ja vergeven?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mir
Nok
HET SPIJT ME! ik heb het ook al lang weer goedgemaakt met me mamma
![]()
![]()
![]()
![]()
kiss and make up
me eigen geweten is gesustquote:Op donderdag 8 december 2005 17:00 schreef Enyalius het volgende:
nee. enige wat dat doet is zorgen dat jij meer rotzooi uithaald omdat je toch een kusje krijgt als goedmaker
vergeef jezelf maar ipv om vergiffenis vragen. vergiffenis vragen zal je echt niet beter laten voelen. je moet je eigen geweten sussen.
Ja hoorquote:
Mirage en ik zijn altijd tijd en aandacht waardquote:Op donderdag 8 december 2005 17:09 schreef Enyalius het volgende:
so what. geen nut om je druk te maken wat anderen van je vinden zolang je eigen geweten rein is. als ze moeilijk blijven doen gewoon negeren. zijn je aandacht en tijd niet waard dan
zo nu es ff wat nieuwe afleveringen van Drawn Together kijken
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef Mirage het volgende:
BarraCupraCuda is lief![]()
Misschien wil ik juist wel dat hij om kusjes vraagt
hihihihi en dat vertel je me ook niet ineens!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:01 schreef vamperotica het volgende:
Monstertje zelf is nou al een etterstraaltje. Ik moest een volle blaas voor de echo en moest dus verschrikkelijk naar de wc....
Echomevrouw had t kindje gevonden, alles opgemeten, hartje deed t prima en toen begon t monstertje even een showtje weg te geven... beettje zwaaien en draaien... En zich uitstrekken en trappen richting mijn blaas!!
Gefeliciflapstaart?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:37 schreef Enyalius het volgende:
ff vraagje...
ik ben niet goed met schrijven van gelukswensen voor een verjaardag. iemand enig idee wat "leuk" zou zijn?
Da's toch gewoon Gaelic.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:49 schreef Enyalius het volgende:
Slainte mhor agus a h-uile beannachd duibh
of een tekst naar runen vertalen en geven
ey mamsquote:Op donderdag 8 december 2005 19:52 schreef nokwanda het volgende:
De mamma zelf is inmiddels ook weer ingelogd
Ha, enfant terriblequote:
quote:
of ze durven niets te zeggen....quote:Op donderdag 8 december 2005 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik eindelijk op irc, is Enya of Barra of wie dan ook er niet :S
ik wil natuurlijk niet stoken maar eh,....quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef Mirage het volgende:
BarraCupraCuda is lief![]()
Misschien wil ik juist wel dat hij om kusjes vraagt
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:32 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
hmmz,....
Oversight is nog geen dag geband, en ze..... ze,.....
![]()
Zag je nick en dacht nog: ahh, blij dat ie er nog is. En dan lees ik dit soort berichtenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
ik wil natuurlijk niet stoken maar eh,....
néém je dat zomaar?
Geloof me, stel nú paal en perk aan hoever vrouwen bij jou mogen gaan anders heb je er de rest van je leven spijt van,.... geloof me !
Op irc truthquote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK BEN DER WAAR BEN JIJ?en nokje kan ver gaan hoor
*hoestbui van het lachen*quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
ik wil natuurlijk niet stoken maar eh,....
néém je dat zomaar?
Geloof me, stel nú paal en perk aan hoever vrouwen bij jou mogen gaan anders heb je er de rest van je leven spijt van,.... geloof me !
was ik ook.... jij nietquote:
Was er eventjes uitgeflikkerd, zoals wel vaker voorkomt. Maar ben er nu weer.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was er eventjes uitgeflikkerd, zoals wel vaker voorkomt. Maar ben er nu weer.
was een uurtje bij iemand anders voor website waar ik 180euro betaald voor krijg volgende weekquote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
of ze durven niets te zeggen....![]()
Da''s niet fijn. En je had nog wel zo gehoopt op een lekkere bonus. Hoop voor je dat je dat alsnog kunt innenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:20 schreef Enyalius het volgende:
zit me persoonlijke administratie te doen. kreeg loon van vorige werkgever binnen en dat was VEEL te weinig met wat ik normaal krijg. zit nu berekeningen te maken en dan ff bellen wat er nu mis is gegaan. heb geen zin om 40% van me loon door me neus geboord te krijgen. dus eerst zorgen dat ik de juiste info heb voor ik me grote bek ga opzetten en ze ga afblaffen in dien nodig.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:27 schreef UncleScorp het volgende:
Een late goeie morgen ...
@Metro ik prefereer ook damessscheermesjes
wat schattig.... ik gewoon met mannen scheermesjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:43 schreef UncleScorp het volgende:
WIj scheren onze zak met damesscheermesjes
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat schattig.... ik gewoon met mannen scheermesjes
werkt prima hoor...
behalve dat ik gister wat uitschoot
ja het bloed spoot eruitquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dude
sterkte
Gelukkig nog maar 1 keer gebeurt bij mij, week niet kunnen n**ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |