Hij klopt niet JD, doe het ook goed als je hem plaatst hè aub. Sjongejongejongequote:Op maandag 5 december 2005 17:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
de nieuwe stand, weinig verschuivingen
1 Sirdalord met lycky bullballs (364260) 33
2 Komrad met vintage fc (506172) 24
3 SuperWeber met Zandpol Trappers (145817) 18
4 foetre (foekje) met Foekje (816169) 18
5 Uddel met FC Uddel (144639) 17
6 Cart_man met Kein Geloel (813647) 16
7 Johan-Derksen met Hoolieganzen (362390) 16
8 sportfreak met ADO'67 (508193) 12
9 Lortnoc met Paralympic Tricycle Team (143310) 11
10 Ruudt (bamibal) met Brouwhuis '04 (501946) 9
11 Grumpey met Grumpelix (367606) 9
12 Suriman met The Brown Panters (148687) 8
13 Tomhoog met FC Hoogies (811019) 7
14 Babske (jaffo) met FC Babselona (365736) 7
15 AstroStart met FC AstroStart (508049) 4
16 The Hives met Dapp’re Strijders (367459) 2
17 Verbal_Kint met KSC Grubbenvorst (146006) -1
18 Pekel met vv Emmen (364409) -2
19 MadKow met MadKow (144465) -2
20 Maniack28 met Kristiansund (145144) -5
21 TruSteh met TruStopia Ballers (766893)* -6
22 Refused (fabianf) met Vitussa FC (553913) -8
23 MrMoon met Wurdsje (504765) -9
24 Robar (Robar2nd) met Robarka (148244) -17
http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/vjaweek12.GIF
vergeleken met mijn voetballers zijn die van jou Hare Krishna'squote:Op maandag 5 december 2005 18:00 schreef SuperWeber het volgende:
Het is godverdomme wel kut,
sta je bijna het hele seizoen bovenaan...
Ga je het net niet halen...
Die van Robar zijn zeker Jainquote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
vergeleken met mijn voetballers zijn die van jou Hare Krishna's
quote:
Oh ok, dan verhuis ik daar wel heenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
BTW: Dit is ons centrale topic
[Hattrick] Deel 101: Naborrelen van het jubileum...
mja ik zou toch ook zweren dat ik afgelopen weekend 2 gele kaarten heb gepakt en ik krijg -3 aan punten (van -9 naar -12) dat klopt ook niet helemaalquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef Uddel het volgende:
VK volgens mij heb je een grote fout gemaakt..
Ik stond op 18.. ik had +5 (3 gele kaarten en 2 pleisters), dus dat wordt dan 23 en geen 19 volgens mij
Trap jij nou maar eens iemand +9...quote:Op woensdag 14 december 2005 10:15 schreef Robar het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt, want dan heb ik weer wat lucht . . . .
Volgende week een clean sheet halen en dan is die award van mij.
heb t nu drie keer gecontroleerd....quote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef foetre het volgende:
De stand klopt nog niet ik had blessure +1 , pleister en gele kaart veroorzaakt
Mijn nieuwe aankoop bezorgde me naast de overwinning door een technical event en afstandsschot ook mijn enige gele kaart, anders was het een gelijke stand geweest...quote:Op maandag 19 december 2005 07:34 schreef Robar het volgende:Nog laatste geworden ook, ondanks mijn rode kaart de laatste wedstrijd.
Droomscenario voor je . . . . .quote:Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
winnaar Vinnie Jones Award tegen winnaar Gary Lineker Award in de Fok!Cup finale !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 15:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Droomscenario voor je . . . . .
Dat had je niet kunnen bedenken toen je deze contest startte
Echt goede voetballers hebben geen overtredingen nodigquote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef sir_dalord het volgende:
omg
Ik maakte het nog spannend ook
En die fokcup is al in mijn broekzak, gezien die gasten van suiker bij robarka
Ik kreeg een seintje van bovenaf dat de inschrijvingstermijn verstreken was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
btw wie gaf jou the authority om de inschrijvingstermijn te beeindigen![]()
Gebrek aan kwaliteit kan je compenseren met trappers.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef maniack28 het volgende:
Ik ookGa wel voor de Gary Lineker award... heb namelijk zulke prutsspelers dat ze niet eens de kans krijgen om iemand kapot te trappen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef maniack28 het volgende:
Ik ookGa wel voor de Gary Lineker award... heb namelijk zulke prutsspelers dat ze niet eens de kans krijgen om iemand kapot te trappen
nicker100quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
7 twistedlogic (ken je teamnaam niet...)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:59 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
nicker100
En twisteddlogic is het
+2 of niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef Tomhoog het volgende:
+2 weken geblesseerd maar niet door mij zeggen ze
ja dusquote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
+2 of niet?![]()
VK
Ik zal geen onderscheid meer maken tussen veroorzaakte en niet-veroorzaakte blessures van je tegenspelers. Verder zal ik ook geen onderscheid meer maken tussen een 4-weken of 2-weken blessure, wel nog tussen pleisters en blessures, omdat die ook in het wedstrijdverslag duidelijk anders naar voren komen en de speler nog door kan spelen
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
jullie hoeven t niet bij te houden, maar t is wel lief
ik ga nu ff zelf rekenen als jullie t niet erg vinden
wel een blessure en pleister bij je tegenstanderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef Lennox het volgende:
ik zal in de - beginnen. Geen gele kaart veroorzaakt zelfs
Homo's zijn het
niet veroorzaakt nee, maar dat boeit niet meerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef Tomhoog het volgende:
+1 geel
+2 weken geblesseerd
+2 weken geblesseerd maar niet door mij zeggen ze![]()
wel lekker want hij is titelkandidaat
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:23 schreef foetre het volgende:
he vk,
Dit hadden we niet afgesproken!
Ik zou 1e blijven.Grrrrr![]()
Zolang het nu in de wedstijd is gebeurd krijg je er toch geen punten voor, of mis ik iets?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wel een blessure en pleister bij je tegenstander![]()
[..]
niet veroorzaakt nee, maar dat boeit niet meer
zie je nu wel dat ik t beter zelf kan uitrekenen![]()
Lees de post van vinnie jones seizoen 2 nog maar is goed door duidelijker kan het niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:41 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zolang het nu in de wedstijd is gebeurd krijg je er toch geen punten voor, of mis ik iets?
Als ik tegen een tegenstander speel die al 3 blessures heeft, krijg ik daar toch geen punten voor?
duidelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
laat ik anders NOG een hattrick topic nieuw leven in blazen.. pfff. hoeveel hebben we dr inmiddels op fok![]()
enniewee...
Vinnie Jones Award dl.2 dient zich alweer aan !!!!!!
Hopelijk hebben jullie het vorig seizoen met een beetje interesse gevolgd, zoja, geeft u allen op voor deeltje 2!!!!
Voor het komende seizoen wil de regeltjes ietsje veranderen om de zaken wat duidelijker te maken (dan heeft refused ook niet zoveel werk met zn klachtencommissie)
Ik zal geen onderscheid meer maken tussen veroorzaakte en niet-veroorzaakte blessures van je tegenspelers. Verder zal ik ook geen onderscheid meer maken tussen een 4-weken of 2-weken blessure, wel nog tussen pleisters en blessures, omdat die ook in het wedstrijdverslag duidelijk anders naar voren komen en de speler nog door kan spelen.
Voor de volledigheid volgt hier de puntentelling:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik zat m'n team te zoeken.. schrok dat ik er niet bij stond.. maar ik heet natuurlijk FritsFluitketel
Hij zegt dat hij de blessure niet veroorzaakt heeft..quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
daemon19, voor blessures die een tegenstander al heeft voordat ie tegen jou speelt krijg je geen punten![]()
dank uquote:Op maandag 9 januari 2006 23:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
kan er best nog bij mrmoon
heb ik vorig seizoen ook met suriman gedaan geloof ik
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij de blessure niet veroorzaakt heeft..
Maarre, het zal wel aan mij liggen!![]()
quote:Ik zal geen onderscheid meer maken tussen veroorzaakte en niet-veroorzaakte blessures van je tegenspelers.
zoiets is me ook opgevallenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:06 schreef peristilius het volgende:
Is hier echt een apart topic voor nodig, ik weet dat dit afgelopen seizoen ook zo was, maar het is jullie ook al opgevallen dat er wel erg veel hattrick topics zijn tegenwoordig. Valt deze award niet op een andere manier te regelen?
dit topic is van levensbelangquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:06 schreef peristilius het volgende:
Is hier echt een apart topic voor nodig, ik weet dat dit afgelopen seizoen ook zo was, maar het is jullie ook al opgevallen dat er wel erg veel hattrick topics zijn tegenwoordig. Valt deze award niet op een andere manier te regelen?
Het awards topic laat ik nog heel even open voor eventuele reacties en die kan daarna inderdaad op slot.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zoiets is me ook opgevallen
probleem is dat het in het algemene topic ook al behooorlijk druk is. T lijkt me dat die Fok!Hattrick awards wel ff dicht kan, die zijn net uitgereikt, dus dat duurt weer een (hattrick)-seizoen. Kunnen we daarna kijken hoe we die oplossen
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het awards topic laat ik nog heel even open voor eventuele reacties en die kan daarna inderdaad op slot.
Worden de statistieken van de overtredingen enz. niet bijgehouden in hattrick zelf?
Hmm dat is vervelend.quote:
Minder iddquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:48 schreef Grumpey het volgende:
dit is gewoon een soort scorelijst die we zelf verzonnen hebben, maar wel leuk is om te doen. En het centrale hattricktopic heeft een doorloop van 2 dagen de laatste tijd
Je was toch niet stiekem aan het WoW'en he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef sir_dalord het volgende:
sigh, vergeten mezelf in te schrijven... kan het nog?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef sir_dalord het volgende:
sigh, vergeten mezelf in te schrijven... kan het nog?
WOquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:03 schreef twisteddlogic het volgende:
Hoe kan SW 0 punten hebben?
Ik had hem niet veroorzaakt nee, maar hij kreeg de blessure wel tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Daemon19 het volgende:
Ok, nevermind. Heb TomHoog zn match ff opgezocht en nu snap ik hem!![]()
Een eigen Community(?) of subsite makenquote:
Eigen Subforumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Een eigen Community(?) of subsite maken![]()
![]()
Wie stemt mee![]()
http://fok.nl/fok!hattrick misschien?
Had je dat nou zo eerder gezegd..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef Tomhoog het volgende:
Ik had hem niet veroorzaakt nee, maar hij kreeg de blessure wel tijdens de wedstrijd![]()
Maar daar ben je nu zelf ook al achter volgens mij
En zak je daarna naar de onderste plekken van de ranglijst!quote:
Ben ik al eens mee bezig geweest. Dat lijkt me niet echt lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Een eigen Community(?) of subsite maken![]()
![]()
Wie stemt mee![]()
http://fok.nl/fok!hattrick misschien?
Dat kwam door grote veranderingen in mijn team vanwege een slecht financieel beleidquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Had je dat nou zo eerder gezegd..haha
[..]
En zak je daarna naar de onderste plekken van de ranglijst!
Dan komt er een geheime codequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben ik al eens mee bezig geweest. Dat lijkt me niet echt lopen.
Bovendien ben je dan de aanwas kwijt van nieuwe leden. Op een eigen forum trek je minder nieuw publiek.
Ik zou me echt schamen voor dat kut awardjequote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef REFUSED het volgende:
Zo, ik ben benieuwd wie me weet te volgen naar -6.
* refused gaat weer voor de Gary.
Ik speel met flair, ik heb harde overtredingen niet nodig om de tegenstander te imponeren, dat doet mijn spel wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef foetre het volgende:
Ik zou me echt schamen voor dat kut awardje
Als ik iedere zaterdag het aantal punten dat ik dat weekend haal voorspel, krijg ik dan een kratje bier van je?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
-J-D- en Refused goed op weg voor de G. Lineker award, knap voorspellingswerk van Refused
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:40 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Als ik iedere zaterdag het aantal punten dat ik dat weekend haal voorspel, krijg ik dan een kratje bier van je?
Blijf in ieder geval op je zadel zitten, anders neem jij mij dalijk mee, als je op je bek gaat..quote:Op maandag 16 januari 2006 17:07 schreef Grumpey het volgende:
het gat tussen nummer 1 en nummer laatst is reeds 14 punten al.... na 2 rondes...
Maar ik zit voorin het peleton beetje, wel goede positie, geen last van valpartijen
oeh, hebben die finnen allemaal zon goede smaakquote:Op maandag 16 januari 2006 02:02 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Hoegaarden alstublieft, de scores komen er wekelijks aan.
Ik neem aan dat je de wedstrijden wel netjes op zaterdag ipv zondagmiddag voorspeltquote:Op maandag 16 januari 2006 02:02 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Hoegaarden alstublieft, de scores komen er wekelijks aan.
my god.. en nu pas doorhebben hequote:Op maandag 16 januari 2006 23:53 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de wedstrijden wel netjes op zaterdag ipv zondagmiddag voorspelt
Nee hoor, woord is woord, dat gaat een gang naar de rechter worden straks.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
my god.. en nu pas doorhebben he![]()
![]()
![]()
jammer voor refused![]()
Vriend.quote:
Zie ik daar een nominatie voor....quote:Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
my god.. en nu pas doorhebben he![]()
![]()
![]()
jammer voor refused![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Nee hoor, woord is woord, dat gaat een gang naar de rechter worden straks.
Europees rechthof.
wel verdacht dat je zelf van de geschillencommissie bent..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Nee hoor, woord is woord, dat gaat een gang naar de rechter worden straks.
Europees rechthof.
Het word steeds gekker met die gasten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef REFUSED het volgende:
Een award naar een virtuele hattrick-speler vernoemen?
ach moet kunnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef REFUSED het volgende:
Een award naar een virtuele hattrick-speler vernoemen?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Het word steeds gekker met die gasten.
nu willen ze een award in een award,wat volgt is een award in een award in een award.
Dit word allemaal echt te gek
quote:
Dat staat niet in de overeenkomst.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgende keer wel voor je wedstrijd voorspellen he![]()
Nee je staat gewoon 2dequote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
Ik sta weer gedeeld 1e
hmmz kweet niet of ik daar nu wel zo blij mee moet zijn...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:44 schreef pekel het volgende:
+8, hoogste weekscore tot nu toe..
vv Emmen kicks ass!Pas maar op, Fok!Cup tegenstanders.
ik vond het wel leuk geweest, het is niet dat ik er niet aan gedacht had.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
helaas refused, zeg maartegen je kratje bier
gezien het tijdstip van vorige week waarop de stand bekend werd gemaakt zal het pas rond kwart over 8 vanavond zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag is niet morgen, maar gisteren wel. Oftwel waar is de stand?
nee, dit gaat hem tof laten voelenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:57 schreef -J-D- het volgende:
"Willen de ouders van een kleine jongen met puistjes en een lelijke kop, met wat oude, stinkende kleding aan, die luistert naar de naam MrMoon, zich melden bij de infobalie?"
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee, dit gaat hem tof laten voelen, ik verwacht een edit hier
4 tegendoelpunten in een thuiswedstrijdquote:
zegge ken je mij of zo?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:57 schreef -J-D- het volgende:
"Willen de ouders van een kleine jongen met puistjes en een lelijke kop, met wat oude, stinkende kleding aan, die luistert naar de naam MrMoon, zich melden bij de infobalie?"
Tegendoelpunten thuis uberhaubtquote:Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
4 tegendoelpunten in een thuiswedstrijd![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef MrMoon het volgende:
betekent dit dat we nu bijna de stand kunnen verwachten?
Ik heb ook alweer 2 rode kaarten en 5 gele kaarten, waarvan er twee spelers op scherp staan met 2 gele kaarten ..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:14 schreef Tomhoog het volgende:
Ach de beste schoppers zijn nu wel zo'n beetje geschorst.
Ik vind mezelf eigenlijk ook wel erg constantquote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben wel de meest constante van iedereen
Tering wat een humorquote:
Ja, maar meer om de reactie van JDquote:Op maandag 13 februari 2006 16:15 schreef REFUSED het volgende:
Er verscheen wel een glimlach op veler gezichten.
Hoezo prestige?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:08 schreef Verbal_Kint het volgende:nog laatste
prestigestrijd met JD![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef -J-D- het volgende:
(22:17:24) (@refused) Gary Lineker is toch een mietje
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]nog laatste
prestigestrijd met JD![]()
totaal overzicht:
http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/vja2week7.GIF
Je staat anders nog wel mooi +1quote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef MrMoon het volgende:
Het is weer triest hoor. De ene week 3 punten erbij de volgende week er weer 3 vanaf. Wel mooi in evenwicht maar ja het schiet niet op zo natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |