abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:53:32 #127
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33147971
Flauw van Bos ook om te zeggen dat het slechter zou gaan onder Premier Hoogervorst, Hoogervost laat duidelijk zien dat hij er boven staat.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:56:01 #128
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33148033
Dit TV optreden doet Bos geen goed denk ik. Het bevestigt stevig zijn inhoudsloosheid.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33148096
26 jammer
pi_33148126
Waarom noemen ze nooit, of nauwelijks de aantal zetels in vergelijking met de vorige peiling. In hoevere de peiling in verband staat met de huidige 2de kamer staat is niet erg van belang. Wel hoeveel ze gezakt/gedaald zijn met de week daarvoor. Bv de SGP die 1 zetel heeft gewonnen tov vorige week.
pi_33148206
Benieuwd of ze volgende week nog prdv in de peilingen hebben .
pi_33148215
Wat is die Hoogervorst toch een ontiegelijk domme en zelfingenomen man. HIj lijkt echt klaar te komen op het woord marktwerking en volledig buiten de realiteit te staan.

Niet om aan te zien zo'n vent
pi_33148258
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef pberends het volgende:
Benieuwd of ze volgende week nog prdv in de peilingen hebben .
Die zal waarschijnlijk op 1 zetel hangen voor 1 week (aangezien de peiling over 14 dagen gepeild wordt)
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:02:23 #134
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33148265
dit soort peilingen zijn helemaal niet interessant, omdat we net uit een recessie komen. Als het straks wat aantrekt en het met ons allemaal beter gaat en uitpakt , zal het me niets verbazen als dit kabinet gewoon wordt herkozen. Dit kabinet heeft ons vaardig door moeilijke tijden heengeloodst, de geschiedenis zal ons leren dat juist dit kabinet ons land een stevige basis voor de toekomst heeft gegeven,.

We hebben een kabinet dat knopen durft door te hakken, taboes bespreekbaar maakt, moeilijke maatregelen durft te nemen en grote hervormingen doorvoert. We hebben veruit het meest daadkrachtige kabinet sinds de 2e wereldoorlog.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33148270
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit TV optreden doet Bos geen goed denk ik. Het bevestigt stevig zijn inhoudsloosheid.
Je hebt een andere zender gekeken? Het was een sterk optreden van Bos - hij won bijna op ko van Hoogervorst, maar dat is op zich niet zo'n prestatie - debatteren met een slecht geprogrammeerde robot.

Ik vind Bos steeds sterker worden al is het nog steeds een te grote pragmaticus voor mij .Maar hij begint wel de allure van een staatsman te krijgen, de allure die Balkenende nooit zal krijgen.
pi_33148294
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dit soort peilingen zijn helemaal niet interessant, omdat we net uit een recessie komen. Als het straks wat aantrekt en het met ons allemaal beter gaat en uitpakt , zal het me niets verbazen als dit kabinet gewoon wordt herkozen. Dit kabinet heeft ons vaardig door moeilijke tijden heengeloodst, de geschiedenis zal ons leren dat juist dit kabinet ons land een stevige basis voor de toekomst heeft gegeven,.
Praten tegen beter weten in. Dit is het slechtste kabinet aller tijden en het zal jaren duren om de chaos en polarisatie te herstellen.
pi_33148296
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt een andere zender gekeken? Het was een sterk optreden van Bos - hij won bijna op ko van Hoogervorst, maar dat is op zich niet zo'n prestatie - debatteren met een slecht geprogrammeerde robot.

Ik vind Bos steeds sterker worden al is het nog steeds een te grote pragmaticus voor mij .Maar hij begint wel de allure van een staatsman te krijgen, de allure die Balkenende nooit zal krijgen.
Met allure alleen kom je er niet
pi_33148311
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:03 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Met allure alleen kom je er niet
Klopt!
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:04:40 #139
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33148327
quote:

Werkelijk? Ik vond Bos een flapdrol. Ik heb niks maar dan ook echt niks gehoord wat mij zou moeten overtuigen om op hem te stemmen. Volkomen inhoudsloze platitudes. Hoogervorst veegde de vloer met hem aan.
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:05:36 #140
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33148340
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Die zal waarschijnlijk op 1 zetel hangen voor 1 week (aangezien de peiling over 14 dagen gepeild wordt)
Hij had er 3. .
pi_33148343
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Flauw van Bos ook om te zeggen dat het slechter zou gaan onder Premier Hoogervorst, Hoogervost laat duidelijk zien dat hij er boven staat.
Misschien is dit wel de duidelijkheid die 'nodig' is. Juist Hoogervorst bleef maar nuanceren, en weinig standpunten innemen in dit debat. Ik snap het wel hoor, hij is tenslotte minister en geen oppositieleider. Maar dat neemt niet weg dat Bos gewoon zegt wat hij vindt. Wat ik overigens niet kan ontkennen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:06:20 #142
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33148369
Raar dat Wouter Bos niet werd afgerekend op zijn totale foute voorstelling van zaken.

Regelmatig geeft hij aan dat het kabinet zaken op een bepaalde manier doet, terwijl dit in werkelijkheid helemaal niet zo is.

En helemaal opmerkelijk is dat hij zeker wel een aantal goede ideeën heeft, zoals het minder makkelijk uitdelen van bijstand, maar tegelijkertijd fel ertegen is als het kabinet dit beleid daadwerkelijk uitvoert. Opnieuw werd duidelijk dat Bos alles zegt zolang het in zijn voordeel is.
pi_33148373
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Klopt!
De rest mist hij
pi_33148419
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef freako het volgende:

[..]

Werkelijk? Ik vond Bos een flapdrol. Ik heb niks maar dan ook echt niks gehoord wat mij zou moeten overtuigen om op hem te stemmen. Volkomen inhoudsloze platitudes. Hoogervorst veegde de vloer met hem aan.
Hoogervorst heeft zichzelf vandaag weer onsterfelijk belachelijk gemaakt. Vanochtend in het AD en vanavond al helemaal. Dat je met droge ogen kan beweren dat die man iets zinnigs zegt, is echt triest.
pi_33148423
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:06 schreef PsyCha het volgende:

[..]

De rest mist hij
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:09:31 #146
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33148449
quote:

[..]

wtf?!? Allure van een staatsman??? allure van een nietszeggende flapdrol zal je bedoelen.. die dme op straat heeft het prima gezien!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:09:42 #147
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33148480
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:05 schreef thettes het volgende:

Misschien is dit wel de duidelijkheid die 'nodig' is. Juist Hoogervorst bleef maar nuanceren, en weinig standpunten innemen in dit debat. Ik snap het wel hoor, hij is tenslotte minister en geen oppositieleider. Maar dat neemt niet weg dat Bos gewoon zegt wat hij vindt. Wat ik overigens niet kan ontkennen.
Niemand kan zeggen dat het slechter zal gaan als Bos MP is, niemand kan namelijk de toekomst voorspellen. Hoogervorst geef wel duidelijk aan dat hij over de uitvoering van ideeën flink van mening verschilt met Bos.

Dat Bos zegt dat 't slechter gaat met 't land als Hoogervorst MP zou zijn, is natuurlijk flauwekul, want dat weet hij niet. Ook Bos kan namelijk niet de toekomst voorspellen.
Het tekent Bos wel, dat hij op deze manier makkelijk wil scoren, maar is erg doorzichtig. Bos heeft er een handje van om zaken erg stellig te brengen, terwijl die in praktijk toch vaak een stuk genuanceerder zijn.
pi_33148575
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef the_disheaver het volgende:
Waarom noemen ze nooit, of nauwelijks de aantal zetels in vergelijking met de vorige peiling. In hoevere de peiling in verband staat met de huidige 2de kamer staat is niet erg van belang. Wel hoeveel ze gezakt/gedaald zijn met de week daarvoor. Bv de SGP die 1 zetel heeft gewonnen tov vorige week.
Overzichtje:

http://www.politiekebarometer.nl/
pi_33148581
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

wtf?!? Allure van een staatsman??? allure van een nietszeggende flapdrol zal je bedoelen.. die dme op straat heeft het prima gezien!
Ach, alsof jij met je Balkenende-fetisjisme een serieuze gesprekspartner bent in dezen
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:15:01 #150
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33148649
Balkenende is tenminste iemand met inhoud en bewezen leiderschap. Bos mag imho zijn schoenen nog niet poetsen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')