Als je dan toch moet beter niet hier he. Gewoon een normaal ziekenhuis uitzoekenquote:
Ja, maar als ik dat in de titel zet komt er een slotje opquote:
Dat was wel min of meer ingecalculeerdquote:
Ik ook hoor, wil gewoon geen echt single zijn.quote:
Ik ben een pinguin, ik werk nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:05 schreef nixxx het volgende:
misschien had je iets als.. "mannen, gratis af te halen" als TT kunnen doen![]()
En phenowerken jij
tuurlijk heb ik die niet gezien... ik werkquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ben een pinguin, ik werk niet
Heb je Madagascar soms niet gezien?
Tijd moet je makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik die niet gezien... ik werkgeen tijd voor films enzo..
Dat antartica moment vond ik trouwens ook "cool"quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:15 schreef GF het volgende:
Smile and wave boys, smile and wave.
Ja, heel hip.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat antartica moment vond ik trouwens ook "cool"
quote:
Nog niet helaas. Wel het voorfilmpje over de Madagascar-pinguins bij Wallace and Gromit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een pinguin, ik werk niet
Heb je Madagascar soms niet gezien?
Smakelijk dan maar he, wat wordt het?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
Daar zijn jullie weer.. ik was jullie ff kwijt..... en beter daar ben ik...
ff eerst wat eten..
txs..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smakelijk dan maar he, wat wordt het?
1 blad sla en een kwart tomaat?
Wil je er wat m&m's met nootjes bij?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
txs..
Nou niet gelijk overdrijven hé?!Alleen de tomaat dan maar....
![]()
of een mars delightquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je er wat m&m's met nootjes bij?
En dat delight zegt dan ook wat over de eter?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef Ynske het volgende:
of een mars delight
heet niet voor niets light
neequote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat delight zegt dan ook wat over de eter?
met uitgebakken spek en jus en rookworstquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
nee! willen jullie me vetmesten..?Nix geen zoetigheid..!!
Ik moet straks ook nog wortel-stamppot eten...
Scherp hoor...quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat delight zegt dan ook wat over de eter?
Ah, je bent er toch. Naar welk mailadres moeten de logs?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef GF het volgende:
[..]
Als een bepaald persoon hier meelas kreeg ik de volle laag
kwam vanmorgen met wallen onder de ogen uit bedquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
Hoe is het Yns..? nog steeds beetje ziekig..?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de rookworst van mij is Light..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
met uitgebakken spek en jus en rookworst
Geenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je bent er toch. Naar welk mailadres moeten de logs?.
Ik moet meteen weer denken aan de mooiste foto die ik ooit van jou heb gezien!quote:
Cara, hoeveel weeg jij nog? Een gram of 300?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de rookworst van mij is Light..... hahaha
en jus gebruik ik niet..
Ja ik weet het .. het is belachelijk!!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef nixxx het volgende:
hai caar
ik trek mijn restant chocoletter maar weer tevoorschijn, pestkop dat ik ben![]()
dat vraag je toch niet aan vrouwen marcquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cara, hoeveel weeg jij nog? Een gram of 300?
Ow .. shoppen.. leuk...Dan moet je idd prioriteiten stellen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
kwam vanmorgen met wallen onder de ogen uit bed
snotter/verstopte neus
en koppijn, ergens verdenk ik mezelf ervan ook koorts te hebben, maar dat kan en mag niet, want wil strax nog ff gaan kijken voor een nieuwe jas
Bij het dikgedrukte woordje 'del'? De complimenten kunnen weer niet op vandaag zie ik alquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan de mooiste foto die ik ooit van jou heb gezien!![]()
idd prioriteitenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow .. shoppen.. leuk...Dan moet je idd prioriteiten stellen..![]()
Eerst de jas.. en dan kijken of je idd koorts hebt.. en als dat zo is.. toch ff rust en in bed kruipen hoor!!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan de mooiste foto die ik ooit van jou heb gezien!![]()
Ik heb er 2 gehadquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]ik heb ook geen chocoladeletter gehad
maar is goed voor de lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |