quote:Op zondag 4 december 2005 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zag je de PI?
Hij meende het niet!
quote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit overgaat?
maarjah t zal wel aan mij liggen
quote:Op zondag 4 december 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
Ah, Ynske is er weer, dan kan ik mooi weggaan!
dat wist ik wel, maar waar die opmerking van melis op slaatquote:
quote:
gebruikt, maar die zal ik bewaren voor jou, goed?
Sorry ben al bezetquote:Op zondag 4 december 2005 23:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dan had ik wel de [afbeelding] gebruikt, maar die zal ik bewaren voor jou, goed?
![]()
die status zou je toch nog 10 jaar aanhoudenquote:
Je bent zomaar in eens nep-single geworden, zonder ons op de hoogte te houden?quote:
Dat lukt makkelijk, maak je niet druk.quote:Op zondag 4 december 2005 23:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
die status zou je toch nog 10 jaar aanhouden
Jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bent zomaar in eens nep-single geworden, zonder ons op de hoogte te houden?
Dus jij bent die gast die morgen met rozen op Schiphol het hockeyteam staat op te wachten?quote:Op zondag 4 december 2005 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
troost het je dat ze het zelf ook nog niet weet?
hmmm, krijg meteen zin om vrij te pakken en pics te gaan makenquote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij bent die gast die morgen met rozen op Schiphol het hockeyteam staat op te wachten?![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
troost het je dat ze het zelf ook nog niet weet?
Condooms met rozen geur iddquote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij bent die gast die morgen met rozen op Schiphol het hockeyteam staat op te wachten?![]()
Kut . . .quote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Fatima was al vergeven
Die was toch een paar topics terug toch al gekoppeld aan één van ons ??quote:Ynske is nog vrij
Fembol?quote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Frezer het volgende:
Houdoe Marc,.
[..], dus ik mag de komende weken van jouw kant femboleske twijfel en vragen tegemoed zien?
quote:Op zondag 4 december 2005 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fembol?
Ik verzin geen vriendje om populair te zijn op internet![]()
lol betraptquote:
PF ??quote:Op zondag 4 december 2005 23:27 schreef Frezer het volgende:
U bent PF aan het kijken?
Had ze dat verzonnen?quote:Op zondag 4 december 2005 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fembol?
quote:
ik weet t niet, maar erg geloofwaardig was t nietquote:
Lijkt me sterk dat zo iemand daadwerkelijk een relatie aan kan gaanquote:
Ja i knowquote:Op zondag 4 december 2005 23:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goeie film, die Pulp Fiction [afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat zo iemand daadwerkelijk een relatie aan kan gaan
Maar ja aan e andere kant, het was maar een bouwvakker![]()
Dan kan je lang wachten denk ik zo . . .quote:Op zondag 4 december 2005 23:52 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper_74 wacht op z'n date met twist
+1 subtielquote:Op zondag 4 december 2005 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fembol?
quote:Op maandag 5 december 2005 00:39 schreef GF het volgende:
Suprise-avond overleefd. Kwam zeiknat aan, even ruzie afgemaakt met vriendin en vrolijk doen maar
quote:Op maandag 5 december 2005 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Hoe is het nou met de ruzie dan? Alles weer pepernoot en marsepein?
Plensbuien zijn altijd een garantie voor een kuthumeurquote:Op maandag 5 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
[..]
Ik was sowieso al boos. En omdat ik in een enorme plensbui zat toen ik naar haar ging fietsen, werd dat nog veel erger. Maar ja, ik kan nooit echt lang boos zijn of blijven op d'r. En zij niet op mij. Dus was snel weer goed. Zo'n ruzie heeft in een ander opzicht weer een voordeel![]()
Zekerquote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plensbuien zijn altijd een garantie voor een kuthumeur. Mooi dat het weer goed zit.
En voor mij.quote:
Laat me raden, de goedmaaksex . . .quote:Op maandag 5 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
Zo'n ruzie heeft in een ander opzicht weer een voordeel![]()
helaas welquote:Op maandag 5 december 2005 05:27 schreef ThunderChild het volgende:
En toen was het weer ochtend . . .![]()
![]()
![]()
Ach, het geeft wel de tijd om rustig tot het besef te komen dat het weekend weer over is... Dat is ook wat waard...quote:Op maandag 5 december 2005 08:54 schreef Frezer het volgende:
Das lekker dan, op de nuchtere maandag-ochtend maag.
Dag Moksquote:Op maandag 5 december 2005 09:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok... dit is op zichzelf genomen best een goeie maandagmorgen, maar zo enthousiast??
Het is idd een beetje misplaatst gedrag op een maandag ochtend.quote:Op maandag 5 december 2005 09:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok... dit is op zichzelf genomen best een goeie maandagmorgen, maar zo enthousiast??
quote:Op maandag 5 december 2005 09:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of... hebben we hier een maagd minder in ons midden?
Dat helaas nietquote:Op maandag 5 december 2005 09:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of... hebben we hier een maagd minder in ons midden?
Dag Phenoquote:Op maandag 5 december 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
quote:Op maandag 5 december 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Dat moest ik van de sintquote:
Anders kreeg ik geen chocoladeletterquote:
Topic 1xx over de 'psychologie' erachterquote:Op maandag 5 december 2005 09:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
De sint wordt bedankt![]()
Een nieuw topic: De psychologie van het versieren.
Belangrijke stof voor iemand als ikquote:Op maandag 5 december 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Topic 1xx over de 'psychologie' erachter
kon dat niet ook op www.gsm.nl?quote:Op maandag 5 december 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand een goede site om de aanbiedingen van mobiele telefonieproviders te vergelijken?
www.telecomvergelijker.nlquote:Op maandag 5 december 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand een goede site om de aanbiedingen van mobiele telefonieproviders te vergelijken?
Die is goed bezigquote:Op maandag 5 december 2005 10:01 schreef Pheno het volgende:
Thnx Ynske en BttD, ga ik daar even kijken!
En Frezer, Schtoppel is al verder dan Masterflirt
maar wat wil je dan?quote:Op maandag 5 december 2005 10:03 schreef Pheno het volgende:
Grr, al die type telefoons zeggen me geen hol....Ik heb een Siemens C55, model "Hier wil ik niet mee dood mee gevonden worden" geloof ik
Ik heb er ook nog 2 liggenquote:Op maandag 5 december 2005 10:03 schreef Pheno het volgende:
Grr, al die type telefoons zeggen me geen hol....Ik heb een Siemens C55, model "Hier wil ik niet mee dood mee gevonden worden" geloof ik
Daar zou ik vraagteken bij willen plaatsen,quote:
mijn koelkast doet t niet meerquote:Op maandag 5 december 2005 10:07 schreef Frezer het volgende:
Mbt mobieltjes, ik heb Hema beltegoed en een stokoude Nokia koelkast,.
[..]
Daar zou ik vraagteken bij willen plaatsen,.
quote:Op maandag 5 december 2005 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn koelkast doet t niet meer
hij wil niet meer open
Straks is er in het nieuwe huis geen vaste telefoonlijn meer, dus vermoed ik dat ik toch eens aan zo'n abo moet geloven. Dus ik kijk wat naar de aanbiedingen, maar die schreeuwen alleen maar type gsm's die ik echt geheel niet kenquote:
Alleen betaal je er wel voorquote:Op maandag 5 december 2005 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet dat het boeit als het er op zit, je hoeft het niet te gebruiken natuurlijk
wat de accuduur is verschilt vaak per toestelquote:Op maandag 5 december 2005 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks is er in het nieuwe huis geen vaste telefoonlijn meer, dus vermoed ik dat ik toch eens aan zo'n abo moet geloven. Dus ik kijk wat naar de aanbiedingen, maar die schreeuwen alleen maar type gsm's die ik echt geheel niet ken
Belangrijke dingen als bereik, batterijduur, welke tegen een stootje kan, dat wil ik weten, niet dat er een 2megapixel camera in zit. Zoiets wordt niet door me gebruikt. Als ik foto's wil schieten dan pak ik mijn D70 wel
Niet dat het boeit als het er op zit, je hoeft het niet te gebruiken natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |