Zolang de aarde maar gedragen wordt door 4 stevige olifanten komt alles goed.quote:Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef Chewie het volgende:
Als de aarde plat is kunnen wij niet aan de binnenkant wonen
Maar wel op de rug van een schildpad, natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 11:43 schreef Drugshond het volgende:
Zolang de aarde maar gedragen wordt door 4 stevige olifanten komt alles goed.
Banned car commercialquote:This is a car advert from somewhere. When they finished filming the ad the people who made it noticed something moving along the side of the car, like a ghostly white mist making a whistling noise.
The ad was never put on TV because the unexplained ghostly phenomenon frightened the production team out of their wits. Watch it and about halfway look and you will see the white mist crossing in front of the car then following it along the road...Spooky!...
quote:Op maandag 5 december 2005 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
Maar wel op de rug van een schildpad, natuurlijk.
quote:De Hindoes stelden zich voor dat de aarde verschillende fundamenten had, de een boven op de ander. Ze rustte op vier olifanten, de olifanten stonden op een enorme schildpad, de schildpad stond op een reusachtige slang en de opgerolde slang dreef op universele wateren. Empedocles, een Griekse wijsgeer uit de vijfde eeuw v.G.T., geloofde dat de aarde op een wervelwind rustte en dat deze wervelwind de oorzaak was van het bewegen van de hemellichamen.
quote:Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake is long, seven miles
Ride the snake...he’s old, and his skin is cold
quote:Op maandag 5 december 2005 11:55 schreef DionysuZ het volgende:
Banned car commercial
Als die auto voorbij die bosjes is zie je het pas, maar wel enorm spooky..
Dat kan nog leuk worden, in hoeverre is Euopa bereid om hier een halszaak van te maken.quote:Rice verdedigt 'geheime' CIA-vluchten
WASHINGTON - De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Rice begint maandag aan een vierdaags bezoek aan Europa. Volgens Amerikaanse en Britse media zal Rice de Europese bondgenoten vragen niet langer kritiek te leveren op de wijze waarop de inlichtingendienst CIA het terrorisme bestrijdt.
Bekijk video: Modem/ Breedband
De Europese Unie vroeg Washington onlangs om opheldering over berichten als zou de CIA in landen in Oost- en Midden-Europa geheime detentiecentra hebben. Een Europese diplomaat zei tegen The New York Times dat Rice de Europese leiders duidelijk zal maken dat ze niet op de kwestie moeten blijven hameren.
CIA-vluchten
Rice wil vragen van Europeanen over de zogenaamde geheime CIA-vluchten beantwoorden. Volgens haar woordvoerder zullen de gesprekken over dit onderwerp in het teken van de gezamenlijke strijd tegen het terrorisme staan.
Rice spreekt dinsdag in Berlijn met de nieuwe Duitse minister van Buitenlandse Zaken Steinmeier. Daarna volgt overleg met bondskanselier Merkel. Donderdag woont ze in Brussel een vergadering van ministers van Buitenlandse Zaken van NAVO-landen bij.
Morgen kruisvaarderquote:
wat is dan nog zuid, vraag je je afquote:Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als de aarde plat is kunnen wij niet aan de binnenkant wonen
Tuurlijk moet de EU hierop blijven hameren. Zolang verdragen en mensenrechten grof geschonden worden door de VS niet zomaar 'ja' en 'amen' blijven roepen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat kan nog leuk worden, in hoeverre is Euopa bereid om hier een halszaak van te maken.
Of zou er door een EU-grondwet dergelijk soort dingen niet zijn gebeurd. Ondertussen zien de Amerikanen het militair strafhof in Den Haag niet zitten.
Wie is hier nu het nest aan bevuilen. ?
Het is hoe dan ook overal nacht waar M. niet is.quote:Op maandag 5 december 2005 12:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat is dan nog zuid, vraag je je af
Nee, het ging over Rotterdamquote:Op maandag 5 december 2005 12:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook overal nacht waar M. niet is.
Kom maar, wij gedogen je welquote:
Weinig, Hell is other people, dat dan weer welquote:
Gooi er maar een bom(men tappijt) erop.quote:Op maandag 5 december 2005 12:24 schreef Tafkahs het volgende:
Nee, het ging over Rotterdam
quote:
U was toch van het Oude Volk?quote:Op maandag 5 december 2005 12:19 schreef sigme het volgende:
Mijn moeder had één kind, en wou niet direct een tweede. Spiraaltje geplaats.
Na 1,5 jaar wou ze er een kind bij. Huisarts weigert spiraaltje te verwijderen, ze heeft immers al ongetrouwd een kind.
Kinderen mogen niet met mij spelen, ik ben immers on-echt kind. Kinderen vatten dit ook op als vrijbrief om te slaan en met spullen te gooien.
Dochter (16 jaar) van dorpsgenoten blijkt zwanger. Dochter wordt verstoten. Kleindochter (mongooltj, straf van god) wordt wel door grootouders opgevoed. Grootouders worden daarom zeer gerespecteerd.
Nee, een heel hoge pet heb ik niet op van de verdraagzaamheid van een groepering strenge christenen die een minderheid van afwijkende mensen 'tolereert'.
Later verhuisde ik naar Vlaardingen. Daar kwamen mijn (allemaal Turkse) schoolgenoten erachter dat mijn ouders niet getrouwd zijn geweest. Er is toen door de Turkse leerlingen besloten dat ik niet bestond. Dat loste hun probleem op, geheel geweldloos. Na verloop van tijd bleek het toch wat onwerkbaar, toen bleef ik min of meer gedoogd bestaan.
Zo is de hydrocultuur ontstaan, ik zweer het jequote:Op maandag 5 december 2005 12:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gooi er maar een bom(men tappijt) erop.
- And no-one will notice the difference -
Al generaties van het geloof af. Volgens sommigen is dat niet relevant.quote:Op maandag 5 december 2005 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
U was toch van het Oude Volk?
De kogel kwam van schuin-rechts.quote:Op maandag 5 december 2005 12:32 schreef Drugshond het volgende:
Hela, waar is de toetsingscommisie gebleven ?
En waarom staat Mutant01 niet klaar voor zijn sharia-rechtbank. ?
Bedoel je "Hoezee" schuin... zoals in '40-'45 ?quote:Op maandag 5 december 2005 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
De kogel kwam van schuin-rechts.
Nee, zoals ''schuine moppen'', die men vertelt als zijn bek vol zit van petit-fours. (Dit homo-woord ken ik dankzij Youp van 't Hek.)quote:Op maandag 5 december 2005 12:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bedoel je "Hoezee" schuin... zoals in '40-'45 ?
Ik verzamel niks, maar ik ken mensen die tevreden zijn over http://www.collectorz.com/ (trial versie) en over DVD Profiler (gratis). Die eerste is zeker ook geschikt voor handmatige invoer, de tweede denk ik ook.quote:Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef Drugshond het volgende:
Vraagje voor thuis.
Ik zoek een simpel CD/DVD collector/library programma om middels manual input alle disks te archieveren.
Ik heb gisteren verschillende programma's (download.com, tucows.com) getest, en veel dingen zijn te automated (nergens voor nodig) of zijn brak.
Die vraag is ook al verschillende keren bij DIG voorbij gekomen. Maar over de besproken oplossingen ben ik minder tevreden.
Wie weet wat ?
- Drugshond die [DIG] vragen gaat stellen = zeldzaamheid -
onder of boven een buurmeisje die het blijkbaar een grappige man vond. Ik heb het niet gezien, wel een stukje over gelezen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Naast wie woonde hij dan?
Ik zag het, Jehan.quote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Laetitia Schoofs is geen mannennaam, Harry.
DVD profiler gaf te veel overhead, omdat er eerst een encrypted DB wordt gemaakt van alle imdb zoek termen. Qua films heb ik juist niet zo veel. Qua games, apps en muziek heb ik juist achterlijk veel.quote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verzamel niks, maar ik ken mensen die tevreden zijn over http://www.collectorz.com/ (trial versie) en over DVD Profiler (gratis). Die eerste is zeker ook geschikt voor handmatige invoer, de tweede denk ik ook.
Wel, succes dan maar. Ben je goed in Excel? Ik wel, al zeg ik het zelf, en het is het enige pakket (nou ja VBA ook wel) waar ik met graagte zelf op studeer. Als je op probleempjes stuit..quote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef Drugshond het volgende:
Als het vandaag weer niet lukt... dan ga ik maar aan de slag met MS-Excel
Ik ken excel heel goedquote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel, succes dan maar. Ben je goed in Excel? Ik wel, al zeg ik het zelf, en het is het enige pakket (nou ja VBA ook wel) waar ik met graagte zelf op studeer. Als je op probleempjes stuit..
Da's meer VBA-bij-excel dan excel, toch? Succes!quote:Op maandag 5 december 2005 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ken excel heel goed
Dim oWorkbook As Workbooks
Maakt op zich niet zoveel uit. VB 6.0 kent alle kreten van VBA ook (zie toevoegen references).quote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef sigme het volgende:
Da's meer VBA-bij-excel dan excel, toch? Succes!
Een dorpsgenote heette ongeveer zo (iets anders gespeld, uitspraak gewoon in het Nederlands). Altijd een mooie naam gevonden. Toen ik me op fok! registreerde had ik niet nagedacht over een naam denk ik, ik kan het me niet heugen in elk geval.quote:Op maandag 5 december 2005 13:10 schreef Johan_de_With het volgende:
sigme, waar komt jouw naam toch vandaan?
Een van die steile gelovigen?quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Een dorpsgenote heette ongeveer zo (iets anders gespeld, uitspraak gewoon in het Nederlands).
Nee, een van de verschoppelingenquote:Op maandag 5 december 2005 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een van die steile gelovigen?
Ach, als men het over tolerantie heeft in Nederland bedoelt men vaak 'tolerant tegenover mijzelf', niet tolerant tegenover anderen. Ik pleit mijzelf daavan ook niet geheel vrij, overigens.quote:Op maandag 5 december 2005 13:37 schreef sigme het volgende:
Gescheiden moeder, wel met nieuwe man maar toch. En evenals mijn ouders buitenkerkelijk en ietwat hippie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |