Als je dan toch moet beter niet hier he. Gewoon een normaal ziekenhuis uitzoekenquote:
Ja, maar als ik dat in de titel zet komt er een slotje opquote:
Dat was wel min of meer ingecalculeerdquote:
Ik ook hoor, wil gewoon geen echt single zijn.quote:
Ik ben een pinguin, ik werk nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:05 schreef nixxx het volgende:
misschien had je iets als.. "mannen, gratis af te halen" als TT kunnen doen![]()
En phenowerken jij
tuurlijk heb ik die niet gezien... ik werkquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ben een pinguin, ik werk niet
Heb je Madagascar soms niet gezien?
Tijd moet je makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik die niet gezien... ik werkgeen tijd voor films enzo..
Dat antartica moment vond ik trouwens ook "cool"quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:15 schreef GF het volgende:
Smile and wave boys, smile and wave.
Ja, heel hip.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat antartica moment vond ik trouwens ook "cool"
quote:
Nog niet helaas. Wel het voorfilmpje over de Madagascar-pinguins bij Wallace and Gromit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een pinguin, ik werk niet
Heb je Madagascar soms niet gezien?
Smakelijk dan maar he, wat wordt het?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
Daar zijn jullie weer.. ik was jullie ff kwijt..... en beter daar ben ik...
ff eerst wat eten..
txs..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smakelijk dan maar he, wat wordt het?
1 blad sla en een kwart tomaat?
Wil je er wat m&m's met nootjes bij?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
txs..
Nou niet gelijk overdrijven hé?!Alleen de tomaat dan maar....
![]()
of een mars delightquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je er wat m&m's met nootjes bij?
En dat delight zegt dan ook wat over de eter?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef Ynske het volgende:
of een mars delight
heet niet voor niets light
neequote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat delight zegt dan ook wat over de eter?
met uitgebakken spek en jus en rookworstquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
nee! willen jullie me vetmesten..?Nix geen zoetigheid..!!
Ik moet straks ook nog wortel-stamppot eten...
Scherp hoor...quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat delight zegt dan ook wat over de eter?
Ah, je bent er toch. Naar welk mailadres moeten de logs?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef GF het volgende:
[..]
Als een bepaald persoon hier meelas kreeg ik de volle laag
kwam vanmorgen met wallen onder de ogen uit bedquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
Hoe is het Yns..? nog steeds beetje ziekig..?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de rookworst van mij is Light..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
met uitgebakken spek en jus en rookworst
Geenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je bent er toch. Naar welk mailadres moeten de logs?.
Ik moet meteen weer denken aan de mooiste foto die ik ooit van jou heb gezien!quote:
Cara, hoeveel weeg jij nog? Een gram of 300?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de rookworst van mij is Light..... hahaha
en jus gebruik ik niet..
Ja ik weet het .. het is belachelijk!!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef nixxx het volgende:
hai caar
ik trek mijn restant chocoletter maar weer tevoorschijn, pestkop dat ik ben![]()
dat vraag je toch niet aan vrouwen marcquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cara, hoeveel weeg jij nog? Een gram of 300?
Ow .. shoppen.. leuk...Dan moet je idd prioriteiten stellen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
kwam vanmorgen met wallen onder de ogen uit bed
snotter/verstopte neus
en koppijn, ergens verdenk ik mezelf ervan ook koorts te hebben, maar dat kan en mag niet, want wil strax nog ff gaan kijken voor een nieuwe jas
Bij het dikgedrukte woordje 'del'? De complimenten kunnen weer niet op vandaag zie ik alquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan de mooiste foto die ik ooit van jou heb gezien!![]()
idd prioriteitenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow .. shoppen.. leuk...Dan moet je idd prioriteiten stellen..![]()
Eerst de jas.. en dan kijken of je idd koorts hebt.. en als dat zo is.. toch ff rust en in bed kruipen hoor!!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan de mooiste foto die ik ooit van jou heb gezien!![]()
Ik heb er 2 gehadquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]ik heb ook geen chocoladeletter gehad
maar is goed voor de lijn
man o man.. jij snoept voor 2....quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef nixxx het volgende:
hai caar
ik trek mijn restant chocoletter maar weer tevoorschijn, pestkop dat ik ben![]()
De associatie kwam door het delight, niet door het del...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij het dikgedrukte woordje 'del'? De complimenten kunnen weer niet op vandaag zie ik al.
Tip: probeer het woord "Fok" nooit te laten vallen, en zet niet je Fok-naam in je MSN (zoals ik ooit deed). Dan ben je wel redelijk veilig zou ik zo zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef GF het volgende:
[..]
Als een bepaald persoon hier meelas kreeg ik de volle laag
Met mij is nix aan de hand hoor.. er is nog volop te "handlen" ..eerlijk..quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
Cara, hoeveel weeg jij nog? Een gram of 300?
Blijkbaar heeft het meer indruk gemaakt op mij, dan op jou... Die foto op je werk, achter die PC...quote:
Gelukkig maar, nu gewoon onderhouden dat hequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Met mij is nix aan de hand hoor.. er is nog volop te "handlen" ..eerlijk..![]()
Als je je flubberbuikje maar handhaaft hoor...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Met mij is nix aan de hand hoor.. er is nog volop te "handlen" ..eerlijk..![]()
Valt tegen. Ze zit ook achter mijn pc, kent m'n wachtwoorden etc.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tip: probeer het woord "Fok" nooit te laten vallen, en zet niet je Fok-naam in je MSN (zoals ik ooit deed). Dan ben je wel redelijk veilig zou ik zo zeggen![]()
Goede tip, maar rijkelijk laat ben ik bangquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tip: probeer het woord "Fok" nooit te laten vallen, en zet niet je Fok-naam in je MSN (zoals ik ooit deed). Dan ben je wel redelijk veilig zou ik zo zeggen![]()
Jij verwende blaag!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:02 schreef GF het volgende:
En totaal 3. Maar die ene is al weken op.
Maatje 36 met een handvat. Ook handig bij het dwergwerpenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
nah jongens wat willen jullie nu eigenlijk?
maatje 36 of wat om vast te houden????
echt duidelijk zijn jullie niet he
Natuurlijk zijn we niet duidelijk anders snappen jullie het toch niet meerquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
Ooooww... die in mn fobo... Maar ik ben uiteraard wel een del met twee l-en...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het meer indruk gemaakt op mij, dan op jou... Die foto op je werk, achter die PC...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maatje 36 met een handvat. Ook handig bij het dwergwerpen.
De ideale vrouw heeft een goed stel hersens en een gigantisch stel borsten!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
sorry maar mij ben je dan kwijt hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we niet duidelijk anders snappen jullie het toch niet meer![]()
Wat om vast te houden natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
hersens - checkquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ideale vrouw heeft een goed stel hersens en een gigantisch stel borsten!![]()
Het is wat minder.. dat wel... maar genoeg..quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je flubberbuikje maar handhaaft hoor...![]()
goede vraag!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hersens - check
gigantisch stel borsten - welke cupmaat?
Tsja... dan hangt het af van de inhoud van je posts of je je zorgen moet maken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:06 schreef GF het volgende:
[..]
Valt tegen. Ze zit ook achter mijn pc, kent m'n wachtwoorden etc.
Een gratenpakhuis is in elk geval ook niet het toppunt van erotisch. Zo eentje waarbij je bang bent dat er wat breekt als je een beetje wild (quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
quote:
Voor mij een handvol!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hersens - check
gigantisch stel borsten - welke cupmaat?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een gratenpakhuis is in elk geval ook niet het toppunt van erotisch. Zo eentje waarbij je bang bent dat er wat breekt als je een beetje wild () doet.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ideale vrouw heeft een goed stel hersens en een gigantisch stel borsten!![]()
hoe groot zijn je handen?quote:
Wat is de cupmaat van je handen?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:10 schreef nixxx het volgende:
ik gebruik de energie van die letter heel goed.. om te fokken
Johquote:
Ik ben 1m96 en mijn handen zijn in proportie... Welke cupmaat daarbij hoort? Voor suggesties hou ik me aanbevolen...quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Joh. Een vrouw mag van mij best iets steviger zijn dan dat, al was het alleen maar om me niet schuldig te voelen over mijn eigen flubberbuikje
.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een gratenpakhuis is in elk geval ook niet het toppunt van erotisch. Zo eentje waarbij je bang bent dat er wat breekt als je een beetje wild () doet.
De middenweg dus.
C/D?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 1m96 en mijn handen zijn in proportie... Welke cupmaat daarbij hoort? Voor suggesties hou ik me aanbevolen...![]()
eind deze week is de eerste versie af. dan is het 90% af. moet ik even iemand vinden om het door te lezen en dan kan het eind volgende week ingeleverdquote:
moet lukken tochquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
eind deze week is de eerste versie af. dan is het 90% af. moet ik even iemand vinden om het door te lezen en dan kan het eind volgende week ingeleverd
Nou eerder C lijkt me...quote:
Das mooi..quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
eind deze week is de eerste versie af. dan is het 90% af. moet ik even iemand vinden om het door te lezen en dan kan het eind volgende week ingeleverd
Mocht ik in de toekomst een geschikt exemplaar tegenkomen, informeer ik er naar, ok?quote:
O jee...quote:
Wederom vind ik het allemaal prima, behalve de extremen,quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:18 schreef _Cara_ het volgende:
Debatteren jullie nog maar ff over de geschikte/ juiste cupmaat..
*grom*quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
O jee...
@AirwiN: vergeet mn vorige post; het huwelijk wordt gecanceld... die van mij gaan niet in jouw handen passen ben ik bang![]()
![]()
daar gaat t nu niet omquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht ik in de toekomst een geschikt exemplaar tegenkomen, informeer ik er naar, ok?
frezerke, je hebt mijn hart gestolenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wederom vind ik het allemaal prima, behalve de extremen,.
Ik ga koffie zoeken,.
Het zou stukken betrouwbaarder overkomen als ik die check zelf zou doen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar gaat t nu niet om
t ging erom of wij voldoen aan een ideale vrouw in jouw ogen
nah er vanuitgaande dat je tevreden bent met een c of c/d cup
wederom checkben een ideale vrouw
owquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou stukken betrouwbaarder overkomen als ik die check zelf zou doen...![]()
Dat is geen nee...quote:
Je kan niet zeker genoeg zijn tenslottequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou stukken betrouwbaarder overkomen als ik die check zelf zou doen...![]()
Zoals mijn natuurkundeleraar vroeger al zei: Meten is weten, gissen is missen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan niet zeker genoeg zijn tenslotte.
En in de kroeg te staan versieren met een meetlint is nooit vreemd op jou en je klasgenoten overgekomen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals mijn natuurkundeleraar vroeger al zei: Meten is weten, gissen is missen!
niet hier bij mijquote:
Ik was puber, en die luisteren niet naar wat de leraar zegt natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En in de kroeg te staan versieren met een meetlint is nooit vreemd op jou en je klasgenoten overgekomen?
daar is het dus fout gegaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was puber, en die luisteren niet naar wat de leraar zegt natuurlijk...
Ik ben me van geen kwaad bewust. Verklaar jezelf nader...quote:
En?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:
dat je nu niet weet of je handen een cup c of c/d maat isquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust. Verklaar jezelf nader...
Na de puberteit alsnog een onlesbare behoefte aan tastbare feiten ontwikkelen is slechts een van de symptomenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust. Verklaar jezelf nader...
Ik weet zeker dat C en D passen. Er is dan nog wel ruimte voor meer, dus in die zin kan ik niet aangeven wat de exacte cupmaat is van mijn handen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat je nu niet weet of je handen een cup c of c/d maat is
Je mag hem ook wel bij zijn voornaam aanspreken: Henk.quote:
ow... vertel? toch niet nega hequote:
is goed, scheetjequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag hem ook wel bij zijn voornaam aanspreken: Henk.![]()
Dat weet ik nog nietquote:
en wil je het met ons delen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Begrijp wat ze vertellen, snap alleen de redenen erachter niet
Ik werk nog steeds nietquote:
Toen ik hier een contract tekende zat ik met mijn salaris boven de afdeling. Dus hebben ze het toen bevroren (4 jaar terug). 1 1/2 jaar terug zou ik eindelijk een verhoging krijgen. Toen ben ik dus een beetje (erg) ziek geworden en is het tijdelijk opgeschort (terecht wel). Nu willen ze dus alsnog zien dat ik weer beter ben en stellen ze het nog maar eens een paar maanden uit terwijl ik al weer minimaal een half jaar terug ben en meer dan fulltime werk.quote:
Wordt dat niet heel saai ondertussen?quote:
of het mag dat weet ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik hier een contract tekende zat ik met mijn salaris boven de afdeling. Dus hebben ze het toen bevroren (4 jaar terug). 1 1/2 jaar terug zou ik eindelijk een verhoging krijgen. Toen ben ik dus een beetje (erg) ziek geworden en is het tijdelijk opgeschort (terecht wel). Nu willen ze dus alsnog zien dat ik weer beter ben en stellen ze het nog maar eens een paar maanden uit terwijl ik al weer minimaal een half jaar terug ben en meer dan fulltime werk.
Neuh, zat andere dingen te doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt dat niet heel saai ondertussen?
blut?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef nixxx het volgende:
Ik foq op mijn uni. Het verschil is dat ik niet betaald word. Das pas qut.
Dat zijn ze dus wel zeggen zequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
of het mag dat weet ik niet
maar ik kan me voorstellen dat wanneer je erg ziek geweest bent, en het risico er is dat je weer ziek word ze hier liever de kat voor uit de boom kijken, want word je weer ziek, moeten zij de volle mep uit eigen zak betalen.
een erg prettige mededeling is het niet, aangezien dit bij mij een gevoel oproept van dat ze niet zo blij zijn met je functioneren van het laatste half jaar. En als dat zo is, moeten ze gewoon eerlijk zijn, en dat gewoon zeggen
ook bijnaquote:
Ik moet op mijn bedrijf werken, vandaag vrije dag dus fokken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:
Maar ach, ik fok op mijn bedrijf, dus zo qut is het niet
Ik doe het andersom, ik werk op vrije dagen, maar ik neem die niet opquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet op mijn bedrijf werken, vandaag vrije dag dus fokken.![]()
Heb je daar speciaal vrij voor genomen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet op mijn bedrijf werken, vandaag vrije dag dus fokken.![]()
vreemde situatie, dan zie ik niet waarom ze je nog geen loonsverhoging zouden geven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus wel zeggen ze![]()
Ik kreeg wel het tekort aan vakantieuren van vorig jaar kwijt gescholden (wist niet eens dat ik dat had) omdat ik zo goed werk de laatste tijd![]()
De kans dat ik weer ziek word is, zolang ik mijn medicijnen blijf slikken, niet aanwezig. Stop ik met slikken is de kans groot dat ik binnen een jaar of 2 dood ben ja. Maar goed, ik mag niet stoppen met slikken![]()
Nee, hier flirt men met firefox icoontjesquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
Oi is dit singles?
owwww hijs liefquote:
Nee, dit is gehuwden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
Oi is dit singles?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je daar speciaal vrij voor genomen?![]()
Je moet toch iets doen met je vrije dagen.quote:
Singles, nepsingles, getrouwde pinguins...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
Oi is dit singles?
In welke categorie zou jij jezelf indelen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:53 schreef Mokster het volgende:
Singles, nepsingles, getrouwde pinguins...
Persoonlijk vind ik dat die tot categorie 1 behoort.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
En QyRoZ.
Dat is toch een speciale soort ubersingles?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
En QyRoZ.
Dan behoor ik ook tot die categorie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch een speciale soort ubersingles?
een qyroz is een uniek iets.. vandaar dat het logisch is dat het geen partner heeft, dan was het niet meer uniekquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch een speciale soort ubersingles?
Ik ben in ieder geval geen getrouwde pinguin...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In welke categorie zou jij jezelf indelen?![]()
single pinguin?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen getrouwde pinguin...
Dat je niet getrouwd bent geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik mis het casuale verband in deze redenering...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
een qyroz is een uniek iets.. vandaar dat het logisch is dat het geen partner heeft, dan was het niet meer uniek
QED
Een mengelmoesje...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Singles, nepsingles, getrouwde pinguins...
Een behoorlijk stelletje ongeregeld dus!![]()
Niets mis met pinguinsquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Fijn Yns....quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:09 schreef Ynske het volgende:* Ynske kan in t vervolg in de trein ook nog fok!ken
Je bent er bijna.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Plato1980 het volgende:
![]()
Dit is mijn 8.000e post op FOK!
![]()
![]()
Ik loop nog maar zo'n 109.000 posts achter op QyRoZ.![]()
wel leuk, maar kost duur (quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:09 schreef Ynske het volgende:* Ynske kan in t vervolg in de trein ook nog fok!ken
http://www.nu.nl/news/637(...)_tv_in_de_trein.htmlquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
wel leuk, maar kost duur (), niet?
oohh hier ook weer bijna koffiepauze![]()
Wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:14 schreef Viper_74 het volgende:
waars twist
Das mooi... ik zou bijna met de trein willen reizen...in de auto gaat dit wat lastig...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/637(...)_tv_in_de_trein.html
is nog gratis
maar wie rijd er nou van haarlem naar maastrichtquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/637(...)_tv_in_de_trein.html
is nog gratis
De intercity wellicht?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef nixxx het volgende:
maar wie rijd er nou van haarlem naar maastricht
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
alhoewel...
De trein stopt ook onderweg hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
alhoewel...
en Weert, Roermond en Sittardquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De trein stopt ook onderweg hoor.
Oa in Amsterdam, Utrecht, Den Bosch en Eindhoven.![]()
Maastrichtquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
ik, najah van Utrecht naar Maastricht
Ik weet niet of ik je gemist heb.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
Hoi ik kom de sfeer verzieken hier.
Dat zei mijn ex ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je gemist heb.
Voor alle duidelijkheid: ik ben NIET de ex van TC.quote:
Net als ik niet de ex van Mokster ben dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: ik ben NIET de ex van TC.![]()
Je zit er wel erg mee. Je komt vanzelf aan de beurt...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: ik ben NIET de ex van TC.![]()
Doe je nog iets anders danquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
Hoi ik kom de sfeer verzieken hier.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik bij jou wel aan de beurt wil komen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je zit er wel erg mee. Je komt vanzelf aan de beurt...![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sfeerverzieker!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
quote:
Mokkie, jij koppelaarster!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
@Litpho: je date van vanavond vraagt of ik even aan je door wil geven dat je je gmail moet checken. Bij deze dus
Heb ik zojuist gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]![]()
@Litpho: je date van vanavond vraagt of ik even aan je door wil geven dat je je gmail moet checken. Bij deze dus
Oeh, roddelmateriaal!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
Onze goocheldoos!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef Ynske het volgende:
zeg mok, ben je al je collega's aan fok!kers aan het uitbesteden?
is t dezelfde als die van euhm... euhm... titatovenaar
Ja, melis!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef nixxx het volgende:
ik mis hier weer dingen geloof ik...
is melis een ding!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
Ja, melis!
Alles goed met jou?quote:
Dat ruikt naar een kliekje nixxx!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef Mokster het volgende:
Ach... wat kan ik ervan zeggen: "ons kent ons op Fok!"
maar...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef Mokster het volgende:
Ach... wat kan ik ervan zeggen: "ons kent ons op Fok!"
We're all one big happy (incestuous) family!![]()
Nee, die colavlek op haar broek welquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
is melis een ding!! !!!!1111!!!111een!!!!111eins! roflmao
Goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hey geile pinguin hoe bevalt het huwelijk?
Kliekjesquote:
die onzichtbare?quote:
Tsja... waar moet ik beginnen. Ik heb je al zoooo lang niet gesproken...quote:
jij bent de peetvaderquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
Hoever is PL eigenlijk al?
Een waterman! Dat moet wel een tof kind worden!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij bent de peetvader
maar volgens mij was ze toch ergens in feb uitgerekend
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... waar moet ik beginnen. Ik heb je al zoooo lang niet gesproken...
Korte samenvatting dan maar: ja!
En om tot 2011 te wachten om je eerste kind in het jaar van het Konijn geboren te laten worden is mogelijk wat overdrevenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een waterman! Dat moet wel een tof kind worden!![]()
Tja, je bent een echt Konijn of niet natuurlijk... Ik zou het wel weten!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
En om tot 2011 te wachten om je eerste kind in het jaar van het Konijn geboren te laten worden is mogelijk wat overdreven.
Dan moet ze hem toch wel voor de 19e krijgen..want anders wordt het een lieve "tropische " visquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef AirwiN het volgende:
Een waterman! Dat moet wel een tof kind worden!![]()
Vanochtend niet zo, maar nu gaat ie wel weer. Zit niet met uitgaan, maar meer met de consequenties ervan die natuurlijk weer vooral voor mijn rekening zijn. Daarnaast drijven sommige mensen in mijn naaste omgeving me tot gekte.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
You're welcome
Als het maar wel weer goed met je gaat...
Wordt hier een stukje van het mysterie '_Cara_' ontrafeld?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:17 schreef _Cara_ het volgende:
Dan moet ze hem toch wel voor de 19e krijgen..want anders wordt het een lieve "tropische " vis![]()
ik geef de vissen hier nog wat eten en dan ga ik naar huisquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:17 schreef _Cara_ het volgende:
Dan moet ze hem toch wel voor de 19e krijgen..want anders wordt het een lieve "tropische " vis![]()
je hebt de nieuwe fotos al gezien?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt hier een stukje van het mysterie '_Cara_' ontrafeld?![]()
Zover was ik nog geeneens. Maar bedankt, ik heb gekeken en ik ben lichtelijk teleurgesteld. Dat zegt natuurlijk meer over mijn (te hoge) verwachtingen dan over de foto's zelf...quote:
ja!quote:
Je weet me te bereiken en we kletsen binnenkort wel weer ff.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vanochtend niet zo, maar nu gaat ie wel weer. Zit niet met uitgaan, maar meer met de consequenties ervan die natuurlijk weer vooral voor mijn rekening zijn. Daarnaast drijven sommige mensen in mijn naaste omgeving me tot gekte.
Neuh.. iedereen weet toch dat er na waterman het sterrebeeld vis komt..quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt hier een stukje van het mysterie '_Cara_' ontrafeld?![]()
Je staat er wel op maar je bent gewoon te magerquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neuh.. iedereen weet toch dat er na waterman het sterrebeeld vis komt..![]()
En ik vind mn foto toevallig heel mooi...Ik stond erop hoor, maar zoals je ziet blijf ik niet op het papier plakken...
Het wil gewoon niet lukken
ben zeker goed genoeg...
Check die weerspiegeling in de tank op de eerste foto!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef Pheno het volgende:
Je staat er wel op maar je bent gewoon te mager
Misschien blijf ik wel liever in de waan dat..., etc...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
Cara laat gewoon een fotootje van jezelf zien of doe het niet? Zit niet zo de aandacht te vragen, rooie dakhengst.
Pardon.. ken ik jou, ken jij mij?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
Cara laat gewoon een fotootje van jezelf zien of doe het niet? Zit niet zo de aandacht te vragen, rooie dakhengst.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
hengst.
dakhengstquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
Je zit nou al tijden moeilijk te doen over je foto. Dan laat je toch niks zien, ook prima. Misschien is het maar beter ook, die motor is oke. Dat zou best weleens tegen kunnen vallen, kleine rode boterbabbelaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pardon.. ken ik jou, ken jij mij?ik dacht het niet.!!. dus oordeel niet zo over me.. Ik heb nergens om gevraagd...
* Dit is de weerbarstige Cara die nu van zich laat horen![]()
Je bent een lurkert?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je zit nou al tijden moeilijk te doen over je foto.
Voorzover als ik het vanaf hier kan beoordelen is "hengst" zowiezo anatomisch niet correct...quote:
Daar kunnen wij op basis van het overlegde materiaal nog geen oordeel over vellen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voorzover als ik het vanaf hier kan beoordelen is "hengst" zowiezo anatomisch niet correct...![]()
daar doelde ik idd op,quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voorzover als ik het vanaf hier kan beoordelen is "hengst" zowiezo anatomisch niet correct...![]()
Ik voel me wel ineens bekeken nu....quote:
zeker wel... en het typisch vrouwelijke gedrag he..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:06 schreef Tranceptor het volgende:
Daar kunnen wij op basis van het overlegde materiaal nog geen oordeel over vellen.
Waarom denk je dat ik nog hier zit?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
pheno's oma, wat doe je
dit was een wakkerschudactie.quote:
je date vanavond met ellen gaat niet door?quote:
Die gaat altijd doorquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
je date vanavond met ellen gaat niet door?
quote:
Ik pas niet in een postpakketquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kreeg me net toch een geniaal onverwacht sinterklaascadeautje via de post.![]()
Ik was idd teleurgesteld dat jij er niet uit tevoorschijn sprong, maar dit cadeautje is ook erg leuk.quote:
Dat weer wel jaquote:
Vast houdenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Godlike, wat gaat Ellen met je rechterhand doen?![]()
Stiekem in het donker misschienquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat lief.
Net twee kleutertjes.
Niet knuffelen?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef nixxx het volgende:
dan vraag ik het wel
Wat???wat??wat dan????
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Onverwachts sinterklaascadeautje per post.
"Giph-taal, De woordvondsten van Ronald Giphart."
Net al even hard moeten lachen tijdens het doorbladeren.
aagjequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef nixxx het volgende:
dan vraag ik het wel
Wat???wat??wat dan????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |