Neen.quote:
je bedoelt zo'n PETA-reclame, waar ze ook 'naakt' gaan, maar waar je dan nog net niets ziet?quote:Op maandag 5 december 2005 19:42 schreef Slarioux het volgende:
Naakt, het wordt ws twee blote benen en een halve tiet met de rest bedekt door armen.
dat is meestal het resultaat iddquote:Op maandag 5 december 2005 19:42 schreef Slarioux het volgende:
Naakt, het wordt ws twee blote benen en een halve tiet met de rest bedekt door armen.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 5 december 2005 19:42 schreef Slarioux het volgende:
Dat is toch nooit in Playboy?quote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
in de Playboy, maar absoluut niet met dr benen gespreid.
D'r hebben er wel een aantal in vol ornaat in gestaan hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch nooit in Playboy?
Zo toe maar, niet mis 150.000 euro, dat zullen ze haar niet voor betalenquote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
Ze wilde 150.000 euro zei ze vanmiddag op de radio bij Ruud de Wild.
Jan Mulder is een slijmbal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:04 schreef Frutsel het volgende:
ze herhaalde ut net bij Barend en van Dorp...
Jan Mulder zei dat Playboy 150.000 wel ging betalen en dat ze te weinig had gevraagd lol...
maar ja, who the neuk is jan mulder
Moet je niet in showchat posten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:05 schreef BVO het volgende:
150.000 euro betalen ze wel voor d'r.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:29 schreef whoops het volgende:
Bridget Maasland misschien naakt in Playboy
Je reinste chantage. Wist 't wel vantevoren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef Batman2k het volgende:
Bridget in de playboy ligt in jouw handen![]()
http://www.mokkels.nl/special-news.html?t=s&id=83
Dan gaat 't feest toch gewoon door?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef Batman2k het volgende:
teller staat wel op 191000 euro..... (bridget.bnn.nl)
Dat is het aantal bezoekers op haar site.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef Batman2k het volgende:
teller staat wel op 191000 euro..... (bridget.bnn.nl)
En dan uiteindelijk toch afhaken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:23 schreef DrDentz het volgende:
wat een egotrip voor dat wijf dan, zoveel gasten die je naakt willen zien en ervoor dokken
ja dus?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:06 schreef MegA het volgende:
volgens geenstijl liep ze het playboy gebouw uit.
Ow, dus stiekem zijn al die fotoshoots in een kantoortje achterin?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:06 schreef MegA het volgende:
volgens geenstijl liep ze het playboy gebouw uit.
Nee man. Dat sms-en is om geld te storten voor het goede doel en heeft niets met de Playboy actie te maken. Die staat er los van.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:23 schreef DrDentz het volgende:
wat een egotrip voor dat wijf dan, zoveel gasten die je naakt willen zien en ervoor dokken
Ja, dat is toch precies wat al bekend isquote:
Ja, daar gaat het allemaal om.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Het ging over verwaarloosde puppy's.
Loop je nou express achter de feiten aan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Dadelijk naar Jensen kijken ,
Bridget Maasland was te gast bij Robert !
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:17 schreef static het volgende:
Straks te gast bij Jensen.
Ik post nou meer hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Loop je nou express achter de feiten aan?
[..]
gast,quote:Op woensdag 7 december 2005 12:42 schreef ymme het volgende:
Wat moet je anders als je en DOM en BLOND bent.
Ik vind haar toch wel z'n naief mens.
Naïef is toch wel het laatste manier waarop ik Bridget zou beschrijven eigenlijk...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:42 schreef ymme het volgende:
quote:Intussen wordt de kans dat Bridget daadwerkelijk in de Playboy komt steeds groter. Want er wordt, zo vertelt hoofdredacteur Jan Heemskerk, als een gek ge-sms’t. „Ik begrijp het ook. Bridget stond op het verlanglijstje van veel Nederlanders. En we mogen haar volledig naakt fotograferen. Dus ook haar borsten, tepels, buik, billen, schaamhaar. Alles. Maar we zullen het wel op onze eigen chique manier doen.”
De hoofdredacteur heeft overigens alleen maar lof voor het initiatief van Bridget. „Ik vind het geweldig dat zij haar lichaam inzet voor de schurftige dalmatiërs in Oezbekistan. Want deze stoere vrouw gaat echt al het geld dat binnenkomt aan de honden schenken. Wij zijn ook niet lullig. Wij verdubbelen de opbrengst van de sms’jes. Dus slechts 75.000 mensen hoeven iets van zich te laten horen.”
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stukje uit Pagina Prive artikel.
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 09:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Ik denk dat het ietsje anders er stond
Helaas ben jij DOM en GEBLONDEERD.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:42 schreef ymme het volgende:
For your information, ze houdt er zelf geen cent aan over.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
Sommige mensen doen alles voor geld
Vinden jullie mannen d'r serieus knap?
Domme muts..quote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Helaas ben jij DOM en GEBLONDEERD.
Nee, als ze het dan zou doen, dan alleen voor een goed doel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
quote:Presentatrice Bridget Maasland heeft geen zin in een reportage in de Playboy. Het gaat haar niet om het geld, maar omdat de "glamour gewoon van de Playboy af is".
In een interview op de BNN-site zegt Bridget: "Vroeger was het écht een prestige om erin te staan. Als je überhaupt al gevraagd werd. Maar na een transseksueel (Kelly, red.) en een paar gestopte soapies, hoef ik niet zo nodig. Ik zou het niet meer als een bekroning van mijn werk zien."
Ze vindt dat een dergelijke reportage wel iets moet toevoegen. "Mijn carrière gaat nu heel erg goed, dus ik laat het voorlopig liever bij mijn kop."
Ze wil haar principes dan ook opzij zetten voor het goede doel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:26 schreef Duiveltja het volgende:
Even een oude koe-uitspraak van Bridget uit de sloot vissen: Bridget wil niet in "glamourloze" Playboy.
[..]
Die uitspraak herhaalde ze zelf gisteren ook, alleen wilde ze die principes opzij zetten om haar zogenoemde idealen te bereiken, en dit goede doel is voor haar zo'n ideaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:26 schreef Duiveltja het volgende:
Even een oude koe-uitspraak van Bridget uit de sloot vissen: Bridget wil niet in "glamourloze" Playboy.
[..]
Allemaal voor het goede doel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
Generaliseren 'jullie forum-admins' altijd?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Natalie het volgende:
jullie mannen
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:49 schreef BVO het volgende:
[..]
For your information, ze houdt er zelf geen cent aan over.
Het komt vast omdat ik zelf een vrouw ben, maar ik vind haar geen knappe vrouw. Toch hoop ik voor jou dat ze dan in de de Playboy komtquote:En ze is zeker aantrekkelijk ja.
Ah, pardon. Ik had niet het idee dat iemand het als generalisatie op zou vatten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Generaliseren 'jullie forum-admins' altijd?
Zo vatte ik het ook niet perse op hoor. Alleen zal het lekker vinden van iemand nooit voor alle mannen hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ah, pardon. Ik had niet het idee dat iemand het als generalisatie op zou vatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |