+2 of niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef Tomhoog het volgende:
+2 weken geblesseerd maar niet door mij zeggen ze
ja dusquote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
+2 of niet?![]()
VK
Ik zal geen onderscheid meer maken tussen veroorzaakte en niet-veroorzaakte blessures van je tegenspelers. Verder zal ik ook geen onderscheid meer maken tussen een 4-weken of 2-weken blessure, wel nog tussen pleisters en blessures, omdat die ook in het wedstrijdverslag duidelijk anders naar voren komen en de speler nog door kan spelen
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
jullie hoeven t niet bij te houden, maar t is wel lief
ik ga nu ff zelf rekenen als jullie t niet erg vinden
wel een blessure en pleister bij je tegenstanderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef Lennox het volgende:
ik zal in de - beginnen. Geen gele kaart veroorzaakt zelfs
Homo's zijn het
niet veroorzaakt nee, maar dat boeit niet meerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef Tomhoog het volgende:
+1 geel
+2 weken geblesseerd
+2 weken geblesseerd maar niet door mij zeggen ze![]()
wel lekker want hij is titelkandidaat
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:23 schreef foetre het volgende:
he vk,
Dit hadden we niet afgesproken!
Ik zou 1e blijven.Grrrrr![]()
Zolang het nu in de wedstijd is gebeurd krijg je er toch geen punten voor, of mis ik iets?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wel een blessure en pleister bij je tegenstander![]()
[..]
niet veroorzaakt nee, maar dat boeit niet meer
zie je nu wel dat ik t beter zelf kan uitrekenen![]()
Lees de post van vinnie jones seizoen 2 nog maar is goed door duidelijker kan het niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:41 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zolang het nu in de wedstijd is gebeurd krijg je er toch geen punten voor, of mis ik iets?
Als ik tegen een tegenstander speel die al 3 blessures heeft, krijg ik daar toch geen punten voor?
duidelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
laat ik anders NOG een hattrick topic nieuw leven in blazen.. pfff. hoeveel hebben we dr inmiddels op fok![]()
enniewee...
Vinnie Jones Award dl.2 dient zich alweer aan !!!!!!
Hopelijk hebben jullie het vorig seizoen met een beetje interesse gevolgd, zoja, geeft u allen op voor deeltje 2!!!!
Voor het komende seizoen wil de regeltjes ietsje veranderen om de zaken wat duidelijker te maken (dan heeft refused ook niet zoveel werk met zn klachtencommissie)
Ik zal geen onderscheid meer maken tussen veroorzaakte en niet-veroorzaakte blessures van je tegenspelers. Verder zal ik ook geen onderscheid meer maken tussen een 4-weken of 2-weken blessure, wel nog tussen pleisters en blessures, omdat die ook in het wedstrijdverslag duidelijk anders naar voren komen en de speler nog door kan spelen.
Voor de volledigheid volgt hier de puntentelling:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik zat m'n team te zoeken.. schrok dat ik er niet bij stond.. maar ik heet natuurlijk FritsFluitketel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |