OK, we kunnen er van uitgaan dat Ajax aan het einde van het seizoen Trabelsi, Maxwell, Pienaar en De Jong kwijt is. Toch? Verder zou ik als club Galasek, Escudé, Mitea, Charisteas, Boukhari, Rosales en Anastasiou afvloeien. Dat zijn spelers die mondjesmaat of niet gebruikt worden (Galasek daargelaten, maar misschien krijg je er nog goeie knaken voor). Lindenbergh als leider op het middenveld, samen met Maduro. Wie zouden jullie bij Ajax willen halen, en waar zou je ze neergooien? Ik zou sowieso geen 4-3-3 meer spelen...quote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toch beetje laag van Maxwell, hij had ook kunnen zeggen ik betaal alles zelf voor mijn revalidatie zodat jullie geen geld voor mij kwijt zijn omdat ik toch niks kan betekenen voor jullie nu!
Wat dat betreft stelt Ajax zich keurig op omdat ze weten dat hij niet wil bijtekenen..
Maar goed; hij gaat weg en daar moet Ajax zich dan maar bij neer leggen.. Hoe jammer het ook is want het is en blijft een fantastische voetballer![]()
Ach, alleen Trabelsi heeft dit seizoen naar behoren gespeeld....quote:Op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
Nigel, Maxwell, Trabelsi. Spelers die je eigelijk nodig hebt
Boateng en Hasselbaink spelen daar! Dat zijn beide geen centrumverdedigers voor zover ik weet...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
Een goeie centrumverdediger zou wenselijk zijn (ik kan niet op zijn naam komen, ik schaam me kapotspeelt nu bij Middlesborough, Nederlander...)
Boateng? maar hij is verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 7 december 2005 11:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
OK, we kunnen er van uitgaan dat Ajax aan het einde van het seizoen Trabelsi, Maxwell, Pienaar en De Jong kwijt is. Toch? Verder zou ik als club Galasek, Escudé, Mitea, Charisteas, Boukhari, Rosales en Anastasiou afvloeien. Dat zijn spelers die mondjesmaat of niet gebruikt worden (Galasek daargelaten, maar misschien krijg je er nog goeie knaken voor). Lindenbergh als leider op het middenveld, samen met Maduro. Wie zouden jullie bij Ajax willen halen, en waar zou je ze neergooien? Ik zou sowieso geen 4-3-3 meer spelen...
Stekelenburg
Heitinga - Grygera - ? - Juanfran
Lindenbergh
Maduro - Emanuelson
Sneijder
Babel - Rosenberg
Een goeie centrumverdediger zou wenselijk zijn (ik kan niet op zijn naam komen, ik schaam me kapotspeelt nu bij Middlesborough, Nederlander...)
Ajax kan Stam niet betalen, lijkt me ... ook een donkere jongen, heeft ook bij Chelsea gespeeld, lange dreads. Kom, hoe heet die kerel nouquote:Op woensdag 7 december 2005 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Boateng en Hasselbaink spelen daar! Dat zijn beide geen centrumverdedigers voor zover ik weet...
Misschien Jaap Stam wel naar Ajax, hij stond er niet onwelwillend tegenover??![]()
Melchiot, speelt bij Birminghamquote:Op woensdag 7 december 2005 11:09 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ajax kan Stam niet betalen, lijkt me ... ook een donkere jongen, heeft ook bij Chelsea gespeeld, lange dreads. Kom, hoe heet die kerel nou
Supermario, wat ben jij voor ajacied...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:09 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ajax kan Stam niet betalen, lijkt me ... ook een donkere jongen, heeft ook bij Chelsea gespeeld, lange dreads. Kom, hoe heet die kerel nou
Driewerf in de warquote:Op woensdag 7 december 2005 11:10 schreef BennyNL het volgende:
[..]
Melchiot, speelt bij Birmingham
zou een goede zijn idd, zat onlangs nog bij de selectie van Oranje
Laat onze-lieve-heer lekker in Engeland blijvenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:10 schreef BennyNL het volgende:
[..]
Melchiot, speelt bij Birmingham
zou een goede zijn idd, zat onlangs nog bij de selectie van Oranje
Denk t wel, hij wou iig terug naar NL.. Psv kan hem sowieso niet betalen.. Dus blijft er maar 1 optie over in NL en dat is naar ons cluppie komenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:09 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ben geen Ajacied, ben voetbalfanquote:Supermario, wat ben jij voor ajacied...
Afgestudeerd in medicijnen ... lijkt me duidelijke zaak hequote:Arjan de Zeeuw naar ajax onder het motto intelligent.... *mijn hemel...
Wat een bullshit zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toch beetje laag van Maxwell, hij had ook kunnen zeggen ik betaal alles zelf voor mijn revalidatie zodat jullie geen geld voor mij kwijt zijn omdat ik toch niks kan betekenen voor jullie nu!
En dan ben je een intelligente voetballer... PRIMA !quote:Op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ben geen Ajacied, ben voetbalfan
[..]
Afgestudeerd in medicijnen ... lijkt me duidelijke zaak he
De Zeeuw is een ijzersterke verdediger, en weet heel goed wat zijn sterke en zwakke punten zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:15 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
En dan ben je een intelligente voetballer... PRIMA !
[ontopic]
Davids terughalen voor het Cocu effect zou een goede zaak zijn.
De flirt met Kromkamp bevalt me ook wel, maar grootste noodzaak blijft een ervaren leidersfiguur zoals we vroeger hadden met frenkie rijkaard.
Hij lijkt meer op een goochelaar dan een trainer vind ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:18 schreef Snatched het volgende:
En voor de duidelijkheid; daar kan Blind niks aan doen, maar in mijn ogen is hij niet de juiste man op de juiste plek, en hij komt op mij niet over als een top-trainer.
het eerste wat ik doe in Pro Evo is de skills van alle Ajax aanvallers verhogenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef -Wolf- het volgende:
Chivu is wat we nodig hebben.Eerste wat ik altijd bij Pro Evolution Soccer doe is Chivu terugkopen.
Eensch.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat gekanker op Maxwell is zowaar nog triester.
Jezus, wat een schijtsupporters zitten hier soms zeg.
er zijn wat dingen gebeurd, die hij liever binnenskamers wil houden!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
Als we 1ste stonden was Nigel niet weg gegaan. Wat maakt een of twee seizoenen nou nog uit, weg kan je altijd wel
.
Dit had ik niet van hem verwacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |