abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32820584
Reageer hier op de inzendingen van F&F Huisdier van het jaar verkiezing!
pi_32822164
1 foto maar! Wat moeilijk! *zoekt*
I bet you are flying inside.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 december 2005 @ 23:07:43 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32822224
Heel moeilijk ja... Ik wilde Jamie nomineren maar ging nog bijna twijfelen vanwege deze foto van Beauty:

Toch maar voor Jamie gekozen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32822351
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Rewimo het volgende:
Heel moeilijk ja... Ik wilde Jamie nomineren maar ging nog bijna twijfelen vanwege deze foto van Beauty:

-foto-

Toch maar voor Jamie gekozen...
Gossie! . Mooie poes en dito foto!

Ik ga denk ik nog maar een nachtje slapen over de te plaatsen foto, vindt het echt heel moeilijk!
Deze, deze of deze misschien?Dillemma's, dillema's... .
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 december 2005 @ 23:13:48 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32822423
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!

Edit - zoiets

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32822474
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!
Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oog . Morgen maar even op een betere pc bekijken en idd wat oplichten.
pi_32822537
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oog . Morgen maar even op een betere pc bekijken en idd wat oplichten.
Je hebt toch een foto waar jij met je hond op staat van niet zo heel erg lang geleden?

Die vond ik erg gaaf !
pi_32823657
Op die Rewimo plaatst lijkt het net of hij knipoogt

Ik heb deze geplaatst, het is zo'n typisch Bommeltje foto, ik weet niet waarom, maar deze had ik gelijk in mijn hoofd.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32823753
Leuk is dit!!

Rena, (en wie dan ook) is het niet leuker als je iets meer tekst over Bommel schrijft; z'n leeftijd, stukje voorgeschiedenis?
Dan krijgt men een leuker beeld van je dier.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32823827
Dat heb ik in het andere topic al gezet of moet het hier ook ? Zal het nog wel iets uitbreiden daar
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32824367
Jaaa!

Een stukkie reclame moet er bij, hoor.

Ik kan nu al niet kiezen, zie die Pjotr van Verbie nou liggen... *smelt*
En dan is Smek nog niet eens geweest.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 5 december 2005 @ 00:17:59 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32824415
Done

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32825544
Ik geloof dat ik me al helemaaaaal afzijdig ga houden hoor
Maar al doet ie niet eens mee in de hoogste regionen, je dier onder de aandacht brengen en zeker met een reclame-verhaal is al super. Er is niets leukers dan spitten in de foto's van je eigen poepies
pi_32825569
Even een tvp
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_32827488
Wat een leuke foto's allemaal al!

Ooh _evenstar_ het zou leuk zijn als je nog wat informatie bij de foto van je caaf doet! (Bijvoorbeeld ook hoe die heet!)
pi_32827579
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:

Edit - zoiets

[afbeelding]
Dankjewel Rewimo! . Dat wordt 'm!
  maandag 5 december 2005 @ 10:08:09 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32828742
quote:
Op maandag 5 december 2005 08:35 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal al!

Ooh _evenstar_ het zou leuk zijn als je nog wat informatie bij de foto van je caaf doet! (Bijvoorbeeld ook hoe die heet!)
tis een ze
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32828802
quote:
Op maandag 5 december 2005 10:08 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

tis een ze
Kijk dat kon ik dus nergens zien
  maandag 5 december 2005 @ 10:11:49 #19
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32828813
done
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32832878
Jeee... ik zou nu al niet meer weten welke hond het leukste is... Bommel, Spike, Pjotr

En welke van mijn twee poezen moet ik nu nomineren? Nog maar een nachtje over slapen... ze zijn alletwee geweldig
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32835795
Heb mijn één van mn twee chinchillas gepost...Is meteen het eerste beest van het topic
pi_32836547
Mag je hier ook stemmen op de beesten? en als je bijv. een vogel nomineert, mag je dan niet meer op de vogelcategorie stemmen? of mag je altijd 1 keer stemmen op elke categorie. Ik heb een kat, die wil ik wel nomineren, maar ik moet wel even mooie nieuwe fotoos maken
Ik wil wel graag stemmen op de knijnen/woefjes/baardagamen en schildpadden.
And the druids turn to stone...
pi_32837048
Inkie wil geloof ik een Poll maken om te stemmen, en ik geloof dat je dan maar 1X kan stemmen... maar het is een goeie vraag waar we het nog even over moeten hebben
pi_32837770
Idd, we moeten nog even goed bespreken hoe de stemmingen gaan plaatsvinden!
Dat lees je tegen die tijd allemaal natuurlijk!
  maandag 5 december 2005 @ 21:13:08 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32846162
Zo ook even onze poes opgegeven voor de wedstijd

F&F Huisdier van het jaar Verkiezing!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')