quote:
Dat staat niet in de overeenkomst.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgende keer wel voor je wedstrijd voorspellen he![]()
Nee je staat gewoon 2dequote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
Ik sta weer gedeeld 1e
hmmz kweet niet of ik daar nu wel zo blij mee moet zijn...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:44 schreef pekel het volgende:
+8, hoogste weekscore tot nu toe..
vv Emmen kicks ass!Pas maar op, Fok!Cup tegenstanders.
ik vond het wel leuk geweest, het is niet dat ik er niet aan gedacht had.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
helaas refused, zeg maartegen je kratje bier
gezien het tijdstip van vorige week waarop de stand bekend werd gemaakt zal het pas rond kwart over 8 vanavond zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag is niet morgen, maar gisteren wel. Oftwel waar is de stand?
nee, dit gaat hem tof laten voelenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:57 schreef -J-D- het volgende:
"Willen de ouders van een kleine jongen met puistjes en een lelijke kop, met wat oude, stinkende kleding aan, die luistert naar de naam MrMoon, zich melden bij de infobalie?"
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee, dit gaat hem tof laten voelen, ik verwacht een edit hier
4 tegendoelpunten in een thuiswedstrijdquote:
zegge ken je mij of zo?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:57 schreef -J-D- het volgende:
"Willen de ouders van een kleine jongen met puistjes en een lelijke kop, met wat oude, stinkende kleding aan, die luistert naar de naam MrMoon, zich melden bij de infobalie?"
Tegendoelpunten thuis uberhaubtquote:Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
4 tegendoelpunten in een thuiswedstrijd![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef MrMoon het volgende:
betekent dit dat we nu bijna de stand kunnen verwachten?
Ik heb ook alweer 2 rode kaarten en 5 gele kaarten, waarvan er twee spelers op scherp staan met 2 gele kaarten ..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:14 schreef Tomhoog het volgende:
Ach de beste schoppers zijn nu wel zo'n beetje geschorst.
Ik vind mezelf eigenlijk ook wel erg constantquote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben wel de meest constante van iedereen
Tering wat een humorquote:
Ja, maar meer om de reactie van JDquote:Op maandag 13 februari 2006 16:15 schreef REFUSED het volgende:
Er verscheen wel een glimlach op veler gezichten.
Hoezo prestige?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:08 schreef Verbal_Kint het volgende:nog laatste
prestigestrijd met JD![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef -J-D- het volgende:
(22:17:24) (@refused) Gary Lineker is toch een mietje
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]nog laatste
prestigestrijd met JD![]()
totaal overzicht:
http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/vja2week7.GIF
Je staat anders nog wel mooi +1quote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef MrMoon het volgende:
Het is weer triest hoor. De ene week 3 punten erbij de volgende week er weer 3 vanaf. Wel mooi in evenwicht maar ja het schiet niet op zo natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |