quote:Op maandag 5 december 2005 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Hoe is het nou met de ruzie dan? Alles weer pepernoot en marsepein?
Plensbuien zijn altijd een garantie voor een kuthumeurquote:Op maandag 5 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
[..]
Ik was sowieso al boos. En omdat ik in een enorme plensbui zat toen ik naar haar ging fietsen, werd dat nog veel erger. Maar ja, ik kan nooit echt lang boos zijn of blijven op d'r. En zij niet op mij. Dus was snel weer goed. Zo'n ruzie heeft in een ander opzicht weer een voordeel![]()
Zekerquote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plensbuien zijn altijd een garantie voor een kuthumeur. Mooi dat het weer goed zit.
En voor mij.quote:
Laat me raden, de goedmaaksex . . .quote:Op maandag 5 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
Zo'n ruzie heeft in een ander opzicht weer een voordeel![]()
helaas welquote:Op maandag 5 december 2005 05:27 schreef ThunderChild het volgende:
En toen was het weer ochtend . . .![]()
![]()
![]()
Ach, het geeft wel de tijd om rustig tot het besef te komen dat het weekend weer over is... Dat is ook wat waard...quote:Op maandag 5 december 2005 08:54 schreef Frezer het volgende:
Das lekker dan, op de nuchtere maandag-ochtend maag.
Dag Moksquote:Op maandag 5 december 2005 09:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok... dit is op zichzelf genomen best een goeie maandagmorgen, maar zo enthousiast??
Het is idd een beetje misplaatst gedrag op een maandag ochtend.quote:Op maandag 5 december 2005 09:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok... dit is op zichzelf genomen best een goeie maandagmorgen, maar zo enthousiast??
quote:Op maandag 5 december 2005 09:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of... hebben we hier een maagd minder in ons midden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |