daar gaat t nu niet omquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht ik in de toekomst een geschikt exemplaar tegenkomen, informeer ik er naar, ok?
frezerke, je hebt mijn hart gestolenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wederom vind ik het allemaal prima, behalve de extremen,.
Ik ga koffie zoeken,.
Het zou stukken betrouwbaarder overkomen als ik die check zelf zou doen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar gaat t nu niet om
t ging erom of wij voldoen aan een ideale vrouw in jouw ogen
nah er vanuitgaande dat je tevreden bent met een c of c/d cup
wederom checkben een ideale vrouw
owquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou stukken betrouwbaarder overkomen als ik die check zelf zou doen...![]()
Dat is geen nee...quote:
Je kan niet zeker genoeg zijn tenslottequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou stukken betrouwbaarder overkomen als ik die check zelf zou doen...![]()
Zoals mijn natuurkundeleraar vroeger al zei: Meten is weten, gissen is missen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan niet zeker genoeg zijn tenslotte.
En in de kroeg te staan versieren met een meetlint is nooit vreemd op jou en je klasgenoten overgekomen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals mijn natuurkundeleraar vroeger al zei: Meten is weten, gissen is missen!
niet hier bij mijquote:
Ik was puber, en die luisteren niet naar wat de leraar zegt natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En in de kroeg te staan versieren met een meetlint is nooit vreemd op jou en je klasgenoten overgekomen?
daar is het dus fout gegaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was puber, en die luisteren niet naar wat de leraar zegt natuurlijk...
Ik ben me van geen kwaad bewust. Verklaar jezelf nader...quote:
En?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:
dat je nu niet weet of je handen een cup c of c/d maat isquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust. Verklaar jezelf nader...
Na de puberteit alsnog een onlesbare behoefte aan tastbare feiten ontwikkelen is slechts een van de symptomenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust. Verklaar jezelf nader...
Ik weet zeker dat C en D passen. Er is dan nog wel ruimte voor meer, dus in die zin kan ik niet aangeven wat de exacte cupmaat is van mijn handen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat je nu niet weet of je handen een cup c of c/d maat is
Je mag hem ook wel bij zijn voornaam aanspreken: Henk.quote:
ow... vertel? toch niet nega hequote:
is goed, scheetjequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag hem ook wel bij zijn voornaam aanspreken: Henk.![]()
Dat weet ik nog nietquote:
en wil je het met ons delen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Begrijp wat ze vertellen, snap alleen de redenen erachter niet
Ik werk nog steeds nietquote:
Toen ik hier een contract tekende zat ik met mijn salaris boven de afdeling. Dus hebben ze het toen bevroren (4 jaar terug). 1 1/2 jaar terug zou ik eindelijk een verhoging krijgen. Toen ben ik dus een beetje (erg) ziek geworden en is het tijdelijk opgeschort (terecht wel). Nu willen ze dus alsnog zien dat ik weer beter ben en stellen ze het nog maar eens een paar maanden uit terwijl ik al weer minimaal een half jaar terug ben en meer dan fulltime werk.quote:
Wordt dat niet heel saai ondertussen?quote:
of het mag dat weet ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik hier een contract tekende zat ik met mijn salaris boven de afdeling. Dus hebben ze het toen bevroren (4 jaar terug). 1 1/2 jaar terug zou ik eindelijk een verhoging krijgen. Toen ben ik dus een beetje (erg) ziek geworden en is het tijdelijk opgeschort (terecht wel). Nu willen ze dus alsnog zien dat ik weer beter ben en stellen ze het nog maar eens een paar maanden uit terwijl ik al weer minimaal een half jaar terug ben en meer dan fulltime werk.
Neuh, zat andere dingen te doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt dat niet heel saai ondertussen?
blut?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef nixxx het volgende:
Ik foq op mijn uni. Het verschil is dat ik niet betaald word. Das pas qut.
Dat zijn ze dus wel zeggen zequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
of het mag dat weet ik niet
maar ik kan me voorstellen dat wanneer je erg ziek geweest bent, en het risico er is dat je weer ziek word ze hier liever de kat voor uit de boom kijken, want word je weer ziek, moeten zij de volle mep uit eigen zak betalen.
een erg prettige mededeling is het niet, aangezien dit bij mij een gevoel oproept van dat ze niet zo blij zijn met je functioneren van het laatste half jaar. En als dat zo is, moeten ze gewoon eerlijk zijn, en dat gewoon zeggen
ook bijnaquote:
Ik moet op mijn bedrijf werken, vandaag vrije dag dus fokken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:
Maar ach, ik fok op mijn bedrijf, dus zo qut is het niet
Ik doe het andersom, ik werk op vrije dagen, maar ik neem die niet opquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet op mijn bedrijf werken, vandaag vrije dag dus fokken.![]()
Heb je daar speciaal vrij voor genomen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet op mijn bedrijf werken, vandaag vrije dag dus fokken.![]()
vreemde situatie, dan zie ik niet waarom ze je nog geen loonsverhoging zouden geven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus wel zeggen ze![]()
Ik kreeg wel het tekort aan vakantieuren van vorig jaar kwijt gescholden (wist niet eens dat ik dat had) omdat ik zo goed werk de laatste tijd![]()
De kans dat ik weer ziek word is, zolang ik mijn medicijnen blijf slikken, niet aanwezig. Stop ik met slikken is de kans groot dat ik binnen een jaar of 2 dood ben ja. Maar goed, ik mag niet stoppen met slikken![]()
Nee, hier flirt men met firefox icoontjesquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
Oi is dit singles?
owwww hijs liefquote:
Nee, dit is gehuwden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
Oi is dit singles?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je daar speciaal vrij voor genomen?![]()
Je moet toch iets doen met je vrije dagen.quote:
Singles, nepsingles, getrouwde pinguins...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
Oi is dit singles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |