AF! is van oversight!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Wat BarraCupraCuda zegt
![]()
![]()
quote:
Fat chancequote:Op donderdag 8 december 2005 10:15 schreef nokwanda het volgende:
metde hoop dat Oversight ooit moe van haar wordt (fat chance)
Ik hoop voor hem dat ze niet dagelijks boots draagt met synthetische sokkenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:18 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Fat chance![]()
Eeuwige aanbidding bij die gozer....
Hij doet dagelijks zóals ie d'r hielen likt masseert.
Je hoeft het niet gelijk in te wrijven hoor....quote:Op donderdag 8 december 2005 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Is eigenlijk wel het beste ja. Hebben we eindelijk een dikke week rust gekregen van de A''s en/of FA''s, hebben we het nog over die gozer.
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:29 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Je hoeft het niet gelijk in te wrijven hoor....![]()
ik heb gewoon wat met onbereikbare vrouwenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En een beetje van jou als object van jouw verering metde hoop dat Oversight ooit moe van haar wordt (fat chance
)
quote:
we hebben dezelfde smaak!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat met onbereikbare vrouwen
zucht angelina jolie
*mompelt iets als great minds think alikequote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
we hebben dezelfde smaak!![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:37 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Ik voel het! .... ik dacht dat jij me tenminte nog af een toe een beetje steunde
![]()
ach, liefde (s)maakt alles lekker!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop voor hem dat ze niet dagelijks boots draagt met synthetische sokken![]()
Wie men liefheeft, kastijdt menquote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ik ook. Op mijn eigen manier.
moggequote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Een goede morgen allemaal, tussen uurtje hier
Wij:quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*mompelt iets als great minds think alike*
Zit je nog op school of studeer je?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Daar vertrouw ik al een tijdje op.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ik ook. Op mijn eigen manier.
Moge!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zit nog op school (5 VWO)quote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zit je nog op school of studeer je?
Leuke school, als je daar ook kunt fokkenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zit nog op school (5 VWO)
Iddquote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuke school, als je daar ook kunt fokken
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 10:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil ook weer op school zitten.....zucht.....wat was het leven toen makkelijk (relatief)
ik ben weekendjes weg aan het plannenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:05 schreef Enyalius het volgende:
zit beetje dagjes uit voor het weekend te bekijken en organiseren en restaurants te bellen kijken of ze plek hebben en zo. tussendoor ook nog werken natuurlijk. heb nu in ieder geval een eigen pc
Dat is echt geweldig!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:48 schreef Enyalius het volgende:
is ook leuk.
ben al beetje rond aan het kijken voor april naar schotland voor een weekje
schotland is idd leuk!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:48 schreef Enyalius het volgende:
is ook leuk.
ben al beetje rond aan het kijken voor april naar schotland voor een weekje
heeft mij een studiejaar extra opgelevertquote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuke school, als je daar ook kunt fokken
been there done thatquote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef coz het volgende:
[..]
heeft mij een studiejaar extra opgelevert![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef coz het volgende:
[..]
heeft mij een studiejaar extra opgelevert![]()
![]()
![]()
geniet, maar fok met matequote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fok! kost u meer dan u lief is
Euhhhhh, ja, ik geloof het wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef Enyalius het volgende:
tja maar het heeft ook zijn positieve kanten![]()
wat lief dat je mij positief noemtquote:Op donderdag 8 december 2005 12:47 schreef Enyalius het volgende:
maar het zijn er niet veel hoor. kan meer 2 positieve dingen van fok opnoemen
Wel nee, hij bedoelde mijquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat lief dat je mij positief noemt
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef Enyalius het volgende:
zou je willen. doelde op nok en mayo
voor de rest heb ik niet echt iemand leren kennen hier waarvan ik vind dat het bevordelijk voor mij was. de inhoud van dit forum is precies hetzelfde, laag niveau.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef Enyalius het volgende:
maarja door gebrek van beter en activiteit zit ik hier maar
hij zegt het welquote:Op donderdag 8 december 2005 13:48 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Maar Eny zal vast niet bedoelen dat alle andere mensen hier waardeloos zijn, hoor. Kan ik me niet voorstellen.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja. Maar hij brengt dingen wel vaker harder naar buiten dan ie ze bedoelt.
zal je leren om mij "Klein beertje" te noemenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zal je leren om mij "Klein beertje" te noemen
Ja, okay.... niet bevorderlijk is niet hetzelfde als nutteloos. En er zijn diverse gradaties in.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef Enyalius het volgende:
ik zeg alleen dat ze niet bevorderlijk voor mij zijn. hoe iemand het interpeteerd mogen ze zelf weten. vind dat ik het nog netjes breng ook. groot deel dat in tru komt vind ik wel weer nutteloos, maar denk dat jij wel weet wie ik daarmee bedoel Nok
ander forum heeft bezoekers van hele wereld, niet alleen nederland. maar die posten meestal 's nachts dus kan ik in de ochtend reageren en rest van de dag is dan rustig
ach ja als ik thuis kom speel ik WoW of lees een boek of iets in die trant. druk gevulde dagen
tsss alleen maar omdat ik niet mutant super powers heb zoals eny ben ik gelijk nutteloosquote:Op donderdag 8 december 2005 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, okay.... niet bevorderlijk is niet hetzelfde als nutteloos. En er zijn diverse gradaties in.
Ik weet idd wie je bedoelt.
Ben wel blij dat je hiermee ok impliceert dat dit voor JOU geldt en dus jouw beleving is
Voor jouw doen ook wel netjes gebracht ja![]()
Dan mag je weer schelden, vloeken en tieren en ook nog metmessen spelenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:26 schreef Enyalius het volgende:
ja ach...tussen 8 en 4 moet ik letten op wat ik zeg hier dus dat zit er ingebakken hehe. thuis ben ik weer degene zoals altijd
wat voor mutant powers heb ik dan volgens jouw?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tsss alleen maar omdat ik niet mutant super powers heb zoals eny ben ik gelijk nutteloos![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef Enyalius het volgende:
[..]
wat voor mutant powers heb ik dan volgens jouw?![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ehhh je kan iig auras zien en je kan je 3de oog gebruiken en al die coole shit die ik neit kan
Barra wil ook speciaal zijn en niet nutteloos
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]Alsof dat soort dingen bijzondere verworvenheden zijn. Datvergeet maargerust.
Bovendien heeft iedereen wel een of andere gave. Maakt niet uit wat. Niemand is echt nutteloos imo.
En wat Eny zegt: zo leuk is dat nou ook weer niet.
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:54 schreef Enyalius het volgende:
dat is geen gave. dat is een kunstvorm
Dan zal ik je moeten teleurstellen...... Ik ben je moeder niet. Je drijft mij dus niet tot wanhoop.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mijn gave is jullie tot wanhoop drijven
Kun je fotootje scannen. Dat wil ik zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:01 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh!
gister weer een echo gehad!![]()
Fotootje vind ik alleen eenbeetje apart...net of ik recht door een gezicht wordt aangekeken ( dus 2 ogen , een neus en een mond..) Binnen in het hoofdje van t monstertje...
Monstertje zelf is nou al een etterstraaltje. Ik moest een volle blaas voor de echo en moest dus verschrikkelijk naar de wc....
Echomevrouw had t kindje gevonden, alles opgemeten, hartje deed t prima en toen begon t monstertje even een showtje weg te geven... beettje zwaaien en draaien... En zich uitstrekken en trappen richting mijn blaas!!
zal vriendje eens lief aankijken... Maar zijn pjoeter ligt een beetje moeilijk te doen...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je fotootje scannen. Dat wil ik zien.
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:19 schreef Enyalius het volgende:
dan moet je pjoeter ff aaien en lief doen
Werkt dat ook zo met pjoeters???quote:Op donderdag 8 december 2005 15:19 schreef Enyalius het volgende:
Dat deed ik vanochtend ook. En toen werd ie me toch HEETquote:Op donderdag 8 december 2005 15:19 schreef Enyalius het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zal ik je moeten teleurstellen...... Ik ben je moeder niet. Je drijft mij dus niet tot wanhoop.
Zou ik je moeder wel zijn dan zou je dat wellicht wel doen. Of niet.... ik zou me niet laten uitschelden
jij hebt echt een serieus WOW probleemquote:Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef Enyalius het volgende:
zo nu maar es gaan relaxen. denk een spelletje wow voor ik om 7 uur weg moet naar iemand anders :S
Mamma´s zijn mamma´s en geen vriendinnetjes. En dus moeten mamma´s soms lief zijn maar soms ook niet. Net wat op dat moment nodig is. Maar bovenal kom je uit de buik van je mamma en heeft jouw mamma altijd wel voor je gezorgd. Bovendien... je bent nu volwassen en ze doet het nog.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zolang mama's lief doen tegen mij ben ik lief tegen mammas
Goed ideequote:Op donderdag 8 december 2005 16:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Goedemiddag
Eerst maar eens een kopje drinken
Altijdquote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed idee
Ben jij atijd lief voor jouw mamma, trouwens?
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mamma´s zijn mamma´s en geen vriendinnetjes. En dus moeten mamma´s soms lief zijn maar soms ook niet. Net wat op dat moment nodig is. Maar bovenal kom je uit de buik van je mamma en heeft jouw mamma altijd wel voor je gezorgd. Bovendien... je bent nu volwassen en ze doet het nog.
Respect dus![]()
Goed zo!quote:
Meestal wel. En voor die mamma´s moet je dan ook lief zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef Enyalius het volgende:
lief zijn voor mamma's? mamma's die je verzorgen? sinds wanneer is dat...
Bij mij eerst ook. Maar een paar seconde later haalde ik al gemeen uit naar mijn computerscherm.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:41 schreef Mirage het volgende:
*zich burgertrut voelt*
Mijn mond viel echt open van het "stoephoer" geval.![]()
ja vergeven?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mir
Nok
HET SPIJT ME! ik heb het ook al lang weer goedgemaakt met me mamma
![]()
![]()
![]()
![]()
kiss and make up
me eigen geweten is gesustquote:Op donderdag 8 december 2005 17:00 schreef Enyalius het volgende:
nee. enige wat dat doet is zorgen dat jij meer rotzooi uithaald omdat je toch een kusje krijgt als goedmaker
vergeef jezelf maar ipv om vergiffenis vragen. vergiffenis vragen zal je echt niet beter laten voelen. je moet je eigen geweten sussen.
Ja hoorquote:
Mirage en ik zijn altijd tijd en aandacht waardquote:Op donderdag 8 december 2005 17:09 schreef Enyalius het volgende:
so what. geen nut om je druk te maken wat anderen van je vinden zolang je eigen geweten rein is. als ze moeilijk blijven doen gewoon negeren. zijn je aandacht en tijd niet waard dan
zo nu es ff wat nieuwe afleveringen van Drawn Together kijken
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef Mirage het volgende:
BarraCupraCuda is lief![]()
Misschien wil ik juist wel dat hij om kusjes vraagt
hihihihi en dat vertel je me ook niet ineens!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:01 schreef vamperotica het volgende:
Monstertje zelf is nou al een etterstraaltje. Ik moest een volle blaas voor de echo en moest dus verschrikkelijk naar de wc....
Echomevrouw had t kindje gevonden, alles opgemeten, hartje deed t prima en toen begon t monstertje even een showtje weg te geven... beettje zwaaien en draaien... En zich uitstrekken en trappen richting mijn blaas!!
Gefeliciflapstaart?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:37 schreef Enyalius het volgende:
ff vraagje...
ik ben niet goed met schrijven van gelukswensen voor een verjaardag. iemand enig idee wat "leuk" zou zijn?
Da's toch gewoon Gaelic.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:49 schreef Enyalius het volgende:
Slainte mhor agus a h-uile beannachd duibh
of een tekst naar runen vertalen en geven
ey mamsquote:Op donderdag 8 december 2005 19:52 schreef nokwanda het volgende:
De mamma zelf is inmiddels ook weer ingelogd
Ha, enfant terriblequote:
quote:
of ze durven niets te zeggen....quote:Op donderdag 8 december 2005 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik eindelijk op irc, is Enya of Barra of wie dan ook er niet :S
ik wil natuurlijk niet stoken maar eh,....quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef Mirage het volgende:
BarraCupraCuda is lief![]()
Misschien wil ik juist wel dat hij om kusjes vraagt
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:32 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
hmmz,....
Oversight is nog geen dag geband, en ze..... ze,.....
![]()
Zag je nick en dacht nog: ahh, blij dat ie er nog is. En dan lees ik dit soort berichtenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
ik wil natuurlijk niet stoken maar eh,....
néém je dat zomaar?
Geloof me, stel nú paal en perk aan hoever vrouwen bij jou mogen gaan anders heb je er de rest van je leven spijt van,.... geloof me !
Op irc truthquote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK BEN DER WAAR BEN JIJ?en nokje kan ver gaan hoor
*hoestbui van het lachen*quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
ik wil natuurlijk niet stoken maar eh,....
néém je dat zomaar?
Geloof me, stel nú paal en perk aan hoever vrouwen bij jou mogen gaan anders heb je er de rest van je leven spijt van,.... geloof me !
was ik ook.... jij nietquote:
Was er eventjes uitgeflikkerd, zoals wel vaker voorkomt. Maar ben er nu weer.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was er eventjes uitgeflikkerd, zoals wel vaker voorkomt. Maar ben er nu weer.
was een uurtje bij iemand anders voor website waar ik 180euro betaald voor krijg volgende weekquote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
of ze durven niets te zeggen....![]()
Da''s niet fijn. En je had nog wel zo gehoopt op een lekkere bonus. Hoop voor je dat je dat alsnog kunt innenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:20 schreef Enyalius het volgende:
zit me persoonlijke administratie te doen. kreeg loon van vorige werkgever binnen en dat was VEEL te weinig met wat ik normaal krijg. zit nu berekeningen te maken en dan ff bellen wat er nu mis is gegaan. heb geen zin om 40% van me loon door me neus geboord te krijgen. dus eerst zorgen dat ik de juiste info heb voor ik me grote bek ga opzetten en ze ga afblaffen in dien nodig.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:27 schreef UncleScorp het volgende:
Een late goeie morgen ...
@Metro ik prefereer ook damessscheermesjes
wat schattig.... ik gewoon met mannen scheermesjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:43 schreef UncleScorp het volgende:
WIj scheren onze zak met damesscheermesjes
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat schattig.... ik gewoon met mannen scheermesjes
werkt prima hoor...
behalve dat ik gister wat uitschoot
ja het bloed spoot eruitquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dude
sterkte
Gelukkig nog maar 1 keer gebeurt bij mij, week niet kunnen n**ken
Kon zij ook es bijkomen en helen. Toen had ze na een week opeens weer huid in haar interieurtje, zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dude
sterkte
Gelukkig nog maar 1 keer gebeurt bij mij, week niet kunnen n**ken
Deur op slot doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:52 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp is altijd supervoorzichtig ook al moet het soms rap gaan
Kzou nie graag hebben dat een van de kids toevallig binnekomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |