Wat betreft Feyenoord zie ik dat zwaar in. Ik denk namelijk niet dat het een kwestie van vormgebrek is, het team mist pure kwaliteit en zal het in de groepsfase ontzettend moeilijk krijgen. Al hangt dat natuurlijk ook af van de loting.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:56 schreef DeVinger het volgende:
PSV ziet er goed uit natuurlijk, zelfde geldt voor AJAX en AZ.
Feyenoord en Heerenveen moeten gewoon zien te overwinteren en dan doen ze het prima.
Ik vond het juist een goede avond qua puntenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef RayMania het volgende:
Gister eigenlijk slechte avond qua punten. 3 gelijke spelen, twee winstpartijen.
Jammer van Heerenveen en Feyenoord.
Inderdaad, ze pakten dan niet allemaal veel punten doordat ze niet wonnen, maar ze kunnen nog wel punten halen in het vervolg van de UEFAquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:54 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Ik vond het juist een goede avond qua punten.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:42 schreef AminBen het volgende:
Heerenveen had voor zichzelf en voor mijn bet en het Nederlandse voetbal wel wat meer moeite doen om er 1 te maken.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wed jij tegenwoordig ook? Kom eens langs in Wedden op Sport bij UVT![]()
Af en toe, net zoals mijn posts in WOSquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wed jij tegenwoordig ook? Kom eens langs in Wedden op Sport bij UVT![]()
Dat zal dan gunstig zijn tegenover rusland.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij aan het eind van het seizoen met 02/03.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |