Gossie!quote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Rewimo het volgende:
Heel moeilijk ja... Ik wilde Jamie nomineren maar ging nog bijna twijfelen vanwege deze foto van Beauty:
-foto-
Toch maar voor Jamie gekozen...
Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oogquote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!
Je hebt toch een foto waar jij met je hond op staat van niet zo heel erg lang geleden?quote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, ik kan het op dit scherm hier moeilijk zien, omdat dit een mankerend, donker scherm is. Enneh, hij heeft maar 1 oog. Morgen maar even op een betere pc bekijken en idd wat oplichten.
Dankjewel Rewimo!quote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste twee zou je een beetje lichter kunnen maken. Nu vallen zijn ogen een beetje weg, zonde, vooral van die laatste, die is erg leuk!
Edit - zoiets
[afbeelding]
tis een zequote:Op maandag 5 december 2005 08:35 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal al!![]()
Ooh _evenstar_ het zou leuk zijn als je nog wat informatie bij de foto van je caaf doet! (Bijvoorbeeld ook hoe die heet!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |