Weet je ook es hoe het voeltquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef golfer het volgende:
TT moet natuurlijk 234 zijn. Kan een blauwe dat even aanpassen?
Ha dat is even wennen he dat je dat zelf niet meer kanquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef golfer het volgende:
TT moet natuurlijk 234 zijn. Kan een blauwe dat even aanpassen?
Raar inderdaad om dat zelf niet meer te kunnen herstellen.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:21 schreef SoA-Holic het volgende:
Nigel was toch de ras-amsterdammer? Wat heb je als 21-jarige te zoeken op de bank van man utd?
ongekend.![]()
Maar gelukkig hebben we martin nog![]()
Die heeft 'ie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:24 schreef mr_cucumber het volgende:
Aan de andere kant zal er erg weinig aan zijn situatie veranderen, alsof hij bij Man U of Arsenal (om maar wat te noemen) wel een basisplaats zou krijgen.
Je wou toch niet zeggen dat ze dan nog slechter gaan presteren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:28 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben in principe voor het niet meer opstellen van vertrekkende spelers. Maar wat als we Trabelsi, de Jong, Maxwell, Pienaar en dan zal ik er nog wel een rits vergeten zijn niet meer op gaan stellen?
Ik was Galasek en Boukhari ook nog vergeten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat ze dan nog slechter gaan presteren?
Heitinga --- - Grygera-----Vermaelen----Juanfranquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik was Galasek en Boukhari ook nog vergeten.
Geef jij maar een goed elftal, zonder al deze spelers. Trabelsi ben ik voor om die er buiten te laten, maar een van de middenvelders heb je toch nog wel nodig.
Sneijder heeft bijgetekend hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef xboxps2 het volgende:
hehe
daar gaat de beste speler van ajax
Manu is 4/5 geblesseerd. Maar dan misschien maar iemand uit de jeugd een kans geven, wie weet. Verder ziet het er niet heel slecht uit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heitinga --- - Grygera-----Vermaelen----Juanfran
Manucharyan------ Maduro-------- Urby
-------------------Sneijder-------------------
---------------Babel ---------------Rosenberg----------
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Bah, moge hij een been breken die Nigel samen met Maxwell.
Ja het is wel jammer dat hij geblesseerd is. Maar volgend jaar kan hij wel weer spelen (mag ik toch hopen)quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Manu is 4/5 geblesseerd. Maar dan misschien maar iemand uit de jeugd een kans geven, wie weet. Verder ziet het er niet heel slecht uit.
Ach, Sneijder heeft bijgetekend, Grygera staat op het punt bij te tekenen. Komt wel goed.
echte supportersquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef twi het volgende:
Inderdaad, belachelijke reactie...
Kan ik helaas niet op reageren. Wanneer je supporter bent van een club die de afgelopen 30 jaar nauwelijks beter presteert dan Ajax dit seizoen, dan ben ik de laatste die hierop commentaar kan geven natuurlijkquote:
Echte supporters van een club bemoeien zich niet voortdurend met hun rivaal, maar met hun eigen kluppie.quote:
Ten eerste is dat beeldspraak, dat zou je toen moeten begrijpen, en ten tweede hij is gewoon een stakker, klaar.quote:
Feyenoord kent ook geen echte supporters. Eén groep zijn meelopers van de mensen met een dwarsliggend karakter. Mensen die altijd tegendraads zijn. Oftewel, ze zijn voor Feyenoord om zo maar niet (zoals de meeste) voor Ajax te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Echte supporters van een club bemoeien zich niet voortdurend met hun rivaal, maar met hun eigen kluppie.
Stomme redenering. Hun contract loopt tot einde van het seizoen, dus zijn ze tot dan nog gewoon Ajax-spelers, ze behoren gewoon tot de selectie en trainen gewoon mee. Geen reden dus om ze niet op te stellen, zeker niet als je ze vroegtijdig wilt verkopen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:10 schreef erikh het volgende:
Nigel dus toch weg, Vind ik best jammer eigenlijk.
Toch ben ik ook wel voor om de spelers die weggaan niet meer op te stellen, als het kan verkoop ze dan in de winterstop en trek andere goede spelers aan.
Als je al vervangers binnen hebt dan kan je die alvast inpassen. Anders word je simpelweg gebruikt door die spelers.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stomme redenering. Hun contract loopt tot einde van het seizoen, dus zijn ze tot dan nog gewoon Ajax-spelers, ze behoren gewoon tot de selectie en trainen gewoon mee. Geen reden dus om ze niet op te stellen, zeker niet als je ze vroegtijdig wilt verkopen.
Ja, wat een kakverhaal inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef twi het volgende:
Nu op NED2, hij wil 't dus niet uitleggen. Het gaat erom hoe sterk 'ie als een persoon is, of 'ie slaagt in het buitenland. Sterk persoontje hoor, die De Jong.
Nooit meer opstellen, alsjeblieft. Opkrassen, wegwezen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Dat is heel iets anders, Vlaar wil zelf wel naar Ajax. Alleen AZ vraagt teveel geld, heel normaal dat Ajax dan weigert.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef Zwansen het volgende:
En Vlaar komt ook al niet... Ajax zal Marciano Vink en John Veldman alvast maar moeten polsen...
Misschien wel of niet. Vlaar wil tenminste wel naar Ajax omdat hij het de mooiste club van Nederland vindt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach wat een ramp Vlaar komt niet (not)
Als het hem om speeltijd op zijn favoriete positie gaat en dat 'ie daarom het liever ergens anders probeert, dan ben ik blij dat 'ie weg is. Ik hoef niet iemand met een psychische aandoening vol onrealistische waan-ideeen in m'n team, die eist dat 'ie 100% speelt in plaats van 85%.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja voor Vlaar is het wel lullig natuurlijk. En dat alleen maar omdat dirk de leningboer een hekel heeft aan Ajax.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien wel of niet. Vlaar wil tenminste wel naar Ajax omdat hij het de mooiste club van Nederland vindt.
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Als het hem om speeltijd op zijn favoriete positie gaat en dat 'ie daarom het liever ergens anders probeert, dan ben ik blij dat 'ie weg is. Ik hoef niet iemand met een psychische aandoening vol onrealistische waan-ideeen in m'n team, die eist dat 'ie 100% speelt in plaats van 85%.
edit/quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
MOET JE EM HOREN VIEZE VUILE PAUPER
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Jajong het volgende:
Ben jij wel een echte Ajacied?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
MOET JE EM HOREN VIEZE VUILE PAUPER
Denk dat de kans bij een club in bijvoorbeeld Engeland nog een stuk kleiner is.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.
Het spijt me echt verschrikkelijk, maar gezien z'n aantallen basisplaatsen en speelminuten, sinds 'ie er destijds om vroeg na door het elftal geslingerd te zijn, en de concurrentie op het middenveld heeft hij echt geen enkele maar dan ook NUL KOMMA NUL recht van spreken. Als hij maar mondjesmaat zou invallen, en Marco op het punt staat om 'm uit Oranje te knallen vanwege z'n geringe speeltijd, oke.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik eis van elke Ajacied dat hij WIL spelen, dat hij dat eist en als hij niet speelt dat hij ontevreden is. Zo niet, dan ben je niet Ajax waardig. Ik geloof niet dat Nigel OOIT voor 85% heeft gespeeld voor Ajax.
haha, laat me niet lachen man, moet je die kerel nou zien praten.. Dat is toch diep triest, dat jij als zogenaamde 'echte Ajacied' ( die WANNEER voor t laatst in een stadion kwam?? ) zomaar normaal lijkt te vinden, vind ik ook frapant. Hij is gewoon een stakker, mensen die dingen zeggen en later gewoon t tegengestelde beweren zijn in mijn ogen stakkers, Ajax of geen Ajax. Hij is gewoon een sukkeltje met dollartekens in zijn ogen, en t deert em niet dat ie op de bank komt bij ManU ofzo/.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij wel een echte Ajacied?
Ik vraag het me steeds meer af, bij het zien van jouw reakties.
Ik vind het in het huidige voetbal normaal dat dit soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef Jajong het volgende:
Hij is gewoon een sukkeltje met dollartekens in zijn ogen, en t deert em niet dat ie op de bank komt bij ManU ofzo/.
Ik snap t. Maar ik begrijp het niet. Zelfs voetballers van subtoppers in Nederland zijn later vaak financieel onafhankelijk. Dus waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het in het huidige voetbal normaal dat dit soort dingen gebeuren.
Mijn tijd van Bennie Muller en Sjaak Swart is voorbij.
Voetbal draait alleen maar om geld. Live with it.
Clubliefde is voor de romantici en niet voor de huidige generatie voetballers die vanaf hun jeugdcontracten al bovenmodaal verdienen.
De tijd dat je na je carriere ergens een snackbar of een sigarenwinkeltje of (sport)kledingzaakje opende om de rest van je leven na het voetballen voort te zetten is historie.
Juist jij, van deze huidige generatie, zou dat moeten snappen.
Roem?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:38 schreef Jajong het volgende:
Ik snap t. Maar ik begrijp het niet. Zelfs voetballers van subtoppers in Nederland zijn later vaak financieel onafhankelijk. Dus waarom?
Naja, in zijn geval vind ik t vooral erg omdat juist hij zo zichzelf illustreerde als persoon met enorm veel clubliefde. Bij Maxwell vind ik t erg omdat hij eerst lekker op de kosten van Ajax gaat revalideren en Ajax dan in t gezicht spuugt. Trabelsi, Pienaar.. Eventueel Galasek valt niks te verwijten.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Roem?
Internationale faam?
Gisteren leuk stukje over Glenn Helder die zijn vermogen erdoor vergokt/gejaagd heeft gezien.
Hij zei het zelf frappant: "Ik snap nog steeds niet waarom ik zoveel geld kreeg voor tegen een bal aan trappen"
En intussen vond het het wel weer leuk om bij Arsenal even terug te komen en door wat mensen herkend te worden.
De ego's spelen dus ook waarschijnlijk een rol.
In Nigel zijn geval gok ik er op dat het ego het wint van de 'clubliefde'.
Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Jajong het volgende:
Naja, in zijn geval vind ik t vooral erg omdat juist hij zo zichzelf illustreerde als persoon met enorm veel clubliefde. Bij Maxwell vind ik t erg omdat hij eerst lekker op de kosten van Ajax gaat revalideren en Ajax dan in t gezicht spuugt. Trabelsi, Pienaar.. Eventueel Galasek valt niks te verwijten.
Vond Nigel toch wel een van de dragende spelers binnen Ajax. Ben zelf ook erg teleurgesteld in hem op dit moment. Onafhankelijk van wat er eerder heeft plaatsgevonden tussen Ajax en Nigel had hij klasse kunnen tonen door dit eerder aan te geven. Want ik geloof geen moment dat hij dit pas vorige week besloten heeft. Volgens mij loopt hij al maanden met de wetenschap dat hij weggaat. Zeker naar de fans was meer openheid en oprechtheid juist geweesst.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.
Maxwell had volgens mij ook al voor zijn blessure aangekodigd weg te gaan, dus die neem ik het ook niet zo kwalijk.
Nigel is dus echt wel een klasse beter dan Obodai. En juist dat hij zo vroeg weggaat is hetgene wat me zo opwindt. Ik bedoel, Van der Vaart ging al vroeg weg, maar zoals afgesproken bleef hij nog een jaartje. Helaas speelde 'ie kut, maar hij had in elk geval een flinke basis neergezet in een seizoen of vier. Nigel heeft gewoon nog weinig tot niks laten zien in Ajax. Ze hebben het altijd over "later spelers terughalen", spelers die zijn begonnen bij Ajax.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.
Het doet me pijn om dit te zeggen, maar eigenlijk ben ik het helemaal met je eens...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef twi het volgende:
Liever bankzitter zijn bij een kutclub als SCUM dan een steunpilaar voor het nieuwe elftal, dan hoop ik ook dat je een mooie tweede Nordin Wooter wordt...
Yakubu?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
En op zo'n moment is degene met "het leeuwenhart" degene die de club in de steek laat ten faveure van een veel te vroeg avontuur.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Onderhandelingen met Vlaar ook afgebroken trouwens.
Inderdaad. Als mensen als vd Vaart en de Jong vertrekken kan je wel gaan stellen dat je weer kan gaan wachten op de volgende garde talenten die de kans krijgen om iets moois op te bouwen.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef twi het volgende:
De Jong staat nu eigenlijk precies op de drempel van zo'n periode. Een team moet worden opgebouwd, noodgedwongen. Als een Sneijder, De Jong, Maduro, Emanuelson en eventueel Heitinga heb je dan de keuze om de doorstart te maken en de geschiedenisboeken in te gaan bij de grote talenten die Ajax heeft voortgebracht - inclusief bijbehorend succes BIJ AJAX.
Toch hebben we een goede centrale verdediger nodig, het liefst een Nederlander. Vlaar had in mijn ogen wel de potentie om de nieuwe verdedigingsleider van Ajax te worden.quote:
Ja hoor,quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zal dus wel z'n redenen hebben.quote:'Er zijn dingen gebeurd die ik liever binnenskamers wil houden.'
die krijgt ook nog wel een terugslag ben ik bang....quote:Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maargoed, Maduro dan maar als rechtermiddenvelder gaan gebruiken. Die is toch veel constanter en rustiger aan de bal.
spartaquote:Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heeft iemand al interesse voor Boukhari, of zou Blind hem nog een contractverlenging aanbieden "omdat hij zo lekker balde op links"?"
Ja, sorry hoor.quote:
Welkom in Nederland!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bah, echt. De mentaliteit van sommigen.
Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?quote:Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nigel gaat hetzelfde tegemoed als Park van PSV, zit ook alleen maar op de bank bij het grote MANU. Als het een echte kerel was met een clubhart had hij een contract met gelimiteerde transfersom getekent. Nu mag hij wmb ook wel in de winterstop vertrekken, kunnen we er tenminste nog iets voor vangen.
Vlaar komt ook al niet, is heel jammer voor hem, maar geeft andermaal de mentaliteit van DS aan, hij zal kostte wat kost geen speler aan Ajax willen verkopen. Dan maar eventueel over 2 jaartjes halen. Vlaar kan zelfs zijn contract laten ontbinden als Dickie blijft huilen.
Trabelsi zal wel naar Arsenal gaan, waren ze in het verleden ook al niet dicht bij een transfer?
Van Pienaar verwacht ik nog altijd dat hij naar Benfica gaat: daar zit "zijn" coach.
Galasek kan misschien wel kreek vervangen bij Willem II.
Maxwell naar Juve, prima club voor zo'n profiteur. Eerst een tijd lang op kosten van Ajax revalideren en dan weigeren te blijven als de club je nodig heeft.
Heeft iemand al interesse voor Boukhari, of zou Blind hem nog een contractverlenging aanbieden "omdat hij zo lekker balde op links"?"
Mbt mogen nog weg: Rosales, Boukhari, Galasek, Lindenbergh
Nee joh, het is de schuld van de spelers met hun kutmentaliteitquote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?
Werkgever. Mooi woord in dit geval. Er lopen hier wat personen te blaten over clubliefde, maar de voetballers zien volgens mij inderdaad geen club, maar een bedrijf.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar de mentaliteit van veel spelers is ook dramatisch, zodra een talentje van 19/20 3 wedstrijdjes op de bank zit dan beginnen ze al over 'als ik niet snel aan spelen toekom moet ik misschien maar ergens anders gaan kijken'. En dat is niet alleen bij Ajax zo. Zelfkritiek is in ieder geval erg ver te zoeken bij de meeste voetballers.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat er zeker iets mee te maken heeft. Ook dat is iets waar ze zich bij Ajax eens mee bezig moeten houden. Gewoon een iets menselijker beleid. Natuurlijk speelt elke voetballer mede voor het geld, maar met een wat normalere manier van omgaan met spelers kan je mensen denk ik net een jaartje langer houden elke keer...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Een Wesley Sneijder kan wel zonder problemen bijtekenen. Een vd Vaart wil ook graag weg, maar zegt hey jongens, verkoop me maar een jaar voordat mijn contract afloopt, dan verdienen jullie tenminste nog wat aan me, dat gun ik je wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Werkgever. Mooi woord in dit geval. Er lopen hier wat personen te blaten over clubliefde, maar de voetballers zien volgens mij inderdaad geen club, maar een bedrijf.
Ajax is ook een bedrijf; een beursgenoteerde voetbalclub, die niet alleen moet presteren op het veld, maar ook het jaar financieel goed moet afsluiten.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat er zeker iets mee te maken heeft. Ook dat is iets waar ze zich bij Ajax eens mee bezig moeten houden. Gewoon een iets menselijker beleid. Natuurlijk speelt elke voetballer mede voor het geld, maar met een wat normalere manier van omgaan met spelers kan je mensen denk ik net een jaartje langer houden elke keer...
Er zijn genoeg dingen die supporters geen reet aangaat; supporters hebben het altijd over recht, maar plichten? Je bek houden met spreekkoren, de stoeltjes in de Galgenwaard op hun plek laten, dat horen supporters te doen.quote:De supporters hebben het recht om weten waarom de Jong er voor kiest hun (en tot voor kort ook zijn) club te verlaten!
De actie van Maxwell en de Jong zijn imo niet goed te praten.. Maxwell is en blijft een profiteur... (heeft ajax hem eigenlijk in de ziektewet gestopt? Ik dacht het niet toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:41 schreef Snatched het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die supporters geen reet aangaat; supporters hebben het altijd over recht, maar plichten? Je bek houden met spreekkoren, de stoeltjes in de Galgenwaard op hun plek laten, dat horen supporters te doen.
Als Nigel de redenen voor zich wil houden omdat hij dat netter vindt, dan des te beter!
Zoals? Wat doen ze voor de club, dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog eens makkelijk........ Voor het gemak vergeet je even hoeveel tijd veel supporters in hun club steken en dat zij ook heel veel goede dingen voor hun club en voor het voetbal doen.
Er zijn inderdaad dingen die niet iedereen aan gaan, maar dit is te makkelijk.
Toch beetje laag van Maxwell, hij had ook kunnen zeggen ik betaal alles zelf voor mijn revalidatie zodat jullie geen geld voor mij kwijt zijn omdat ik toch niks kan betekenen voor jullie nu!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Maxwell is idd wel een beetje jammer, al was het te verwachten.
HIj raakt geblesseerd en ondanks dat hij al had aangegeven weg te willen voor zijn blessure biedt Ajax hem toch een contract aan, zodat hij kan revalideren bij een club. En op het moment dat hij beter is gaat hij toch weg.
Is dit nou gewoon naief van Ajax, of laag van Maxwell?
Kun je hier zelf geen antwoord op geven? Je weet niet hoeveel bepaalde supporters(verenigingen) voor hun club doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:50 schreef Snatched het volgende:
[..]
Zoals? Wat doen ze voor de club, dan?
En ik weet dat het te makkelijk is, maar ik irriteer me altijd aan fans die dan alsof de club van hun is![]()
damn..je lijkt net een bitchquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef twi het volgende:
Nu op NED2, hij wil 't dus niet uitleggen. Het gaat erom hoe sterk 'ie als een persoon is, of 'ie slaagt in het buitenland. Sterk persoontje hoor, die De Jong.
Nooit meer opstellen, alsjeblieft. Opkrassen, wegwezen.
OK, we kunnen er van uitgaan dat Ajax aan het einde van het seizoen Trabelsi, Maxwell, Pienaar en De Jong kwijt is. Toch? Verder zou ik als club Galasek, Escudé, Mitea, Charisteas, Boukhari, Rosales en Anastasiou afvloeien. Dat zijn spelers die mondjesmaat of niet gebruikt worden (Galasek daargelaten, maar misschien krijg je er nog goeie knaken voor). Lindenbergh als leider op het middenveld, samen met Maduro. Wie zouden jullie bij Ajax willen halen, en waar zou je ze neergooien? Ik zou sowieso geen 4-3-3 meer spelen...quote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toch beetje laag van Maxwell, hij had ook kunnen zeggen ik betaal alles zelf voor mijn revalidatie zodat jullie geen geld voor mij kwijt zijn omdat ik toch niks kan betekenen voor jullie nu!
Wat dat betreft stelt Ajax zich keurig op omdat ze weten dat hij niet wil bijtekenen..
Maar goed; hij gaat weg en daar moet Ajax zich dan maar bij neer leggen.. Hoe jammer het ook is want het is en blijft een fantastische voetballer![]()
Ach, alleen Trabelsi heeft dit seizoen naar behoren gespeeld....quote:Op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
Nigel, Maxwell, Trabelsi. Spelers die je eigelijk nodig hebt
Boateng en Hasselbaink spelen daar! Dat zijn beide geen centrumverdedigers voor zover ik weet...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
Een goeie centrumverdediger zou wenselijk zijn (ik kan niet op zijn naam komen, ik schaam me kapotspeelt nu bij Middlesborough, Nederlander...)
Boateng? maar hij is verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 7 december 2005 11:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
OK, we kunnen er van uitgaan dat Ajax aan het einde van het seizoen Trabelsi, Maxwell, Pienaar en De Jong kwijt is. Toch? Verder zou ik als club Galasek, Escudé, Mitea, Charisteas, Boukhari, Rosales en Anastasiou afvloeien. Dat zijn spelers die mondjesmaat of niet gebruikt worden (Galasek daargelaten, maar misschien krijg je er nog goeie knaken voor). Lindenbergh als leider op het middenveld, samen met Maduro. Wie zouden jullie bij Ajax willen halen, en waar zou je ze neergooien? Ik zou sowieso geen 4-3-3 meer spelen...
Stekelenburg
Heitinga - Grygera - ? - Juanfran
Lindenbergh
Maduro - Emanuelson
Sneijder
Babel - Rosenberg
Een goeie centrumverdediger zou wenselijk zijn (ik kan niet op zijn naam komen, ik schaam me kapotspeelt nu bij Middlesborough, Nederlander...)
Ajax kan Stam niet betalen, lijkt me ... ook een donkere jongen, heeft ook bij Chelsea gespeeld, lange dreads. Kom, hoe heet die kerel nouquote:Op woensdag 7 december 2005 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Boateng en Hasselbaink spelen daar! Dat zijn beide geen centrumverdedigers voor zover ik weet...
Misschien Jaap Stam wel naar Ajax, hij stond er niet onwelwillend tegenover??![]()
Melchiot, speelt bij Birminghamquote:Op woensdag 7 december 2005 11:09 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ajax kan Stam niet betalen, lijkt me ... ook een donkere jongen, heeft ook bij Chelsea gespeeld, lange dreads. Kom, hoe heet die kerel nou
Supermario, wat ben jij voor ajacied...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:09 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ajax kan Stam niet betalen, lijkt me ... ook een donkere jongen, heeft ook bij Chelsea gespeeld, lange dreads. Kom, hoe heet die kerel nou
Driewerf in de warquote:Op woensdag 7 december 2005 11:10 schreef BennyNL het volgende:
[..]
Melchiot, speelt bij Birmingham
zou een goede zijn idd, zat onlangs nog bij de selectie van Oranje
Laat onze-lieve-heer lekker in Engeland blijvenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:10 schreef BennyNL het volgende:
[..]
Melchiot, speelt bij Birmingham
zou een goede zijn idd, zat onlangs nog bij de selectie van Oranje
Denk t wel, hij wou iig terug naar NL.. Psv kan hem sowieso niet betalen.. Dus blijft er maar 1 optie over in NL en dat is naar ons cluppie komenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:09 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ben geen Ajacied, ben voetbalfanquote:Supermario, wat ben jij voor ajacied...
Afgestudeerd in medicijnen ... lijkt me duidelijke zaak hequote:Arjan de Zeeuw naar ajax onder het motto intelligent.... *mijn hemel...
Wat een bullshit zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toch beetje laag van Maxwell, hij had ook kunnen zeggen ik betaal alles zelf voor mijn revalidatie zodat jullie geen geld voor mij kwijt zijn omdat ik toch niks kan betekenen voor jullie nu!
En dan ben je een intelligente voetballer... PRIMA !quote:Op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ben geen Ajacied, ben voetbalfan
[..]
Afgestudeerd in medicijnen ... lijkt me duidelijke zaak he
De Zeeuw is een ijzersterke verdediger, en weet heel goed wat zijn sterke en zwakke punten zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:15 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
En dan ben je een intelligente voetballer... PRIMA !
[ontopic]
Davids terughalen voor het Cocu effect zou een goede zaak zijn.
De flirt met Kromkamp bevalt me ook wel, maar grootste noodzaak blijft een ervaren leidersfiguur zoals we vroeger hadden met frenkie rijkaard.
Hij lijkt meer op een goochelaar dan een trainer vind ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:18 schreef Snatched het volgende:
En voor de duidelijkheid; daar kan Blind niks aan doen, maar in mijn ogen is hij niet de juiste man op de juiste plek, en hij komt op mij niet over als een top-trainer.
het eerste wat ik doe in Pro Evo is de skills van alle Ajax aanvallers verhogenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef -Wolf- het volgende:
Chivu is wat we nodig hebben.Eerste wat ik altijd bij Pro Evolution Soccer doe is Chivu terugkopen.
Eensch.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat gekanker op Maxwell is zowaar nog triester.
Jezus, wat een schijtsupporters zitten hier soms zeg.
er zijn wat dingen gebeurd, die hij liever binnenskamers wil houden!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
Als we 1ste stonden was Nigel niet weg gegaan. Wat maakt een of twee seizoenen nou nog uit, weg kan je altijd wel
.
Dit had ik niet van hem verwacht..
Zal wel om geld gaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:48 schreef BennyNL het volgende:
[..]
er zijn wat dingen gebeurd, die hij liever binnenskamers wil houden!
leer lezen
9de = Vonkquote:Op woensdag 7 december 2005 11:47 schreef JeroenV het volgende:
Als Van Geel zei dat er misschien negen weg gaan kom je zo al aardig in de buurt:
Ananas
de Jong
Pienaar
Trabelsi
Maxwell
Escude
Boukhari
Galasek
Zijn er al 8...
Zo voorbarig....quote:
quote:
en hoop je nu dat nigel dit leestquote:Op woensdag 7 december 2005 11:58 schreef Houniet het volgende:
Dan komt hij misschien bij een subtopper in Engeland op de bank en kan hij gedag zeggen tegen het WK.
Maargoed, der is nog geen club die zich gemeld heeft. HSV kwam ook een paar keer voorbij, misschien gaat hij wel bij Rafael spelen.
Nee, misschien leest van bommel jou sig welquote:Op woensdag 7 december 2005 12:01 schreef BennyNL het volgende:
[..]
en hoop je nu dat nigel dit leest![]()
ik had 'm ook liever zien blijven.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:00 schreef zjroentje het volgende:
De enige waarvan ik het jammer vind dat hij weggaat, Nigel.
Die gasten zijn gek. Ze kunnen dat geld beter bewaren voor een type Rijkaard.quote:
Ik neem aan dat ie wel een concrete aanbieding heeft nu. Anders zou hij echt niet zo stellig zeggen dat ie weggaat. Als er slechts vage contacten zijn is de kans te groot dat ie niet wegkomt ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:58 schreef Houniet het volgende:
Dan komt hij misschien bij een subtopper in Engeland op de bank en kan hij gedag zeggen tegen het WK.
Maargoed, der is nog geen club die zich gemeld heeft. HSV kwam ook een paar keer voorbij, misschien gaat hij wel bij Rafael spelen.
Idd, die heeft allang ergens een voorcontract getekend denk ik en anders is die ergens heel erg dicht bij een contract..quote:Op woensdag 7 december 2005 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie wel een concrete aanbieding heeft nu. Anders zou hij echt niet zo stellig zeggen dat ie weggaat. Als er slechts vage contacten zijn is de kans te groot dat ie niet wegkomt ofzo.
Dat zegt hij ja. We moeten het maar afwachtenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie wel een concrete aanbieding heeft nu. Anders zou hij echt niet zo stellig zeggen dat ie weggaat. Als er slechts vage contacten zijn is de kans te groot dat ie niet wegkomt ofzo.
Waarom bullshit??quote:
Ben benieuwd of hij speelt vanavondquote:Op woensdag 7 december 2005 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, dit hoofdstuk is af.
Het is (wederom) jammer, maar als het zo is dan maar. We zullen het zonder Nigel moeten klaren...
quote:BennyNL zei :
je doet MBo, dat verklaart een hoop van je posts
Terugkomen? Bij terugkomen denk ik aan een speler die in het verleden iets moois bij Ajax heeft neergezet, en aan het einde nog 2 jaartjes z'n carriere komt afsluiten. De Jong en Van der Vaart hebben niks moois neergezet. Ja, Rafael misschien individueel van die prachtige momenten, maar niet op de manier waarop ik over een jaar of zeven terug verlang naar een Van der Vaart. Hij en Nigel zijn gewoon niet klaar bij Ajax, en dan valt de hele fundering weg van het principe waarom ik mensen terug zie komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:19 schreef Houniet het volgende:
Kijken of hij inderdaad wel zo'n echte Ajacied is, en of hij ooit nog terug komt. Mits beide partijen meewerken.
Volgens mij krijgen we die wel, maar dat is natuurlijk een habbekrats.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:23 schreef Mr.Johnson het volgende:
Zou Ajax eigenlijk nog een opleidingsvergoeding kunnen krijgen? Ik dacht dat de Fifa dat ooit een keer had besloten om clubs te 'belonen' die spelers opleiden. Of is De Jong al te oud daarvoor?
Dat ben ik niet met je eens hoor Twi. vd Vaart was nooit meer op het niveau gekomen bij Ajax dat ie in het begin had en nu bij HSV haalt. Er was zoveel gebeurd met hem, om hem heen, hij moest gewoon ergens helemaal opnieuw beginnen. Ik had het er ook niet supermoeilijk mee dat hij wegging en zeker niet omdat hij verkocht wilde worden en niet op een transfervrije manier weg wilde gaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Terugkomen? Bij terugkomen denk ik aan een speler die in het verleden iets moois bij Ajax heeft neergezet, en aan het einde nog 2 jaartjes z'n carriere komt afsluiten. De Jong en Van der Vaart hebben niks moois neergezet. Ja, Rafael misschien individueel van die prachtige momenten, maar niet op de manier waarop ik over een jaar of zeven terug verlang naar een Van der Vaart. Hij en Nigel zijn gewoon niet klaar bij Ajax, en dan valt de hele fundering weg van het principe waarom ik mensen terug zie komen.
Litmanen, Witschge en Winter.....quote:Op woensdag 7 december 2005 12:51 schreef Jajong het volgende:
Welke spelers zijn de afgelopen tijd nog "teruggekomen" na succes periodes in t buitenland.. Ik kan me alleen Rijkaard herinneren.. en dat ik bij zijn afscheidswedstrijd was in de Meer is alweer een tijdje geleden......
Arjen afgestudeerd in medicijnen? Serieus?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef Snatched het volgende:
[over Arjen de Zeeuw]
Afgestudeerd in medicijnen ... lijkt me duidelijke zaak he
Tja..quote:
Yea, was te gast in Studio Voetbal.. Hij is nu bezig met zijn post-doctoraal in Infectieziekten volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Arjen afgestudeerd in medicijnen? Serieus?
Helaas heb je gelijk, behalve de opmerking over Nando. Waarom wel een Huntelaar willen halen en geen nando die gratis is en een ajax verleden heeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:36 schreef twi het volgende:
Chivu komt de komende 7 jaar niet erug, Ronald en Frank zijn geen toegevoegde waarde op sportief vlak, Davids en Kluivert zitten lekker bij hun club en komen niet terug, Bogarde is gestopt, Benny zal niet meer naar Ajax willen, Bergkamp blijft lekker in Engeland, Reuser voegt niks meer toe behalve kleedkamergrappen, Gronkjaer weet niet eens meer dat 'ie ooit voor Ajax heeft gespeeld en Nando Rafael is gratis maar onervaren.
Ohja, Seedorf wil natuurlijk nooit meer een voet op Nederlandse bodem zetten, tenzij het voor een buitenlandse club niet anders kan.
die Gronkjaer is ook erg diep gevallen, dus die moet ik ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie hebben we met een ajaxverleden nog die zouden kunnen komen? Ik kom op een schamel lijstje:
Ronald de Boer, Clarence Seedorf, Frank de Boer, Davids, Gronkjaer, Kluivert, Benny, Bogarde, Bergkamp, Chivu, Nando, Reuser?
Welk van dit rijitje zou een versterking zijn?
Ik kom op: Chivu, Gronkjaer, Davids en Seedorf, rest zie ik niet echt als een versterking
Veelal invalbeurten, in de jeugd ging het prima + hij kan in 433 spelen. de laatste tijd speelt hij regelmatiger...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:43 schreef twi het volgende:
Voorlopig heeft 'ie in 70 duels 16 keer gescoord. Dat is nou niet iets waar ik van onder de indruk raak.
Op zich bedoelde ik over van der Vaart gewoon dat normaal gesproken hij er op een of andere manier wel weer bovenop had moeten komen, om dan nog een stuk of 2 a 3 landskampioenschappen mee te maken. Een jaar of zes in 't eerste bij Ajax spelen na de jeugdopleiding te hebben doorlopen vind ik een normale duur. Dat het bij van der Vaart anders is gelopen, met name door het gezeik op z'n vriendin/vrouw waardoor het ook prive geen pretje meer was in Nederland, staat daar natuurlijk los van. Dat maakt het begrijpelijk dat hij wel is vertrokken na eigenlijk maar 3 jaar (1 compleet jaar revalideren tel ik dan niet mee) in 't eerste elftal.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ben ik niet met je eens hoor Twi. vd Vaart was nooit meer op het niveau gekomen bij Ajax dat ie in het begin had en nu bij HSV haalt. Er was zoveel gebeurd met hem, om hem heen, hij moest gewoon ergens helemaal opnieuw beginnen. Ik had het er ook niet supermoeilijk mee dat hij wegging en zeker niet omdat hij verkocht wilde worden en niet op een transfervrije manier weg wilde gaan.
Dat lijkt me niet, hij wil naar een ''grotere'' club, dit zit er denk ik achter:quote:Op woensdag 7 december 2005 14:43 schreef SoA-Holic het volgende:
Laten we de jong nou gewoon een waardig afscheid geven. Ajax moet niet weer de fout ingaan door te zakelijk overkomen zodat hij in de toekomst nooit meer terugkomt. Hij komt over een jaartje of 5 terug met hangende pootjes wanneer hij al 2 jaar bankzitter is bij birmingham city.
Maar wat zou zn reden van vertrek nou kunnen geweest zijn? Misschien mede door het overlijden van zn vriend? andere omgeving enzo.
Misbruikt??? Kom nou toch. Door Koeman ja, niet door Danny Blind.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Zonde dat Nigel gaat, maar ja, als je weet welke clubs hem graag willen hebben.... Ik snap het wel, ook onder Danny nimmer onomstreden en vaak misbruikt. Bovendien gaan zijn vrienden Pienaar en Hatem ook weg. De hele rechterkant valt uiteen en dat is zonde. Alle drie gaan ze naar een mooie club, maar Ajax heeft ergens iets fout gedaan. Want het blijft vreemd dat De Jong vertrekt, een echte Ajacied die eigenlijk nog niet klaar was hier.
En Nando Rafael lijkt me geen optie meer.
Pure mismanagement. Louis van G. was hier mede debet aan. Je weet dat er meerdere contracten in 2006 aflopen en stug niet anticiperen op die situatie. Louis is geen manager maar een trainer, mede door hem is het fout gegaan. lijkt mij.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Zonde dat Nigel gaat, maar ja, als je weet welke clubs hem graag willen hebben.... Ik snap het wel, ook onder Danny nimmer onomstreden en vaak misbruikt. Bovendien gaan zijn vrienden Pienaar en Hatem ook weg. De hele rechterkant valt uiteen en dat is zonde. Alle drie gaan ze naar een mooie club, maar Ajax heeft ergens iets fout gedaan. Want het blijft vreemd dat De Jong vertrekt, een echte Ajacied die eigenlijk nog niet klaar was hier.
En Nando Rafael lijkt me geen optie meer.
Danny haalt hem er ook steeds uit. Gewoon jammer, zeker als dan Galásek wel speelt.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Misbruikt??? Kom nou toch. Door Koeman ja, niet door Danny Blind.
Dat ook weer niet. Dat Hatem dankzij Koeman bleef was een pure bonus, maar die was bijna verloren gegaan voor Ajax en nu dus onhoudbaar. Maxwell vertrekt omdat hij niet met Blind kan en wil werken, Pienaar wegens een gebrek aan waardering en duidelijkheid onder Danny. Alleen Nigel had langer vastgelegd moeten en kunnen worden door Louis.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pure mismanagement. Louis van G. was hier mede debet aan. Je weet dat er meerdere contracten in 2006 aflopen en stug niet anticiperen op die situatie. Louis is geen manager maar een trainer, mede door hem is het fout gegaan. lijkt mij.
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maxwell vertrekt omdat hij niet met Blind kan en wil werken,
Verklaar dat stukkie ff?!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Dat Hatem dankzij Koeman bleef was een pure bonus, maar die was bijna verloren gegaan voor Ajax en nu dus onhoudbaar. Maxwell vertrekt omdat hij niet met Blind kan en wil werken, Pienaar wegens een gebrek aan waardering en duidelijkheid onder Danny. Alleen Nigel had langer vastgelegd moeten en kunnen worden door Louis.
Onomstreden is een groot woord, maar zeker het overgrote deel gebruikt en ik kan me niet heugen wanneer hij voor de laatste keer is misbruikt en op een andere positie is neergezet dan rechtshalf. Ja, afgelopen oktober nog, in Oranje tegen Macedonie. Daar had 'ie er geen problemen mee, omdat het voor Oranje was. Sorry, maar hij moet voor mij toch echt met een andere reden komen, want die van "misbruikt" en "geen basisplaats" slik ik gewoon niet als supporter zijnde. Die hele discussie stamt uit 2004. Over 2005 kan 'ie niet anders dan tevreden zijn.quote:Ik snap het wel, ook onder Danny nimmer onomstreden en vaak misbruikt.
Het is zeker geen geheim. Ik bedoelde dat hij in het interview met de VI het er ook al over had. Maar het stond er niet zo nadrukkelijk dat het echt meespeelde in zijn vertek.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Nou, het is ook gewoon een verhaal van Maxwell zelf JeroenV, geen geheim.
Dan heeft ie zich allang bewezen, bovendien als Ajax hem niet koopt dan moeten ze weer op zoek naar een linksback en ik denk niet dat ze er zomaar eentje vinden die gelijkwaardig of beter is.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Uiterlijk 1 april moet Ajax die optie lichten bij Besiktas.
1 redelijke wedstrijd maakt van hem nog niet een goede aankoop, net zo min als die paar enorm slechte invalbeurten van hem een miskoop maken.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan heeft ie zich allang bewezen, bovendien als Ajax hem niet koopt dan moeten ze weer op zoek naar een linksback en ik denk niet dat ze er zomaar eentje vinden die gelijkwaardig of beter is.
Urby kan took een linie naar voren schuiven als Juanfran voldoet.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef twi het volgende:
En waarom is dat? Emanuelson is beter, kost bovendien een stuk minder, je hoeft niet naast dat topsalaris van Juanfran ook nog eens een transferbedrag aan Besiktas te betalen (die ook niet gering zal zijn) en er zullen toch her en der wel wat linksbacks te vinden zijn die op de bank kunnen zitten.
Precies. Ik zie in Emanuelson meer een middenvelder.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Urby kan took een linie naar voren schuiven als Juanfran voldoet.
Sorry dat ik het zeg, maar als je jezelf zo snel op je pikkie getrapt voelt dan denk ik dat het inderdaad tijd is om Ajax te verlatenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Maxwell heeft geen hoge pet van Danny op. Met Koeman had hij een bijzonder goede band, Danny heeft hem nimmer dat vertrouwen kunnen geven en zelfs een keer naar de bank verwezen omdat hij even te laat was, terwijl anderen daar geen straf voor kregen. Dat heeft een bepalende rol gespeeld, kan ik je vertellen. Plus de interesse van Juve natuurlijk, dat scheelt ook.
Waarom zou je een prima voldoenende linksback op linksmidden neerzetten, een positie waar toch veel meer spelers voor te krijgen zijn?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:36 schreef aldostuta het volgende:
Urby kan took een linie naar voren schuiven als Juanfran voldoet.
Maar misschien is Urby wel beter op linkshalf. Verdedigen is nog steeds niet zijn sterkste punt....quote:Op woensdag 7 december 2005 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou je een prima voldoenende linksback op linksmidden neerzetten, een positie waar toch veel meer spelers voor te krijgen zijn?
Juanfran is een erg dure speler, wanneer hij niet beter is dan Urby kun je van zijn jaarsalaris ongetwijfeld twee tot drie andere goede spelers een prima verbeterd contract aanbieden zodat je geen De Jong-tafarelen krijgt.
Het spijt me, maar ik vind dat zoeken. Net als De Jong, die blijkbaar heel wat wrok vanuit de Koeman-periode koestert en mee heeft genomen naar de huidige trainer. En dat terwijl Danny vrijwel wekelijks de loftrompet over 'm toetert.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar speelt wel meer natuurlijk. Zoals elke trainer zijn eigen vrienden en vijanden heeft.
Maar Danny maakt misbruik van hem door hem op verschillende posities te laten spelen of zelfs niet in de basis te zetten om tactische redenen. Kan je wel een blij verhaal ophangen maar die jongen wil gewoon ballen. En terecht !quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat zoeken. Net als De Jong, die blijkbaar heel wat wrok vanuit de Koeman-periode koestert en mee heeft genomen naar de huidige trainer. En dat terwijl Danny vrijwel wekelijks de loftrompet over 'm toetert.
op teamquote:Op woensdag 7 december 2005 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een linkje naar de coefficienten lijst?
Ik zie ze beiden als dezelfde spelers: linkshalven die tot linksback zijn omgeturnd. Creatief aanvallend ingestelde verdedigers.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef aldostuta het volgende:
Maar misschien is Urby wel beter op linkshalf. Verdedigen is nog steeds niet zijn sterkste punt....
Dan is het toch mooi als je al een back hebt die voldoet?
Toch speelt zoiets wel een rol hoor. Waarom rendeert dezelfde speler dan anders onder verschillende coaches?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat zoeken. Net als De Jong, die blijkbaar heel wat wrok vanuit de Koeman-periode koestert en mee heeft genomen naar de huidige trainer. En dat terwijl Danny vrijwel wekelijks de loftrompet over 'm toetert.
Dat is weer een hele andere discussie. Drie posts geleden vergeleek je alleen Urby met Juanfran, en dat vond ik raar. Nu ga je weer de geode kant opquote:Op woensdag 7 december 2005 15:43 schreef twi het volgende:
Als Emanuelson graag op het middenveld speelt, dan zie ik liever Vermaelen of een andere verdedigende linksback op die positie staan. Zeker wanneer Danny die ouderwetse 4 terug wil en Heitinga op rechtsback gaat posteren.
Pardon? Hij heeft heeeel veel gespeeld, en nog eens op rechtshalf ook. Misschien 1 keer uit nood rechtsback.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Maar Danny maakt misbruik van hem door hem op verschillende posities te laten spelen of zelfs niet in de basis te zetten om tactische redenen. Kan je wel een blij verhaal ophangen maar die jongen wil gewoon ballen. En terecht !
Precies. Eén keertje rechtsback toen Hatem die hersenschudding had...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Pardon? Hij heeft heeeel veel gespeeld, en nog eens op rechtshalf ook. Misschien 1 keer uit nood rechtsback.
Volgens mij is Frank de Boer een goed voorbeeld van het feit dat het ook zeker wel goed kan gaan.....quote:Op woensdag 7 december 2005 15:45 schreef Radegast het volgende:
Je moet geen linksbenige centrumverdedigers linksback zetten twi, dat gaat bijna nooit goed.
Frank de Boer werd van linksback omgeturnd tot centrumverdediger, precies andersom dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Volgens mij is Frank de Boer een goed voorbeeld van het feit dat het ook zeker wel goed kan gaan.....
De Jong heeft dit jaar 11 van de 14 competitiewedstrijden gespeeld, waarvan 8 als basisspeler die hij op 1 na allemaal heeft volbracht. De 3 keer dat hij inviel maakte hij zo'n 70 minuten vol. Het is me even ontschoten of hij een blessuretje heeft gehad, of geschorst is geweest. Dat eerste zal best wel bij 1 a 2 wedstrijden, dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk. In de CL had hij 3 keer een basisplaats en is 'ie 1 keer ingevallen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Maar Danny maakt misbruik van hem door hem op verschillende posities te laten spelen of zelfs niet in de basis te zetten om tactische redenen. Kan je wel een blij verhaal ophangen maar die jongen wil gewoon ballen. En terecht !
Volgens mij voelde Frank zich regelmatig gepikeerd dat hij linksback stond terwijl hij centraal wilde spelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Frank de Boer werd van linksback omgeturnd tot centrumverdediger, precies andersom dus.
Dat kwam omdat hij vond dat de linksback positie op een gegeven moment voor hem een gepasserd station was.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij voelde Frank zich regelmatig gepikeerd dat hij linksback stond terwijl hij centraal wilde spelen.
quote:Juanfran: "Het is voor mij een eer om bij Ajax te spelen en het shirt te mogen dragen. Ik zie de verhuur als een eerste stap en hoop hier te mogen blijven.'
[..]
'Ik hoop ook nu weer voor Spanje uit te kunnen komen. In mijn ogen was dat alleen mogelijk als ik bij een grote club als Ajax zou gaan spelen.'
Ja, ik ook wel. HIj maakt wel een goeie indrukquote:Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Het ligt natuurlijk aan de transfersom, maar ik wil Juanfran ook volgend jaar nog wel bij Ajax zien.
Kijk....das vast 1 die weet hoe het vroeger ook alweer was...quote:
quote:
Juanfran: "Het is voor mij een eer om bij Ajax te spelen en het shirt te mogen dragen. Ik zie de verhuur als een eerste stap en hoop hier te mogen blijven.'
[..]
'Ik hoop ook nu weer voor Spanje uit te kunnen komen. In mijn ogen was dat alleen mogelijk als ik bij een grote club als Ajax zou gaan spelen.'
quote:
Waar zegt ie dat?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Brands zegt dat er bij 2 miljoen een strik om heen gaat dus je moet eerder denken aan 1,5 miljoen euro of zo bij Vlaar
quote:Man City om tafel met Pienaar
Manchester City heeft dinsdag een onderhoud gehad met Rob Moore, de zaakwaarnemer van Steven Pienaar. De Engelse club wil de Zuid-Afrikaan graag in de winterstop al inlijven, maar moet afwachten of Ajax daaraan wil meewerken.
Manager Stuart Pearce bekeek Pienaar al in de Champions League-confrontatie tussen Ajax en Sparta Praag. Na afloop gaf Pearce de clubleiding de opdracht de onderhandelingen met Pienaar te openen.
Zeker is dat de middenvelder na dit seizoen vertrekt bij Ajax.
De Amsterdammers twijfelen of het Pienaar reeds in de winterstop laat vertrekken. Technisch directeur Martin van Geel liet aan VI weten het sportieve belang te prevaleren boven het financiële gewin.
Van mij mag hij wel weg tijdens de winterstop.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik weet niet of dit hier al voorbij is gekomen:
[..]
Studio Borstquote:
Dat deden ze ook bij Maxwellquote:Op woensdag 7 december 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat wel riskant is van De Jong is dat als ie vanavond toevallig een dubbele beenbreuk oploopt en een jaar uit de roulatie is zich wel erg in de vingers snijdt. Er zijn weinig clubs die een speler willen die een jaar uit de roulatie zijn, je weet nooit of ze op hun oude niveau terugkeren.
Ok, het is maar een theorietje maar het zal je maar gebeuren... denk niet dat Ajax hem dan alsnog een contract aanbiedt
ja, die fout maken ze dus hopelijk niet nog een keerquote:Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Dat deden ze ook bij Maxwell
Ja, maar dan moet je hem ook gewoon een langdurig contrac laten tekenen. Anders krijg je idd hetzelfde als bij Maxwell.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Tuurlijk wel want een speler van het kaliber De Jong kost meer aan aanschafwaarde dan De Jong aan salaris kost
Maxwell is toch pas na dit seizoen transfervrij en had toch een doorlopend contract toen ie geblesseerd raaktequote:Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Dat deden ze ook bij Maxwell
Denk het ook niet. Mocht het gebeuren dan heeft ie dikke pech...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat wel riskant is van De Jong is dat als ie vanavond toevallig een dubbele beenbreuk oploopt en een jaar uit de roulatie is zich wel erg in de vingers snijdt. Er zijn weinig clubs die een speler willen die een jaar uit de roulatie zijn, je weet nooit of ze op hun oude niveau terugkeren.
Ok, het is maar een theorietje maar het zal je maar gebeuren... denk niet dat Ajax hem dan alsnog een contract aanbiedt
ja joh. lekker laten lullenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maxwell is toch pas na dit seizoen transfervrij en had toch een doorlopend contract toen ie geblesseerd raakte
Volgende week vrijdag 12 uur dacht ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer is de CL loting?
quote:Ajax op volle sterkte tegen Arsenal B
7/12/2005 19:55
Ajax zal op volle oorlogssterkte het veld van Highbury betreden om de strijd aan de te gaan met een veredeld b-team van Arsenal.
Danny Blind wisselde één speler die zondag tegen RKC Waalwijk nog wel in de basis startte. De basisplaats van Thomas Vermaelen gaat opvallend genoeg ten koste van Nigel de Jong. Vermaelen neemt naast Grygera plaats in het centrum van de verdediging. Hedwiges Maduro schuift door naar het middenveld.
Naast De Jong moet ook Hatem Trabelsi plaats nemen op de bank. Blind geeft opnieuw de voorkeur aan John Heitinga voor de rechtsbackpositie. Nourdin Boukhari houdt Ryan Babel opnieuw buiten de eerste elf.
Bij Arsenal ontbreken bijna alle sterren aan de aftrap. Alleen de basisspelers Lauren, Kolo Touré, José Antonio Reyes en Thierry Henry zijn er vanaf het begin bij. Coach Arsène Wenger heeft wel een plaatsje ingeruimd voor Quincy Owusu-Abeyie. Robin van Persie begint op de bank, terwijl Dennis Bergkamp helemaal niet van de partij is.
De opstellingen:
Ajax: Stekelenburg; Heitinga, Grygera, Vermaelen, Juanfran; Galásek, Maduro, Sneijder; Pienaar, Rosenberg, Boukhari.
Arsenal: Almunia; Eboué, Senderos, Touré, Lauren; Hleb, Flamini, Larsson, Reyes; Henry, Owusu-Abeyie.
quote:Ajax wil uitsluitsel van Grygera en Mitea
7/12/2005 20:35
Ajax wil in de toekomst voorkomen dat basisspelers het seizoen ingaan met een contract voor één jaar. Aan het eind van dit seizoen zien de Amsterdammers De Jong, Maxwell, Pienaar en Trabelsi vertrekken zonder dat het daar een cent voor kan incasseren.
In de toekomst moet dat anders, zei Martin van Geel voor de camera van Studio Sport. 'Een jongen als Nigel de Jong heeft hier acht, negen jaar rondgelopen en gaat op 21-jarige leeftijd transfervrij weg. Wij moeten vervolgens investeren in nieuwe spelers.'
Spelers die nog slechts een contract voor een jaar hebben, moeten vertrekken om nog een transfersom te kunnen vangen, maakte Van Geel duidelijk. Voor 1 februari wil Ajax daarom weten wat de toekomstplannen zijn van Zdenek Grygera en Nicolae Mitea wiens contracten in 2007 aflopen. Verlengen zij hun contracten niet, dan dienen zij komende zomer al te vertrekken.
Mocht het zover komen dan is Grygera de zesde basisspeler die Ajax komende zomer gaat verlaten. Ajax heeft de Tjechische verdediger wel al een aanbieding gedaan om zijn contract te verlengen. Mitea is al maanden uitgeschakeld met een blessure. De 20-jarige Roemeen speelde dit seizoen nog geen minuut.
Dat was dus ronduit belachelijk, maar goed, een kakkerlak knielt natuurlijk voor de woorden van de opperkakkerlak.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van Hanegem laat ff merken waar het op slaat
Dat valt ook natuurlijk weer mee. Niemand hier zou in het Feyenoord-topic vragen hoe erg het is met de blessure van een Feyenoord speler TIJDENS een wedstrijd van Feyenoordquote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was dus ronduit belachelijk, maar goed, een kakkerlak knielt natuurlijk voor de woorden van de opperkakkerlak.
Verder prima resultaat bij Arsenal uit.
Gister ook al. Het is vast z'n bedoelingquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef -Wolf- het volgende:
Nigel flipte z'n middelvinger net in de camera op NL2
Sorry hoor, maar als ik jeuk aan m'n harses heb, dan krab ik echt niet op zo'n manier.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Gister ook al. Het is vast z'n bedoeling![]()
Ik hoop het, want ik heb 'm altijd beschouwd als 1 van mijn favorieten bij AJAX.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga komt trouwens langzaam uit zijn dip
Hij dacht een tijdje dat ie alles moest doen. verdedigen, spel verdelen, leiding geven. Daardoor liet ie flink wat steken vallen. Als ie gewoon zijn kop er bijhoudt en doet wat ie moet doen, sober spelen, mannetje uitschakelen dan is het gewoon een van de beteren!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik heb 'm altijd beschouwd als 1 van mijn favorieten bij AJAX.
volgens mij heeft ie ook een lichte vorm van gilles de la tourette of een andere tic.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik jeuk aan m'n harses heb, dan krab ik echt niet op zo'n manier.
Ik heb liever Boukhari dan Quincy hoor. Die hoort in de goudengids divisie thuis ipv in de premier league. En Pienaar mag morgen nog vertrekken, anders haalt Blind het mischien nog in zijn hoofd om hem een keer op te stellenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat valt ook natuurlijk weer mee. Niemand hier zou in het Feyenoord-topic vragen hoe erg het is met de blessure van een Feyenoord speler TIJDENS een wedstrijd van Feyenoord
BoukhariMeer zeg ik niet. Vond de verdediging wel okay staan. Heitinga was weer okay, JuanFran deed het ook leuk.
Hij schopte in ieder geval die duikelaar van een Reyes mooi uit de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga komt trouwens langzaam uit zijn dip
Idd mooie tegenstanders voor PSV.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
Tegenstanders die Ajax kan loten: Lyon, AC Milan, Barcelona, Villarreal, Liverpool, Internazionale en Juventus.
Ik hoop zelf op Lyon, AC Milan, Barcelona of Juventus.
Goh, zou hij dat willen?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef DrDentz het volgende:
maar dan vliegen ze eruit.. ik hoop op Villarreal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |