Bedoel je "Hoezee" schuin... zoals in '40-'45 ?quote:Op maandag 5 december 2005 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
De kogel kwam van schuin-rechts.
Nee, zoals ''schuine moppen'', die men vertelt als zijn bek vol zit van petit-fours. (Dit homo-woord ken ik dankzij Youp van 't Hek.)quote:Op maandag 5 december 2005 12:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bedoel je "Hoezee" schuin... zoals in '40-'45 ?
Ik verzamel niks, maar ik ken mensen die tevreden zijn over http://www.collectorz.com/ (trial versie) en over DVD Profiler (gratis). Die eerste is zeker ook geschikt voor handmatige invoer, de tweede denk ik ook.quote:Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef Drugshond het volgende:
Vraagje voor thuis.
Ik zoek een simpel CD/DVD collector/library programma om middels manual input alle disks te archieveren.
Ik heb gisteren verschillende programma's (download.com, tucows.com) getest, en veel dingen zijn te automated (nergens voor nodig) of zijn brak.
Die vraag is ook al verschillende keren bij DIG voorbij gekomen. Maar over de besproken oplossingen ben ik minder tevreden.
Wie weet wat ?
- Drugshond die [DIG] vragen gaat stellen = zeldzaamheid -
onder of boven een buurmeisje die het blijkbaar een grappige man vond. Ik heb het niet gezien, wel een stukje over gelezen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Naast wie woonde hij dan?
Ik zag het, Jehan.quote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Laetitia Schoofs is geen mannennaam, Harry.
DVD profiler gaf te veel overhead, omdat er eerst een encrypted DB wordt gemaakt van alle imdb zoek termen. Qua films heb ik juist niet zo veel. Qua games, apps en muziek heb ik juist achterlijk veel.quote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verzamel niks, maar ik ken mensen die tevreden zijn over http://www.collectorz.com/ (trial versie) en over DVD Profiler (gratis). Die eerste is zeker ook geschikt voor handmatige invoer, de tweede denk ik ook.
Wel, succes dan maar. Ben je goed in Excel? Ik wel, al zeg ik het zelf, en het is het enige pakket (nou ja VBA ook wel) waar ik met graagte zelf op studeer. Als je op probleempjes stuit..quote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef Drugshond het volgende:
Als het vandaag weer niet lukt... dan ga ik maar aan de slag met MS-Excel
Ik ken excel heel goedquote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel, succes dan maar. Ben je goed in Excel? Ik wel, al zeg ik het zelf, en het is het enige pakket (nou ja VBA ook wel) waar ik met graagte zelf op studeer. Als je op probleempjes stuit..
Da's meer VBA-bij-excel dan excel, toch? Succes!quote:Op maandag 5 december 2005 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ken excel heel goed
Dim oWorkbook As Workbooks
Maakt op zich niet zoveel uit. VB 6.0 kent alle kreten van VBA ook (zie toevoegen references).quote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef sigme het volgende:
Da's meer VBA-bij-excel dan excel, toch? Succes!
Een dorpsgenote heette ongeveer zo (iets anders gespeld, uitspraak gewoon in het Nederlands). Altijd een mooie naam gevonden. Toen ik me op fok! registreerde had ik niet nagedacht over een naam denk ik, ik kan het me niet heugen in elk geval.quote:Op maandag 5 december 2005 13:10 schreef Johan_de_With het volgende:
sigme, waar komt jouw naam toch vandaan?
Een van die steile gelovigen?quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Een dorpsgenote heette ongeveer zo (iets anders gespeld, uitspraak gewoon in het Nederlands).
Nee, een van de verschoppelingenquote:Op maandag 5 december 2005 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een van die steile gelovigen?
Ach, als men het over tolerantie heeft in Nederland bedoelt men vaak 'tolerant tegenover mijzelf', niet tolerant tegenover anderen. Ik pleit mijzelf daavan ook niet geheel vrij, overigens.quote:Op maandag 5 december 2005 13:37 schreef sigme het volgende:
Gescheiden moeder, wel met nieuwe man maar toch. En evenals mijn ouders buitenkerkelijk en ietwat hippie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |