quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
ow.. dus die gaatjes van Talietje hoeven niet dicht??quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef cerror het volgende:
Het rijmt wel, maar dicht niet.
dat zei ik laatst tegen Cerror en die zei dat niemand zich daar ooit aan hield. dus dacht ik laat maar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:59 schreef Talietje het volgende:
hey homo, de topic sluiter opent de nieuwe... dat is je al eerder gezegt dacht ik, maar aan de TT te zien heb je niet al te veel intelligentie
Er kan vast wel meer bij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ow.. dus die gaatjes van Talietje hoeven niet dicht??![]()
beetje voorzichtig met mijn vriendjequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:59 schreef Talietje het volgende:
hey homo, de topic sluiter opent de nieuwe... dat is je al eerder gezegt dacht ik, maar aan de TT te zien heb je niet al te veel intelligentie
en sinds wanneer is wat cerror zegt de waarheidquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef the900 het volgende:
[..]
dat zei ik laatst tegen Cerror en die zei dat niemand zich daar ooit aan hield. dus dacht ik laat maar.
ik weet dat ze het niet meent hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
beetje voorzichtig met mijn vriendje![]()
jij ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
beetje voorzichtig met mijn vriendje![]()
Heiligschennis!!1!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef Talietje het volgende:
[..]
en sinds wanneer is wat cerror zegt de waarheid
Wat krullebol bromt!quote:
En zo hoort het Tal.quote:
Ik heb m'n bier al gehaald.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:05 schreef the900 het volgende:
Ik heb geen geld meer voor bier.
zeg doe eens vriendelijk ofzoquote:
quote:Daniel - Rest in peace. says:
?
bobster-pc-fr34k.nl says:
R.I.P - Rot In Pieces
Daniel - Rest in peace. says:
oh zo..
nah dat wens ik mn oma niet aan.. :/
Oh, d'oh..
Sorry.
np
goed plan, via Velp is niet al te ver toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat, zal ik je ophalen??
Velpquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:11 schreef the900 het volgende:
[..]
goed plan, via Velp is niet al te ver toch?
in een mooie yukata zelfs!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Velp
o, dan gaan we even luid claxoneren en zwaaien... Heb daar nog iemand zitten met wie ik een appeltje te schillen heb...
Maar het is te doen, skeet.. Doe jij dan morgenochtend de deur open in peignoir??![]()
Jep.quote:
Uhmmm ik had echt zoiets van, fuck.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hoever wil je nu door de grond zakken???
en ik moest lachen![]()
notting hill en yukata? explainquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doet me denken aan de film Notting Hill![]()
maar ik kom er zo aan!
Hij is ook niet echt duidelijk... Ach, binnenkort maar een biertje drinken om het goed te makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep..
[..]
Uhmmm ik had echt zoiets van, fuck.. Ik dacht het is een lyric ofzo, die dude heeft best wel vaak lyrics in z'n nick. En het is is niet eens iemand die ik zomaar ken ofzo, het is een van m'n beste vrienden. Maarja, ken hem al heel lang en hij begrijpt dat ik zoiets niet expres doe.
ah zo. ik kam mijn haar nog wel ff snel als je voor de deur staatquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hij was dan wel in slaaptenue maar goed, er stond heel wat pers voor de deur
Ach, biertje drinken zal vast wel een keer weer gebeuren, goed maken is al gedaan door mezelf te excuseren en hem te condoleren. Gelukkig zei ik erna niet gefeliciteerd ipv gecondoleerd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt duidelijk... Ach, binnenkort maar een biertje drinken om het goed te maken
Hoeft niet, poppie, ik vind het immers heerlijk om door je haar te gaan als we zoenenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:20 schreef the900 het volgende:
[..]
ah zo. ik kam mijn haar nog wel ff snel als je voor de deur staat
ik zie je er ook nog wel voor aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, biertje drinken zal vast wel een keer weer gebeuren, goed maken is al gedaan door mezelf te excuseren en hem te condoleren. Gelukkig zei ik erna niet gefeliciteerd ipv gecondoleerd..
Hoe metaforisch! De krullen, die al metafoor stonden voor mijn verwarde ziel (© Cerror), haal jij eens flink door elkaar tijdens het zoenen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoeft niet, poppie, ik vind het immers heerlijk om door je haar te gaan als we zoenen![]()
Layout verneuker.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:21 schreef renz0r het volgende:
-quote-
ik zet gewoon je wereld op zijn kop als wij zoenenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:23 schreef the900 het volgende:
[..]
Hoe metaforisch! De krullen, die al metafoor stonden voor mijn verwarde ziel (© Cerror), haal jij eens flink door elkaar tijdens het zoenen.
Vette smiley!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:23 schreef renz0r het volgende:
-edit, layout-
GROLSCH!!!!!einzweipolizei!!111dreiviergrenadier!!!!!!!!!!!!!11!
#quit playing games with my heeaart#quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zet gewoon je wereld op zijn kop als wij zoenen![]()
alweer?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:26 schreef ma_jojo het volgende:
Dus.
jaja, liefie.. ik speel ook liever met jouquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:26 schreef the900 het volgende:
[..]
#quit playing games with my heeaart#
Hoi, beterschap, trustequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:27 schreef moomphs het volgende:
Hoi, ik ga nu slapen want ik ben ziek maar ik wou even hoi zeggen.
"Hoi".
Hoiquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:27 schreef moomphs het volgende:
Hoi, ik ga nu slapen want ik ben ziek maar ik wou even hoi zeggen.
"Hoi".
"ja nu is het wel weer mooi geweest met mijn hart, d'r wachten andere onderdelen"quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, liefie.. ik speel ook liever met jou![]()
ook bekend alsquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef the900 het volgende:
[..]
"ja nu is het wel weer mooi geweest met mijn hart, d'r wachten andere onderdelen"
Ja.quote:
ooo, ik zal dat andere deel van je zo laten kloppen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:30 schreef the900 het volgende:
[..]
ook bekend als
"vol verwachting klopt ons hart en andere lichaamsdelen"
gezellig tochquote:
Ja, het spijt me.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef the900 het volgende:
[..]
gezellig toch
je was vorige keer alleen zo snel weg...
Feli!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:Volgens officieel onderzoek ben ik depresief!!
Daar word ik zo blij van..
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:Volgens officieel onderzoek ben ik depresief!!
Join the club.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:Volgens officieel onderzoek ben ik depresief!!
Contradictio in termini?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:Volgens officieel onderzoek ben ik depresief!!
Nog een s-je erbij en je hebt het woord depressief zonder spelfouten geschreven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:Volgens officieel onderzoek ben ik depresief!!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:Volgens officieel onderzoek ben ik depresief!!
A vicious cycle, ze is blij als ze verdrietig is en verdrietig als ze blij is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Een blije Janetje kan echt niet
vandaar dat ik gewoon de TR gebuikte, helaas snapte de rest het nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef NJ het volgende:
Over quoten gesproken, als iemand de lay-out verneukt, ga die persoon dan niet quoten om hem erop te wijzen, dat maakt de verneuking meestal alleen maar erger en het is meer werk voor de mods.
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef NJ het volgende:
Over quoten gesproken, als iemand de lay-out verneukt, ga die persoon dan niet quoten om hem erop te wijzen, dat maakt de verneuking meestal alleen maar erger en het is meer werk voor de mods.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef NJ het volgende:
Wow, je zal maar zeven keer op rij gequote worden.
quote:
quote:
*club jointquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nog een s-je erbij en je hebt het woord depressief zonder spelfouten geschreven..
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Een blije Janetje kan echt niet
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef NJ het volgende:
Wow, je zal maar zeven keer op rij gequote worden.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dank je..
[..]
Jup..
[..]
*club joint
[..]
Gezellig he?
[..]
KUT
[..]
Wel..
[..]
Ze mogen me niet..
quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:39 schreef the900 het volgende:
[..]
vandaar dat ik gewoon de TR gebuikte, helaas snapte de rest het niet
shit zeg.. ben ik eindelijk rustig in mijn FoBoquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]Dank je..
[..]Jup..
[..]
*club joint
[..]Gezellig he?
[..]KUT
[..]Wel..
[..]Ze mogen me niet..
Weet ik, maar dat was zeg maar ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef NJ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Goed bezig.
En je schreef inderdaad "russenuit"..
Klootzak!!1quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat was zeg maar ook de bedoeling..
quote:
Lees de OP eens achterlijke chinchilla-eigenaar.quote:
Vreselijk doch langzaam ende pijnlijk 14.hivquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef cerror het volgende:
Lay-outverneukers moeten vreselijk sterven enzo.
Wie zegt dat ik grappig probeerde te zijn.quote:
Langzaam levend opgevreten worden door rode mieren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Vreselijk doch langzaam ende pijnlijk 14.hiv
Houdt dan gewoon je bek dicht!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik grappig probeerde te zijn.
Wil je iemand Bieren en Frituren?quote:
snap de hints en ga wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik grappig probeerde te zijn.
Is een goede optie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Langzaam levend opgevreten worden door rode mieren?
Nu ineens kieskeurig geworden?quote:
ik had deze post nog niet gequotequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:Volgens officieel onderzoek ben ik depresief!!
Ach, krijgen we een dinsdag-rel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je er last van hebt ga dan zelf weg..pc'tje moet blijven
Zal jou es rellen.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik had deze post nog niet gequote
pfft ga toch terug naar sex jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
we zijn bijna woensdag.. en dan is het gehaktdag.. en waar gehakt wordt... vallen dooien!!quote:
Je bent echt wanhopig opzoek naar nueckvleesch niet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaloers dat jij buiten de boot valt??quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je bent echt wanhopig opzoek naar nueckvleesch niet?
Moet dat nu mayo, ik vind zaterdag een betere tijd voor.quote:
dan is ze niet goed bezigquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je bent echt wanhopig opzoek naar nueckvleesch niet?
Ja, nu krijgen we het.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaloers dat jij buiten de boot valt??
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Talietje het volgende:
[..]
dan is ze niet goed bezig*kijkt naar fobo
*
Tussen het bieren door?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet dat nu mayo, ik vind zaterdag een betere tijd voor.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, nu krijgen we het.
Eigen schuld dikke bult VM.
Uitermate puick mayo.quote:
Goedzo!quote:
Whehe.. kom op... je zit in BeF..quote:
Dan kennen we bij jou wel ff hakken en wat woensdagen vooruitquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
we zijn bijna woensdag.. en dan is het gehaktdag.. en waar gehakt wordt... vallen dooien!!![]()
Maar niks anders dan rellen, he.quote:
He, doe's niet, klootvioolquote:
DL roept wel meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Maar niks anders dan rellen, he.
Jouw fijne vriend DL vindt nl dat we moeten neuken.
5-12-2005 4:27:23 Martijn/DeLeider - pierced again - hoerende kutzondagen![]()
Jij moet echt eensch met cerror gaan nuecken trouwens!
dat is geen bult dat is mn hoofdquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, nu krijgen we het.
Eigen schuld dikke bult VM.
Omdahat:quote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
DL roept wel meer.
Hoe komt ie erop....
ach flikker een eind heenquote:
uhuquote:Op woensdag 7 december 2005 00:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Omdahat:
5-12-2005 4:28:23 Martijn/DeLeider - pierced again - hoerende kutzondagen![]()
Volgens mij door de wederzijdse "haat" tegenover elkaar word dat hartstikke geil![]()
Ik denk hij was dronken, wie gewohnlich.
Öh dat, helpt hier niet hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Omdahat:
5-12-2005 4:28:23 Martijn/DeLeider - pierced again - hoerende kutzondagen![]()
Volgens mij door de wederzijdse "haat" tegenover elkaar word dat hartstikke geil![]()
Ik denk hij was dronken, wie gewohnlich.
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wegquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Verwarrend, moet ik nou eg of blijven..
Zo is 't, zullen we bomen knuffelen?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
ach flikker een eind heen
kumbayaa my looord
Gewoon opkankeren en niet meer terugkomen 14.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Verwarrend, moet ik nou eg of blijven..
Spreek voor jezelf, ik haat je nl.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Öh dat, helpt hier niet hoor.
En ik haat je niet, we hebben gewoonweg wederzijds disrespect.
En ik weet wel zeker dat hij dronken was.
puik plan 14.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 00:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zo is 't, zullen we bomen knuffelen?
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
ach flikker een eind heen
kumbayaa my looord
ach man. voor koembayaa-en ga je maar in riligi subforum zittenquote:
Naja, anders interpreteren dan maar.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik haat je nl..
quote:
Ik blijf lekker, om jullie te pesten!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Gewoon opkankeren en niet meer terugkomen 14.gif
Zulcks een herkenbaar gedrag.... m'n broertje van 14 vertoonde dit gedrag ook 2 jaar terug.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf lekker, om jullie te pesten!
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulcks een herkenbaar gedrag.... m'n broertje van 14 vertoonde dit gedrag ook 2 jaar terug.
is je broertje nu al verder dan jouquote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulcks een herkenbaar gedrag.... m'n broertje van 14 vertoonde dit gedrag ook 2 jaar terug.
Kanker, leer religie spellen, man.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef petre86 het volgende:
[..]!
[..]
ach man. voor koembayaa-en ga je maar in riligi subforum zitten
hier alleen bier, frituur en toastjes met selleriesalade
Hey joh.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, anders interpreteren dan maar.
Haten dan, muts.
Why God, why?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
is je broertje nu al verder dan jouij
Hij heeft langer haar ja.... als je daarop doelt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
is je broertje nu al verder dan jou
Dieslexyquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Dieslexy
en ja, ik spel het opzettelijk zo.
Jezus slijmjurk, ga ergens anders neuckvleesch "versieren".quote:
Zal je deuren en ramen maar op slot doen...Bubba is onderweg naar huize Cerror.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus slijmjurk, ga ergens anders neuckvleesch "versieren".
kan ie ook ff hierheen?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Zal je deuren en ramen maar op slot doen...Bubba is onderweg naar huize Cerror.
Leef je in een fantasiewereld?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Zal je deuren en ramen maar op slot doen...Bubba is onderweg naar huize Cerror.
VM is gewillig heb ik vernomenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus slijmjurk, ga ergens anders neuckvleesch "versieren".
0900-bubbaquote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
kan ie ook ff hierheen?
mijn vriendje is al weer 2 dagen weg
Hey ja, heb je haar msn-adres bij de hand?quote:
Tell me liesquote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeeey
Why, tell me why - anita meijer
how gay
Over gay gesproken.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tell me lies
Tell me sweet little lies
oooh nooo nooo, you can't disguize ( oidquote:Op woensdag 7 december 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tell me lies
Fleetwood macquote:Op woensdag 7 december 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tell me lies
Tis dat ik een vrouw ben.. anders..quote:
ja hoi ik heb alleen (semi) leuke mensen op msnquote:Op woensdag 7 december 2005 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey ja, heb je haar msn-adres bij de hand?
Echt iets voor onze nerdzor.
Bubba heeft trouwens bierflesjes bij zich...Dommelsch zover ik weet. Als tegendienst gebruikt hij lege flesjes wel als speeltjesquote:
Jongen, doe ons een lol en verdwijn ergens onder de grond.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bubba heeft trouwens bierflesjes bij zich...Dommelsch zover ik weet. Als tegendienst gebruikt hij lege flesjes wel als speeltjes![]()
Oh.. sorry.. dacht even dat ik in [HOMO] zat..quote:
Het gaat wel die kant op met 2 in het topic.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh.. sorry.. dacht even dat ik in [HOMO] zat..
Bubba dus gebeld?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
sorry, this seat is allready taken
dan ken ik er nog 2quote:Op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat wel die kant op met 2 in het topic.
[H0M0] #1478 - Testing one two five... (Three, sir.)quote:Op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef renz0r het volgende:Ik lees hier foute homofeestnummers...Biertje erbij, verstand op nul en
Daar heb ik recentelijk nog op gedanst..quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef petre86 het volgende:
wake me up before you gogo, don't leave me hanging on a night with Jojo..
take me dancing toniiiiight, i wanne hear that hííííííííííííííííííííííííííííííííííígh!
Ik eet wel eens vreemd.quote:
Turkse pizza met kipquote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik eet wel eens vreemd.
Chinees of grieks.
Dat gaat om de gezelligheid!! Kom op zeg..quote:
Bijvoorbeeld!quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah en?
ik wil gewoon iemand om mee te uuuhm.. uuuhhm.. patience
Alweer?quote:
De turk waar ik altijd heen gaat doet er heeeeerlijke turkse tomaten in! echt lekker 14.zaadinjeknoflooksausquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Alleen lust ik geen taugé.
Je typt mijn naam verkeerd en je hebt een zieke obsessie voor ene bubba.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef renz0r het volgende:
Cerror, kratje bier hebben?
Bubba is gewoon bierservice, brengt overal gratis kratjes Dommelsch bier rond
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je typt mijn naam verkeerd en je hebt een zieke obsessie voor ene bubba.
Hup naar R&P jochie.
Volgens mij fake jij ook altijd orgasmes mayo.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Verstandig.![]()
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
typen in yoda stijl is ook niet stoerquote:
Ik heb trouwens m'n woonnet pas binnen.... dus binnenkort kan ik opmezelfquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:39 schreef Talietje het volgende:
[..]
typen in yoda stijl is ook niet stoer
Ik ken een gozer en die is ook dyslectisch, hij schreef een keer z'n eigen naam verkeerd.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Dieslexy
en ja, ik spel het opzettelijk zo.
Wat kan je nou fout typen aan bob van haren?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ken een gozer en die is ook dyslectisch, hij schreef een keer z'n eigen naam verkeerd..
Jeetje cer, waar haal je toch je inspiratie vandaan? Uit je bierflesjes?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij fake jij ook altijd orgasmes mayo.
Geilquote:Op woensdag 7 december 2005 00:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb trouwens m'n woonnet pas binnen.... dus binnenkort kan ik opmezelf
Nuecken op een tochtige kamer zonder verwarming 14.gifquote:
Blikken mj, blikken.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jeetje cer, waar haal je toch je inspiratie vandaan? Uit je bierflesjes?
Flats hebben vaak centrale verwarming, kutbende.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nuecken op een tochtige kamer zonder verwarming 14.gif
Dan werd ik aangeklaagd voor genocide.quote:
Dan lagen er een paar van jullie morsdood op de grond.quote:
Mits hard genoeg gegooid..quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan lagen er een paar van jullie morsdood op de grond..
Zonnebrillen beschermen je niet, cer, geloof me.quote:
Oh ja, succubus.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zonnebrillen beschermen je niet, cer, geloof me.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zonnebrillen beschermen je niet, cer, geloof me.
You rang, my subservient?quote:
Hey, mij heb je nog langer niet hoor hellspawn!quote:
Hij heet Gerard dus, En hij schreef het, als ik me het goed herinner zo: Gerurt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat kan je nou fout typen aan bob van haren?
Over brains gesproken:quote:Op woensdag 7 december 2005 00:54 schreef petre86 het volgende:
Reset your brain!!!
i'm gonna gohohohoooooo insane!!!!
yeah yeah yeah yeah yeah yeahey,
move your body to the gove, feel the rithem, feel de move.. summer in the city
donderdag..
Ik wil wel gezellig BeFen maar ik moest weg van DL net, maar ik blijf toch maar dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
Jullie geneuzel verneukt bef weer.
Zo schtil ineens.
Dus ga je duffe links plaatsen?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil wel gezellig BeFen maar ik moest weg van DL net, maar ik blijf toch maar dan.
Wat een goeie grap!!! je linkte jezelf aan gezelligheidquote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil wel gezellig BeFen maar ik moest weg van DL net, maar ik blijf toch maar dan.
Ik ben lief.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
En nou gvd aardig doen of ik word echt pissig op iedereen..
Dude, dat is toch leuk nieuws!quote:
Nue.... laat maar ik ben al liefquote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
Jij kan iemands zelfvertrouwen ook wel erg naar beneden halen he.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat een goeie grap!!! je linkte jezelf aan gezelligheid!
Ja jij wel.. maar ik had het tegen die drollen hier..quote:
Begin je aan de plassex?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
je doet je serieus iets aantrekken wat mensen op fok zeggen?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij kan iemands zelfvertrouwen ook wel erg naar beneden halen he.
Zie ik eruit als iemand die er ene reet om geef?quote:
+ver +d.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:03 schreef JDude het volgende:
Ik ben lief.
quote:
Jij doet aan sodomie?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand die er ene reet om geef?
Awwww...quote:
Ik voel me in in het online leven, ik ben een nerd. Het is dat ik geen games speel want anders zou ik allang gefragged zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:05 schreef Talietje het volgende:
[..]
je doet je serieus iets aantrekken wat mensen op fok zeggen?
omfgquote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik voel me in in het online leven, ik ben een nerd. Het is dat ik geen games speel want anders zou ik allang gefragged zijn.
You've better be kiddin me.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik voel me in in het online leven, ik ben een nerd. Het is dat ik geen games speel want anders zou ik allang gefragged zijn.
Joh, ik ben een nerd, maar ik kan ook wel overdrijven hoor.quote:
-edit-quote:Op woensdag 7 december 2005 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Joh, ik ben een nerd, maar ik kan ook wel overdrijven hoor.
Werd je heel even nat?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:15 schreef Talietje het volgende:
[..]
oja ik begon bijna sympathie voor je te krijgen
Ik wilde het leger in maar toen besefte ik dat daar geen mogelijkheid is om te respawnen.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:15 schreef Talietje het volgende:
[..]
oja ik begon bijna sympathie voor je te krijgen
En -1 staan in de battle stats is niet goed.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde het leger in maar toen besefte ik dat daar geen mogelijkheid is om te respawnen.
Iemand die zojuist het pand heeft verlaten.quote:
Elvis.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Iemand die zojuist het pand heeft verlaten.
Bij Lingo had je nu drie gele bolletjes gehad.quote:
Zijn buitenaardse alter ego.quote:
Nee bovendien kan je daar niet cheaten dus zou je gelijk afgeslacht worden... Waarom ga je het leger niet in.... volgens mij kan jij wel tegen een koude douche 14.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde het leger in maar toen besefte ik dat daar geen mogelijkheid is om te respawnen.
Dus ik ben zo aan het lopen en wil een SMSje sturen en zo'n gast begint op me te schieten, dus ik zo van 'typekiller!'quote:Op woensdag 7 december 2005 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
En -1 staan in de battle stats is niet goed.
idkfa helpt ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus ik ben zo aan het lopen en wil een SMSje sturen en zo'n gast begint op me te schieten, dus ik zo van 'typekiller!'
Exit to DOS wordt ook lastig...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
En je hebt al helemaal geen console.
KANKERNERD!!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus ik ben zo aan het lopen en wil een SMSje sturen en zo'n gast begint op me te schieten, dus ik zo van 'typekiller!'
Dat is een beetje dubbelop niet?quote:
Vet, dat spel is wel grappig.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Exit to DOS wordt ook lastig...
Heb trouwens ontdekt dat op mijn nieuwe mobiel die ik over 2 weken krijg Simcity 2000 te installeren is
Goh, dat gaat op mn pc zowat niet eens..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb trouwens ontdekt dat op mijn nieuwe mobiel die ik over 2 weken krijg Simcity 2000 te installeren is
Age of empires 2 kan er ook op.... tevens doom 14.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het besmettelijk zou zijn zou ik het graag willen, kwam ik gelijk eventjes op bezoek.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als ie het nou ook dubbel zo hard zou krijgen.....
Bij mijn perfectie zit een geweldige inmuuniteit ingebouwd.... dus helaasch....quote:Op woensdag 7 december 2005 01:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als het besmettelijk zou zijn zou ik het graag willen, kwam ik gelijk eventjes op bezoek.
Doom?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:37 schreef DeLeider het volgende:
Age of empires 2 kan er ook op.... tevens doom 14.gif
Immuniteit. Geen moeilijke woorden gebruiken als je ze niet kunt schrijvenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:39 schreef DeLeider het volgende:
Bij mijn perfectie zit een geweldige inmuuniteit ingebouwd.... dus helaasch....
Ik neem aan de oudere versies, de nieuwere versies lijkt me wel erg sick om op een mobiel te kunnen spelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Doom?
Dat is helemaal retevet
Waar download verkrijg ik die?
FF googlen, het is niet legaal maar ik weet het ook niet preciesquote:Op woensdag 7 december 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Doom?
Dat is helemaal retevet
Waar download verkrijg ik die?
Doom 1 neem ik inderdaad aan... die draaide al op zowat elke PC met kleurenscherm dus dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik neem aan de oudere versies, de nieuwere versies lijkt me wel erg sick om op een mobiel te kunnen spelen.
Wat denk je nou zelf mongool.... m'n pocket pc heeft een processor van 416 mhz....quote:Op woensdag 7 december 2005 01:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik neem aan de oudere versies, de nieuwere versies lijkt me wel erg sick om op een mobiel te kunnen spelen.
Stoer man, is je pocket pc ook voorzien van neon?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf mongool.... m'n pocket pc heeft een processor van 416 mhz....
Mag ik niet dromen!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf mongool.... m'n pocket pc heeft een processor van 416 mhz....
Ik denk trouwens dat ik de DivX-player ook uitgebreid ga benuttenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:42 schreef JDude het volgende:
Doom 1 neem ik inderdaad aan... die draaide al op zowat elke PC met kleurenscherm dus dat moet wel lukken
Mijn atari wel 8mhz.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kun je er wel kenkerhard mee boeken.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef ma_jojo het volgende:
Stoer man, is je pocket pc ook voorzien van neon?
Over neon gesproken, zat gisteren bij een vriend met Junkiesietze te skypen om uit te leggen hoe hij een xbox moest modden, hij wilde er een andere hdd in.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
`quote:Op woensdag 7 december 2005 01:43 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
jojo.rarquote:Op woensdag 7 december 2005 01:45 schreef DeLeider het volgende:
Neen schat... we kunnen wel persoonlijke filmpjes opnemen
Ik bedoel maar..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Kun je er wel kenkerhard mee boeken.
-2 voorspelbaar.quote:
Als we punten moesten geven voor jouw voorspelbaarheid zouden we het telstelsel opnieuw uit moeten vinden omdat we anders de lay out zouden verzieken....quote:
Neen, ask ijsmeis. Mij niet gezien iig.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
`
Neen schat... we kunnen wel persoonlijke filmpjes opnemen
+2 bier.quote:
-3 voorspelbaarquote:Op woensdag 7 december 2005 01:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als we punten moesten geven voor jouw voorspelbaarheid zouden we het telstelsel opnieuw uit moeten vinden omdat we anders de lay out zouden verzieken....
flikker op met je punten... jij bent altijd -10 grappigquote:
Bier is altijd een plus.quote:
Daar ga ik morgen weer voor... verjaardagje in een antikraakpand in Nijmegen.quote:
Ik vrijdag een verjaardag en zaterdag ookquote:Op woensdag 7 december 2005 01:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen weer voor... verjaardagje in een antikraakpand in Nijmegen.
Vooruit, openen we voor jou een puikende 2004 Chateau Migraine.quote:
Yup.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Gelukkig ben je vaak geil... dat maakt nog iets goed
Beste relatiegeschenk.quote:
De seropositieve PI.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:57 schreef DeLeider het volgende:
14.hiv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |