Ik weet natuurlijk niet wat Sidekicks HI is, maar op mijn HTS heette mijn opleiding de eerste twee jaar Bedrijfskundige Informatica, na de 1e twee jaar ging je óf verder met BI óf met Hogere Informatica. Waarbij BI meer bedrijfskundig is en HI meer informatica.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:28 schreef DionysuZ het volgende:
Sidekick, mag ik vragen: wat is Hogere Informatica?
waarom zou iemand zichzelf dat aandoenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:41 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook, mijn wekker staat op 03:10. Ik ga maar eens de bedstee in
Mel Gibson toch?quote:
Meneer sigme omdat 'ie van z'n hobby z'n werk gemaakt heeft en sigme uit liefdequote:Op woensdag 7 december 2005 19:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
waarom zou iemand zichzelf dat aandoen
Meneer Sigme? Je was toch ons?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Meneer sigme omdat 'ie van z'n hobby z'n werk gemaakt heeft en sigme uit liefde
When does the hurting stop?quote:AIVD eist diskettes terug van Peter R. de Vries
Inlichtingendienst AIVD wil dat Peter R. de Vries twee computerdiskettes met geheime informatie inlevert. Op de diskettes zou informatie staan over Pim Fortuyn en de infiltratie van de milieubeweging.
De AIVD wil de diskettes terug
Op de diskettes zou geheime informatie staanDe diskettes zijn gevonden in een auto die een medewerker van de regionale inlichtingendienst Rotterdam (RID) had verkocht. De nieuwe eigenaar van de auto gaf de diskettes aan misdaadverslaggever Peter R. de Vries, meldt NOS Teletekst.
De AIVD, die benadrukt dat publicatie van de informatie strafbaar is, wil de diskettes nu terug.
Nooit, nu heet het 'drijfveer'quote:
Ik had ook een kansloze dag vandaag maar dat had meer te maken met een drinkgelag gisterquote:Op woensdag 7 december 2005 11:33 schreef George-Butters het volgende:
ik ook.
Ik heb me vanochtend maar ziekgemeld. Ik heb al 4 dagen koppijn
en suizende oren.
Jij bent als leraar geen toevoeging aan de maatschappij volgens mrx1982 dat snap je toch wel?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe lang zou je over zo'n baard doen?
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had ook een kansloze dag vandaag maar dat had meer te maken met een drinkgelag gister.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik een waardevolle toevoeging ben.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent als leraar geen toevoeging aan de maatschappij volgens mrx1982 dat snap je toch wel?
Bron?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent als leraar geen toevoeging aan de maatschappij volgens mrx1982 dat snap je toch wel?
Klopt, daar zijn wij voor.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik een waardevolle toevoeging ben.
Waarom zo hard gelijk?quote:mrX1982 moet zich natuurlijk ook nog bewijzen. Voorlopig issie nog volledig afhankelijk van zijn ouders.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom dan gaan we samen in bed de bijbel lezen
Een discussie over OV in de slowchat. waar hij beweerde dat alleen non productieve mensen zoals ambtenaren, studenten en leraren van het OV gebruik makenquote:
Och ik vind leraar een zeer nuttig beroepquote:Op woensdag 7 december 2005 21:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik een waardevolle toevoeging ben.
Juistquote:mrX1982 moet zich natuurlijk ook nog bewijzen. Voorlopig issie nog volledig afhankelijk van zijn ouders.![]()
Ik lever als leraar een dienst. Ook dat is produceren!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een discussie over OV in de slowchat. waar hij beweerde dat alleen non productieve mensen zoals ambtenaren, studenten en leraren van het OV gebruik maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |