Dan zal ik je moeten teleurstellen...... Ik ben je moeder niet. Je drijft mij dus niet tot wanhoop.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mijn gave is jullie tot wanhoop drijven
Kun je fotootje scannen. Dat wil ik zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:01 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh!
gister weer een echo gehad!![]()
Fotootje vind ik alleen eenbeetje apart...net of ik recht door een gezicht wordt aangekeken ( dus 2 ogen , een neus en een mond..) Binnen in het hoofdje van t monstertje...
Monstertje zelf is nou al een etterstraaltje. Ik moest een volle blaas voor de echo en moest dus verschrikkelijk naar de wc....
Echomevrouw had t kindje gevonden, alles opgemeten, hartje deed t prima en toen begon t monstertje even een showtje weg te geven... beettje zwaaien en draaien... En zich uitstrekken en trappen richting mijn blaas!!
zal vriendje eens lief aankijken... Maar zijn pjoeter ligt een beetje moeilijk te doen...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je fotootje scannen. Dat wil ik zien.
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:19 schreef Enyalius het volgende:
dan moet je pjoeter ff aaien en lief doen
Werkt dat ook zo met pjoeters???quote:Op donderdag 8 december 2005 15:19 schreef Enyalius het volgende:
Dat deed ik vanochtend ook. En toen werd ie me toch HEETquote:Op donderdag 8 december 2005 15:19 schreef Enyalius het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zal ik je moeten teleurstellen...... Ik ben je moeder niet. Je drijft mij dus niet tot wanhoop.
Zou ik je moeder wel zijn dan zou je dat wellicht wel doen. Of niet.... ik zou me niet laten uitschelden
jij hebt echt een serieus WOW probleemquote:Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef Enyalius het volgende:
zo nu maar es gaan relaxen. denk een spelletje wow voor ik om 7 uur weg moet naar iemand anders :S
Mamma´s zijn mamma´s en geen vriendinnetjes. En dus moeten mamma´s soms lief zijn maar soms ook niet. Net wat op dat moment nodig is. Maar bovenal kom je uit de buik van je mamma en heeft jouw mamma altijd wel voor je gezorgd. Bovendien... je bent nu volwassen en ze doet het nog.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zolang mama's lief doen tegen mij ben ik lief tegen mammas
Goed ideequote:Op donderdag 8 december 2005 16:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Goedemiddag
Eerst maar eens een kopje drinken
Altijdquote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed idee
Ben jij atijd lief voor jouw mamma, trouwens?
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mamma´s zijn mamma´s en geen vriendinnetjes. En dus moeten mamma´s soms lief zijn maar soms ook niet. Net wat op dat moment nodig is. Maar bovenal kom je uit de buik van je mamma en heeft jouw mamma altijd wel voor je gezorgd. Bovendien... je bent nu volwassen en ze doet het nog.
Respect dus![]()
Goed zo!quote:
Meestal wel. En voor die mamma´s moet je dan ook lief zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef Enyalius het volgende:
lief zijn voor mamma's? mamma's die je verzorgen? sinds wanneer is dat...
Bij mij eerst ook. Maar een paar seconde later haalde ik al gemeen uit naar mijn computerscherm.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:41 schreef Mirage het volgende:
*zich burgertrut voelt*
Mijn mond viel echt open van het "stoephoer" geval.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |