Ik had hem niet veroorzaakt nee, maar hij kreeg de blessure wel tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Daemon19 het volgende:
Ok, nevermind. Heb TomHoog zn match ff opgezocht en nu snap ik hem!![]()
Een eigen Community(?) of subsite makenquote:
Eigen Subforumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Een eigen Community(?) of subsite maken![]()
![]()
Wie stemt mee![]()
http://fok.nl/fok!hattrick misschien?
Had je dat nou zo eerder gezegd..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef Tomhoog het volgende:
Ik had hem niet veroorzaakt nee, maar hij kreeg de blessure wel tijdens de wedstrijd![]()
Maar daar ben je nu zelf ook al achter volgens mij
En zak je daarna naar de onderste plekken van de ranglijst!quote:
Ben ik al eens mee bezig geweest. Dat lijkt me niet echt lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Een eigen Community(?) of subsite maken![]()
![]()
Wie stemt mee![]()
http://fok.nl/fok!hattrick misschien?
Dat kwam door grote veranderingen in mijn team vanwege een slecht financieel beleidquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Had je dat nou zo eerder gezegd..haha
[..]
En zak je daarna naar de onderste plekken van de ranglijst!
Dan komt er een geheime codequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben ik al eens mee bezig geweest. Dat lijkt me niet echt lopen.
Bovendien ben je dan de aanwas kwijt van nieuwe leden. Op een eigen forum trek je minder nieuw publiek.
Ik zou me echt schamen voor dat kut awardjequote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef REFUSED het volgende:
Zo, ik ben benieuwd wie me weet te volgen naar -6.
* refused gaat weer voor de Gary.
Ik speel met flair, ik heb harde overtredingen niet nodig om de tegenstander te imponeren, dat doet mijn spel wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef foetre het volgende:
Ik zou me echt schamen voor dat kut awardje
Als ik iedere zaterdag het aantal punten dat ik dat weekend haal voorspel, krijg ik dan een kratje bier van je?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
-J-D- en Refused goed op weg voor de G. Lineker award, knap voorspellingswerk van Refused
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:40 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Als ik iedere zaterdag het aantal punten dat ik dat weekend haal voorspel, krijg ik dan een kratje bier van je?
Blijf in ieder geval op je zadel zitten, anders neem jij mij dalijk mee, als je op je bek gaat..quote:Op maandag 16 januari 2006 17:07 schreef Grumpey het volgende:
het gat tussen nummer 1 en nummer laatst is reeds 14 punten al.... na 2 rondes...
Maar ik zit voorin het peleton beetje, wel goede positie, geen last van valpartijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |