Mjah. Ach.quote:Presentatrice Bridget Maasland heeft geen zin in een reportage in de Playboy. Het gaat haar niet om het geld, maar omdat de "glamour gewoon van de Playboy af is".
In een interview op de BNN-site zegt Bridget: "Vroeger was het écht een prestige om erin te staan. Als je überhaupt al gevraagd werd. Maar na een transseksueel (Kelly, red.) en een paar gestopte soapies, hoef ik niet zo nodig. Ik zou het niet meer als een bekroning van mijn werk zien."
Ze vindt dat een dergelijke reportage wel iets moet toevoegen. "Mijn carrière gaat nu heel erg goed, dus ik laat het voorlopig liever bij mijn kop."
I second that!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:39 schreef Posdnous het volgende:
Nou, zal ik dan maar eerlijk reageren..
Godverdegloeiende....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:53 schreef MUUS het volgende:
Als je met je kut bloot gaat is dat een bekroning van je werk?
is toch al oud nieuws, weekje oud ofzo... tochquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:43 schreef static het volgende:
[..]
Mjah. Ach.
Waaat, ze komt juist vrolijk over, en ze is idd erg mooi.quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:08 schreef milagro het volgende:
zie je, metewen als weer ijsbloemen op mijn scherm, en dat alleen al als haar naam verschijnt.
ik vind Bridget een eng mens, mooi, maar eng kil en arro
zo vind ik haar ook helemaal niet overkomen IMHO.quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:08 schreef milagro het volgende:
maar eng kil en arro
Ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:00 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |