AF! is van oversight!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Wat BarraCupraCuda zegt
![]()
![]()
quote:
Fat chancequote:Op donderdag 8 december 2005 10:15 schreef nokwanda het volgende:
metde hoop dat Oversight ooit moe van haar wordt (fat chance)
Ik hoop voor hem dat ze niet dagelijks boots draagt met synthetische sokkenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:18 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Fat chance![]()
Eeuwige aanbidding bij die gozer....
Hij doet dagelijks zóals ie d'r hielen likt masseert.
Je hoeft het niet gelijk in te wrijven hoor....quote:Op donderdag 8 december 2005 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Is eigenlijk wel het beste ja. Hebben we eindelijk een dikke week rust gekregen van de A''s en/of FA''s, hebben we het nog over die gozer.
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:29 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Je hoeft het niet gelijk in te wrijven hoor....![]()
ik heb gewoon wat met onbereikbare vrouwenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En een beetje van jou als object van jouw verering metde hoop dat Oversight ooit moe van haar wordt (fat chance
)
quote:
we hebben dezelfde smaak!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat met onbereikbare vrouwen
zucht angelina jolie
*mompelt iets als great minds think alikequote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
we hebben dezelfde smaak!![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:37 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Ik voel het! .... ik dacht dat jij me tenminte nog af een toe een beetje steunde
![]()
ach, liefde (s)maakt alles lekker!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop voor hem dat ze niet dagelijks boots draagt met synthetische sokken![]()
Wie men liefheeft, kastijdt menquote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ik ook. Op mijn eigen manier.
moggequote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Een goede morgen allemaal, tussen uurtje hier
Wij:quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*mompelt iets als great minds think alike*
Zit je nog op school of studeer je?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Daar vertrouw ik al een tijdje op.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ik ook. Op mijn eigen manier.
Moge!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zit nog op school (5 VWO)quote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zit je nog op school of studeer je?
Leuke school, als je daar ook kunt fokkenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zit nog op school (5 VWO)
Iddquote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuke school, als je daar ook kunt fokken
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 10:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil ook weer op school zitten.....zucht.....wat was het leven toen makkelijk (relatief)
ik ben weekendjes weg aan het plannenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:05 schreef Enyalius het volgende:
zit beetje dagjes uit voor het weekend te bekijken en organiseren en restaurants te bellen kijken of ze plek hebben en zo. tussendoor ook nog werken natuurlijk. heb nu in ieder geval een eigen pc
Dat is echt geweldig!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:48 schreef Enyalius het volgende:
is ook leuk.
ben al beetje rond aan het kijken voor april naar schotland voor een weekje
schotland is idd leuk!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:48 schreef Enyalius het volgende:
is ook leuk.
ben al beetje rond aan het kijken voor april naar schotland voor een weekje
heeft mij een studiejaar extra opgelevertquote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuke school, als je daar ook kunt fokken
been there done thatquote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef coz het volgende:
[..]
heeft mij een studiejaar extra opgelevert![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef coz het volgende:
[..]
heeft mij een studiejaar extra opgelevert![]()
![]()
![]()
geniet, maar fok met matequote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fok! kost u meer dan u lief is
Euhhhhh, ja, ik geloof het wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef Enyalius het volgende:
tja maar het heeft ook zijn positieve kanten![]()
wat lief dat je mij positief noemtquote:Op donderdag 8 december 2005 12:47 schreef Enyalius het volgende:
maar het zijn er niet veel hoor. kan meer 2 positieve dingen van fok opnoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |