Staat hij hier niet tussen dan?quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef HV het volgende:
Vrijdagavond de film The Jackal gezien en ik vond het intro-muziekje wel errug tof.
Weet iemand misschien de titel of een naam van de artiest ofzo?
Heb zelf ook al gezocht, maar nog geen resultaat.
dank je, dat is hem inderdaad, op de een of ander manier heb ik die ook al een keer eerder gezien.. maar weet niet waar...quote:Op maandag 5 december 2005 17:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het liedje wat ik kan vinden in the Animatrix (ik heb Top Gear helaas gemist) is Overseer - Supermoves, en die heb ik volgens mij ook wel een keertje in Top Gear gehoord, maar echt zeker ben ik niet.
Zie vorige deel van deze seriequote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef Numbie het volgende:
Die nieuwe reclame van de sony bravia lcd tv, met al die gekleurde balletjes die over straat stuiteren; welk ontzettend goed nummer is dat?
Mind Trick?quote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef MosPos het volgende:
Ik ben op zoek naar de nieuwste single van Jamie Cullum. Ik heb hem 2x op deradio gehoort. Weet iemand hoe die heetHet is niet "Get Your Way". En ook niet "All At See".
Er loopt zelfs een topic overquote:Op maandag 5 december 2005 19:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zie vorige deel van deze serie![]()
edit:
Jose Gonzalez - Heartbeats
Percy Sledge - When a man loves a womanquote:Op maandag 5 december 2005 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zie net die reclame voorbij komen van Mastercard. Dan hoor je ondertussen dat nummer van "when a man loves a woman". Enorm bekend nummer, maar ik kom er gvd nu niet op van wie dat isIemand?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 5 december 2005 21:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Percy Sledge - When a man loves a woman
Heb het geluisterd, maar kon er nog niet veel van maken..quote:Op maandag 5 december 2005 21:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jep, is op single uitgebracht.quote:Op maandag 5 december 2005 21:53 schreef kitkat het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar heb even een vraagje over het nummer Broad Daylight van Gabriel Rios, dat lekkere nummer van de appelsientje reclame.
Weet iemand of dit nummer ook op single verkrijgbaar is en dus niet de hele cd???
Tot nu toe alleen maar de cd gevonden...
Dat ik daar zelf niet aan heb gedachtquote:Op maandag 5 december 2005 19:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Staat hij hier niet tussen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |