Categorie Katten: Snuitje
![]()
Snuitje is bij ons geboren uit moeder Mieppie.
Uit dat nestje hebben wij 2 katten zelf gehouden en Snuitje is toen mijn heksenkatje geworden.
Op de camping bleek al snel dat zij een echte buitenkat was en beleefde daar veel avonturen.
Na 2 jaar bleef zij wel heel lang weg van een avontuur en dat tijdens een hittegolf!
Overal hebben we gezocht, maar na een week zagen we het erg somber in.
Maar toen kwam ze ineens miauwend aanstrompelen, helemaal onder de modder en vol met hagelkogeltjes.
We vermoeden dat zij in een sloot heeft gelegen nadat ze neergeschoten was en zo de week is doorgekomen.
Er zat een kogeltje in haar hoofd en in haar andere oog zat een gat, de dierenarts vertelde ons dat ze blind was en wilde haar in laten slapen.
Dat hebben we niet gedaan en zijn daar nog steeds heel blij mee.
Ze kan alles nog, ze springt op kasten, fietsen, dakgoten, vangt nog steeds kikkers, vlinders, vliegen, muizen en loopt nog steeds buiten op de camping!
daarbij is ze ook de koningin van het kattenhuis geworden, alle katten doen dus wat zij wil....en haar baasjes trouwens ook
![]()
Helaas kon ik haar niet meenemen toen ik uit huis ging, want een vertrouwde en rustige omgeving is wel belangrijk voor haar.
Ik mis haar wel heel erg, daarom nomineer ik haar!