald door de clubs in de poule fasevorig jaar ging dat volgens mij beter!
Dat komt omdat we nu door 7 gedeeld worden en verleden jaar door 6.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:09 schreef rubbereend het volgende:
als ik eerlijk ben vind ik dat er maar bar weinig punten worden gehaald door de clubs in de poule fasevorig jaar ging dat volgens mij beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |