Het zou juist van tunnelvisie getuigen, wanneer dit alleen door de repressieve hand van de sterke arm zou moeten gebeuren.quote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
die kutmarokkaantjes moeten gewoon aangepakt worden, wat is daar moeilijk aan? Of wil je dit maar al te graag zien met je eigen visionaire tunnelvisie?
vanavond weer, ik ga nu lekker draadjevlees en patat eten bij moedersquote:
Ik hou je eraan!!quote:Op zondag 4 december 2005 16:30 schreef Re het volgende:
[..]
vanavond weer, ik ga nu lekker draadjevlees en patat eten bij moeders
Hoe dan?quote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef Re het volgende:
die kutmarokkaantjes moeten gewoon aangepakt worden, wat is daar moeilijk aan?
We praten alleen over berbers denk ik. En het zijn niet alleen individuen, die individuen maken deel uit van een cultuur waarin de man-vrouw superieur is aan de vrouw. Een cultuur waarin moslims veruit superieur zijn aan alle andere mensen. Daarom hebben moslimmannen ook meer rechten dan anderen, en hun omgeving zal hun gedrag ook goedpraten en legitimeren. Tevens is er sprake van een eer-oneer cultuur waarin het niet draait om wat je doet, maar wie er van het gedrag op de hoogte is.quote:Op zondag 4 december 2005 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
reageer jij eens inhoudelijk op mijn reactie dan... praten we hier over kutmarokkaantjes of over alle islamieten over de hele wereld die in Brussel autochtone vrouwen uitschelden voor hoer en hun kutjes willen likken?
Berbers worden ook in landen als Marokko en Tunesie niet voor vol aangekeken. Het is gewoon een enorme fout geweest om deze mensen naar Europa te halen. De gemiddelde inwoner van Tunis of Rabat is een stuk moderner dan deze primitieve mensen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:34 schreef Tarak het volgende:
[..]
We praten alleen over berbers denk ik.
Hoorde laatst nog een heerlijke complottheorie dat Frankrijk er voor ijverde dat er zo veel mogelijk mensen uit haar voormalige koloniën als gastarbeider voor West Europa werden gerecruiteerd. Frankrijk hoopte zo haar invloedssfeer te vergroten.quote:Op zondag 4 december 2005 16:41 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Berbers worden ook in landen als Marokko en Tunesie niet voor vol aangekeken. Het is gewoon een enorme fout geweest om deze mensen naar Europa te halen. De gemiddelde inwoner van Tunis of Rabat is een stuk moderner dan deze primitieve mensen.
Het aardige is zelfs dat de Berbers vroeger een koningin hadden. Later hebben de Arabieren van de Berbers een tweederangs vrouwonvriendelijk moslim-volk gemaakt.
Frankrijk zal de komende decenia gigantisch aan invloed inboeten. Dat land heeft enorme hoeveelheden kansarmen, veel onrendabele landbouw (subsidies gaan ooit verdwijnen) en ze spreken slecht Engelsquote:Op zondag 4 december 2005 16:50 schreef Tarak het volgende:
[..]
Frankrijk hoopte zo haar invloedssfeer te vergroten.
Het probleem met jou is dat jij de problemen - want die zijn er inderdaad - moedwillig islamiseert, omdat dit islamitische vijanddenken precies in jouw kader valt. In het bericht wordt nergens melding gemaakt van islamitisch gemotiveerde handelingen, sterker nog er staat dat ook moslimmeisjes worden lastiggevallen. Maar op de een of andere manier zie jij meteen een link met streng islamitische landen en hun zeden, terwijl 9 v/d 10 etters gewoon in Belgie (of Nederland) geboren en opgegroeid zijn, en hun vaderland waarschijnlijk alleen van de familievakanties kennen. Toch meen jij islamitische motieven te zien in het bericht, erg knap. Bovendien er zijn naast rellende Marokkanen ook andere moslims die van huis uit moslims zijn, die niet Marokkaans zijn en nooit het nieuws halen. Er zijn ook een hoop Turken in Nederland ( en vast ook in Belgie), een hoop Surinamers (20% is moslim), Pakistanen, Nigerianen, Bosniers, Indiers, Afghanen, Iraniers etc. Waarom zit jij deze mensen te stigmatiseren door de verwerpelijke handelingen van deze Marokkaanse etters al bij voorbaat als islamitisch aangesuurde daden te betitelen?quote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef R@b het volgende:
[..]
Het aanvallen van de boodschapper gaat je nog immer goed af. Wezenlijk op problemen ingaan is te hoog gegrepen voor je schijnbaar.
Anti-islam propaganda. Hilarisch. Daar hoef je echt geen propaganda voor te voeren lieverd. Dat doen bepaalde moslims zelf wel.
Wat ik doe is misstanden constateren (of lezen), en daar zoals iederen kan doen in het forum in FOK!Nieuws een bericht over posten. Staat jou ook vrij om een topique te openen met jou aandachtspunten en daar een discussie over te gaan voeren. Veel succes.
Duidelijk mee eens!quote:Op zondag 4 december 2005 16:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het probleem met jou is dat jij de problemen - want die zijn er inderdaad - moedwillig islamiseert, omdat dit islamitische vijanddenken precies in jouw kader valt. In het bericht wordt nergens melding gemaakt van islamitisch gemotiveerde handelingen, sterker nog er staat dat ook moslimmeisjes worden lastiggevallen. Maar op de een of andere manier zie jij meteen een link met streng islamitische landen en hun zeden, terwijl 9 v/d 10 etters gewoon in Belgie (of Nederland) geboren en opgegroeid zijn, en hun vaderland waarschijnlijk alleen van de familievakanties kennen. Toch meen jij islamitische motieven te zien in het bericht, erg knap. Bovendien er zijn naast rellende Marokkanen ook andere moslims die van huis uit moslims zijn, die niet Marokkaans zijn en nooit het nieuws halen. Er zijn ook een hoop Turken in Nederland ( en vast ook in Belgie), een hoop Surinamers (20% is moslim), Pakistanen, Nigerianen, Bosniers, Indiers, Afghanen, Iraniers etc. Waarom zit jij deze mensen te stigmatiseren door de verwerpelijke handelingen van deze Marokkaanse etters al bij voorbaat als islamitisch aangesuurde daden te betitelen?
Als jij niet zo wereldvreemd was en in het land van Ooit woonde, zou je overigens geweten hebben dat Marokkaanse hangjongeren iedereen lastig vallen. Vrouwen, moslims/moslimsmeisjes. bejaarden, autochtonen. allochtonen ( zo he, er gaat een wereld voor je open), homo's, lesbo's, etc
Wat dacht je van Turkije, die gaan nog veel verder in anti-moslim wetgeving als alle westeuropese landen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:15 schreef Re het volgende:
gek genoeg kan je als westerse vrouw geheel onbedekt en gewoon jezelf in Marokkaanse steden lopen zonder te worden uitgescholden.
verder beeetje pretendieus stukje
kom met feiten niet met je onzinquote:Op zondag 4 december 2005 17:17 schreef rashudo het volgende:
[..]
Wat dacht je van Turkije, die gaan nog veel verder in anti-moslim wetgeving als alle westeuropese landen.
Bepaalde stromen die door een iemand is opgericht binnen de Islam is verkeerdquote:Op zondag 4 december 2005 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, bepaalde interpretaties van de islam zíjn gewoon gevaarlijk.
Een aantal andere interpretaties van de islam zijn maatschappelijk onwenselijk.
De vraag is nu welke interpretatie van de islam er nog overblijft....
Mooie vraag, simpel antwoord: de correcte !quote:Op zondag 4 december 2005 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
De vraag is nu welke interpretatie van de islam er nog overblijft....
Fijn dat je me woorden in de mond legt. Ik noem nergens 'islamieten gevaarlijk en onwenselijk'.quote:Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef Salvad0R het volgende:.
Ok Dennis.
Jij vindt islamieten gevaarlijk & onwenselijk . Bedankt voor je openminded, begripvolle, menselijke en objectieve visie ..
Verdiep je er zelf maar eens in. Volgens jou is turkije een moslimland? Heb je wel opgelet tijdens de geschiedenislessen? Turkije is mischien wel een van de meest seculiere staten ter wereld.quote:Op zondag 4 december 2005 17:27 schreef Meki het volgende:
[..]
kom met feiten niet met je onzin
Turkije is Moslimland dus dan gaan ze anti-mosim doen
![]()
Vooral die radicale christenen maken het bont. Kan zo 8 grote aanslagen, waarbij veel onschuldige burgers omkwamen, opnoemen die gepleegd waren door radicale christenen. Om over de joden nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Bepaalde stromen die door een iemand is opgericht binnen de Islam is verkeerd
Maar vergeet niet dat 99 % mensen die in de Islaam geloven gewoon nette burgers zijn
je hebt radicale Joden , Christenen en Moslims
Ben ik ook mee eens..quote:Op zondag 4 december 2005 17:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind het zwak dat de Belgische vrouwen zich niet laten kennen. Er moet eens goed opgetreden worden tegen dit probleem. De kern van het probleem ligt in de cultuurkloof waar deze jongeren in leven. Thuis worden ze opgevoed op een slechte manier en waarbij de Islam een grote rol kan spelen en als ze de voordeur uitgaan komen ze midden in de westerse wereld.
Door deze kloof verdwijnen denk ik bepaalde morele normen en waarden. Het probleem ligt niet bij de Islam of iets dergelijks. Het is gewoon een feit dat het nog steeds een grote minderheid is die zich extremistisch gedraagt.
Bepaalde mensen willen het laten voorkomen dat het probleem wel bij de Islam ligt. Dit stokende gedrag zet bepaalde bevolkingsgroepen tegen elkaar op. Tegenwoordig gebeurt dat in grote mate, maar niet zo duidelijk als in de rassentijd in Amerika. Het is geen vergelijking, maar een voorbeeld.
Door selectieve berichtgeving wordt er een stemming gecreëerd. Deze richt zich tot mensen met een Arabisch uiterlijk, moslim of niet. Bij mannen wordt vooral gelet op een eventuele baar, of misschien wel Arabische klederdracht. Want dan wordt het immers wel erg gevaarlijk.
Probleem is, dat wij hier in Nederland vooral zitten opgescheept met ongeschoolde berbers en mensen van het platte land uit die gebieden. Het spreekt vanzelf dat deze arbeiders in de jaren 60/70 niet echt intelligent waren. Anders hadden zij wel een goede scholing in land van herkomst genoten en een goede baan gekregen. Deze arbeiders hebben hun kinderen opgevoed, zoals wij deden rond 1900. De man was de baas in huis, vrouw maakt schoon etc.
We zitten inderdaad met een probleem opgescheept. En dat zijn nogal veel Nederlandse probleemjongeren met een andere etnische afkomst. De media doet ons geloven dat het een moslimprobleem is.
Waarom heb je wel last van Marokkanen en niet van Chinezen? Koreanen? Japanners?quote:Op zondag 4 december 2005 17:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vooral die radicale christenen maken het bont. Kan zo 8 grote aanslagen, waarbij veel onschuldige burgers omkwamen, opnoemen die gepleegd waren door radicale christenen. Om over de joden nog maar te zwijgen.
Pas werd mijn vriendin in de diamantbuurt in Antwerpen nog uitgescholden voor vuile-kut Gojim-hoer omdat ze geen keppeltje droeg.![]()
Bovenstaande is natuurlijk ironie.
Wat ik wil zeggen is: van die radicale joden en christenen heb ik, of de rest van de wereld, nooit last. Voor de moslims is dit even een heel ander verhaal (Madrid, New York, Beslan, Bali, Londen etc. etc. etc.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |