Fantasie is beter jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of elke man dat heeft![]()
Geen hol aan toch? JE kan het echt beter zelf doen
En als er niemand is heb ik fantasie
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
- Een toekomstige stalker van dawg?
Welke? Ik ga niet terug lezen!quote:Op zondag 4 december 2005 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
Godt haal die taalfout eens uit de OP
- Wil je dat Pheno eindelijk is eens gaat werken?
En dan nu met een half oog naar Jessica Simpson kijken in the dukes!quote:
Gaat ze uit de kleren?quote:Op zondag 4 december 2005 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
Is best leuk om naar te kijken ja,
zolang ze maar niet gaat zingen
... en weer vrijgezel . . .quote:Op zondag 4 december 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
Te dom om te poepen, maar wel een lekker plaatje![]()
Helaas!quote:Op zondag 4 december 2005 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee of ze uit de kleren gaat, zal vast wel niet
Dan weet jij meer dan ik . . .quote:Op zondag 4 december 2005 00:53 schreef Godlike02 het volgende:
Ze heeft hem toch gedumpt voor Knoxville?
Trustequote:Op zondag 4 december 2005 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom dus,
ik ga slapen, welterusten allemaal
Boulevard tijdens het etenquote:Op zondag 4 december 2005 01:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik . . .![]()
Drugs are bad, mkay.quote:Op zondag 4 december 2005 11:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Het spook is uit zijn hoofd, ik zei toch dat het kon. Misschien dat hij nog belt. Maar dat zal waarschijnlijk niet. Kijk maar hoe hij loopt. Ronnie gaat naar huis!
Waar denk je dat ik nu naar zit te luisteren dan?quote:Op zondag 4 december 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
Had ik je die link met de Desmet-opnames al gegevens, TF?
ohquote:Op zondag 4 december 2005 11:47 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb er namelijk drie nieuwe nummers bij gezet, waaronder Zwemmen.
Zwemmenquote:Op zondag 4 december 2005 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik nu naar zit te luisteren dan?
Dag QyRoZquote:
Goeiesochtends liefjequote:
quote:Op zondag 4 december 2005 12:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goeiesochtends liefje![]()
En, genietend van je vrije weekend ??![]()
Ik ga lekker niks doen! Tot later!quote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens wat verplichte bezoekjes doen, tot later!
Gewonnen met......?quote:Op zondag 4 december 2005 13:25 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb gewonnen
Hoe laat kan ik je verwachten?quote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens wat verplichte bezoekjes doen, tot later!
Ik dacht altijd dat God een neger was.quote:
Alleen in hollywood produktiesquote:Op zondag 4 december 2005 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat God een neger was.
Weer niet geneukt zo te horenquote:Op zondag 4 december 2005 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoer nou godverdomme eens op met die thema-smileys!!!!![]()
Man, wat zal ik blij zijn als we sinterklaas gehad hebben....![]()
Doe niet zo verzuurd!quote:Op zondag 4 december 2005 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoer nou godverdomme eens op met die thema-smileys!!!!![]()
Man, wat zal ik blij zijn als we sinterklaas gehad hebben....![]()
Ik denk inderdaad dat rasta's je goed zouden staan.quote:
Ben ik zo doorzichtig?quote:
Eén neger?!?!?! Hierboven staat de totale populatie van donker Afrika weergeven!!quote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Anders zou je je denk ik niet storen aan een neger met wat stokken
GVD!quote:Op zondag 4 december 2005 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eén neger?!?!?! Hierboven staat de totale populatie van donker Afrika weergeven!!![]()
"Druk" bedoel je.quote:Op zondag 4 december 2005 14:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
GVD!
Fok is al vol!![]()
Die moeten we hier niet hebben
Nee, maar we zijn gewoon zeer tolerante mensen en goden.quote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar aan het feit dat jullie je niet ergeren aan die smileys mag ik concluderen dat jullie wel een nacht vol spetterende seks hebben gehad?![]()
Sabrinaquote:
Was dat maar zoquote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar aan het feit dat jullie je niet ergeren aan die smileys mag ik concluderen dat jullie wel een nacht vol spetterende seks hebben gehad?![]()
Volgens mij ken je Sabrina helemaal niet.quote:
Volgens mij ook nietquote:Op zondag 4 december 2005 14:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij ken je Sabrina helemaal niet.![]()
Neequote:Op zondag 4 december 2005 14:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat klopt, kunnen jullie dat toelichten
Wil jij dat doen Godt?quote:Op zondag 4 december 2005 14:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ga anders maar op zoek naar haar "uiterst boeiende" postgeschiedenis.quote:
Waar is het gebleven eigenlijk?quote:Op zondag 4 december 2005 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga anders maar op zoek naar haar "uiterst boeiende" postgeschiedenis.![]()
Ik wil trouwens wel proberen om een date tussen jullie twee te regelen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2005 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga anders maar op zoek naar haar "uiterst boeiende" postgeschiedenis.![]()
Geen idee, ik vrees dat een aantal mensen het weggepest hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 14:09 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is het gebleven eigenlijk?
Al maanden niet meer gezien![]()
Waarom heb ik het gevoel dat ik hier in het ootje genomen wordquote:Op zondag 4 december 2005 14:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil trouwens wel proberen om een date tussen jullie twee te regelen.
Date moet te doen zijnquote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat ik hier in het ootje genomen word
Omdat je wantrouwend van nature bent?quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh ja?quote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat je wantrouwend van nature bent?![]()
quote:
Fotoboek van Sabrina1981quote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
Wacht, ik zal even een foto van haar voor je opzoeken.
Nee, jij kent jezelf immers beter dan dat ik je ken.quote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh ja?Kun je dat toelichten
Ik al langerquote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk waardeer ik ze sinds een jaar of 5.
Ik ookquote:
Fotoboek van Sabrina1981quote:Op zondag 4 december 2005 14:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ook
Daar zal wel een reden voor zijn
@Plato: Ik ben benieuwd
Haar mooiste foto staat daar niet in, een moment.quote:
Die heb ik dan ook gemistquote:Op zondag 4 december 2005 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Haar mooiste foto staat daar niet in, een moment.
Eigenlijk word je dus in het bootje genomen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 14:15 schreef Plato1980 het volgende:
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic!
[..]
Eigenlijk word je dus in het bootje genomen.
Misschien is dat bootje gezonken en post ze daarom niet meer.quote:
Ik stap binnenkort in het huwelijksbootje.quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben jij trouwens al single af Plato?
Met Sabrina?quote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stap binnenkort in het huwelijksbootje.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stap binnenkort in het huwelijksbootje.
Nee, dat zou ik niet durven. Ik heb echt respect voor die gasten die met haar in die roeiboot gestapt zijn.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet durven. Ik heb echt respect voor die gasten die met haar in die roeiboot gestapt zijn.
Ik zou haar inderdaad niet meenemen als stuurvrouw voor de Holland Acht.quote:Op zondag 4 december 2005 14:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
ze hadden zeker lef
Ik durf de titanic nog niet aan met Sabrina
De boot blijft tenminste in het water danquote:Op zondag 4 december 2005 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou haar inderdaad niet meenemen als stuurvrouw voor de Holland Acht.![]()
Je hebt gelijk.quote:
Ach joh, til er niet te zwaar aanquote:Op zondag 4 december 2005 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Maar leuk zijn ze wel.![]()
Ik vind het zielig voor Sabrinaquote:Op zondag 4 december 2005 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Maar leuk zijn ze wel.![]()
Maak je niet dikquote:Op zondag 4 december 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor Sabrina.
Misschien kan Sabrina komen optreden in de Dik-voor-mekaar-show.quote:
Zoete herinneringen bedoel je.quote:Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is dat toch met jullie fascinatie voor dat mens? Oude koeien![]()
Daar zou je dik tevreden mee zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, vanavond weer dansen! Wellicht heb ik vanavond nog ruige sex met een wilde meid
Verbitterd wegens afwijzing misschien?quote:Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wilde het leven inderdaad door dik en dun met haar delen, maar ze heeft me afgewezen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verbitterd wegens afwijzing misschien?![]()
![]()
Terland, ter zee en in de lucht zit er idd niet inquote:Op zondag 4 december 2005 14:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kan Sabrina komen optreden in de Dik-voor-mekaar-show.![]()
Er is zeker een last van je schouders gevallen?quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wilde het leven inderdaad door dik en dun met haar delen, maar ze heeft me afgewezen.
Als zij in een bootje van zo'n schans afgaat is dat een gevaar voor het publiek.quote:
tsunamiquote:Op zondag 4 december 2005 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als zij in een bootje van zo'n schans afgaat is dat een gevaar voor het publiek.
Ja, ik heb het inmiddels geaccepteerd, we zijn nu weer dikke vrienden.quote:Op zondag 4 december 2005 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is zeker een last van je schouders gevallen?
toch fijn zo een vriendin die een hoop bagage mee neemt in een relatiequote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het inmiddels geaccepteerd, we zijn nu weer dikke vrienden.
Ja, dat is echt vetgaaf.quote:Op zondag 4 december 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
toch fijn zo een vriendin die een hoop bagage mee neemt in een relatie
CenterParcs. Even helemaal weg.quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het alleen niet oneerlijk verdeeld?quote:
Misschien kan ik Sabrina inhuren om hier van de zomer met Japanse toeristen door de grachten te varen.quote:
Ach dat is een kwestie van de juiste afwegingen maken.quote:Op zondag 4 december 2005 14:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is het alleen niet oneerlijk verdeeld?
Dat de balans al snel 1 kant op slaat?
Dat ze meer overwicht heeft?
Die nijlpaarden lukt het anders prima.quote:Op zondag 4 december 2005 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kan je nog niet camoufleren met een tropisch regenwoud
Maar die hebben camouflagekleuren en ik betwijfel of er camouflagepakken in haar maat verkrijgbaar zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 14:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die nijlpaarden lukt het anders prima.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar die hebben camouflagekleuren en ik betwijfel of er camouflagepakken in haar maat verkrijgbaar zijn.
Joh, til er niet te zwaar aan.quote:Op zondag 4 december 2005 14:54 schreef GF het volgende:
Leuk, op de dag dat 'gezellig' suprises gaat doen met vriendin, broer en schoonouders krijg je ruzie met je vriendin. Wordt nog wat straks
Damn GF, dat is niet zo mooiquote:Op zondag 4 december 2005 14:54 schreef GF het volgende:
Leuk, op de dag dat 'gezellig' suprises gaat doen met vriendin, broer en schoonouders krijg je ruzie met je vriendin. Wordt nog wat straks
Gourmetten:quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 14:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me inmiddels ook weer niet helemaal 100%
Komt goed, niet te druk om maken tot die tijdquote:Op zondag 4 december 2005 14:54 schreef GF het volgende:
Bedankt, komt ook wel goed. Dat is geen punt verderquote:Op zondag 4 december 2005 14:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Damn GF, dat is niet zo mooi
Hopen dat het goedkomt! Succes ermee![]()
Wowquote:Op zondag 4 december 2005 14:58 schreef GF het volgende:
[..]
Gourmetten:
Is er nog stokbood?
Ja![]()
Wil je dat geven?![]()
Nou, vooruit
quote:Op zondag 4 december 2005 14:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me inmiddels ook weer niet helemaal 100%
Nah, het gaat welquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 14:58 schreef GF het volgende:
[..]
Gourmetten:
Is er nog stokbood?
Ja![]()
Wil je dat geven?![]()
Nou, vooruit
Het is bijna kerst joh, weet niet of je er blij mee bent. Maar goedquote:Op zondag 4 december 2005 15:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nah, het gaat wel. Beetje toe aan vakantie geloof ik
. Daarnaast gaat het financieel al tijden ronduit slecht
. En de laatste reden weten jullie inmiddels vast wel te raden
. Dat laatste komt altijd heel sterk opzetten op zondag, gezien ik hier dan altijd alleen zit
Maar het gaat wel weer weg. Misschien over uurtje alweer ofzo. Ff wat te drinken halen..
Dat zoek ik ook het sterkste in een relatie: ruziequote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef GF het volgende:
Komt een zondag dat je ook ruzie loopt te zoeken via sms met een meid![]()
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
Ja, kerst rulet welquote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef GF het volgende:
[..]
Het is bijna kerst joh, weet niet of je er blij mee bent. Maar goed![]()
Ik weet hetquote:En dat laatste. Geduld. Komt een zondag dat je ook ruzie loopt te zoeken via sms met een meid![]()
Als je dat niet hebt, hoe weet je dan dat je een relatie hebt?quote:Op zondag 4 december 2005 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zoek ik ook het sterkste in een relatie: ruzie.
Precies, een goede pot ruzie is de hoeksteen van de Nederlandse samenlevingquote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt, hoe weet je dan dat je een relatie hebt?
Weet je wie wel helemaal geweldig zijn?quote:Op zondag 4 december 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
Dit is wel een mannentopic geworden hoor
quote:Op zondag 4 december 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
En vrouwen zijn Kuthoeren,
maar deze vrouw toch niet
Ze zijn gewoon verliefd op haar (geworden), leuk toch ??quote:Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Das nie waar.. De meeste vrouwen misschien, maar lang niet allemaalquote:Op zondag 4 december 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
En vrouwen zijn Kuthoeren,
maar deze vrouw toch niet
quote:Op zondag 4 december 2005 12:20 schreef melismay het volgende:Jij moet niet van die rare dingen zeggen hoor, in HVJJN
![]()
Ach jezek, dat gezeik. Ben blij dat ik dat niet heb, maar weet ongeveer wat je doormaakt . . .quote:En nee ik geniet niet van mijn vrije dag, mijn vader loopt te etteren![]()
Nee niks ik heb mazzel, je doet t gewoon niet!quote:Op zondag 4 december 2005 16:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt mazzel, ze hebben vertraging en ik wou geen half uur erop wachten . . .![]()
![]()
[..]
Ach jezek, dat gezeik. Ben blij dat ik dat niet heb, maar weet ongeveer wat je doormaakt . . .![]()
Yuck, you sound like my mother . . .quote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef melismay het volgende:
Nee niks ik heb mazzel, je doet t gewoon niet!![]()
I don't fucking care! Hou er gewoon eens mee op! Doe er wat aan en dan in een positieve manier!quote:Op zondag 4 december 2005 16:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Yuck, you sound like my mother . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dacht ik wéér dat jij een vent was...quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou dacht ik wéér dat jij een vent was...![]()
"Hee Twisted_fok vind mannen yummy, hoop homo's hier op fok..."
Ik ben bang dat ik mezelf toch echt een hersenbeschadiging heb gezopen.![]()
*mental note: Twisted_fok is een vrouw, V, female...*
In vergelijking met wat?quote:
In vergelijking met een paar uur terugquote:
Die zijn ook heel erg leukquote:Op zondag 4 december 2005 18:41 schreef nixxx het volgende:dan ga ik maar heel zielig sudokutjes maken...
* nixxx zich helemaal niet nerderig voelt
Dat is geen woord wat zich echt leent voor een verkleinwoordje, nixxx. Zeker niet geschreven.quote:Op zondag 4 december 2005 18:41 schreef nixxx het volgende:dan ga ik maar heel zielig sudokutjes maken...
quote:Op zondag 4 december 2005 18:24 schreef nixxx het volgende:
ik heb zin om slow te chatten... maar niet zo slow
Twistje!!! Melis!! Moksy!! Q!! Cara!!Marc!!Bttd!!! En het nietkliekjekliekje!!
ik zag het al, maar dacht niet dat iemand zich eraan zou storen... niet in dit topicquote:Op zondag 4 december 2005 18:57 schreef Litpho het volgende:
Dat is geen woord wat zich echt leent voor een verkleinwoordje, nixxx. Zeker niet geschreven.
ook wel een handie site voor gevonden, die kun je automatisch de mogelijkheden voor elk vakje in laten vullen.. moet je zelf alleen nog het nadenkwerk doen, doet de computer het boekhoudwerkquote:
Vind je het gek dat je ééntje blijft, als je de rest niet opnoemt . . .quote:Op zondag 4 december 2005 18:24 schreef nixxx het volgende:
ik heb zin om slow te chatten... maar niet zo slow
Twistje!!! Melis!! Moksy!! Q!! Cara!!Marc!!Bttd!!! En het nietkliekjekliekje!!
Bagegr.... maar ja, misschien een kroegje in, eens op een andere plek sociaal doen en mensenvrouwen leren kennen?quote:Op zondag 4 december 2005 19:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou, salsa social dance gaat ook alweer niet door vanavondHad me er net op verheugd...
Wat een nare dag
Hey mede lotgenoot... Zullen wij dan maar het wij-horen-nergens-bij kliekje beginnen?quote:Op zondag 4 december 2005 19:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je ééntje blijft, als je de rest niet opnoemt . . .![]()
Users 1 t/m 136000 !!!! min klonen ..quote:Op zondag 4 december 2005 19:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
oew welke site is dat? (ik die zo gek is gewoon boekjes te gaan kopen in de winkel)quote:Op zondag 4 december 2005 19:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook wel een handie site voor gevonden, die kun je automatisch de mogelijkheden voor elk vakje in laten vullen.. moet je zelf alleen nog het nadenkwerk doen, doet de computer het boekhoudwerk
Zou kunnenquote:Op zondag 4 december 2005 19:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bagegr.... maar ja, misschien een kroegje in, eens op een andere plek sociaal doen en mensenvrouwen leren kennen?hoor mij... de expert
Ik denk ook niet dat hij iedereen kan onthouden die hier komt.. en ik reageerde ook, terwijl ik er niet bij stondquote:Op zondag 4 december 2005 19:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen, anders horen we echt nergens meer bij . . .quote:Op zondag 4 december 2005 19:09 schreef AirwiN het volgende:
Hey mede lotgenoot... Zullen wij dan maar het wij-horen-nergens-bij kliekje beginnen?![]()
http://www.paulspages.co.uk/sudokuquote:Op zondag 4 december 2005 19:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oew welke site is dat? (ik die zo gek is gewoon boekjes te gaan kopen in de winkel)
Dan kan jullie kliekje oranjeboom drinkenquote:Op zondag 4 december 2005 19:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen, anders horen we echt nergens meer bij . . .![]()
Wat voor kutjes?quote:Op zondag 4 december 2005 18:41 schreef nixxx het volgende:dan ga ik maar heel zielig sudokutjes maken...
Oranjeboom... Daar krijg je hoofdpijn van!quote:Op zondag 4 december 2005 19:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan kan jullie kliekje oranjeboom drinkenom je af te zetten
Jij bent echt levensmoe . . .quote:Op zondag 4 december 2005 19:14 schreef nixxx het volgende:
Dan kan jullie kliekje oranjeboom drinkenom je af te zetten
![]()
Alleen als je je kliekje opheft en terugkeert in de warme veilige algemene moederschoot die renpee slowtsjet isquote:Op zondag 4 december 2005 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oranjeboom... Daar krijg je hoofdpijn van!
Ik heb nog wel Grolsch, mag dat ook?![]()
Doe maarquote:
Zo te zien is het doel van het kliekje bereikt namelijk dat onze naam tot in de eeuwigheid en de zaligheid op jouw netvlies gebrand staat als je weer eens een selectieve opsomming maakt!quote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen als je je kliekje opheft en terugkeert in de warme veilige algemene moederschoot die renpee slowtsjet is
quote:
Whoehoeeeeeeequote:Op zondag 4 december 2005 19:22 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN heft kliekje op en pakt er een Grolsch bij!
*proost*quote:
saaie lulquote:Op zondag 4 december 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
Ha Marc
kan jij niet even een paar lekkere thaise hapjes tevoorschijn toveren?
eten...dussss
I wish, ik moet ook nog even,quote:Op zondag 4 december 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
Ha Marc
kan jij niet even een paar lekkere thaise hapjes tevoorschijn toveren?
eten...dussss
nee.. dat komt door de eerdere discussie over thaise hapjes.. dat je een oester verwacht maar een worstje krijgt zeg maarquote:
Even?quote:Op zondag 4 december 2005 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I wish, ik moet ook nog even,
smakelijk
Dat soort thais dingen ben ik ook tegengekomen. Het ziet er niet uit over het algemeen.quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. dat komt door de eerdere discussie over thaise hapjes.. dat je een oester verwacht maar een worstje krijgt zeg maar![]()
Ik moet nog eten, maar aangezien ik geen zin heb om te koken zal het wel brood worden ofzo, dus even snelquote:
Ik heb niet zulke thaise hapjesquote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet nog eten, maar aangezien ik geen zin heb om te koken zal het wel brood worden ofzo, dus even snel
En nee, van nixxx zijn thaise hapjes blijf ik heel erg af, mag ie zelf doen die worstjes
Of je dat nou erg moet vindenquote:Op zondag 4 december 2005 19:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke thaise hapjes
alleen 100% oosteuropese kwaliteit da[/pimp]
Niet te verstaan, maar dat heb je met die thais natuurlijk ook... maar wel goed in het huishoudenquote:Op zondag 4 december 2005 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat nog wat de oosteuropese spul?
slapen?quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Veel plezier met de thaise hapjes
Ik ga nu echt slapenDag
Gedichten schrijven, werk voorbereiden... En slapenquote:
Gisterenquote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef Viper_74 het volgende:
morgen
Daar doe ik niet aan!quote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Gedichten schrijven, werk voorbereiden... En slapen
Slapen is toch helemaal niet nodigquote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Gedichten schrijven, werk voorbereiden... En slapen
Voor mij wel, anders ben ik niet meer te genietenquote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slapen is toch helemaal niet nodig![]()
Vinden je collega's morgen helemaal niet erg hoorquote:Op zondag 4 december 2005 20:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Voor mij wel, anders ben ik niet meer te genieten
Dat heet alcoholistquote:Op zondag 4 december 2005 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga zo slapen
Ben al vanaf 3 uur vanmiddag aan het drinken
Dus ben wel moe
wijn kan ik regelen... het bier is hier ook opquote:
moreira de melo..quote:
Sylvia Karres?quote:Op zondag 4 december 2005 21:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
moreira de melo..doe mij lieve van kessel of sylvia karres maar
quote:Op zondag 4 december 2005 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Doe mij maar een aantal speelsters uit een team dat ik ooit coachte dan
quote:Op zondag 4 december 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ellen Hoog!![]()
But she is mine!![]()
Get your own
http://www.hockeybase.nl/modules.php?name=coppermine&file=displayimagepopup&pid=2618&fullsize=1quote:Op zondag 4 december 2005 21:31 schreef nixxx het volgende:
ellen hoog : [afbeelding]
ook niet verkeerd
FHM foto's van Fatima . . .quote:
Ben er mee opgegroeidquote:Op zondag 4 december 2005 21:34 schreef nixxx het volgende:
hockeymeisjes hebben gewoon ïets"he
quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef nixxx het volgende:
sowieso sporieve vrouwen... gretha smitanni (friesinger)
![]()
kapotte linkjesquote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De kanshebbers?
cutequote:Op zondag 4 december 2005 21:40 schreef Godlike02 het volgende:
Gretha is cute idd!
Maar niet lekker
Ook niet lelijk
nou ja je snapt het vast
Nee hoorquote:Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
cutedaar ga ik voor, niet voor de fotomodellen look.
atypisch mannelijk gedrag he
Thanx Nixxxquote:Op zondag 4 december 2005 21:50 schreef nixxx het volgende:
* nixxx nog even een pepernoot tegen alle lurkers aangooit
Weet je niet wie de lekkerste is?quote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx Nixxx
Had niet zo'n zin om me in jullie vrouwendiscussie te mengen
Maar jij kan nou juist wel een goed oordeel gevenquote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx Nixxx
Had niet zo'n zin om me in jullie vrouwendiscussie te mengen
Want ze valt op vrouwen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij kan nou juist wel een goed oordeel geven
Voor zover ik weet niet, dus haar oordeel is op andere dingen gebaseerd dan dat van de mannenquote:
Ik wil ook m'n mening wel geven: Ellen Hoogquote:Op zondag 4 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
Melis!!
Verlos ons, Marc en ik vallen op Kakkers en Hockeymeisjes.
Wie is de lekkerste?
Dank uquote:Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook m'n mening wel geven: Ellen Hoog
Ellen. Alhoewel jullie me zo te zien allebei niet voor de voeten gaan lopen (en vice versa).quote:Op zondag 4 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
Verlos ons, Marc en ik vallen op Kakkers en Hockeymeisjes.
Wie is de lekkerste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |