Je bent een lurkert?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je zit nou al tijden moeilijk te doen over je foto.
Voorzover als ik het vanaf hier kan beoordelen is "hengst" zowiezo anatomisch niet correct...quote:
Daar kunnen wij op basis van het overlegde materiaal nog geen oordeel over vellen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voorzover als ik het vanaf hier kan beoordelen is "hengst" zowiezo anatomisch niet correct...![]()
daar doelde ik idd op,quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voorzover als ik het vanaf hier kan beoordelen is "hengst" zowiezo anatomisch niet correct...![]()
Ik voel me wel ineens bekeken nu....quote:
zeker wel... en het typisch vrouwelijke gedrag he..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:06 schreef Tranceptor het volgende:
Daar kunnen wij op basis van het overlegde materiaal nog geen oordeel over vellen.
Waarom denk je dat ik nog hier zit?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
pheno's oma, wat doe je
dit was een wakkerschudactie.quote:
je date vanavond met ellen gaat niet door?quote:
Die gaat altijd doorquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
je date vanavond met ellen gaat niet door?
quote:
Ik pas niet in een postpakketquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kreeg me net toch een geniaal onverwacht sinterklaascadeautje via de post.![]()
Ik was idd teleurgesteld dat jij er niet uit tevoorschijn sprong, maar dit cadeautje is ook erg leuk.quote:
Dat weer wel jaquote:
Vast houdenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Godlike, wat gaat Ellen met je rechterhand doen?![]()
Stiekem in het donker misschienquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat lief.
Net twee kleutertjes.
Niet knuffelen?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef nixxx het volgende:
dan vraag ik het wel
Wat???wat??wat dan????
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Onverwachts sinterklaascadeautje per post.
"Giph-taal, De woordvondsten van Ronald Giphart."
Net al even hard moeten lachen tijdens het doorbladeren.
aagjequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef nixxx het volgende:
dan vraag ik het wel
Wat???wat??wat dan????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |