Hij had inderdaad een zeer markante stem.quote:Op maandag 5 december 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Wel een beetje bij de tijd blijven, oudje. Leek me een geweldige vent, de stem van Ollie B. Bommel en natuurlijk het memorabele Farce Majeure bij de beste omroep van Nederland
![]()
Ik heb veel minder na te lezen (qua topics in VBL en in de crewfora), maar blijf toch gewoon bijna net zoveel Fok!-en, maar post wel een stukje minder dan toen ik blauw was.quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Bjoro het volgende:
sinds je zwart bent, Fok je een stuk minder zeker
mooi zo !quote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb veel minder na te lezen (qua topics in VBL en in de crewfora), maar blijf toch gewoon bijna net zoveel Fok!-en, maar post wel een stukje minder dan toen ik blauw was.
Bevalt me nog steeds prima in het zwart.
FP kom ik bijna nooit en ik Fok! bijna altijd via myAT.quote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef Bjoro het volgende:
maar tijdens het lezen van de AT was je het anders wel tegengekomen denk ik...stond ook op de FP !
Inderdaad die is geweldigquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering, ik de hele tijd "Die hoofdpiet komt me bekend voor" Maar het is van Muizenwinkel toch?
quote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering, ik de hele tijd "Die hoofdpiet komt me bekend voor" Maar het is van Muizenwinkel toch?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Bevalt me nog steeds prima in het zwart.
Is ie het dan ook tijdens de intocht zelf?? Heb ik namelijk al zo'n 12 niet meer naar gekekenquote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja natuurlijk.Vrijwel alle vooraanstaande pieten zijn BNers. Ben er alleen nog steeds niet uit wie de paardenpiet is
Meerdere BN-ers ook daar ja. Waaronder Van Muiswinkel.quote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is ie het dan ook tijdens de intocht zelf?? Heb ik namelijk al zo'n 12 niet meer naar gekeken
Als je Erik v Muiswinkel bedoeltquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is ie het dan ook tijdens de intocht zelf?? Heb ik namelijk al zo'n 12 niet meer naar gekeken
Weer wat geleerdquote:Op maandag 5 december 2005 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Meerdere BN-ers ook daar ja. Waaronder Van Muiswinkel.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als je Erik v Muiswinkel bedoelt
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |