quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Origineelquote:
Leuke TT.quote:
Schroom niet, baas. Kom erbij.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
Ah, hier is de zwakzinnigehoek.
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben zooo warm, zo heet dat ik ontvlam
(Duvelduvel - Wie is ut)
Mijn kwijlkunsten zal de anderen overdonderen.quote:
Hooi!quote:
Om van je wonderschone triangelspel nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:08 schreef cerror het volgende:
Mijn kwijlkunsten zal de anderen overdonderen.
Ik moest lachen. Hoe kom ik toch zo goedlachs vannacht.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Om van je wonderschone triangelspel nog maar te zwijgen.
Hier niet. Wanneer gaat Fok in kerststemming eigenlijk?quote:
Satans wil heeft je even verlaten?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:11 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Hoe kom ik toch zo goedlachs vannacht..
Aan mijn Pimpende Usericon zal het niet liggen iig.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Hier niet. Wanneer gaat Fok in kerststemming eigenlijk?
Waar ik eerst woonde hadden aan de overkant een stel het jaartal neergezet voor oud en nieuw op het raam, alleen zat het er in in de zomer nog steeds, dus iemand komt zo bij ons 'Het leuk, voor het ek' 'nee, dat was nog voor oud en nieuwquote:
Satan is altijd aan mijn zijde. Dat zegt 'ie net zelf.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Satans wil heeft je even verlaten?
Dat boeit me geen ene flikker!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waar ik eerst woonde hadden aan de overkant een stel het jaartal neergezet voor oud en nieuw op het raam, alleen zat het er in in de zomer nog steeds, dus iemand komt zo bij ons 'Het leuk, voor het ek' 'nee, dat was nog voor oud en nieuw.'
Ik moet toch iets posten.quote:
Dan is er iets frappants met uw aan de hand.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Satan is altijd aan mijn zijde. Dat zegt 'ie net zelf..
Wel, dwangneurose enzo.quote:
Als ik daar een dwangneurose voor had had ik mezelf allang vermoord he. Ik heb trouwens ook in de klas gezeten met iemand die dat ook had, die zitten zeg maar ineens 5 keer een pen te pakken voordat ze ermee kunnen schrijven.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dwangmatig zelfmoord plegen.?? Kan je dat ook?
Dat heb ik ook welleensch, dan pak ik zo'n blik bier en dan zuip ik hem leeg, en nog 1 en nog 1 en nog 1, enz enz enz.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik daar een dwangneurose voor had had ik mezelf allang vermoord he. Ik heb trouwens ook in de klas gezeten met iemand die dat ook had, die zitten zeg maar ineens 5 keer een pen te pakken voordat ze ermee kunnen schrijven..
Ik doe vele doodverwensingen, is dat ook goed?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan is er iets frappants met uw aan de hand.
Anti-bid je wel genoeg?
Dus dát zijn die speldeprikken heul de tijd.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:30 schreef ma_jojo het volgende:
Ik doe vele doodverwensingen, is dat ook goed?
Dat helpt je wel ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik doe vele doodverwensingen, is dat ook goed?
Niet als het echt is.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat helpt je wel ja.
Altijd lekker dat gevoel van de dood huh?
Nee sukkel, da's voodoo. Daar doe ik niet aan. Doodverwensingen zijn het echte werk.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Dus dát zijn die speldeprikken heul de tijd.
En ik maar denken dat je wel van prikkelingen houdtquote:Op woensdag 7 december 2005 02:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee sukkel, da's voodoo. Daar doe ik niet aan. Doodverwensingen zijn het echte werk.
Ander soort.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je wel van prikkelingen houdt
Wens jij maar lekker een eind raakquote:Op woensdag 7 december 2005 02:34 schreef ma_jojo het volgende:
Doodverwensingen zijn het echte werk.
Jou niet, hoor.quote:
Brandnetels?quote:
*kaarsjes uitblaast..quote:Op woensdag 7 december 2005 02:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Wens jij maar lekker een eind raak
Neen.quote:
Welk soort dan wel?quote:
Doet er niet toe.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Penissen tegen haar baarmoeder.... duh!
We have a winner.quote:
Hij gaat door voor de koelkast dildo..quote:
Bek dicht, slet.quote:
13.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 02:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij gaat door voor de koelkast dildo..
De pot verwijt de ketel.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat zwarte piet zwart ziet.
Damn ben jij nou nog niet opgerot?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:50 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
Verzoek jij soms de gunsten van mijn onderdanen?
flikker toch op manquote:Op woensdag 7 december 2005 02:50 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
Verzoek jij soms de gunsten van mijn onderdanen?
Trein had vertragingquote:Op woensdag 7 december 2005 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damn ben jij nou nog niet opgerot?
Ja ook doei.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:53 schreef ma_jojo het volgende:
Mensen, welterust.
Ksssst sint, je bent al historie!quote:
De sint gaat ook slapen.......quote:Op woensdag 7 december 2005 02:53 schreef ma_jojo het volgende:
Mensen, welterust.
Verduisteren helpt vast niet tegen zo'n duivelsch wezen.quote:
verdorie alweer!?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:53 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
Niet voordat ik jou (mee) genomen heb
Naja.. dan hoef je het iig niet meer te zien..quote:Op woensdag 7 december 2005 02:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Verduisteren helpt vast niet tegen zo'n duivelsch wezen.
sinterklaas is ontmaskerdquote:
Nu hoef je je niet meer af te vragen wie er toch zo geweldig was in bedquote:
Uw vertroebelde reactievermogen is gerechtvaardigd.quote:
Dank 14.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 02:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Uw vertroebelde reactievermogen is gerechtvaardigd.
quote:
Ouder nog dan datquote:Op woensdag 7 december 2005 03:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze is toch al zo oud dat dat het niet meer doet enzo
Zo hoog als de IPH van een dwerg.quote:
EN WAAROM HEB JIJ DE TT VERANDERT!?!? HOERENMOD~?!?!?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Uw vertroebelde reactievermogen is gerechtvaardigd.
Neuh.. een modjosti..quote:Op woensdag 7 december 2005 03:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
EN WAAROM HEB JIJ DE TT VERANDERT!?!? HOERENMOD~?!?!?
Je spreekt uit ervaring?quote:
Nee, inschatting.quote:
REINCARNATIE mijn beste, thats allquote:Op woensdag 7 december 2005 03:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen lijken internetten?
Laag bij de grond dusquote:
Ok dan wil ik je nog wel palen 14.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 03:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
REINCARNATIE mijn beste, thats all
Met 14 als afmeting pas ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok dan wil ik je nog wel palen 14.gif
Geheel naar waarheid, me dunkt.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:05 schreef DeLeider het volgende:
EN WAAROM HEB JIJ DE TT VERANDERT!?!? HOERENMOD~?!?!?
Heuls wel!!quote:Op woensdag 7 december 2005 03:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Geheel naar waarheid, me dunkt.
Daarbij, een TT kan toch niet dronken zijn.
Ah, je begrijpt het.quote:
Is het opeens een stuk een leukerquote:
Een zwalkende topictitel..quote:
Straks heb je nog een kans... dan slaap ik iigquote:
als iets valt en je moet bukken om het op te pakken zie je dingen soms heel anders.quote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 7 december 2005 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is het opeens een stuk een leuker
Uit het oogpunt van je schoonzoon bij de gayclub?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
als iets valt en je moet bukken om het op te pakken zie je dingen soms heel anders.
Size does matterquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Uit het oogpunt van je schoonzoon bij de gayclub?
Vind je het erg als ik daar eerst met mijn schoonzoon een gesprek over heb?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Uit het oogpunt van je schoonzoon bij de gayclub?
Lijkt me wel zo verstandig ala momente.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik daar eerst met mijn schoonzoon een gesprek over heb?
Lees je in mutsch!quote:Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef Talietje het volgende:
ik snap er geen fuck meer van... ik ga slapen
Niet meteen lijkt me.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo verstandig ala momente.
Anaal is a way to aim ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet meteen lijkt me.
Stel dat die schoonzoon wel een sexleven heeft
Misschien heb ik wel een dochter met een vriendquote:Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Anaal is a way to aim ja.
Ik zou er niet erg weg van zijn maar je lijkt me een verstandig oma.
Een dochter heb je ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een dochter met een vriend
In jouw ogen onwaarschijnlijk omdat je zelf geen relatie kan aanhouden.
Laag c, erg laag.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Een dochter heb je ja.
En ik ken een ex-vriend ervan.
En iedereen weet dat ik geen relatie kan aanhouden dus dat is al een open deur intrappen.
Welk gedeelte?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laag c, erg laag.
Zelfs voor jou
Laat maar, je weet dondersgoed wat ik bedoel.quote:
Ik zie het slechte niet hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat maar, je weet dondersgoed wat ik bedoel.
Trusten c, hoop dat je iig goed slaapt en misschien tot later.
Jij ging slapen mutsch.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:42 schreef ma_jojo het volgende:
Heftig.
Hé, omdat PS en jij relatieproblemen hebben, niet op mij afreageren.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 03:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hé, omdat PS en jij relatieproblemen hebben, niet op mij afreageren.
Je bent niet anders van mij gewend.quote:
Sarcasme siert je ma.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je bent niet anders van mij gewend..
Compliment, in het zakje.quote:
Don't get carried away!quote:
Zucht ende steun.. He loves me.. He loves me not.. He loves me.. He loves me not...quote:
NOT!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zucht ende steun.. He loves me.. He loves me not.. He loves me.. He loves me not....
Coldhearted creature.quote:
It's me middle name ma.quote:
De jouwe komt ooit nog wel eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 04:07 schreef cerror het volgende:
[..]
It's me middle name ma.
Au revoir.. ik zie je ooit wel eens meer mannenharten breken. 14.gvd
quote:Op woensdag 7 december 2005 04:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
De jouwe komt ooit nog wel eens..
.
quote:
Oi.quote:
Zoek peet op.quote:
Aan de TT te zien had ik ookal zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:33 schreef DeLeider het volgende:
Zo heerlijck he..... dan wordt je wakker en denk je shit... volgens mij was het "a beer to far" gister
Ja hoerenende jostimodsquote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef moomphs het volgende:
[..]
Aan de TT te zien had ik ookal zo'n vermoeden.
Ga je mond spoelen jij!quote:
nogal hequote:Op woensdag 7 december 2005 11:33 schreef DeLeider het volgende:
Zo heerlijck he..... dan wordt je wakker en denk je shit... volgens mij was het "a beer to far" gister
quote:
zeg uit welk tijdperk stam jij afquote:
quote:
Mijn acties zijn altijd puikend. TT's editen bijvoorbeeld.quote:
hmmmmm hmmmmmquote:Op woensdag 7 december 2005 14:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn acties zijn altijd puikend. TT's editen bijvoorbeeld.
Je bent wel de tofste mod.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn acties zijn altijd puikend. TT's editen bijvoorbeeld.
KLB oder R&Pquote:Op woensdag 7 december 2005 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Okeeee... Ik hoor net dat de moeder van iemand van school mij wilt aanklagen omdat ik die gozer dronken had gevoert op m'n feestje.. Alleen het leuke is dat hij zelf nog wat ophad nadat hij wist dat het alcohol was. Welke mongool gelooft dan ook het verhaal dat het goedkope cola is en dus anders smaakt terwijl het bacardi+cola is.
.
Whehehe, en hij had nog weinig op he, ging hij recht proberen te lopen, op een been staan. Geweldig om te zien.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 15:33 schreef cerror het volgende:
Weer zo'n heerlijke kutdag is het niet?
Ik ga dit weekend maar even wat neukvoer zoeken ofzo.quote:
Waar ga je zoeken? Zorg ik dat ik daar benquote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend maar even wat neukvoer zoeken ofzo.
Je staat wel erg lang droog dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar ga je zoeken? Zorg ik dat ik daar ben![]()
Geen aannames doenquote:
Het was eerder een wild guess.quote:
Wrong guess, try againquote:
Het zit je echt niet mee hè.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:10 schreef DeLeider het volgende:
Argh!! ik kijk net waar ik moet werken in ahoy......KANE
Eergister?quote:
Nee, maar wel recentelijkquote:
vijf zeven negen, ik hou je echt niet tegen..quote:Op woensdag 7 december 2005 18:36 schreef Talietje het volgende:
een twee vier... ik wil bier
vijf voor acht, als u vriendelijk lacht..quote:Op woensdag 7 december 2005 18:45 schreef Frikandel_B. het volgende:
kwart voor zeven, wilt u mij nog een biertje geven![]()
Inderdaad, misschien moeten we fok in de fik zetten.quote:
* Misstique lucifers aangeeftquote:Op woensdag 7 december 2005 21:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien moeten we fok in de fik zetten.
That will get them running.
Benzine sprenkelt...quote:
Moet je nieuw bier bedenken..quote:Op woensdag 7 december 2005 22:36 schreef Frikandel_B. het volgende:
Mijn bier is op![]()
Janetje wat deed jij in mijn fotoboek? dat is niet goed voor je gezondheid howr
maar je leeft nog wel toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet je nieuw bier bedenken..
Ik zag dat jij bij mj gelukt had, en ik dacht.. I'll return the favour..
Ik krijg wel altijd een enorme schok van die superslechte kloons.. maar ja.. ik leef nog..quote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Frikandel_B. het volgende:
[..]
maar je leeft nog wel toch?![]()
Ik werk alleen, 1 mans bedrijfquote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik krijg wel altijd een enorme schok van die superslechte kloons.. maar ja.. ik leef nog..
Dan zal jij een lamme hand hebben..quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef Frikandel_B. het volgende:
[..]
Ik werk alleen, 1 mans bedrijf
nouja trainen is de oplossing, en daarna naar de praktijk brengen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan zal jij een lamme hand hebben..
Duly noted...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef Frikandel_B. het volgende:
[..]
nouja trainen is de oplossing, en daarna naar de praktijk brengen natuurlijk.
Hebt gij dan clonen?
Mwahhh.. valt best tegen hoor..quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Frikandel_B. het volgende:
[..]
Stoutert!
Dan train jij zeker wel erg veel![]()
Het geheim is.. er is geen geheim...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:31 schreef Frikandel_B. het volgende:
[..]
wat is dan je geheim? al die dagelijkse vloeibaar goud zeker?
Daar drinken we op!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het geheim is.. er is geen geheim...
Dubieus he?
Lekker..quote:
Niemandquote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lekker..
Maar van wie ben je nou een kloon?
DLquote:Op woensdag 7 december 2005 23:50 schreef DeLeider het volgende:
*Meldt
Ik heb nibbit's delen?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:58 schreef Talietje het volgende:
en nu heb ik... honger
van die staafjes of die ringetjesquote:
öh god, je bent ook aan de drank?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:59 schreef cerror het volgende:
Hee oversekste pubers, fear not for I am here.
Staafjes, though ik meer van die dingen met gaatjes houquote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef Talietje het volgende:
[..]
van die staafjes of die ringetjes
*niet meer bang is..quote:Op woensdag 7 december 2005 23:59 schreef cerror het volgende:
Hee oversekste pubers, fear not for I am here.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
öh god, je bent ook aan de drank?
Zometeen wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
öh god, je bent ook aan de drank?
ringlings zijn ook goed te nassenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Staafjes, though ik meer van die dingen met gaatjes hou
Ik zag het, hij is weer lekker Cquote:Op donderdag 8 december 2005 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Zometeen wel.
Ook een nieuw stukje op m'n LJ overigens, moest toch iets te zeiken hebben.
Och, dat soort dagen verdrink ik altijd....quote:Op donderdag 8 december 2005 00:05 schreef cerror het volgende:
Tjonge, wat was het weer een leuke dag.
Lang leve bier.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och, dat soort dagen verdrink ik altijd....
Met whiskey start je BBQ's.quote:
Wieso?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Janetje het volgende:
De hele dag geweigerd uit mn nest te komen, kloppen op de deur genegeerd en niet gegeten..
Héérlijke dag..
Ahuhquote:
Ik ken het.quote:
Neuh.. geen echte reden..quote:
Je kennis over telefoons of iets anders?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:22 schreef DeLeider het volgende:
Hoeren! alles van m'n telefoon kwijt
Alles dat op m'n telefoon stondquote:Op donderdag 8 december 2005 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Je kennis over telefoons of iets anders?
Kluns!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Alles dat op m'n telefoon stond
Nee het moest wel, m'n telefoon deed niks meer, maar ik dacht dat alle nummers op de simkaart stondenquote:
Ah alles teruggevonden 14.gifquote:Op donderdag 8 december 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee het moest wel, m'n telefoon deed niks meer, maar ik dacht dat alle nummers op de simkaart stonden
Je was het gewoon "even" kwijt?quote:
Iedereen is dood, net als in beslan (discovery checkt!)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:46 schreef cerror het volgende:
Het is weer verdomde saai hodverdomme.
Maar waarom hier?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Iedereen is dood, net als in beslan (discovery checkt!)
VM heeft rpp neergesnipert, zijn voet schoot daardoor van de ontsteker en de bom ontplofte welke vele doden maaktequote:
niet rppquote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
VM heeft rpp neergesnipert, zijn voet schoot daardoor van de ontsteker en de bom ontplofte welke vele doden maakte
Zoveel mensen zijn er nou ook weer niet gebashed idd....quote:Op donderdag 8 december 2005 00:50 schreef Janetje het volgende:
Wat een rust hier toch de afgelopen dagen..
Neeee!! Niet rpp!!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
VM heeft rpp neergesnipert, zijn voet schoot daardoor van de ontsteker en de bom ontplofte welke vele doden maakte
Misschien is dat het.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er nou ook weer niet gebashed idd....
Oh ja, kane toch?quote:
Dan moeten ze maar niet zo fucking mongool doen..... en jij bashed ook, zelfs op je LJ bash jij bepaalde hierquote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien is dat het.
We moeten wat minder bashen.. naja, JIJ moet wat minder bashen.
Wat een kankerconcert was dat zeg... Opa's van 50 die dachten dat ze bij een death metal concert waren en ff flink gaan headbangen! voor mijn neus!!quote:
Öh?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar niet zo fucking mongool doen..... en jij bashed ook, zelfs op je LJ bash jij bepaalde hier
bwah valt best mee tochquote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien is dat het.
We moeten wat minder bashen.. naja, JIJ moet wat minder bashen.
Zapsel..... verder viel het idd wel mee, op fokquote:
Er komen hier vaak tere zieltjes hoor!quote:
Ja, dat is indirectquote:Op donderdag 8 december 2005 00:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zapsel..... verder viel het idd wel mee, op fokop msn though
En je LJ gaat over VM
Maar ze zou niet misstaan op zo'n "afslank" boerderijquote:
hebben ze pechquote:Op donderdag 8 december 2005 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Er komen hier vaak tere zieltjes hoor!
Kunnen ze "Hoooooooiquote:Op donderdag 8 december 2005 01:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar ze zou niet misstaan op zo'n "afslank" boerderij
of "make me beautyfull"quote:Op donderdag 8 december 2005 01:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat is de juiste mentaliteitquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Er komen hier vaak tere zieltjes hoor!
En nou is het wel weer genoeg..quote:Op donderdag 8 december 2005 01:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Raakt de slang verstopt.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
!
[..]
En nou is het wel weer genoeg..
ken je dat programma wat je eet ben je zelfquote:
Dat heeft ze ook altijd als ze eet, dan wil ze teveel tegelijk naar binnen proppen, en dat past nietquote:
durf je het ook als ze iets terug kan zeggen?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook altijd als ze eet, dan wil ze teveel tegelijk naar binnen proppen, en dat past niet
Je bent wat je eet?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:06 schreef Talietje het volgende:
[..]
ken je dat programma wat je eet ben je zelfklysma's bij van die smerige vetlappen
maar dat kan ze toch ookquote:Op donderdag 8 december 2005 01:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
durf je het ook als ze iets terug kan zeggen?
Ze begon gister zelf met uitlokken, dan zeg je wat terug en gaat ze huilen in een hoekje, ja tieft dan op!quote:Op donderdag 8 december 2005 01:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
durf je het ook als ze iets terug kan zeggen?
en daarom ga jij er nu over door terwijl ze er niet bij is...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze begon gister zelf met uitlokken, dan zeg je wat terug en gaat ze huilen in een hoekje, ja tieft dan op!
ik ben een perzikquote:Op donderdag 8 december 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent wat je eet?
Wat een idee voor een topic!
Handen omhoog: Ik ben een banaan.
Je hebt een perzik ja.quote:
We kwamen er toevallig op...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
en daarom ga jij er nu over door terwijl ze er niet bij is...
nuttig
sorry hoor maar dit is niet de eerste keer en gister ook niet, vind het eerlijk gezegt gewoon zielig eigenlijk...quote:
heeft al een nieuw filmpje gepost?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
Ach, we laten het wel even rusten toch DL?
Danny daarentegen is heeeel verkeerd bezig.
Ik lust geen mandarijntjes...quote:
johquote:Op donderdag 8 december 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
Danny daarentegen is heeeel verkeerd bezig.
Lees maar terug, ik heb VM niet eerder gebashed.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry hoor maar dit is niet de eerste keer en gister ook niet, vind het eerlijk gezegt gewoon zielig eigenlijk...
bluh DL was er niet mee begonnen... dat was ikquote:Op donderdag 8 december 2005 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry hoor maar dit is niet de eerste keer en gister ook niet, vind het eerlijk gezegt gewoon zielig eigenlijk...
Moet ik dan een rijstwafel worden?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik lust geen mandarijntjes...
Mooi is dat.
die stinkenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet ik dan een rijstwafel worden?
Mits belegd met huismerk pindakaas.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet ik dan een rijstwafel worden?
Die zijn lekker! Muts..quote:
maargoed zoals C al zei we houden er over op!quote:Op donderdag 8 december 2005 01:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Lees maar terug, ik heb VM niet eerder gebashed.
Dat heb ik dan weer niet in huis..quote:Op donderdag 8 december 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Mits belegd met huismerk pindakaas.
Alsof het een teken is.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet in huis..
Dás een eng teken..quote:Op donderdag 8 december 2005 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Alsof het een teken is.
Hier nog een teken:
[afbeelding]
nee das een teekquote:Op donderdag 8 december 2005 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Alsof het een teken is.
Hier nog een teken:
[afbeelding]
Enkelvoud, meervoud... 1 lesbo nat.,quote:
ewquote:Op donderdag 8 december 2005 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Alsof het een teken is.
Hier nog een teken:
[afbeelding]
don't fuck with phillquote:Op donderdag 8 december 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Ik las net m'n laatste LJ entry en ik moest lachen.
Nu ben ik een narcist.
*in vaasje zet..quote:Op donderdag 8 december 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Ik las net m'n laatste LJ entry en ik moest lachen.
Nu ben ik een narcis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |