Vaak doet dat juist nog meer pijn als iemand bullshit verkoopt. Daarentegen ben ik uitgerust met een dubieus goede radar voor bullshit en weet ik vaak al wat er gaat gebeuren voor het gebeurd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Soms willen mensen een ander niet kwetsen en verzinnen ze iets wat "minder" hard is, de waarheid dus wat verbloemen.
Zelf zou ik dat in een relatie nooit doen.
Als er mensen bij wijze van verliefd op mij worden en ik totaal niks in ze zie, verwoord ik het soms ook wat aardiger, om niet te hard over te komen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef Tranceptor het volgende:
Vaak doet dat juist nog meer pijn als iemand bullshit verkoopt. Daarentegen ben ik uitgerust met een dubieus goede radar voor bullshit en weet ik vaak al wat er gaat gebeuren voor het gebeurd.![]()
Absoluut, dat eromheen gedraai is heel erg frustrerend en maakt de boel alleen maar erger. Als hij toen had gezegd 'sorry meid, maar ik ben smoorverliefd op een of andere del van het werk' dan had ik in ieder geval geweten wat ik nog van hem kon verwachten!quote:Je kan beter bot zeggen wat er is.
Van die hele zwakke typjes kunnen meestal weinig hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vaak doet dat juist nog meer pijn als iemand bullshit verkoopt. Daarentegen ben ik uitgerust met een dubieus goede radar voor bullshit en weet ik vaak al wat er gaat gebeuren voor het gebeurd.![]()
Je kan beter bot zeggen wat er is.
Das denk ik toch anders. Als je iemand gewoon voor gaat zitten liegen om zijn/haar gevoelens te sparen, dan neem je die persoon niet serieus. Op het moment zelf is het natuurlijk niet leuk om te horen, maar op de iets langere termijn is het zoveel beter als je gewoon meteen weet wat er speelt. Als je er later achter moet komen voel je je echt voor de gek gehouden!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Van die hele zwakke typjes kunnen meestal weinig hebben![]()
, vandaar dat ik ben overgestapt op een wat softere benadering, als ik merk dat iemand weinig kan verdragen.
Waar staat dat ik lieg?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef Flibble het volgende:
[..]
Das denk ik toch anders. Als je iemand gewoon voor gaat zitten liegen om zijn/haar gevoelens te sparen, dan neem je die persoon niet serieus. Op het moment zelf is het natuurlijk niet leuk om te horen, maar op de iets langere termijn is het zoveel beter als je gewoon meteen weet wat er speelt. Als je er later achter moet komen voel je je echt voor de gek gehouden!
Daarom begon ik ook met:quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef Flibble het volgende:
Das denk ik toch anders.
Ah oke, verkeerd opgevatquote:
Dikke pech, door figuren zoals jou blijven ze soft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Van die hele zwakke typjes kunnen meestal weinig hebben![]()
, vandaar dat ik ben overgestapt op een wat softere benadering, als ik merk dat iemand weinig kan verdragen.
ik zou ook niet graag een vriend hebben die "een zwak, maar niets meer hoor" voelt voor zijn ex.quote:Op zondag 18 december 2005 15:22 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ik heb nu al zo'n 3 jaar 'n relatie,maar ik heb nog steeds 'n zwak voor m'n ex en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.M'n vriendin weet dat en dat vind ze,op z'n zachtst gezegd,niet erg prettig.Ze doet alsof 't haar niks uitmaakt,maar ik weet wel beter.Als we samen m'n ex tegenkomen dan is de spanning wel te snijden,hahaha....Zelf zie ik 't als 'n "zwak",meer niet....
Says who?quote:Op zondag 18 december 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dikke pech, door figuren zoals jou blijven ze soft.
Ja precies, wat is er mis met het sparen van iemands gevoelens!? Je moet niet liegen maar je kan best proberen om iets op een vriendelijke manier te zeggen. Waarom hard als het ook vriendelijk kan??quote:Op zondag 18 december 2005 23:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Says who?![]()
Sommige mensen hebben gewoon een bepaald karakter, lijken eerder een vrouw dan een kerel qua emoties en kunnen weinig hebben. En die blijven altijd zo, of je het nou hard of zacht verwoordt.
En de toestand en drama die erna volgt zit ik ook niet op te wachten, kan ik ze gaan troosten.Jammer maar helaas.
![]()
Idd.quote:Op zondag 18 december 2005 23:36 schreef Flibble het volgende:
Ja precies, wat is er mis met het sparen van iemands gevoelens!? Je moet niet liegen maar je kan best proberen om iets op een vriendelijke manier te zeggen. Waarom hard als het ook vriendelijk kan??![]()
Ik heb alleen 'n zwak voor m'n ex,meer niet.Ik heb ook 'n lange relatie met haar gehad en dat was ook m'n eerste èchte relatie.Zoiets blijft je toch bij.....quote:Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zou ook niet graag een vriend hebben die "een zwak, maar niets meer hoor" voelt voor zijn ex.
quote:
De vriend?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Jij bent ook veels te knap om niet de vriend van mij te zijn.
Je wilt toch niet zeggen dat je geen relatie met mij wil?quote:
Nee dat wil ik inderdaad niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je geen relatie met mij wil?![]()
K ook,..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:07 schreef VD het volgende:
Heb het om eerlijk te zijn wel een beetje gehad met dit topic.. Dat ze niets heeft laten horen op de viering van mijn geboortedag was de laatste druppel.
. Eigenlijk ook een opluchting. Geen 'hoop' meer.
Tsja keuzes leren maken,..quote:As for the future; gisteren met een vrouwelijk gestalte gekookt/gegeten (etcetera). Merk dat ik een beetjeword maar aan de andere kant ontstaat er een ontzettende afkeer voor. Het voelt alsof je weer vast zit.
quote:Mên, volgens mij ga ik alleen zijn nog leuk vinden ook..
Jammer, dacht dat je me leuk vond.quote:
Ik ben er gelukkig overheenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:08 schreef het.ismij het volgende:
K ook,..
Kep geen problemen met ex,.. en derest is toch eigenwijs,..
Nooit meer zo'n egocentrisch figuur in mijn leven, het was weer een leerzame tijd!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:08 schreef het.ismij het volgende:
![]()
![]()
![]()
@tran: single zijn owns!!
Doen en laten waar je zin in hebt! no strings attached. Je kan alles hebben wat je wilt als single,..
Weet je wat? Ik kan je troosten tot je er ziek van wordt en zeggen och ende wee, maar daar kom je niet verder mee. Het is kut, neem de tijd die je nodig hebt en kom met volle kracht terug. Succesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Fasai het volgende:
Hallo allemaal,
sinds gisterochtend is het uit na 3 en een half jaar relatie. Ik heb grote fouten gemaakt, en onze relatie is voorgoed kapot gemaakt.
Ik wist echt niet wat ik had tot ik het kwijt was, het cliche is waar. Ik besef nu pas hoeveel ik echt van hem houdt, en dat ik in de eerste instantie nooit de fout in had moeten gaan. Slap achteraf praten ja, en het kan nooit meer teruggedraaid worden.
Ik heb er zo'n verdriet om, en ik kan nog steeds niet geloven dat het nooit meer goed gaat komen, en alles wat we hadden is in 1 klap weg. Ik gun hem echt het allerbeste, en ik weet dat hij beter verdiend dan ik. Waarom ben ik er niet eerder achtergekomen hoeveel hij voor me betekent?
Ik zie het allemaal niet meer zitten nu.
En voor de overigen een geautomatiseerde vertaling;quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef SpagShaq het volgende:
Het is zoals gezegd in het Engels, maar ik neem aan dat de meeste hier dat wel kunnen volgen.
quote:Lushka16's gids voor wordt gedumpt, en nemend het als een champ
Wordt gedumpt zuigt.
Het is zelden een goede ervaring - geen kwestie hoe lang u hebt uitgegaan, wat de aard van uw verhouding was, of hoe het beëindigde. Het eigenlijke idee dat iemand niet zijn/haar exclusieve tijd met u wil doorbrengen is een vrij grote slag aan ol ' ego.
Ik ben gedumpt bij vele gelegenheden om vele redenen, voor over bijna een decennium. Ik begrijp dat er velen zijn wie nooit een meisje, velen op hun eerste verhouding, en veel meer met weinig ervaring met wordt gedumpt hebben gehad. Neem mijn raad zoals u zal, maar ik kan u waarborgen dat wanneer de dag (en het zal waarschijnlijk) komt, u beter op het zult voorbereid worden, en zal hopelijk omhoog het zijn een reusachtige whiny turd beëindigen.
Ik aan geef u:
Lushka16's gids voor wordt gedumpt, en nemend het als een champ
Regel 1: De verhouding is over.
Dit is de belangrijkste regel van allen. U moet aan het minstens eens elke minuut in de nasleep teruggaan van wordt gedumpt. Het is het moeilijkste deel, nog is het ook de stichting voor het helen. De dag u aan termijnen met het komt, is het begin dat van dagdingen beter wordt.
In mijn ervaring, zijn er drie basisdelen aan wordt gedumpt: Premonition, stortplaats, na-stortplaats.
Premonition
Ik ben gedumpt, en gedumpt, veel en partijen tijden. Er is nooit een instantie geweest waar het willekeurig is. Voor elke enige relationshp, van kortst (2 dagen) aan langst (3 jaar), is er een tijdspanne geweest waar het verbreken wordt gepland. Voor de gedumpt te worden persoon ongeveer, wordt deze periode genoemd premonition. Ik heb altijd een verbreken komst gevoeld, en het is fysisch een slechter gevoel dan het verbreken zelf. Er is weinig communicatie tussen de paren, een intens gevoel van onzekerheid, en een sterke wens om het beter te maken. Langer duurt het premonition stadium, geschikter bent u stom bent.
Te vermijden dingen: Ga niet voorbij de grenzen van uw verhouding. Begin niet te zeggen, de "liefde van I u" als dat niet wat u normaal doet.
Verzet me tegen de drang aan sulk. Doe wat het neemt om uw mening vanaf het te krijgen. Krijg fuck uit bed, ga naar de gymnastiek, ga voor een gang, vind sommige vrienden, rook één of andere pot, doen wat het is dat u aan DE-SPANNING doet.
Begin niet rond te schroeven. De verhouding is niet nog over. U zou in wat ernstig probleem kunnen krijgen.
Sla haar niet aan de stempel, tenzij u plannen reeds had.
Te doen dingen: Hey, hier een idee - bespreking aan haar. "Hey, wat met ons gebeurt, is dingen onlangs vriendelijk van wierd." geweest Zeker, zou het tot sneller het verdelen kunnen leiden, maar dat het punt. Als het gaat gebeuren, eveneens zou kunnen niet martelen.
Probeer uitwerkend dingen. Ik weet het, is het gemakkelijker om een draad E/N op SA logisch gezien te posten dan aan een ander menselijk wezen te spreken, maar neemt het uit me - het kan werken. Als u werkelijk voor de verhouding geeft, en zij niet het bedriegen op uw droevige ezel heeft, daar ruimte voor het werk. Ik heb geconstateerd dat de beste tijden die ik waren heb gehad nadat wij dingen hebben uitgewerkt.
Stortplaats
REGEL 1
Word klaar om door de 5 stadia van verlies te gaan: Ontkenning Het onderhandelen Woede Wanhoop Goedkeuring
Het zou niet in die orde kunnen gebeuren, zou het alle stadia kunnen niet impliceren. De kansen zijn u zullen ervaren minstens 3 van hen, het populairste zijn onderhandelend, woede en wanhoop.
Ontkenning - probeer uw beste om het te vermijden. De ontkenning helpt niet om het even wat oplossen, maakt het gehele proces zeer moeilijk. Herinner regel 1.
Het onderhandelen - het een schot eveneens zou kunnen geven. Er zou sommige dingen kunnen zijn die u in de verhouding kunt redelijk veranderen. Geef het na een goed schot op bij het. Als het over is, over is het.
Woede - Yup, u is pissed. Krijg over het. Wanhoop - dit is waar het schreeuwen begint. Nu is de tijd NIET om pathetisch te zijn. Daar maakt niets verkeerd met het schreeuwen, maar haar gevoel niet voor u of medelijden slecht u. Zij zal slechts pissed zijn. Er is weinig sympathie wanneer het over wordt gedumpt komt, zodat speelt die kaart niet. Meer op dit in de post-stortplaatssectie.
Goedkeuring - Tijd laten gaan, mens. Regel 1.
Hier een snel scenario over hoe het gehele ding zou kunnen eruit zien:
Meisje: Dingen die aren't uitwerken. Jongen: Bent u zeker? Ik dacht de dingen fijn waren. Meisje: Nr. jongen: Goed, zijn er om het even wat wij kunnen doen dingen beter maken? Meisje: Ik wil niet enkel in een verhouding meer zijn. Jongen: Maar u was wie in in de eerste plaats wilde zijn! Wie zetten u tot dit? Is er een andere kerel? Ik zal fucking hem doden. Meisje: [ tussenvoegselwanhoop ] Jongen: [ tussenvoegselwanhoop ] Jongen: Goed, als dit is wat u wilt, en als dit, en daar niets net voelt ik zeggen het kan doen of veranderen, dan zouden wij het eveneens kunnen laten gebeuren.
Zie? Dat was niet zo slecht. Dit is een werkelijk goede tijd voor één of andere Q en A, vooral aangezien u enkele antwoorden in de post-stortplaatsfase zult willen kennen.
Hier is een korte lijst van vragen u nu zou moeten vragen, terwijl u nog communiceert: Zijn er om het even wat ik kan doen dit verhoudingswerk maken? Zijn er om het even wat ik kon doen hebben dingen beter maken? Wat maakte u dit beslissen? Zijn er iemand anders in kwestie? Zijn er om het even wat ik kan doen vermijden pissing van toekomstige meisjes? Wanneer begonnen de dingen te zuigen?
Wat veroorzaakte het? Dit is een zeer korte lijst, en u zou het aan uw behoeften in de premonition fase moeten aanpassen. Als u al uw belangrijke vragen kunt geantwoord krijgen, zal het het leven in de volgende fase gemakkelijker maken. Ook, ben zeker om erop te wijzen dat u niet wilt zien/aan haar voor een tijdje spreekt. Dit is ZEER BELANGRIJK. Meer op dit in de volgende sectie.
Post-stortplaats
Bijna heeft een decennium me één belangrijk ding onderwezen: Dit is een zeer lange fase. U moet dit goedkeuren.
O.k., werd u enkel gedumpt. Laat uit de emotie de beste manier u het weet. Schreeuw als u, shit uit iets moet slaan, voor een looppas gaan, een draad E/N (ga misschien eerst voor een looppas) posten. Ben een mens, en vind iemand om u een omhelzing te geven. Spreek het door met uw dichte vrienden (niet van haar). Plaats één of ander soort tijdslimiet. Zeg aan zich, "ik ga een stapel van emotionele shit zijn voor het volgende uur, dan ga ik beginnen op te rapen." De stok aan het, als u het sulking knoeit te lang niemand bent gaat over het willen horen.
Informeer uw vrienden. De mensen zouden moeten zorgvuldig het weten om rond u te zijn. Als zij om u geven, zullen zij u helpen het hoofd bieden. Zet flagrante herinneringen van haar weg - haar beelden, haar ondergoed, haar levensgrote blowuppop enz.
Ga normaal uit, leef het leven, DOE ONBESUISD OM HET EVEN WAT niet. Het lid worden van het van Leger helpt niet, helpt het weglopen niet, zult u haar niet achter als u in een van de autoongeval/poging zelfmoord krijgt krijgen, zult u haar niet achter zeker worden als u haar bezit vandalize. Niet fuck haar zuster/vrienden, ga niet slaand omhoog één of ander jong geitje dat u denkt haar nieuwe boyfriend zou kunnen zijn. Gebruik Regel 1 mensen, zet het werkelijk dingen in perspectief.
Ga enkel met uw leven. Dat kan het enige ding u doen het als een champ werkelijk nemen. Daar een reusachtige lijst als de dingen u niet zouden moeten doen, omdat zij zeer ergerend zijn, en u zult later stom over het voelen.
Besteed veel en partijen tijd vanaf haar. Dit is eigenlijk een vreemde situatie. Zeg u 4 maanden vanaf haar doorbrengt en groot voelt. De volgende tijd u ziet haar, zal het u achter ongeveer 2 maanden nemen. Dan zult u, en de volgende tijd terugkrijgen u haar het zult nemen u achter 1 maand ziet. Dan 2 weken. Dan 1 week. Zie wat ik bij krijg? De terugwinning is een lang proces, en er zal tegenslagen zijn. Denk niet het perziken zal zijn en de eerste keer zal afromen u haar met een andere kerel ziet. Probeer om haar sociaal te vermijden tot u bepaalde dingen o.k. bent bent. Dit kan maanden of jaren vergen. Zelden weken. Dit is waarom het vermijden zeer belangrijk is. U te hoeven niet om van uw manier uit te gaan om haar te vermijden, enkel haar laten weten dat voor een tijdje, u niet haar wilt zien.
Speel niet de medelijdenkaart. Ja, bent u verstoord en en diepbedroefd kwetst. Vertel het aan uw vrienden, niet aan haar of haar vrienden. Vermijd opzettend weg het indrukken van berichten, profielen, blogs, of om het even wat van dergelijke. Begrijpelijk, wilt u haar weten hoeveel zij u kwetste. Het doet u goed weinig dat doen, herinnert regel 1? Ga niet naar de zelfde partij zoals haar en zit in de hoek kijkend gedeprimeerd allen. Zij heeft het gaan niet achter u willen, pansy u.
Ga niet bezoek haar. Eerst en vooral, zal het als een mofo kwetsen. Ten tweede, zijn de meisjes kwaad en zullen shitty dingen zoals omhelzing u, met u knuffelen, u doen vertellen hoeveel zij u, missen of u met pepernevel raken. Regel 1 - het is nog van toepassing. Zij wil niet met u zijn, wil enkel gevoel een weinig beter maken. Als zij aan u wil terugkomen, zal zij u opbellen en zal dat zeggen. Het zijn rond haar is het waarschijnlijkste gaan haar ergeren en u gevoel werkelijk shitty maken. De meisjes zijn ook gekend om het gebruik van een kerel aan te wenden genoemd Todd, dat slechts daar u draaiemo moet maken.
Begin geen antwoorden te zoeken. Als u slim bent, vroeg u hen reeds toen u twee verdeelde. Niet call/IM/email/fox haar vrienden. Ja, zijn zij dicht bij haar en zij weten wat gebeurt. De kansen zijn, zullen zij u geen wat u vertellen moet weten. Zij zijn eerst haar vrienden, van u tweede. Ik laat u nu het weten - als u deze weg neemt, zult u niets van om het even welk gebruik te weten komen. Wilt u werkelijk of heeft zij het zien van iemand anders weten? Wilt u werkelijk of is zij in weten bed dat omdat zij u mist schreeuwt? Terug naar Regel 1. Zij heeft het gaan door haar eigen helend proces, wil zij niet in een verhouding met u zijn. Laat het gaan, mens. Haar vrienden zullen hun bevindingen aan haar melden, en zij zal u voor het snooping haten.
Op een gelijkaardige nota - niet STEEL FUCKING HAAR.
Bovengenoemd is de basisstichting voor het nemen van het dumpen als een champ. Er zijn vele kleine nuancen die ik niet kan herinneren en niet behandelde, zodat op om het even wat voorbereid. Natuurlijk, stem in ik en spoor met de raad en de ervaring van andere goons aan. Het enige ding ik kan waarborgen is dat het leven beter zal worden en u zult zich bewegen.
Voor wat het waard is, werd ik gedumpt en vrij diepbedroefd 2 dagen geleden, maar ik doe al recht, dank voor het vragen.
De vervalsing geeft uit: Het is bijna bepaald dat iedereen wie dit heeft gelezen en gedumpt gaan worden voor hun eerste keer mijn raad niet zal volgen.
Ik moet alweer bij schoonouders op de koffie met kerst.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:35 schreef h_vreman het volgende:
Merry Xmas, ga hem niet stil alleen vieren! Vrienden......
Of exen die je een massa-kerstecard sturen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef maaike78 het volgende:
vind ik echt verschrikkelijk gemeen, h_vreman, mensen waarmee je een relatie hebt gehad die echt gewoon NIETS van zich laten horen, zelfs niet nav een felicitatie voor een verjaardag en dergelijke ...
zulke mensen zijn je verdriet echt niet waard.![]()
Whahaha,..quote:Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Of exen die je een massa-kerstecard sturen.![]()
Dat vond ik nu ook, niet eens gekeken. Ik moest mijn emailinbox toch even opschonen.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whahaha,..
![]()
Dat is uberloos (email- kerstkaart) doe dan niks,..
'quote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat vond ik nu ook, niet eens gekeken. Ik moest mijn emailinbox toch even opschonen.
Kan je niet zeggen in het algemeen, niet elke relatie en ex is hetzelfde.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef maaike78 het volgende:
vind ik echt verschrikkelijk gemeen, h_vreman, mensen waarmee je een relatie hebt gehad die echt gewoon NIETS van zich laten horen, zelfs niet nav een felicitatie voor een verjaardag en dergelijke ...
zulke mensen zijn je verdriet echt niet waard.![]()
Zker maarja na 4 jaar zo maar nix meer. Dat komt hard aan maar hard genoeg om te weten dat het echt zo is en dat zij haar keus gemaakt heeft. Betere manier om van elkaar af te komen is er niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen in het algemeen, niet elke relatie en ex is hetzelfde.
Waarom ben je verplicht te reageren, zoiets stuur je vrijblijvend.![]()
Ik stuur mensen ook uit eigen wil een kaartje en verwacht geenomdat ik iets gestuurd heb.
Ik weet niet hoe en waarom jullie relatie is geëindigd.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Zker maarja na 4 jaar zo maar nix meer. Dat komt hard aan maar hard genoeg om te weten dat het echt zo is en dat zij haar keus gemaakt heeft. Betere manier om van elkaar af te komen is er niet.
grtn Bas
maar wat als een ex je niets heeft geflikt ?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:19 schreef -Delta- het volgende:
Als een ex mij een kaartje stuurt reageer ik ook niet, heeft teveel geflikt om nog in contact met me te komen![]()
T slaat indd nergens op,..quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:05 schreef maaike78 het volgende:
[..]
maar wat als een ex je niets heeft geflikt ?
dan vind ik het gewoon gemeen, sorry, ik vind dat eigenlijk ruzie zoeken, bewust iemand anders kwetsen.
ik ook niet, of je moet écht te ver zijn gegaan ... niet reageren op verjaardagswensen en dergelijk, echt venijnig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:08 schreef het.ismij het volgende:
T slaat indd nergens op,..
Je kan toch op zijn minst het fatsoen hebben om te reageren,.
K kan daar altijd heel slecht tegen als mensen bewust niet reageren!!
Niet reageren = ruzie zoekenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:05 schreef maaike78 het volgende:
[..]
dan vind ik het gewoon gemeen, sorry, ik vind dat eigenlijk ruzie zoeken, bewust iemand anders kwetsen.
quote:Lullig vond ik het toen zeker, maar ja, als iemand dat zo wilt, kan je niks anders dan het respecteren.
Life goes on.
We hadden totaal geen ruzie, zijn zelfs nog de nacht van het uitgaan bij elkaar gebleven. Enja ik zal er nooit helemaal overheen komen. Kweet niet hoe zij ermee omgaat, beter dan ik want ze reageert dus niet. het pijnlijkste moment en hetgeen ik het meest " emotioneel" van wordt is het moment dat we afscheid namen op station. Zul je zeggen logisch; laatse blik en kus ......ik voelde een twijfel en bang dat ik de laatste zet heb gegeven. Pieker constant over dat ene moment.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Dannie_Dorka het volgende:
M'n ex en ik hadden samen besloten om er na 4,5 jaar 'n einde te maken.Ondanks dat ik achter mijn beslissing stond,heb ik er vaak aan getwijfeld of ik wel de juiste beslissing genomen heb....Ik heb nu al 3 jaar 'n nieuwe relatie en ben héél gelukkig,maar toch,als ik m'n ex tegenkom dan schieten bepaalde gedachten wel eens door m'n hoofd.Ik denk dat 't 'n hoofdstuk is die ik waarschijnlijk voorlopig nooit helemaal af zal sluiten,ook al weet ik dat m'n huidige vriendin gewoon "the one" is......
er zijn dingen die je gewoon doet uit beleefdheid, zelfs al heb je niet echt zinquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:32 schreef JoeyT het volgende:
En ik denk dat t zelfde t geval is bij zijn ex. Zij heeft idd een langdurige relatie met hem gehad, maar die is beeindigd, dus zij moet iig niets terug sturen... Alleen als ze daar zelf zin in heeft.
Familiebeziekjes etc is toch wel heel anders dan uit beleefdheid reageren op een ex. Als het een bevriende ex is zeg ik ok, maar ze hebben niet eens meer contact en dat betekent dus dat ze daar ook geen behoefte aan heeft. Vrij duidelijk lijkt me. HET IS UIT, WEG UIT MN LEVEN! Dat had ze miss ff kunnen terugsturen ja...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef maaike78 het volgende:
[..]
er zijn dingen die je gewoon doet uit beleefdheid, zelfs al heb je niet echt zinzoals bezoekjes brengen aan familie, recepties op het werk waar je niet echt zin in hebt en bv. bedankjes voor felecitaties, dat is écht wel het minste.
uiteraard 'moet' je dat allemaal niet doen, maar iemand die echt alleen maar doet "waar hij of zij zin" in heeft, vind ik een vrij bot en kinderachtig. Je bent niet alleen op deze wereld
Helaas moet me hierbij aansluiten....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Familiebeziekjes etc is toch wel heel anders dan uit beleefdheid reageren op een ex. Als het een bevriende ex is zeg ik ok, maar ze hebben niet eens meer contact en dat betekent dus dat ze daar ook geen behoefte aan heeft. Vrij duidelijk lijkt me. HET IS UIT, WEG UIT MN LEVEN! Dat had ze miss ff kunnen terugsturen ja...
geldt echt niet voor mij. Ik heb nog graag contact met al mijn exen, dat verloopt heel vlot, en ik zou ze niet kunnen missenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef h_vreman het volgende:
Helaas moet me hierbij aansluiten....
Klinkt erg bekend. Als je lange relatie hebt gehad en het is uit is er geen betere manier voor afsluiting dan NADA NIHIL contact.
Het gaat erom of je wel zin hebt in een goede vriendschap met die ex. 1 vind ik er de moeite waard, rest vind ik maar saai en kunnen me gewoon niet boeien, dus waarom een vriendschap ermee onderhouden. Verder bedoelt hij waarschijnlijk dat als je veel verdriet hebt van de break-up je beter even geen contact kan hebben...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geldt echt niet voor mij. Ik heb nog graag contact met al mijn exen, dat verloopt heel vlot, en ik zou ze niet kunnen missen
bovendien vind ik het echt wel flauw dat ze niet antwoordt. Een bedankje moet er toch wel afkunnen, vind ik. Ik vind niet dat 'ik wil de relatie beëindigen", hetzelfde betekent als "laat me met rust" ... ik zie niet in waarom ik een goede vriendschap zou moeten opgeven.
quote:
Vind ik niet, iemand kan ook verder willen met z'n leven.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:05 schreef maaike78 het volgende:
[..]
Dus elke keer als er een gelegenheid is, verjaardag, kerst, continu als je een kaartje stuurt ben je verplicht?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef maaike78 het volgende:
[..]
er zijn dingen die je gewoon doet uit beleefdheid, zelfs al heb je niet echt zinzoals bezoekjes brengen aan familie, recepties op het werk waar je niet echt zin in hebt en bv. bedankjes voor felecitaties, dat is écht wel het minste.
uiteraard 'moet' je dat allemaal niet doen, maar iemand die echt alleen maar doet "waar hij of zij zin" in heeft, vind ik een vrij bot en kinderachtig. Je bent niet alleen op deze wereld
Idd, zonder dat kom je nergens en is het een doodlopende weg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:36 schreef yuri32 het volgende:
punt blijft----->zonder communicatie is iedere relatie gedoemd te mislukken<------
Kan me voorstellen, dat dat echt een hele lastige situatie is.quote:ps........wil alleen een normale verstandhouding met mijn ex omtrent mijn dochter, maar dar moet zij ook aan mee werken, en dat weigert ze pertinent.Dus de frusties daaromtrent zitten ook te dwarsbomen in mijn gevoel....
iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd, zonder dat kom je nergens en is het een doodlopende weg.
En dmv goeie communicatie kun je ontzettend veel problemen in een relatie oplossen, ook relaties die al eigenlijk in de laatste fase zijn.
[..]
Kan me voorstellen, dat dat echt een hele lastige situatie is.
Als je samen een kind hebt, zal je altijd te maken hebben met je ex.
Dan moet je op een gegeven moment je (negatieve) gevoelens voor elkaar aan de kant zetten, en toch proberen om zo volwassen mogelijk met elkaar te communiceren vanwege het kind.
Maar als 1 van de 2 niet "normaal" kan doen, wordt dat toch wel heel moeilijk.
ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:08 schreef het.ismij het volgende:
[..]
T slaat indd nergens op,..
Je kan toch op zijn minst het fatsoen hebben om te reageren,.
K kan daar altijd heel slecht tegen als mensen bewust niet reageren!!
volledig niet met je eens. Ik vind het gewoon laag en onbeleefd om niet te antwoorden en niet te reageren zoals je doet bij ieder ander persoon.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef -Delta- het volgende:
Dus elke keer als er een gelegenheid is, verjaardag, kerst, continu als je een kaartje stuurt ben je verplicht?![]()
Als je een beetje volwassen bent, begrijp je dat veel ex'en een eigen kant op gaan na een beëindigde relatie. Beetje kinderlijk en drammerig om continu een reactie te verwachten.
En familie bezoekjes is heel wat anders, dat is familie, opa en oma van 80 laat je niet ineens alleen zitten. Een ex gaat een eigen kant op en daar hoor jij niet meer bij, of je het nou wel of niet wilt accepteren.
Ik vind dat als je iets gedeeld hebt met zijn tweeen, je ook het fatsoen moet op kunnen brengen om even een beetje respect te tonen. Je hebt toch wel iets meer met diegene gehad dan de gemiddelde voorbijganger op straat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
volledig niet met je eens. Ik vind het gewoon laag en onbeleefd om niet te antwoorden en niet te reageren zoals je doet bij ieder ander persoon.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
volledig niet met je eens. Ik vind het gewoon laag en onbeleefd om niet te antwoorden en niet te reageren zoals je doet bij ieder ander persoon.
Iedereen doet wat hij wil, en nee, ik zal niet drammen, maar ik mag daar dan ook van denken wat ik wil. Als iemand me niet met een minimum van respect kan behandelen, vind ik het echt een sukkel, en was het echt niet de persoon die ik in gedachten had.
het zit te diep in me ingebakken als ik bv een cadeau krijg, dat ik antwoord ... daar gewoon niet op reageren, ja, dat gaat me echt een brug te ver, het is tegendraads, en de persoon in kwestie wet dat heel goed, want je weet goed genoeg hoe je ex met zijn vrienden omging. En van een bedankje krijg je echt weer geen uitgebreid contact als je dat niet wil.
je vraagt je achteraf af "wie ben jij?we waren jaren samen maar ik heb je blijkbaar nooit echt goed gekend."quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind dat als je iets gedeeld hebt met zijn tweeen, je ook het fatsoen moet op kunnen brengen om even een beetje respect te tonen. Je hebt toch wel iets meer met diegene gehad dan de gemiddelde voorbijganger op straat.![]()
Just my two cents.
Ik moet zeggen dat ik mijn ex meer zie voor wat ze is dan in de relatie. Dat beeld is zowel positief als negatief. Het klinkt heel cliché, maar als ik eerder had ingezien hoe ze was dan had ik eerder voor een vriendschap gekozen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:33 schreef Emel het volgende:
[..]
je vraagt je achteraf af "wie ben jij?we waren jaren samen maar ik heb je blijkbaar nooit echt goed gekend."
Ik droomde laatst dat mijn ex-vriendin in de champions league speelde, heel surreel was dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:36 schreef lpg het volgende:
Ik droomde laatst dat ik mijn ex zag en champignons naar haar gooide.
wat zou dit te betekenen hebben?
Vrienden en een ex waar je geen vrienden mee wilt blijven zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
en de persoon in kwestie wet dat heel goed, want je weet goed genoeg hoe je ex met zijn vrienden omging.
Gebakken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:05 schreef partyyboyy het volgende:
wat is dat toch met die champi(gn)ons?
Daar kom ik deze kerst ook weer achter. Geloof maar gerust dat eenmeid die net weer single is een van de volgende dingen doet. Of ze blijft alleen of ze zoekt een rebound vriendje op. Mocht je ooit weer bij elkaar komen dan mag je het haast stellen dat ze echt niks beters kon vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:50 schreef Carriron het volgende:
heb heel de tijd toch ergens nog de hoop gehouden dat het nog wel wat tussen ons zou kunnen worden, zodra ze haar issues had afgehandeld, ook al was dat tegen beter weten in en ook al zeiden al mn vrienden dat ik haar moest vergeten....maar ja ik hield van dat meisje en dan zet je haar niet zomaar uit je hart....althans mij lukt dat niet.....
en nu? geen idee....ik moet haar vergeten, alleen dat wil niet echt lukken.....ben me nu eigenlijk pas gaan beseffen hoe diep ze nog zat.....
Het ging om een kaartje... En als ik een kado krijg vind ik dr helemaal dom... Kom op zeg, je hoeft toch niet met iedereen contact te onderhouden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Iedereen doet wat hij wil, en nee, ik zal niet drammen, maar ik mag daar dan ook van denken wat ik wil. Als iemand me niet met een minimum van respect kan behandelen, vind ik het echt een sukkel, en was het echt niet de persoon die ik in gedachten had.
het zit te diep in me ingebakken als ik bv een cadeau krijg, dat ik antwoord ... daar gewoon niet op reageren, ja, dat gaat me echt een brug te ver, het is tegendraads, en de persoon in kwestie wet dat heel goed, want je weet goed genoeg hoe je ex met zijn vrienden omging. En van een bedankje krijg je echt weer geen uitgebreid contact als je dat niet wil.
Net zoals t bij jongens gaatquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Daar kom ik deze kerst ook weer achter. Geloof maar gerust dat eenmeid die net weer single is een van de volgende dingen doet. Of ze blijft alleen of ze zoekt een rebound vriendje op. Mocht je ooit weer bij elkaar komen dan mag je het haast stellen dat ze echt niks beters kon vinden.
Alleen kllote als je geen vrouwen kan versieren zoals ik. Nou kan ik me daar weer heel erg mee bezig gaan huden maar dat werkt af en toe ook contraproductief.quote:
tja ik was iemand tegengekomen, maar daar was ik echt nog niet aan toe, dus ben nog fijn alleen.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Daar kom ik deze kerst ook weer achter. Geloof maar gerust dat eenmeid die net weer single is een van de volgende dingen doet. Of ze blijft alleen of ze zoekt een rebound vriendje op. Mocht je ooit weer bij elkaar komen dan mag je het haast stellen dat ze echt niks beters kon vinden.
Idd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:35 schreef JoeyT het volgende:
Het ging om een kaartje... En als ik een kado krijg vind ik dr helemaal dom... Kom op zeg, je hoeft toch niet met iedereen contact te onderhouden.
Stel ze stuurt je gelukkig nieuw jaar sms. Je stuurt gelukkig nieuw jaar teruh. Daarna krijg je dan weer sms van hoe t gaat na al die tijd blablabla... Moet je dan pas sturen van ja ik wil eig niets met je te maken hebben?
Ik denk dat veel mensen dit wel herkennen...quote:
Zeker herkenbaar.Heb ook nog 'n plekje in m'n hart voor m'n ex,maar dat komt ook omdat ik haar als m'n eerste èchte liefde zie.Probleem is dat ik vaak aan de leuke dingen terug denk en niet aan de dingen waarom we juist besloten om de relatie te beëindigen.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dit wel herkennen...
Ik heb nog zelfs een klein plekje in m'n hart voor m'n ex die me aan het eind echt schofterig heeft behandeld en die het nu goed probeert te "breiën" (wat voor mij te laat is... is ook teveel gebeurd).
We hebben in al die jaren een enorm goeie band gehad, en merendeel van die tijd was een leuke tijd. Dus daar denk ik wel aan terug, al de rottige dingen probeer ik achter me te laten.
Een zwak zal ik niet voor hem houden...wel heeft hij een plekje in m'n hart, die er voorlopig nog wel zal blijven. Misschien als ik weer een nieuwe relatie heb en daar jaren mee samen ben, dat dat plekje vervaagd, maar nu zit het er nog wel.
Dat is toch mooi dan, heeft ze nog een klein plekje in je hart, maar heb je geen spijt meer, dat je niet meer samen met haar bent en ben je enorm gelukkig met je huidige vriendinquote:Op zondag 25 december 2005 00:06 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Tuurlijk heb ik nog steeds 'n héél klein plekje in m'n hart voor m'n ex,maar die gevoelens van spijt zijn vrijwel verdwenen.Als ik m'n ex wel eens aan de lijn heb(ze belt me soms om bij te kletsen) dan heb ik wel eens flashbacks,maar die verdwijnen dan weer als ik m'n vriendin zie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |