thnx voor de tipquote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Adje in de afterparty bij Paul de Leeuw
Doet net alsof een meisje van 15 hem op de wang mag kussen, draait ie z'n mond naar de toe waardoor ze vol op de mond kussen en dan zo heel onschuldig kijkenFuckin mooi
De afterparty is zo nog om 23.00 op NED3 te zien, het is echt hilarisch. Sinterklaas is ook geweldig.
Ja. Maakt het er niet minder mooi op trouwensquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Echt leuk, Adje is een acteur wisten jullie dat
Heb het net online via de link gekeken.quote:Op maandag 5 december 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Ok zal eens kijken naar de Leeuw vanavond.Bliksem hoe weet je dat het leuk wordt.
Verder B&vD opneemt gelijk BB erachteraan.
| 1 |
quote:Op maandag 5 december 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
Wilde een docu op Ned1 bekijken, zenden ze een herdenkingsprogramma uit, want naar ik nu pas zie is Fred Benavente (voor de oudere jongeren onder ons) van o.a. Farce Majeur overleden.
Ik dacht dat je verliefd was? Dan ga je toch geen Paul de Leeuw kijkenquote:Op maandag 5 december 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt naar Paul de Leeuw.
Ze ziet er trouwens net iets te geil uit nu
Tijd om naar bed te gaan dusquote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Paul de Leeuw, Spuiten en Slikken, BvD en zometeen nog They Think it's all over.
En dat allemaal op maandagavond 23.00
Ik heb ook even gekeken, maar ze komt hier morgen de ramen lappen en het bed verschonen. Dan zie ik haar weerquote:Op maandag 5 december 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat je verliefd was? Dan ga je toch geen Paul de Leeuw kijken.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rubbert, tong en andere liefhebbers: Renske de Greef @ Ned. 2 (dat schrijfstertje dat bij B&vD zat vorige week).
quote:
sinds je zwart bent, Fok je een stuk minder zekerquote:Op maandag 5 december 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
Wilde een docu op Ned1 bekijken, zenden ze een herdenkingsprogramma uit, want naar ik nu pas zie is Fred Benavente (voor de oudere jongeren onder ons) van o.a. Farce Majeur overleden.
Hoi pipebluezzzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |