Je kan het niet op ellen?quote:Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ellen. Alhoewel jullie me zo te zien allebei niet voor de voeten gaan lopen (en vice versa).
Jachtterrein verdelen is okay.
Er zijn onvoldoende testgegevens beschikbaar om dat bij voorbaat uit te sluiten. Op dit moment.quote:
Thx,quote:Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook m'n mening wel geven: Ellen Hoog
Zie de op!quote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn onvoldoende testgegevens beschikbaar om dat bij voorbaat uit te sluiten. Op dit moment.
Gezien. Ik zal hier afblijven van Ellenquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, de mooiste hockeyster ooit is nog steeds een Duitse
Das ook weer zo ja, heel erg zelfsquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, meisjes. Die zijn eng.
Gek dat je single bentquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, meisjes. Die zijn eng.
quote:
Dan willen ze weer aan je zitten en enge dingen met je doenquote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook weer zo ja, heel erg zelfs![]()
Boeie Wat andere denkenquote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan me voorstellen dat mensen van bovenstaande foto toch vragen gaan stellen anders.
Je moet het ook niet zover laten komen hequote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan willen ze weer aan je zitten en enge dingen met je doen [afbeelding]
we zijn pas net begonnenquote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef melismay het volgende:
Gaat t nou nog steeds over hockeymeisjes?!
Je had het kunnen tegenhouden door gewoon Godt's vraag te beantwoorden, maar nee...quote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef melismay het volgende:
Gaat t nou nog steeds over hockeymeisjes?!
Toch maar naar Eindhoven toe komende week. Nog meer hockeymeisjes. En 1tje die ik wel heel erg leuk vindt ook nogquote:
Bloemendaalquote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch maar naar Eindhoven toe komende week. Nog meer hockeymeisjes. En 1tje die ik wel heel erg leuk vindt ook nog![]()
het is allemaal melis dr schuldquote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je had het kunnen tegenhouden door gewoon Godt's vraag te beantwoorden, maar nee...
... en nu staat het in de TT en Op, dus voorlopig....
Ik geloof dat ze bij OZ moet spelen, dus dan maar heenquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je had het kunnen tegenhouden door gewoon Godt's vraag te beantwoorden, maar nee...
... en nu staat het in de TT en Op, dus voorlopig....
Lekker dichtbijquote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij OZ moet spelen, dus dan maar heen
Dichtbij? T is voor mij nogal een eind hoorquote:
Dan zit je er nu 300 Posts aan vastquote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef melismay het volgende:
[..]Ik was even met andere dingen bezig
Waar woon je dan?quote:Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dichtbij? T is voor mij nogal een eind hoor
En dan ga je voor een wijf naar eindhoven?quote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Tegen Rotterdam aan
Pas op hequote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan ga je voor een wijf naar eindhoven?![]()
Al intiem contact?
Wijf i niet slecht bedoeld.quote:Op zondag 4 december 2005 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op he![]()
Ken haar pas een jaar of 10, was vroeger ook haar coach. En zij was van de leeftijd niet aanzitten![]()
Vooruit dan maarquote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wijf i niet slecht bedoeld.
Noem de vriendinnen van vrienden standaard wijf.
No offence!
Van ellen?quote:Op zondag 4 december 2005 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
Ik neem aan dat de TT niet afgeleid is van ons onderwerp van vanmiddag?![]()
Zolang je me Maartje maar niet op m'n dak stuurt.quote:
Ik had vroeger een heel lekker maartjequote:Op zondag 4 december 2005 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang je me Maartje maar niet op m'n dak stuurt.![]()
Ik heb het over die Papoea, of wat het ook moge zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een heel lekker maartje![]()
Ook Hockey
Hockey speken we op grasquote:Op zondag 4 december 2005 22:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het over die Papoea, of wat het ook moge zijn.
mmmmquote:Op zondag 4 december 2005 22:47 schreef ioko het volgende:
Pulp Fiction rules, maar daar zitten toch geen hockeymeisjes in ?![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hockey speken we op gras![]()
Dan staat ze tot dr tieten er in![]()
Ioko.quote:Op zondag 4 december 2005 22:47 schreef ioko het volgende:
Pulp Fiction rules, maar daar zitten toch geen hockeymeisjes in ?![]()
ja die was er niet bijquote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
In het Nederlands team doet normaalgesproken zo'n geadopteerde Papoea of iets dergelijks.
Ook hoiquote:
Hockeymeisjes vallen niet op ordinaire voetballers.quote:
Wat is voetbal?quote:Op zondag 4 december 2005 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hockeymeisjes vallen niet op ordinaire voetballers.![]()
Truequote:Op zondag 4 december 2005 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij dameshockey volstrekt irrelevant.quote:
Hey!quote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij dameshockey volstrekt irrelevant.![]()
Lijkt me idd duidelijk, maar de vraag is, waar vallen hockeymeisjes dan wel op ? Alleen maar hockeyjongens?quote:Op zondag 4 december 2005 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
meestal welquote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Lijkt me idd duidelijk, maar de vraag is, waar vallen hockeymeisjes dan wel op ? Alleen maar hockeyjongens?
In ieder geval niet op ons.quote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Lijkt me idd duidelijk, maar de vraag is, waar vallen hockeymeisjes dan wel op ? Alleen maar hockeyjongens?
Dés kut, dan heb ik alsnog geen kans,quote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef ioko het volgende:
[..]
En vooral die ene zeker,quote:
Ga je mond spoelen blaag!quote:
quote:
Dat is oud nieuws . . .quote:
Nee, het wordt tijd voor een beschavingsoffensief.quote:
Lees je eens in jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:00 schreef ThunderChild het volgende:
Geen gegadigden voor Fatima ??![]()
Mooi, dan is die voor mij
"Scoren" dan!quote:
Fatima was al vergevenquote:Op zondag 4 december 2005 23:00 schreef ThunderChild het volgende:
Geen gegadigden voor Fatima ??![]()
Mooi, dan is die voor mij
hoe kom je daarbij????quote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fatima was al vergeven
Ynske is nog vrij
hmmm stapelenquote:Op zondag 4 december 2005 23:03 schreef ioko het volgende:
Sorry Ynske, maar zoveel jongens en maar 1 hockeymeisje, dat gaat niet goed .....
uhm, dat klinkt wat minder aanlokkelijk.quote:
Draaien jullie diensten ofzo ?quote:Op zondag 4 december 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
Ah, Ynske is er weer, dan kan ik mooi weggaan!
Ja, ik wil in ieder geval niet onder jou liggen.quote:Op zondag 4 december 2005 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
uhm, dat klinkt wat minder aanlokkelijk.
ik weet niet waar dit overgaat?quote:
Dat is wederzijds, mijn waerde.quote:Op zondag 4 december 2005 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik wil in ieder geval niet onder jou liggen.![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zag je de PI?
Hij meende het niet!
quote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit overgaat?
maarjah t zal wel aan mij liggen
quote:Op zondag 4 december 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
Ah, Ynske is er weer, dan kan ik mooi weggaan!
dat wist ik wel, maar waar die opmerking van melis op slaatquote:
quote:
Sorry ben al bezetquote:Op zondag 4 december 2005 23:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dan had ik wel de [afbeelding] gebruikt, maar die zal ik bewaren voor jou, goed?
![]()
die status zou je toch nog 10 jaar aanhoudenquote:
Je bent zomaar in eens nep-single geworden, zonder ons op de hoogte te houden?quote:
Dat lukt makkelijk, maak je niet druk.quote:Op zondag 4 december 2005 23:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
die status zou je toch nog 10 jaar aanhouden
Jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bent zomaar in eens nep-single geworden, zonder ons op de hoogte te houden?
Dus jij bent die gast die morgen met rozen op Schiphol het hockeyteam staat op te wachten?quote:Op zondag 4 december 2005 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
troost het je dat ze het zelf ook nog niet weet?
hmmm, krijg meteen zin om vrij te pakken en pics te gaan makenquote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij bent die gast die morgen met rozen op Schiphol het hockeyteam staat op te wachten?![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
troost het je dat ze het zelf ook nog niet weet?
Condooms met rozen geur iddquote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij bent die gast die morgen met rozen op Schiphol het hockeyteam staat op te wachten?![]()
Kut . . .quote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Fatima was al vergeven
Die was toch een paar topics terug toch al gekoppeld aan één van ons ??quote:Ynske is nog vrij
Fembol?quote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Frezer het volgende:
Houdoe Marc,.
[..], dus ik mag de komende weken van jouw kant femboleske twijfel en vragen tegemoed zien?
quote:Op zondag 4 december 2005 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fembol?
Ik verzin geen vriendje om populair te zijn op internet![]()
lol betraptquote:
PF ??quote:Op zondag 4 december 2005 23:27 schreef Frezer het volgende:
U bent PF aan het kijken?
Had ze dat verzonnen?quote:Op zondag 4 december 2005 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fembol?
quote:
ik weet t niet, maar erg geloofwaardig was t nietquote:
Lijkt me sterk dat zo iemand daadwerkelijk een relatie aan kan gaanquote:
Ja i knowquote:Op zondag 4 december 2005 23:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goeie film, die Pulp Fiction [afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat zo iemand daadwerkelijk een relatie aan kan gaan
Maar ja aan e andere kant, het was maar een bouwvakker![]()
Dan kan je lang wachten denk ik zo . . .quote:Op zondag 4 december 2005 23:52 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper_74 wacht op z'n date met twist
+1 subtielquote:Op zondag 4 december 2005 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fembol?
quote:Op maandag 5 december 2005 00:39 schreef GF het volgende:
Suprise-avond overleefd. Kwam zeiknat aan, even ruzie afgemaakt met vriendin en vrolijk doen maar
quote:Op maandag 5 december 2005 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Hoe is het nou met de ruzie dan? Alles weer pepernoot en marsepein?
Plensbuien zijn altijd een garantie voor een kuthumeurquote:Op maandag 5 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
[..]
Ik was sowieso al boos. En omdat ik in een enorme plensbui zat toen ik naar haar ging fietsen, werd dat nog veel erger. Maar ja, ik kan nooit echt lang boos zijn of blijven op d'r. En zij niet op mij. Dus was snel weer goed. Zo'n ruzie heeft in een ander opzicht weer een voordeel![]()
Zekerquote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plensbuien zijn altijd een garantie voor een kuthumeur. Mooi dat het weer goed zit.
En voor mij.quote:
Laat me raden, de goedmaaksex . . .quote:Op maandag 5 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
Zo'n ruzie heeft in een ander opzicht weer een voordeel![]()
helaas welquote:Op maandag 5 december 2005 05:27 schreef ThunderChild het volgende:
En toen was het weer ochtend . . .![]()
![]()
![]()
Ach, het geeft wel de tijd om rustig tot het besef te komen dat het weekend weer over is... Dat is ook wat waard...quote:Op maandag 5 december 2005 08:54 schreef Frezer het volgende:
Das lekker dan, op de nuchtere maandag-ochtend maag.
Dag Moksquote:Op maandag 5 december 2005 09:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok... dit is op zichzelf genomen best een goeie maandagmorgen, maar zo enthousiast??
Het is idd een beetje misplaatst gedrag op een maandag ochtend.quote:Op maandag 5 december 2005 09:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok... dit is op zichzelf genomen best een goeie maandagmorgen, maar zo enthousiast??
quote:Op maandag 5 december 2005 09:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of... hebben we hier een maagd minder in ons midden?
Dat helaas nietquote:Op maandag 5 december 2005 09:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of... hebben we hier een maagd minder in ons midden?
Dag Phenoquote:Op maandag 5 december 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
quote:Op maandag 5 december 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Dat moest ik van de sintquote:
Anders kreeg ik geen chocoladeletterquote:
Topic 1xx over de 'psychologie' erachterquote:Op maandag 5 december 2005 09:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
De sint wordt bedankt![]()
Een nieuw topic: De psychologie van het versieren.
Belangrijke stof voor iemand als ikquote:Op maandag 5 december 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Topic 1xx over de 'psychologie' erachter
kon dat niet ook op www.gsm.nl?quote:Op maandag 5 december 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand een goede site om de aanbiedingen van mobiele telefonieproviders te vergelijken?
www.telecomvergelijker.nlquote:Op maandag 5 december 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand een goede site om de aanbiedingen van mobiele telefonieproviders te vergelijken?
Die is goed bezigquote:Op maandag 5 december 2005 10:01 schreef Pheno het volgende:
Thnx Ynske en BttD, ga ik daar even kijken!
En Frezer, Schtoppel is al verder dan Masterflirt
maar wat wil je dan?quote:Op maandag 5 december 2005 10:03 schreef Pheno het volgende:
Grr, al die type telefoons zeggen me geen hol....Ik heb een Siemens C55, model "Hier wil ik niet mee dood mee gevonden worden" geloof ik
Ik heb er ook nog 2 liggenquote:Op maandag 5 december 2005 10:03 schreef Pheno het volgende:
Grr, al die type telefoons zeggen me geen hol....Ik heb een Siemens C55, model "Hier wil ik niet mee dood mee gevonden worden" geloof ik
Daar zou ik vraagteken bij willen plaatsen,quote:
mijn koelkast doet t niet meerquote:Op maandag 5 december 2005 10:07 schreef Frezer het volgende:
Mbt mobieltjes, ik heb Hema beltegoed en een stokoude Nokia koelkast,.
[..]
Daar zou ik vraagteken bij willen plaatsen,.
quote:Op maandag 5 december 2005 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn koelkast doet t niet meer
hij wil niet meer open
Straks is er in het nieuwe huis geen vaste telefoonlijn meer, dus vermoed ik dat ik toch eens aan zo'n abo moet geloven. Dus ik kijk wat naar de aanbiedingen, maar die schreeuwen alleen maar type gsm's die ik echt geheel niet kenquote:
Alleen betaal je er wel voorquote:Op maandag 5 december 2005 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet dat het boeit als het er op zit, je hoeft het niet te gebruiken natuurlijk
wat de accuduur is verschilt vaak per toestelquote:Op maandag 5 december 2005 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks is er in het nieuwe huis geen vaste telefoonlijn meer, dus vermoed ik dat ik toch eens aan zo'n abo moet geloven. Dus ik kijk wat naar de aanbiedingen, maar die schreeuwen alleen maar type gsm's die ik echt geheel niet ken
Belangrijke dingen als bereik, batterijduur, welke tegen een stootje kan, dat wil ik weten, niet dat er een 2megapixel camera in zit. Zoiets wordt niet door me gebruikt. Als ik foto's wil schieten dan pak ik mijn D70 wel
Niet dat het boeit als het er op zit, je hoeft het niet te gebruiken natuurlijk
Die toestellen krijg je er meestal gratis bij zie ik, mp3 kan ik me nog iets bij voorstellen, maar een cameraquote:Op maandag 5 december 2005 10:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Alleen betaal je er wel voorDus zonde als je het niet gebruikt.
Nou heb ik inderdaad nog nooit begrepen wat je met een camera in je mobiel moet. De foto's die daar vanaf komen zijn vankwaliteit over het algemeen. Dan is een D70 toch wel een ietsiepietsie beter
Een maat van me heeft een Canon EOS 1Ds Mark II
dat gratis is niet gratis, dat zit in t abbo verwerktquote:Op maandag 5 december 2005 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die toestellen krijg je er meestal gratis bij zie ik, mp3 kan ik me nog iets bij voorstellen, maar een camera
Volgend jaar is er een digitale onderwaterfotografie cursus, ligt aan de prijs (tja, een huis of onderwaterfotografie, er zijn prioriteiten) of ik het ga doen.
Ik krijg geen sinterklaascadeautjequote:Op maandag 5 december 2005 10:52 schreef nixxx het volgende:
mogguh...
Geen zin om te gaan schrijven, maar ik zal het toch maar gaan doen.... ik wil een sinterklaascadeautje![]()
ik ook nietquote:Op maandag 5 december 2005 11:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik krijg geen sinterklaascadeautje
heb van mijn ouders wel wat dingetjes gehad...maar ik wil iets andersquote:Op maandag 5 december 2005 11:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik krijg geen sinterklaascadeautje
Vanavond de sinterZuip samen met de Zuippietenquote:Op maandag 5 december 2005 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ga wel sinterklaasuitetendoen vanaaf
Al die mobieltjes hebben tegenwoordig een cameraquote:Op maandag 5 december 2005 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gratis is niet gratis, dat zit in t abbo verwerkt
dat kloptquote:Op maandag 5 december 2005 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die mobieltjes hebben tegenwoordig een camera
Hier alleen een banketstaaf op het werk, maar vanavond ook nietsquote:Op maandag 5 december 2005 11:06 schreef QyRoZ het volgende:
Geen sinterklaasavondgedoe vandaag.
Nooit sinterklaasgedoe!!!quote:Op maandag 5 december 2005 11:06 schreef QyRoZ het volgende:
Geen sinterklaasavondgedoe vandaag.
No work today!quote:Op maandag 5 december 2005 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier alleen een banketstaaf op het werk, maar vanavond ook niets
Mja, das weer waar, maar het abo wordt niet veel duurder als er een cameraatje in zit. Ik ga maar plaatjes kijken, want ik zie door het bomen het bos niet meer. Ik ben GSM n00bquote:Op maandag 5 december 2005 11:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt
maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ze doen alsof je het toestel gratis krijgt als je een 2 jarig abbo neemt, maar dat is helemaal niet waar.
de kosten van het toestel zitten in dat abbo verwerkt
regelenquote:Op maandag 5 december 2005 11:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
No work today!
Verhuisdingen regelen.
Die wil ik ookquote:Op maandag 5 december 2005 10:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Een maat van me heeft een Canon EOS 1Ds Mark II
Ben jij dat niet ook aan het doen dan?quote:
Dat zeg ik: regelenquote:Op maandag 5 december 2005 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij dat niet ook aan het doen dan?
Een onderwatercameraquote:Op maandag 5 december 2005 11:14 schreef Pheno het volgende:
http://www.seaandsea.jp/products/digital/dxd70/index.html
*kwijl*
quote:
Sommige mensen weten niet wat ze missenquote:
Met je werk gok ik dan maar?quote:
Een hockey stick en korte rokjes!quote:Op maandag 5 december 2005 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag.. ben ik ook ff..![]()
En wat hebben hockey-meisjes wat ander meisjes niet hebben..*vraagt Cara zich af...
Eventjes bijlezen...
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Cara
Uh, die is moeilijk uit te leggen hoor, wat die hockey-meisjes hebben
AirwiN, die stick hebben ze helemaal nergens voor nodig he
Ik mag hopen dat het langzaam gedaan is met die piet en die zak en die roe... Vandaag nog ffquote:
Beperk je maar tot de hoofdzaken dan en vertel maar wat meer over die korte rokjes dan!quote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef _Cara_ het volgende:
En korte rokjes kunnen andere meisjes ook aan voldoen....HA!!
Jezus ik moet een heel topic terug lezen.. dat red ik nu niet hoor...
Ik zie nog wel een nut voor die stickquote:
Ja, dat kunnen ze wel hoor, is ook het punt niet hequote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef _Cara_ het volgende:
En korte rokjes kunnen andere meisjes ook aan voldoen....HA!!
Jezus ik moet een heel topic terug lezen.. dat red ik nu niet hoor...
Uh nou, dan kan je beter andere dingen nemen heb ik mij laten vertellen door ervaringsdeskundigenquote:Op maandag 5 december 2005 12:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een nut voor die stick
Wat moet ik daar nu over vertellen...Euhm korte rokjes.. lange benen (het liefst ietwat gebruind niet van die witte stelten, in de zomer dan...quote:Op maandag 5 december 2005 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beperk je maar tot de hoofdzaken dan en vertel maar wat meer over die korte rokjes dan!
quote:Op maandag 5 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nu over vertellen...Euhm korte rokjes.. lange benen (het liefst ietwat gebruind niet van die witte stelten, in de zomer dan...)
In de winter een ander variatie korte rokjes + lange laarzen..![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nu over vertellen...Euhm korte rokjes.. lange benen (het liefst ietwat gebruind niet van die witte stelten, in de zomer dan...)
In de winter een ander variatie korte rokjes + lange laarzen..![]()
Ja maar ik moet nog wat eten ( ja hoor echt wel.. een beetje dan) en dan weer hard aan het werk.quote:Op maandag 5 december 2005 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
P
Even doorlezen dan, lukt vast wel hoor
Hoe was je 'blind'date zaterdag?
Het stereotiep suggereert dat ze juist minder hebben. Voornamelijk scrupules en remmingen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag.. ben ik ook ff..![]()
En wat hebben hockey-meisjes wat ander meisjes niet hebben..*vraagt Cara zich af...
Hoi Yns.. ben je opgeknapt..??. Mooi die stick kan ik geloof ik wel gebruiken....quote:Op maandag 5 december 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
_Cara_ ik heb nog wel een reserve stick voor je te leen hoor
Vrouwen met minder remmingenquote:Op maandag 5 december 2005 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het stereotiep suggereert dat ze juist minder hebben. Voornamelijk scrupules en remmingen.
Ja, dit gaat dus weer helemaal de verkeerde kant opquote:Op maandag 5 december 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
_Cara_ ik heb nog wel een reserve stick voor je te leen hoor
En waar wil jij die stick voor gebruiken danquote:Op maandag 5 december 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Yns.. ben je opgeknapt..??. Mooi die stick kan ik geloof ik wel gebruiken....![]()
Das het positieve deel, ze zijn wel veel meer bitch over het algemeen, das weer minder.quote:Op maandag 5 december 2005 13:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vrouwen met minder remmingen
En veiliger niet te vergeten.quote:Op maandag 5 december 2005 13:04 schreef ioko het volgende:
Ik denk dat we het onderwerp gewoon moeten verplaatsen van Hockeymeisjes naar rokjes, das veel bereikbaarder
Ik denk dat ik stick wel kan hanteren....quote:Op maandag 5 december 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waar wil jij die stick voor gebruiken dan![]()
Wel de goede hand boven houden he
opgeknaptquote:Op maandag 5 december 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Yns.. ben je opgeknapt..??. Mooi die stick kan ik geloof ik wel gebruiken....![]()
Dat kloptquote:Op maandag 5 december 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das het positieve deel, ze zijn wel veel meer bitch over het algemeen, das weer minder.
Het vergt iets meer van jouw eigen hufterigheid zal je bedoelen...quote:Op maandag 5 december 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Das het positieve deel, ze zijn wel veel meer bitch over het algemeen, das weer minder.
Zeg dat nou niehiet, dan ga ik straks weer aan mezelf twijfelenquote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het vergt iets meer van jouw eigen hufterigheid zal je bedoelen...![]()
wat nouquote:Op maandag 5 december 2005 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dit gaat dus weer helemaal de verkeerde kant op.
Ey, je wil een hockeymeisje, of niet natuurlijk...quote:Op maandag 5 december 2005 13:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zeg dat nou niehiet, dan ga ik straks weer aan mezelf twijfelen
zegquote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat klopt
Dan heb ik liever een lief meisje*zucht*
Wat dan weer huilen-van-het-lachen-scenes opleverde in de film "Simon".quote:Op maandag 5 december 2005 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het stereotiep suggereert dat ze juist minder hebben. Voornamelijk scrupules en remmingen.
Arme jij.. *Cara geeft Ynske een knuffel en hoopt dat ze weer snel opknapt!!quote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
opgeknapt
euhm 3 uur op een tochtend station staan wachten op 2 stoomtreinen die te laat komen, en een dag buitenlopen voor vrijwilligerswerk heeft neit veel goeds gedaan voor mijn neus enzow
maaar
mijn hum is top zolang ik mijn mind op een bepaald deel richt, en dus niet aan mijn collega denk
dus ik kom er wel
zolang ik met de tissue's, neusspray, en paracetamol binnen handbereik zit
Volgens mij kan dat goed samengaan.. lief en een hockey-meisje..quote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ey, je wil een hockeymeisje, of niet natuurlijk...![]()
Nog meerquote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het vergt iets meer van jouw eigen hufterigheid zal je bedoelen...![]()
Nu word ik echt benieuwd! (i.c.m. Nederlandse film moet dit wel briljante beelden opleverenquote:Op maandag 5 december 2005 13:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat dan weer huilen-van-het-lachen-scenes opleverde in de film "Simon".
Neuh, dat kan niet.quote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat goed samengaan.. lief en een hockey-meisje..
De uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
ben hockeymeisje en lief
dat gaat best samen hoor
De uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg
ben hockeymeisje en lief
dat gaat best samen hoor
Met m'n werk jaquote:Op maandag 5 december 2005 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met je werk gok ik dan maar?
En bevalt dat?
Heb je ook concrete voorbeelden om jouw vermoedens te staven bevestigen?quote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Marc toch ..Marc toch.. *Cara schudt haar wijze hoofd..quote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer
en ze vinden me al niet aardig
Jij had de Sint toch op bezoek? Das spannend, me dunkt.quote:Op maandag 5 december 2005 13:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ik niet!!
Zou je denken?quote:Op maandag 5 december 2005 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd?
Nope.. ik ben een tennis-meisje .. oa..quote:Op maandag 5 december 2005 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook concrete voorbeelden om jouw vermoedens te staven bevestigen?
Ja, dan heb je vermoedelijk al wel voldoende kracht in je armen om die stick van Ynske geen goed idee te maken dus.quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope.. ik ben een tennis-meisje .. oa..![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt.
Ja voor de Kinderen.... dat was ook leuk .. nichtje blij met haar poppen en koets van Cinderella.. enzo..quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij had de Sint toch op bezoek? Das spannend, me dunkt.
Dat komt qua rokje dan al helemaal goed!quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope.. ik ben een tennis-meisje .. oa..![]()
mooie zinquote:Op maandag 5 december 2005 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dan heb je vermoedelijk al wel voldoende kracht in je armen om die stick van Ynske geen goed idee te maken dus.
Ah, dan was ik alsnog een uurtje eerderquote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef PhaE het volgende:
Mogguh!
ja het is morgen voor mij, ben net iets meer dan een uurtje aan het werk, heb besloten mijn werktijden een paar uur op te schuiven
hier was het helaas weer 8 uurquote:Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dan was ik alsnog een uurtje eerder. Maandagen
.
Ik ben eigenlijk van plan dit voor de duratie van dit project een blijvend iets te maken. Rond een uurtje of twaalf beginnen, doorwerken tot 19:00 a 20:00. Ben toch meer een nachtbraker dan een ochtendmens, en krijg ook meer werk gedaan op deze manierquote:Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dan was ik alsnog een uurtje eerder. Maandagen
.
FoKradioquote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En nu ga ik weer aan de slag.. tot laters allemaal..dat andere topic lees ik vanavond wel onder FOK!radio door..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |