Kan je niet zeggen in het algemeen, niet elke relatie en ex is hetzelfde.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef maaike78 het volgende:
vind ik echt verschrikkelijk gemeen, h_vreman, mensen waarmee je een relatie hebt gehad die echt gewoon NIETS van zich laten horen, zelfs niet nav een felicitatie voor een verjaardag en dergelijke ...
zulke mensen zijn je verdriet echt niet waard.![]()
Zker maarja na 4 jaar zo maar nix meer. Dat komt hard aan maar hard genoeg om te weten dat het echt zo is en dat zij haar keus gemaakt heeft. Betere manier om van elkaar af te komen is er niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen in het algemeen, niet elke relatie en ex is hetzelfde.
Waarom ben je verplicht te reageren, zoiets stuur je vrijblijvend.![]()
Ik stuur mensen ook uit eigen wil een kaartje en verwacht geenomdat ik iets gestuurd heb.
Ik weet niet hoe en waarom jullie relatie is geëindigd.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Zker maarja na 4 jaar zo maar nix meer. Dat komt hard aan maar hard genoeg om te weten dat het echt zo is en dat zij haar keus gemaakt heeft. Betere manier om van elkaar af te komen is er niet.
grtn Bas
maar wat als een ex je niets heeft geflikt ?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:19 schreef -Delta- het volgende:
Als een ex mij een kaartje stuurt reageer ik ook niet, heeft teveel geflikt om nog in contact met me te komen![]()
T slaat indd nergens op,..quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:05 schreef maaike78 het volgende:
[..]
maar wat als een ex je niets heeft geflikt ?
dan vind ik het gewoon gemeen, sorry, ik vind dat eigenlijk ruzie zoeken, bewust iemand anders kwetsen.
ik ook niet, of je moet écht te ver zijn gegaan ... niet reageren op verjaardagswensen en dergelijk, echt venijnig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:08 schreef het.ismij het volgende:
T slaat indd nergens op,..
Je kan toch op zijn minst het fatsoen hebben om te reageren,.
K kan daar altijd heel slecht tegen als mensen bewust niet reageren!!
Niet reageren = ruzie zoekenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:05 schreef maaike78 het volgende:
[..]
dan vind ik het gewoon gemeen, sorry, ik vind dat eigenlijk ruzie zoeken, bewust iemand anders kwetsen.
quote:Lullig vond ik het toen zeker, maar ja, als iemand dat zo wilt, kan je niks anders dan het respecteren.
Life goes on.
We hadden totaal geen ruzie, zijn zelfs nog de nacht van het uitgaan bij elkaar gebleven. Enja ik zal er nooit helemaal overheen komen. Kweet niet hoe zij ermee omgaat, beter dan ik want ze reageert dus niet. het pijnlijkste moment en hetgeen ik het meest " emotioneel" van wordt is het moment dat we afscheid namen op station. Zul je zeggen logisch; laatse blik en kus ......ik voelde een twijfel en bang dat ik de laatste zet heb gegeven. Pieker constant over dat ene moment.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Dannie_Dorka het volgende:
M'n ex en ik hadden samen besloten om er na 4,5 jaar 'n einde te maken.Ondanks dat ik achter mijn beslissing stond,heb ik er vaak aan getwijfeld of ik wel de juiste beslissing genomen heb....Ik heb nu al 3 jaar 'n nieuwe relatie en ben héél gelukkig,maar toch,als ik m'n ex tegenkom dan schieten bepaalde gedachten wel eens door m'n hoofd.Ik denk dat 't 'n hoofdstuk is die ik waarschijnlijk voorlopig nooit helemaal af zal sluiten,ook al weet ik dat m'n huidige vriendin gewoon "the one" is......
er zijn dingen die je gewoon doet uit beleefdheid, zelfs al heb je niet echt zinquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:32 schreef JoeyT het volgende:
En ik denk dat t zelfde t geval is bij zijn ex. Zij heeft idd een langdurige relatie met hem gehad, maar die is beeindigd, dus zij moet iig niets terug sturen... Alleen als ze daar zelf zin in heeft.
Familiebeziekjes etc is toch wel heel anders dan uit beleefdheid reageren op een ex. Als het een bevriende ex is zeg ik ok, maar ze hebben niet eens meer contact en dat betekent dus dat ze daar ook geen behoefte aan heeft. Vrij duidelijk lijkt me. HET IS UIT, WEG UIT MN LEVEN! Dat had ze miss ff kunnen terugsturen ja...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef maaike78 het volgende:
[..]
er zijn dingen die je gewoon doet uit beleefdheid, zelfs al heb je niet echt zinzoals bezoekjes brengen aan familie, recepties op het werk waar je niet echt zin in hebt en bv. bedankjes voor felecitaties, dat is écht wel het minste.
uiteraard 'moet' je dat allemaal niet doen, maar iemand die echt alleen maar doet "waar hij of zij zin" in heeft, vind ik een vrij bot en kinderachtig. Je bent niet alleen op deze wereld
Helaas moet me hierbij aansluiten....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Familiebeziekjes etc is toch wel heel anders dan uit beleefdheid reageren op een ex. Als het een bevriende ex is zeg ik ok, maar ze hebben niet eens meer contact en dat betekent dus dat ze daar ook geen behoefte aan heeft. Vrij duidelijk lijkt me. HET IS UIT, WEG UIT MN LEVEN! Dat had ze miss ff kunnen terugsturen ja...
geldt echt niet voor mij. Ik heb nog graag contact met al mijn exen, dat verloopt heel vlot, en ik zou ze niet kunnen missenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef h_vreman het volgende:
Helaas moet me hierbij aansluiten....
Klinkt erg bekend. Als je lange relatie hebt gehad en het is uit is er geen betere manier voor afsluiting dan NADA NIHIL contact.
Het gaat erom of je wel zin hebt in een goede vriendschap met die ex. 1 vind ik er de moeite waard, rest vind ik maar saai en kunnen me gewoon niet boeien, dus waarom een vriendschap ermee onderhouden. Verder bedoelt hij waarschijnlijk dat als je veel verdriet hebt van de break-up je beter even geen contact kan hebben...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geldt echt niet voor mij. Ik heb nog graag contact met al mijn exen, dat verloopt heel vlot, en ik zou ze niet kunnen missen
bovendien vind ik het echt wel flauw dat ze niet antwoordt. Een bedankje moet er toch wel afkunnen, vind ik. Ik vind niet dat 'ik wil de relatie beëindigen", hetzelfde betekent als "laat me met rust" ... ik zie niet in waarom ik een goede vriendschap zou moeten opgeven.
quote:
Vind ik niet, iemand kan ook verder willen met z'n leven.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:05 schreef maaike78 het volgende:
[..]
Dus elke keer als er een gelegenheid is, verjaardag, kerst, continu als je een kaartje stuurt ben je verplicht?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef maaike78 het volgende:
[..]
er zijn dingen die je gewoon doet uit beleefdheid, zelfs al heb je niet echt zinzoals bezoekjes brengen aan familie, recepties op het werk waar je niet echt zin in hebt en bv. bedankjes voor felecitaties, dat is écht wel het minste.
uiteraard 'moet' je dat allemaal niet doen, maar iemand die echt alleen maar doet "waar hij of zij zin" in heeft, vind ik een vrij bot en kinderachtig. Je bent niet alleen op deze wereld
Idd, zonder dat kom je nergens en is het een doodlopende weg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:36 schreef yuri32 het volgende:
punt blijft----->zonder communicatie is iedere relatie gedoemd te mislukken<------
Kan me voorstellen, dat dat echt een hele lastige situatie is.quote:ps........wil alleen een normale verstandhouding met mijn ex omtrent mijn dochter, maar dar moet zij ook aan mee werken, en dat weigert ze pertinent.Dus de frusties daaromtrent zitten ook te dwarsbomen in mijn gevoel....
iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd, zonder dat kom je nergens en is het een doodlopende weg.
En dmv goeie communicatie kun je ontzettend veel problemen in een relatie oplossen, ook relaties die al eigenlijk in de laatste fase zijn.
[..]
Kan me voorstellen, dat dat echt een hele lastige situatie is.
Als je samen een kind hebt, zal je altijd te maken hebben met je ex.
Dan moet je op een gegeven moment je (negatieve) gevoelens voor elkaar aan de kant zetten, en toch proberen om zo volwassen mogelijk met elkaar te communiceren vanwege het kind.
Maar als 1 van de 2 niet "normaal" kan doen, wordt dat toch wel heel moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |