quote:
Mokkie, jij koppelaarster!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
@Litpho: je date van vanavond vraagt of ik even aan je door wil geven dat je je gmail moet checken. Bij deze dus
Heb ik zojuist gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]![]()
@Litpho: je date van vanavond vraagt of ik even aan je door wil geven dat je je gmail moet checken. Bij deze dus
Oeh, roddelmateriaal!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
Onze goocheldoos!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef Ynske het volgende:
zeg mok, ben je al je collega's aan fok!kers aan het uitbesteden?
is t dezelfde als die van euhm... euhm... titatovenaar
Ja, melis!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef nixxx het volgende:
ik mis hier weer dingen geloof ik...
is melis een ding!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
Ja, melis!
Alles goed met jou?quote:
Dat ruikt naar een kliekje nixxx!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef Mokster het volgende:
Ach... wat kan ik ervan zeggen: "ons kent ons op Fok!"
maar...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef Mokster het volgende:
Ach... wat kan ik ervan zeggen: "ons kent ons op Fok!"
We're all one big happy (incestuous) family!![]()
Nee, die colavlek op haar broek welquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
is melis een ding!! !!!!1111!!!111een!!!!111eins! roflmao
Goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hey geile pinguin hoe bevalt het huwelijk?
Kliekjesquote:
die onzichtbare?quote:
Tsja... waar moet ik beginnen. Ik heb je al zoooo lang niet gesproken...quote:
jij bent de peetvaderquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
Hoever is PL eigenlijk al?
Een waterman! Dat moet wel een tof kind worden!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij bent de peetvader
maar volgens mij was ze toch ergens in feb uitgerekend
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... waar moet ik beginnen. Ik heb je al zoooo lang niet gesproken...
Korte samenvatting dan maar: ja!
En om tot 2011 te wachten om je eerste kind in het jaar van het Konijn geboren te laten worden is mogelijk wat overdrevenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een waterman! Dat moet wel een tof kind worden!![]()
Tja, je bent een echt Konijn of niet natuurlijk... Ik zou het wel weten!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
En om tot 2011 te wachten om je eerste kind in het jaar van het Konijn geboren te laten worden is mogelijk wat overdreven.
Dan moet ze hem toch wel voor de 19e krijgen..want anders wordt het een lieve "tropische " visquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef AirwiN het volgende:
Een waterman! Dat moet wel een tof kind worden!![]()
Vanochtend niet zo, maar nu gaat ie wel weer. Zit niet met uitgaan, maar meer met de consequenties ervan die natuurlijk weer vooral voor mijn rekening zijn. Daarnaast drijven sommige mensen in mijn naaste omgeving me tot gekte.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
You're welcome
Als het maar wel weer goed met je gaat...
Wordt hier een stukje van het mysterie '_Cara_' ontrafeld?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:17 schreef _Cara_ het volgende:
Dan moet ze hem toch wel voor de 19e krijgen..want anders wordt het een lieve "tropische " vis![]()
ik geef de vissen hier nog wat eten en dan ga ik naar huisquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:17 schreef _Cara_ het volgende:
Dan moet ze hem toch wel voor de 19e krijgen..want anders wordt het een lieve "tropische " vis![]()
je hebt de nieuwe fotos al gezien?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt hier een stukje van het mysterie '_Cara_' ontrafeld?![]()
Zover was ik nog geeneens. Maar bedankt, ik heb gekeken en ik ben lichtelijk teleurgesteld. Dat zegt natuurlijk meer over mijn (te hoge) verwachtingen dan over de foto's zelf...quote:
ja!quote:
Je weet me te bereiken en we kletsen binnenkort wel weer ff.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vanochtend niet zo, maar nu gaat ie wel weer. Zit niet met uitgaan, maar meer met de consequenties ervan die natuurlijk weer vooral voor mijn rekening zijn. Daarnaast drijven sommige mensen in mijn naaste omgeving me tot gekte.
Neuh.. iedereen weet toch dat er na waterman het sterrebeeld vis komt..quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt hier een stukje van het mysterie '_Cara_' ontrafeld?![]()
Je staat er wel op maar je bent gewoon te magerquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neuh.. iedereen weet toch dat er na waterman het sterrebeeld vis komt..![]()
En ik vind mn foto toevallig heel mooi...Ik stond erop hoor, maar zoals je ziet blijf ik niet op het papier plakken...
Het wil gewoon niet lukken
ben zeker goed genoeg...
Check die weerspiegeling in de tank op de eerste foto!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef Pheno het volgende:
Je staat er wel op maar je bent gewoon te mager
Misschien blijf ik wel liever in de waan dat..., etc...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
Cara laat gewoon een fotootje van jezelf zien of doe het niet? Zit niet zo de aandacht te vragen, rooie dakhengst.
Pardon.. ken ik jou, ken jij mij?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
Cara laat gewoon een fotootje van jezelf zien of doe het niet? Zit niet zo de aandacht te vragen, rooie dakhengst.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
hengst.
dakhengstquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
Je zit nou al tijden moeilijk te doen over je foto. Dan laat je toch niks zien, ook prima. Misschien is het maar beter ook, die motor is oke. Dat zou best weleens tegen kunnen vallen, kleine rode boterbabbelaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pardon.. ken ik jou, ken jij mij?ik dacht het niet.!!. dus oordeel niet zo over me.. Ik heb nergens om gevraagd...
* Dit is de weerbarstige Cara die nu van zich laat horen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |