Ik weet niet precies meer welk vak ik had van hem, maar ik vond een foto van hem op de eur-site en daar herkende ik hem van.quote:Op maandag 5 december 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gadver![]()
Gaf ie ook bij IBA les? En welk vak van Bedrijfskunde?
Dat had ik ook hoorquote:
Alles is wel heel veel, maar het gaat wel.quote:
Klopt, heb ik zelf ook nog soms last van. Maar ik was dat boompje meer dan beu. Dus maar even iets anders in elkaar gezet.quote:Op maandag 5 december 2005 21:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alles is wel heel veel, maar het gaat wel.
Rare avatar trouwens bossie. Even wennen.
owwww wat was het lekker!!!quote:Op maandag 5 december 2005 18:35 schreef Gollemrulez het volgende:
ben foetsie (uiteten met mn zus...)
Ik ben in Utrecht 8 maanden op zoek geweest .. dan is de lol er wel snel afquote:Op maandag 5 december 2005 21:50 schreef clauwheee het volgende:
Zucht. We zijn al een tijdje op zoek naar een huis, maar dat blijkt nog niet zo'n gemakkelijke opgave...Ik dacht leuk, elke dag Funda kijken. Gaat dat ff vervelen zeg!
Idd, die zit nu thuis met een zwangere, chagrijnige, veeleisende bitch.quote:
de lol van Utrecht?quote:Op maandag 5 december 2005 21:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht 8 maanden op zoek geweest .. dan is de lol er wel snel af
quote:Op maandag 5 december 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rubbert, denk je aan They think it's all over.
[BBC1] They Think It's All Over
quote:Op maandag 5 december 2005 22:27 schreef borisz het volgende:
leuk om te lezen dat wouter v d goes weer het glazen huis in gaat![]()
nee helaas.quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
die vent die nu op is?
Ik hoopte op een Koen Swijnenberg of Paul Rabbering, iemand die het nog niet eerder heeft gedaan.quote:Op maandag 5 december 2005 22:27 schreef borisz het volgende:
leuk om te lezen dat wouter v d goes weer het glazen huis in gaat![]()
ja schitterend inderdaad, een vrouw die duidelijk isquote:Op maandag 5 december 2005 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Kneus zegt: "Ik hou van je"
Die meid zegt: "Koffie dan?"![]()
Noca ligt er zeker vroeg in....quote:Op maandag 5 december 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
Ik geef het op voor vandaag.Hoolies!
haastig typenquote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef Eilanden het volgende:
Gozaer? Zei ipv Zij?![]()
Nog een biertje Rubber?![]()
en nou ben je zeker de buzzcocks vergeten?quote:Op maandag 5 december 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]en de rest mag dit natuurlijk ook niet vergeten
Ik viel er midden in, maar hij deed het goed.quote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Huub Stapel maakt even een pretentieloze lul af in BvD
Die vibrators van tegenwoordig zien er vreemd uit.quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef just me het volgende:
[afbeelding]
![]()
kadootje van mijn kinderen gekregen![]()
maar wél met afstandbedieningquote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Die vibrators van tegenwoordig zien er vreemd uit.![]()
thnx voor de tipquote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Adje in de afterparty bij Paul de Leeuw
Doet net alsof een meisje van 15 hem op de wang mag kussen, draait ie z'n mond naar de toe waardoor ze vol op de mond kussen en dan zo heel onschuldig kijkenFuckin mooi
De afterparty is zo nog om 23.00 op NED3 te zien, het is echt hilarisch. Sinterklaas is ook geweldig.
Ja. Maakt het er niet minder mooi op trouwensquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Echt leuk, Adje is een acteur wisten jullie dat
Heb het net online via de link gekeken.quote:Op maandag 5 december 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Ok zal eens kijken naar de Leeuw vanavond.Bliksem hoe weet je dat het leuk wordt.
Verder B&vD opneemt gelijk BB erachteraan.
| 1 |
quote:Op maandag 5 december 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
Wilde een docu op Ned1 bekijken, zenden ze een herdenkingsprogramma uit, want naar ik nu pas zie is Fred Benavente (voor de oudere jongeren onder ons) van o.a. Farce Majeur overleden.
Ik dacht dat je verliefd was? Dan ga je toch geen Paul de Leeuw kijkenquote:Op maandag 5 december 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt naar Paul de Leeuw.
Ze ziet er trouwens net iets te geil uit nu
Tijd om naar bed te gaan dusquote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Paul de Leeuw, Spuiten en Slikken, BvD en zometeen nog They Think it's all over.
En dat allemaal op maandagavond 23.00
Ik heb ook even gekeken, maar ze komt hier morgen de ramen lappen en het bed verschonen. Dan zie ik haar weerquote:Op maandag 5 december 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat je verliefd was? Dan ga je toch geen Paul de Leeuw kijken.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rubbert, tong en andere liefhebbers: Renske de Greef @ Ned. 2 (dat schrijfstertje dat bij B&vD zat vorige week).
quote:
sinds je zwart bent, Fok je een stuk minder zekerquote:Op maandag 5 december 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
Wilde een docu op Ned1 bekijken, zenden ze een herdenkingsprogramma uit, want naar ik nu pas zie is Fred Benavente (voor de oudere jongeren onder ons) van o.a. Farce Majeur overleden.
Hoi pipebluezzzquote:
Hij had inderdaad een zeer markante stem.quote:Op maandag 5 december 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Wel een beetje bij de tijd blijven, oudje. Leek me een geweldige vent, de stem van Ollie B. Bommel en natuurlijk het memorabele Farce Majeure bij de beste omroep van Nederland
![]()
Ik heb veel minder na te lezen (qua topics in VBL en in de crewfora), maar blijf toch gewoon bijna net zoveel Fok!-en, maar post wel een stukje minder dan toen ik blauw was.quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Bjoro het volgende:
sinds je zwart bent, Fok je een stuk minder zeker
mooi zo !quote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb veel minder na te lezen (qua topics in VBL en in de crewfora), maar blijf toch gewoon bijna net zoveel Fok!-en, maar post wel een stukje minder dan toen ik blauw was.
Bevalt me nog steeds prima in het zwart.
FP kom ik bijna nooit en ik Fok! bijna altijd via myAT.quote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef Bjoro het volgende:
maar tijdens het lezen van de AT was je het anders wel tegengekomen denk ik...stond ook op de FP !
Inderdaad die is geweldigquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering, ik de hele tijd "Die hoofdpiet komt me bekend voor" Maar het is van Muizenwinkel toch?
quote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering, ik de hele tijd "Die hoofdpiet komt me bekend voor" Maar het is van Muizenwinkel toch?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Bevalt me nog steeds prima in het zwart.
Is ie het dan ook tijdens de intocht zelf?? Heb ik namelijk al zo'n 12 niet meer naar gekekenquote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja natuurlijk.Vrijwel alle vooraanstaande pieten zijn BNers. Ben er alleen nog steeds niet uit wie de paardenpiet is
Meerdere BN-ers ook daar ja. Waaronder Van Muiswinkel.quote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is ie het dan ook tijdens de intocht zelf?? Heb ik namelijk al zo'n 12 niet meer naar gekeken
Als je Erik v Muiswinkel bedoeltquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is ie het dan ook tijdens de intocht zelf?? Heb ik namelijk al zo'n 12 niet meer naar gekeken
Weer wat geleerdquote:Op maandag 5 december 2005 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Meerdere BN-ers ook daar ja. Waaronder Van Muiswinkel.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als je Erik v Muiswinkel bedoelt
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |