Dat is het mooie, ik loop niet snel maar open welquote:
U vraagt, wij postenquote:Op zondag 4 december 2005 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
Bestaat er ook een lijst met alle ALT combinaties btw?
Een kleine samenvatting van wat er gebeurd is, is al heel veel waard !quote:Op zondag 4 december 2005 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem, als ik luister en moet typen tegelijk dan ben ik alweer kwijt wat er precies gezegd werd dus als een streamlogger wat tips heeft hoe je dat het beste kan doen graag! Dan bied ik me wel aan om wat verslagen te tikken
quote:Op zondag 4 december 2005 03:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
U vraagt, wij posten![]()
http://duena.telenet.be/ALT_toetsen_lijst.htm
En dat bedoel ik dus ook!!! Dat uitlokken en afzeikenquote:Op zondag 4 december 2005 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar Fok heeft nogal een opgefokt sfeertje. Kijk naar de reacties op de frontpage. Daar gaat het niet meer over de nieuwsberichten maar om het afzeiken van je mede-posters. Het lijkt haast wel een 'wie kan het lulligst doen' wedstrijd. Hier is dat ook soms. Beetje reacties ontlokken door lullige dingen te schrijven. Nee, schrijf dan niets
Een beetje moe denk ik zomaarquote:
Trustenquote:Op zondag 4 december 2005 03:55 schreef M-en-A het volgende:
mensen ik ga naar mijn bedje toe.
Nog veel plezier allemaal en voor straks slaap lekker.
![]()
![]()
Mee eens, al mag ik niks zeggen, want ik doe het nooit. Waarom? Ik ben te lui, laat ik het daarop houden, maar ik zal nooit en te nimmer kritiek leveren op de streamers.quote:Op zondag 4 december 2005 03:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Een kleine samenvatting van wat er gebeurd is, is al heel veel waard !
Bijvoorbeeld in de trant "het laatste uurtje zijn de bewoners bezig geweest met..."
Alles is beter dan niets.
Nee joh gekkiequote:Op zondag 4 december 2005 03:59 schreef melke het volgende:
Hee Sjet, heet je hond ook Menno?
Nee, die witte van daarnet heet Sloeber [geadopteerd uit Belgisch asiel]quote:
Aha, kijk ! Daar is er een !quote:Op zondag 4 december 2005 03:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mee eens, al mag ik niks zeggen, want ik doe het nooit. Waarom? Ik ben te lui, laat ik het daarop houden, maar ik zal nooit en te nimmer kritiek leveren op de streamers.
4'en denk ik, volgens mij is ons aller Henk er ook nog toch?quote:Op zondag 4 december 2005 04:03 schreef Arliator het volgende:
We zijn hier nog met z'n drieen?
Als dat de straf is........... ga ik zeker niks schrijvenquote:Op zondag 4 december 2005 04:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Aha, kijk ! Daar is er een !
![]()
Zo, zondag ga jij een regeltje of vier streamen anders is het maandagnaar Spanje !
Ik ben er ook nogquote:Op zondag 4 december 2005 04:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
4'en denk ik, volgens mij is ons aller Henk er ook nog toch?
En gezellie toch?![]()
Maar er zijn verschillende vormen van uitlokken.quote:Op zondag 4 december 2005 03:52 schreef SuperMOM het volgende:
En dat bedoel ik dus ook!!! Dat uitlokken en afzeikenEn nee APK daar lijk ik niet op Scanman, nou misschien wel, ik hou niet van on gerechtigheid, so sue me
![]()
Kijk maar uit, straks als Joost (aka Sinterklaas) het huis uit is komt ie je halen en knoopt ie jouw in de zakquote:Op zondag 4 december 2005 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als dat de straf is........... ga ik zeker niks schrijven![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als dat de straf is........... ga ik zeker niks schrijven![]()
gokje... deel 101quote:Op zondag 4 december 2005 04:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben er ook nog, maar kijk spoorloos![]()
Kloptquote:Op zondag 4 december 2005 04:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
BEW is toch Ben Er Weer? Dit voor de mensen die het niet weten
Ow,quote:Op zondag 4 december 2005 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks als Joost (aka Sinterklaas) het huis uit is komt ie je halen en knoopt ie jouw in de zak
Geen net,maar op pvr/satontvangerquote:Op zondag 4 december 2005 04:08 schreef Arliator het volgende:
Op welk net? Waarom vraag ik het eigenlijk, ik houd niet eens van campings
Dus ik ben een beetje voorspelbaar? Ach, ik moet er maar mee leven. Volgend jaar ga ik broeden op een originelere opmerkingquote:Op zondag 4 december 2005 04:11 schreef avonne het volgende:
[..]
ik dacht dat je zou zeggen "fijn, ik ga naar Spanje"
![]()
En toch doe je het![]()
Nah, helaas maar ben niemand kwijt, ik hoop dat ze hun dierbaren vindenquote:
Waarom noem je ze "schijnheilige moralistische idioten"? Het is een (subjectieve) mening. Niet moralistisch, toch.quote:Op zondag 4 december 2005 04:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dat geeft niets, maar de schijnheilige moralistische idioten die op de eerste drie opmerkingen verontwaardigd zouden reageren, en op de tweede 3 niet, dat zijn de lui die je liever kwijt dan rijk zou moeten zijn op dit forum.
Aha, vandaar, ik zat me rot te zappen, ik dacht als ik het kan vinden kan ik meepraten, maar helaas, ik moet de ruimte in om het te kunnen ontvangenquote:Op zondag 4 december 2005 04:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geen net,maar op pvr/satontvanger![]()
Arliator in space..............quote:Op zondag 4 december 2005 04:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aha, vandaar, ik zat me rot te zappen, ik dacht als ik het kan vinden kan ik meepraten, maar helaas, ik moet de ruimte in om het te kunnen ontvangen
quote:Op zondag 4 december 2005 04:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus ik ben een beetje voorspelbaar? Ach, ik moet er maar mee leven. Volgend jaar ga ik broeden op een originelere opmerking
Klopt ik heb het het licht al uit gedaan, schrijf je even als je weggaat ?quote:
Ik wil het nu wel doen hoor, is simpel, op dit ogenblik gebeuren er spannende dingen in huis, Nathalie zegtquote:Op zondag 4 december 2005 04:19 schreef avonne het volgende:
[..]
. Heb je dus voorlopig tijd zat om je dagelijkse bijdrage aan de streamverslagen te doen.
![]()
Doe ik, maar steek alvast een kaars aan, het kan zijn dat mijn lichtje onverwachts uitgaat. Heb heb j in ieder geval nog lichtquote:Op zondag 4 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Klopt ik heb het het licht al uit gedaan, schrijf je even als je weggaat ?![]()
Tenzij ze het op morele gronden afkeuren natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 04:16 schreef avonne het volgende:
Waarom noem je ze "schijnheilige moralistische idioten"? Het is een (subjectieve) mening. Niet moralistisch, toch.
Hee bedankt, was wel erg spacyquote:Op zondag 4 december 2005 04:21 schreef BONG4002 het volgende:
Speciaal voor Arliator in space dit nummer
Ja he?quote:
Zal ik een spanningsveld erin werpen? Kan ik heel goedquote:Op zondag 4 december 2005 04:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tenzij ze het op morele gronden afkeuren natuurlijk.
Je kunt niet morele bezwaren aantekenen, als je die morele bezwaren subjectief hanteert. Da's schijnheilig en daarom dom.
Maar het is nu weer een lief topic geworden, dus dit discussie sfeertje bewaar ik voor het volgende 'spanningsveld'.
Het is al veel te laat.
Oat moarn (tot morgen!)quote:Op zondag 4 december 2005 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
Uitblazen van kaarsen ruikt nogal dus ik ga eerder
Welterusten allemaal en tot morgennacht
Ja was een leuk fimpjequote:Op zondag 4 december 2005 04:30 schreef melke het volgende:
Er staan best wel leuke filmpjes op de BB site. Vooral de filmpjes die over het uiteen halen van Dido en Roel gaan. Staat Joost in de tuin, roept hij keihard de naam van Roel en dat ze hem roepen. Roel gooit Dido van zich af en rent naar buiten. Niets aan de hand natuurlijk, maar ze zijn wel uit elkaar gehaald haha
Oefening baart kunstquote:Op zondag 4 december 2005 04:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wil het nu wel doen hoor, is simpel, op dit ogenblik gebeuren er spannende dingen in huis, Nathalie zegt, Roel doet er een schepje bovenop
![]()
, Dido laat niks van zich horen want dat is queen ontwaardig, Joost doet
![]()
![]()
![]()
in zijn slaap, Ingrid kan niks van zich laten horen omdat haar mond verstopt zit door haar duim, Lieske denkt alleen
![]()
![]()
Ik was het ff kwijtquote:
Heb je ook dat filmpje gezien van Nathalie, dat ze zei dat ze opgewonde raakte van Roel en Dido. Komisch dat ze het nog geloven ook! Het filmpje van Dido dat ze in haar slaap praat met Ingrid is trouwens ook wel grappigquote:Op zondag 4 december 2005 04:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja was een leuk fimpjeAlleen staat het geluid by default altijd erg hard dus soms knalt de boel mijn oren in
![]()
Ja heb ze beide gezienquote:Op zondag 4 december 2005 04:35 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je ook dat filmpje gezien van Nathalie, dat ze zei dat ze opgewonde raakte van Roel en Dido. Komisch dat ze het nog geloven ook! Het filmpje van Dido dat ze in haar slaap praat met Ingrid is trouwens ook wel grappig
quote:Op zondag 4 december 2005 04:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Oefening baart kunst
Streamverslagen van zondag 4 december.
Was 't eigenlijk wel van plan...... val omquote:Op zondag 4 december 2005 04:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sjet gaat helemaal niet slapen, toch? Toch Sjet? Toch?
Only wij denk ikquote:Op zondag 4 december 2005 04:40 schreef Arliator het volgende:
Niemand meer?
Liefquote:Op zondag 4 december 2005 04:40 schreef Sjet het volgende:
Hai Yvonne![]()
En geeft niks Bong![]()
[..]
Was 't eigenlijk wel van plan...... val omWas je nog wat van plan dan?
Ja klopt, maar ze zijn wel grappig gemonteerd vind ik, komisch muziekje enzo erbijquote:Op zondag 4 december 2005 04:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja heb ze beide gezienAlleen vind ik sommige filmpjes net iets aan de korte kant maar das mijn mening
![]()
Zie mijn post van 4:31, als mensen het willen kan het nog leuk worden hier.quote:Op zondag 4 december 2005 04:40 schreef Sjet het volgende:
Hai Yvonne![]()
En geeft niks Bong![]()
[..]
Was 't eigenlijk wel van plan...... val omWas je nog wat van plan dan?
Ik heb ook werkelijk geen enkel ideequote:Op zondag 4 december 2005 04:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief
Yvonne? Wie bedoelde je daarmee?
Ik vrees dat ik al de spanning die ik aan kan al gehad heb hierquote:Op zondag 4 december 2005 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zie mijn post van 4:31, als mensen het willen kan het nog leuk worden hier.
Ik niet iigquote:Op zondag 4 december 2005 04:44 schreef Arliator het volgende:
Vraag, wie werkt er hier 's nachts? Dit omdat wij benieuwd zijn waarom sommige mensen hier altijd 's nachts zijn.
Dit om de boel een beetje op te schudden![]()
Yvonne is mijn zusje maar die ligt allang te slapen, denk ik, en trouwens ze weet totaal niets van het bestaan van fok af.quote:Op zondag 4 december 2005 04:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk geen enkel idee![]()
Ik bedoelde Yolande........... hoe kom ik nou toch in de vredesnaam bij Yvonne????
![]()
Echt waar? Dan is het maar goed dat wij nooit verkering hebben gehad, was het wel heel snel over tussen onsquote:Op zondag 4 december 2005 04:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik al de spanning die ik aan kan al gehad heb hier![]()
![]()
Ik ook niet, ik heb een normale baan, ik werk van 9 tot 5, lekker burgelijk. Maar voor BB neem ik af en toe een vrije dag ( heb nog 6 weken over dit jaar)quote:Op zondag 4 december 2005 04:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik niet iigen ddweeks ben ik meestal na 0:00uur te bed maar nu is het weekend
Voor het blad Privé?quote:Op zondag 4 december 2005 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb een normale baan, ik werk van 9 tot 5, lekker burgelijk. Maar voor BB neem ik af en toe een vrije dag ( heb nog 6 weken over dit jaar)
Maar mijn vrouwelijke ♀ Arliator, signaleert nog weleens mensen hier die er overdag zijn, en ook 's nachts, vandaar mijn vraag.
Ik ben aan het solliciteren voor de prive, vandaar
Nou zie je, dan bedoel ik die.....quote:Op zondag 4 december 2005 04:46 schreef BONG4002 het volgende:
Yvonne is toch ook een masteradmin op FOK ?
kijk, nu scoor je pluspunten, eindelijk een vrouw (ja ja, ik heb eindelijk door dat je een vrouw bent sinds Menno weg is) die naar me luistertquote:Op zondag 4 december 2005 04:46 schreef Sjet het volgende:
Ben een nachtmens, altijd al geweest. Maar ook omdat ik van jou niet naar bed mag![]()
Ja, maar dat is niet de zus van Yolandequote:Op zondag 4 december 2005 04:46 schreef BONG4002 het volgende:
Yvonne is toch ook een masteradmin op FOK ?
Ja maar nu weet ik het wel zeker....... ik heb het zoveelste zintuigquote:Op zondag 4 december 2005 04:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Yvonne is mijn zusje maar die ligt allang te slapen, denk ik, en trouwens ze weet totaal niets van het bestaan van fok af.![]()
![]()
![]()
Komt omdat ik er dan ben!quote:Op zondag 4 december 2005 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor het blad Privé?
Anyway, 's avonds en zeker 's nachts is FOK leuker heel gek maar dan is het anders
Is het niet erg donker bij je?quote:Op zondag 4 december 2005 04:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de zus van Yolande![]()
Ik vind het 's nachts zeker weten leuker, dan luisteren er tenminste mensen naar mequote:Op zondag 4 december 2005 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor het blad Privé?
Anyway, 's avonds en zeker 's nachts is FOK leuker heel gek maar dan is het anders
quote:Op zondag 4 december 2005 04:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
kijk, nu scoor je pluspunten, eindelijk een vrouw (ja ja, ik heb eindelijk door dat je een vrouw bent sinds Menno weg is) die naar me luistert
Ja je hebt wel iets aparts moet ik zeggenquote:
Heb ik ook, als ik overdag post word er amper gereageerd op wat jij plaatst dat is 's nachts niet zo is me al opgevallenquote:Op zondag 4 december 2005 04:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind het 's nachts zeker weten leuker, dan luisteren er tenminste mensen naar me![]()
Ik denk dat er een vliegtuig gaat landen danquote:Op zondag 4 december 2005 04:50 schreef BONG4002 het volgende:
Merken jullie geen raar geluid op bij gate25? Klinkt niet echt goed (ligt niet aan de stream maar apparatuur wat in BB niet goed werkt)
Wie ging er ook alweer weg?quote:Op zondag 4 december 2005 04:51 schreef BONG4002 het volgende:
Is het niet erg donker bij je?![]()
Ik dacht dat je al sliep
Scherpquote:Op zondag 4 december 2005 04:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik denk dat er een vliegtuig gaat landen dan![]()
Overdag is er te weinig tijd om te reageren, maar we lezen alles !quote:Op zondag 4 december 2005 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ik ook, als ik overdag post word er amper gereageerd op wat jij plaatst dat is 's nachts niet zo is me al opgevallen
Ik vond het wel een bijzonder muziekiequote:Op zondag 4 december 2005 04:43 schreef BONG4002 het volgende:
Even voor de mensen die zich nog vervelen een ubercool en mooi nummer getiteld Siberia
quote:Op zondag 4 december 2005 04:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Overdag is er te weinig tijd om te reageren, maar we lezen alles !
Welterusten![]()
Een foto op fok zetten is vragen om problemen. Of je nou geweldig mooi bent of geweldig lelijk. Mensen hebben altijd wel iets te zeggen en daar pas ik voor.quote:Op zondag 4 december 2005 04:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja je hebt wel iets aparts moet ik zeggenAlleen mis ik nog een foto maarja die zet ikzelf ook niet online dus kan het dan moeilijk aan een ander vragen
Maar wat doe je dan voor werk bijvoorbeeld?
Ga je slapen? Trustenquote:Op zondag 4 december 2005 04:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Overdag is er te weinig tijd om te reageren, maar we lezen alles !
Welterusten![]()
* meldquote:Op zondag 4 december 2005 04:55 schreef weyden het volgende:
Hallo nog wakkere mensen hier...cool
Wat dat betreft ben ik ook wel selectief hoor, en inderdaad overdag lijkt het wel of er een overdaad aan kinderen hier zit te postenquote:Op zondag 4 december 2005 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
Heb ik ook, als ik overdag post word er amper gereageerd op wat jij plaatst dat is 's nachts niet zo is me al opgevallen
Jawel he? Is ook een duidelijke sfeertekening vind ik van Rusland an sich, een beetje melancholiek (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op zondag 4 december 2005 04:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vond het wel een bijzonder muziekie![]()
Hoi, Nachtzuster toch?quote:Op zondag 4 december 2005 04:55 schreef weyden het volgende:
Hallo nog wakkere mensen hier...cool
Geef je zeker geen ongelijk, dat is ook de reden dat ik onzichtbaar wil zijn en blijvenquote:Op zondag 4 december 2005 04:55 schreef melke het volgende:
[..]
Een foto op fok zetten is vragen om problemen. Of je nou geweldig mooi bent of geweldig lelijk. Mensen hebben altijd wel iets te zeggen en daar pas ik voor.
Welke studie doe je if i may ask?quote:Ik werk nog niet, studeer.
Management, economie, rechtquote:Op zondag 4 december 2005 04:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geef je zeker geen ongelijk, dat is ook de reden dat ik onzichtbaar wil zijn en blijven![]()
[..]
Welke studie doe je if i may ask?
Nee toch? Volgens mij toch echt schuld van Arliatorquote:Op zondag 4 december 2005 04:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik geloof dat het mijn schuld is dat we nog wakker zijn.![]()
Klinkt pittig, jij bent zeker niet dom iigquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 04:57 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat ik wakker ben he. Lijkt me logisch![]()
Ach valt wel mee hoor, tenminste ik nog geen commentaar op mijn foto's gekregen. (of is dit de goden verzoeken.quote:Op zondag 4 december 2005 04:55 schreef melke het volgende:
[..]
Een foto op fok zetten is vragen om problemen. Of je nou geweldig mooi bent of geweldig lelijk. Mensen hebben altijd wel iets te zeggen en daar pas ik voor.
Ik wil niet onbescheiden zijn, maar dat beleef ik elke dagquote:Op zondag 4 december 2005 04:58 schreef melke het volgende:
Management, economie, recht
Goed he?quote:Op zondag 4 december 2005 04:58 schreef Sjet het volgende:
Lijkt me uitstekend geschreven; 'melancholiek'![]()
LOLquote:Op zondag 4 december 2005 05:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed he?
En dat op dit uur!
[Wickedangel modus]
Het is GVD al 5uur!!![]()
[/Wicked angel modus]
Is wel een idee, een mok gaat meer inquote:Op zondag 4 december 2005 05:00 schreef Sjet het volgende:
In een koffiekopje? Toch geen stiekeme drinker?![]()
Oh ja, mijn schuld? Nou weet je, dat beschouw ik als een compliment.quote:Op zondag 4 december 2005 04:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij toch echt schuld van Arliator![]()
Intelligentie heeft niets met een studie te maken denk ik. Denk dat het voornamelijk met levenservaring in combinatie met interesse te maken heeftquote:Op zondag 4 december 2005 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt pittig, jij bent zeker niet dom iig![]()
![]()
Heel mooi gesproken, ik sluit me daar volledig bij aanquote:Op zondag 4 december 2005 05:05 schreef melke het volgende:
[..]
Intelligentie heeft niets met een studie te maken denk ik. Denk dat het voornamelijk met levenservaring in combinatie met interesse te maken heeft
Lijkt me behoorlijk minder om dat elke dag te beleven...quote:Op zondag 4 december 2005 05:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik wil niet onbescheiden zijn, maar dat beleef ik elke dag![]()
![]()
![]()
Respect alomquote:Op zondag 4 december 2005 05:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, mijn schuld? Nou weet je, dat beschouw ik als een compliment.
Ben ook al opgenomen in de streamverslagen, binnenkort krijg ik nog respect hier![]()
Maarre, als het aan mij ligt gaan we allemaal voorlopig nog niet slapen.
Ik open een vragenuurtje, vraag naar mijn beleving over BB, over het leven, wellicht open ik gedachtes die anders gesloten waren gebleven.
Arliator treed op als Dr Phil![]()
Hmm...oke danquote:Op zondag 4 december 2005 05:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, mijn schuld? Nou weet je, dat beschouw ik als een compliment.
Ben ook al opgenomen in de streamverslagen, binnenkort krijg ik nog respect hier![]()
Maarre, als het aan mij ligt gaan we allemaal voorlopig nog niet slapen.
Ik open een vragenuurtje, vraag naar mijn beleving over BB, over het leven, wellicht open ik gedachtes die anders gesloten waren gebleven.
Arliator treed op als Dr Phil![]()
Hij ligt er rustig bijquote:Op zondag 4 december 2005 05:08 schreef henk.jansen het volgende:
Oke, voordat ik ga slapen leg ik dit jullie voor:
[afbeelding]
Ga ervoor !!!!!!
Maar geen vragen die je kwellen, waar je een andere kijk op wilt hebben?quote:
Maar je leert er een hoop vanquote:Op zondag 4 december 2005 05:05 schreef melke het volgende:
Lijkt me behoorlijk minder om dat elke dag te beleven...
Oke, duurt even, wacht een paar minuten, dan kom ik met een vlijmscherpe analyse van deze BB. Ik post dit dus zodat jullie weten dat ik er mee bezig ben.quote:Op zondag 4 december 2005 05:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...oke danWat is je algemene 'recensie' over deze huidige BB bijvoorbeeld?
Als Joost a.s. donderdag moet vertrekken is het gebeurd met BB, dan is het helemaal afgelopen want er gebeurd geen dooie zooi meer danquote:Op zondag 4 december 2005 05:10 schreef melke het volgende:
Joost is leuk, maar soms wel een beetje een meeloper. Maar BB zonder hem lijkt me behoorlijk saai!
Suc6quote:Op zondag 4 december 2005 05:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, duurt even, wacht een paar minuten, dan kom ik met een vlijmscherpe analyse van deze BB. Ik post dit dus zodat jullie weten dat ik er mee bezig ben.
Ik ga nu mijn hersenspinsels aan fok! toevertrouwen
Ik mag helaas geen mening geven maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 4 december 2005 05:10 schreef melke het volgende:
Joost is leuk, maar soms wel een beetje een meeloper. Maar BB zonder hem lijkt me behoorlijk saai!
Wie moet er dan gaan? Ik denk Nathalie of Didoquote:Op zondag 4 december 2005 05:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Joost a.s. donderdag moet vertrekken is het gebeurd met BB, dan is het helemaal afgelopen want er gebeurd geen dooie zooi meer dan
Hoezo mag jij geen mening geven? Ben jij Zwitserland?quote:Op zondag 4 december 2005 05:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik mag helaas geen mening geven maar je hebt wel gelijk![]()
![]()
Ik vrees toch echt voor Joost, mocht hij het niet worden dan is Lieske de pineutquote:Op zondag 4 december 2005 05:14 schreef melke het volgende:
[..]
Wie moet er dan gaan? Ik denk Nathalie of Dido
Denk je dat Dido en Nathalie populairder zijn dan Lieske? En hoezo vrees je Joost?quote:Op zondag 4 december 2005 05:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vrees toch echt voor Joost, mocht hij het niet worden dan is Lieske de pineut
Mijn gedachtes over BB.quote:Op zondag 4 december 2005 05:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...oke danWat is je algemene 'recensie' over deze huidige BB bijvoorbeeld?
Ik wilde mijn mening even buiten beschouwing laten voor de objectiviteit (ik stik haast in mijn eigen woorden)quote:Op zondag 4 december 2005 05:15 schreef melke het volgende:
Hoezo mag jij geen mening geven? Ben jij Zwitserland?
Dat Joost wegmoet, voorgevoel denk ik en ik weet niet of het een kwestie is van populariteit, denk gewoon dat Hummie bepaald wie er moet gaanquote:Op zondag 4 december 2005 05:16 schreef melke het volgende:
[..]
Denk je dat Dido en Nathalie populairder zijn dan Lieske? En hoezo vrees je Joost?
Heel duidelijkquote:
Toch nog een 2e reactiequote:Op zondag 4 december 2005 05:15 schreef melke het volgende:
Hoezo mag jij geen mening geven? Ben jij Zwitserland?
Denk je niet dat ze daarmee haar eigen ruiten in gooit? Als BB invloed heeft dan is het denk ik in combinatie met de stemmen van de kijkersquote:Op zondag 4 december 2005 05:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat Joost wegmoet, voorgevoel denk ik en ik weet niet of het een kwestie is van populariteit, denk gewoon dat Hummie bepaald wie er moet gaan
BB heeft zeker invloed en ja, Hummie zou weleens haar ruitjes kunnen ingooien maar dat is het risico van het vak, je moet keuzes maken en soms pakt dat even iets anders uit dan de gewenste situatiequote:Op zondag 4 december 2005 05:22 schreef melke het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze daarmee haar eigen ruiten in gooit? Als BB invloed heeft dan is het denk ik in combinatie met de stemmen van de kijkers
Ja ik ook.... dus ik wacht nog ffquote:Op zondag 4 december 2005 05:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel duidelijk![]()
Ben benieuwd naar het vervolg
Nu al? En we waren lekker aan de praat?quote:Op zondag 4 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Mededeling: Ik verveel mu!!
Over de hardheid van BB, dat stelt niks voor. Zo heel af en toe laten ze zien dat ze hard zijn. Maar ze maken zichzelf compleet ongeloofwaardig door hun diverse acties (denk aan Tanja, Roel)quote:
Waren, juistemquote:Op zondag 4 december 2005 05:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu al? En we waren lekker aan de praat?
Lieske/Dido, houd je mond!quote:Op zondag 4 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Mededeling: Ik verveel mu!!
Erg duidelijk, ik sluit me daarbij aan, vond vorige BB's zelfs nog harder maar die heb jij dus niet gekeken, iig slaat Talpa de plank met deze BB behoorlijk mis, enige voordeel is dat de streams gratis zijn dan krijgt namelijk het programma ook veel meer aandachtquote:
Verzin een leuke discussie en ik babbel nog even mee, over 10min ben ik wel te bed btw dus Dit is een waarschuwingquote:
Dido: Ik heb aandacht nodig! x 100quote:
Dus omdat jij naar bed toegaat moeten wij een discusie verzinnnen, dat is makkelijk.quote:Op zondag 4 december 2005 05:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verzin een leuke discussie en ik babbel nog even mee, over 10min ben ik wel te bed btw dus Dit is een waarschuwing
quote:Op zondag 4 december 2005 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
Doeg tot morgen
De 2de, oh jee, wat zegt dat dan?quote:Op zondag 4 december 2005 05:32 schreef melke het volgende:
[..]
Dido: Ik heb aandacht nodig! x 100
Lieske: Ik verveel me! x 100
Je bent trouwens al de 2de die dat tegen me zegt
Haha ja eigenlijk welquote:Op zondag 4 december 2005 05:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus omdat jij naar bed toegaat moeten wij een discusie verzinnnen, dat is makkelijk.
Kom jij maar met iets!
Dat is nog minder leukquote:Op zondag 4 december 2005 05:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ja eigenlijk wel
Ok, ik trap wel eventjes af:
Er schijnt een BB te komen in januari met BN'ers, hoe is jullie kijk daarop en ga je het ook actief volgen?
Enige persoon die ik weet en waarschijnlijk meedoet is Ratelband![]()
En toch vind je het een goede BB?quote:Op zondag 4 december 2005 05:36 schreef weyden het volgende:
Ik vond het al met al tot nu toe wel een goede BB. De bewoners zijn gewoon meelopers. Ik bedoel maar als je naar zo'n film gaaat zitten klappen en het errrruuggg leuk vond.....dan heb je er niet veel van begrepen en de grootste lafbek die op deze aardkloot rondloopt (allemaal)
Absoluut zeker weten dat ik NIET ga kijken. Vreselijk idee. Kelvin/ly doet er trouwens ook aan mee.quote:Op zondag 4 december 2005 05:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er schijnt een BB te komen in januari met BN'ers, hoe is jullie kijk daarop en ga je het ook actief volgen?
Enige persoon die ik weet en waarschijnlijk meedoet is Ratelband![]()
Saaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 05:41 schreef Sjet het volgende:
Ik ga ook trouwens![]()
Sorry Arliator, ik heb het toch nog lang volgehouden vind ik... maar nu echt![]()
Oan't moarn allemaal![]()
Ja ik weet het. Maar ik vind jou wel lief hoorquote:Op zondag 4 december 2005 05:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Saaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt? Nou, dan moet ik jou ook wel lief vinden, truste!!!quote:Op zondag 4 december 2005 05:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik vind jou wel lief hoor![]()
Ho ho, ik heb hoogtevrees!!!quote:Op zondag 4 december 2005 05:49 schreef melke het volgende:
Woehoew Arliator en Sjet sitting in a tree, K I S S I N G
Boeiendquote:Op zondag 4 december 2005 05:57 schreef Arliator het volgende:
Even een actueel beeld uit het BB huis
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_50.jpg]afbeelding][/url]
He he, gaat eindelijk eens wat gebeuren!! Kom op met die deal!quote:Op zondag 4 december 2005 06:07 schreef melke het volgende:
[..]
Hee, gaat onze deal nog door of alweer vergeten?
Niet met jou joh! Met die andere nog laat op zijnde posterquote:Op zondag 4 december 2005 06:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
He he, gaat eindelijk eens wat gebeuren!! Kom op met die deal!
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 4 december 2005 06:10 schreef melke het volgende:
[..]
Niet met jou joh! Met die andere nog laat op zijnde poster
Onze deal kan best doorgaan ja.quote:Op zondag 4 december 2005 06:07 schreef melke het volgende:
[..]
Hee, gaat onze deal nog door of alweer vergeten?
Oke, als het zover is gaan we ervoor hequote:Op zondag 4 december 2005 06:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onze deal kan best doorgaan ja.
Juist, voor de hoofdprijsquote:Op zondag 4 december 2005 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, als het zover is gaan we ervoor he![]()
Als het voor de poedelprijs is, moet je niet gaan. Heb geen flauw idee waar jullie het over hebben. Zal het ook nooit weten, want ik gaquote:
Je wilt niet eerlijk delen?quote:Op zondag 4 december 2005 06:18 schreef melke het volgende:
[..]
Die is dan wel voor mij neem ik aan he!![]()
Jawel, maar dan wel graag eerst een contractjequote:Op zondag 4 december 2005 06:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je wilt niet eerlijk delen?![]()
Dat regelen we vantevoren allemaal wel. Kunnen we ons in het huis puur richten op de actie.quote:Op zondag 4 december 2005 06:20 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel graag eerst een contractje
Ja dat is goed! Dat fokt te rest sowieso al op dan! Dan gaan we net doen alsof we de anderen er ook bij willen betrekken, maar alleen maar voor de nep. De boel lekker tegen elkaar gaan opzetten.quote:Op zondag 4 december 2005 06:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat regelen we vantevoren allemaal wel. Kunnen we ons in het huis puur richten op de actie.
Jij hebt het door.quote:Op zondag 4 december 2005 06:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is goed! Dat fokt te rest sowieso al op dan! Dan gaan we net doen alsof we de anderen er ook bij willen betrekken, maar alleen maar voor de nep. De boel lekker tegen elkaar gaan opzetten.
Môgge!quote:Op zondag 4 december 2005 10:00 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen Muerte.
Nou, wat ik heb begrepen is dat Roel op de mannenslaapkamer verblijft en Dido bij Naat in bed lligt, da's toch wel een verschuiving. Of heb ik gisteren weer een ruzie gemist ?quote:Op zondag 4 december 2005 10:34 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen![]()
Lekker bakkie![]()
Ik ben dus weer eerder wakker dan de bewoners![]()
Vannacht ook niet veel gebeurd lees ik, alleen Naat heeft zichzelf geholpen?
dat komt door die topopdracht om Dido en Roel uit elkaar te houdenquote:Op zondag 4 december 2005 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, wat ik heb begrepen is dat Roel op de mannenslaapkamer verblijft en Dido bij Naat in bed lligt, da's toch wel een verschuiving. Of heb ik gisteren weer een ruzie gemist ?![]()
Dido en Roel mogen van bb niet alleen bij elkaar in bed liggen... de andere bewoners hebben een geheime opdracht om dat te voorkomen...quote:Op zondag 4 december 2005 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, wat ik heb begrepen is dat Roel op de mannenslaapkamer verblijft en Dido bij Naat in bed lligt, da's toch wel een verschuiving. Of heb ik gisteren weer een ruzie gemist ?![]()
Ik moest ineens aan je denken, toen ik de haan wilde zienquote:
ik vind t wel eng die jomanda-praktijken van jou!!!quote:Op zondag 4 december 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan je denken, toen ik de haan wilde zien![]()
![]()
En prompt kwam je erzelf ook mee![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 10:43 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik vind t wel eng die jomanda-praktijken van jou!!!
Goedemorgen.quote:Op zondag 4 december 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
Het loopt weer storm vandaag
Hallo trouwens
Geen Chocolade & Varkensvlees voor Joost meer...quote:Op zondag 4 december 2005 11:43 schreef AnTjUh het volgende:
Joost heeft een MEGA-MEGA-puist
[afbeelding]
En hij baalt er stevig van
Ich bin Flugeltje, das kleine mädchen... Schni, schna Flugeltje lalalaquote:Op zondag 4 december 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
Hallo trouwens
er is gewoon geen reet te beleven.quote:Op zondag 4 december 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
Hallo trouwens
Idd grappigquote:Op zondag 4 december 2005 11:46 schreef D.Rose het volgende:
Joost vraagt BB serieus geen beelden uit te zenden van zijn puist, hij moet nl. aan zijn stemmen denken
Sinterklaas is voor KINDERENquote:Op zondag 4 december 2005 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Zijn er hier nog mensen die vanmiddag Sinterklaas vieren?
die van mij(14 en 18) geven helaas de voorkeur aan de kerstmanquote:Op zondag 4 december 2005 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb geen kids, maar we doen met 'ons thuis' al zolang ik mezelf kan herinneren aan Sinterklaas. Altijd erg gezellig. Dit keer was het op zaterdag, dus ik heb m'n dag al gehad.quote:Op zondag 4 december 2005 11:49 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
die van mij(14 en 18) geven helaas de voorkeur aan de kerstman
vanavond ga ik Sinterklaas vieren.quote:Op zondag 4 december 2005 11:47 schreef flugeltje het volgende:
nou ken je rekenen???quote:Op zondag 4 december 2005 11:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen kids, maar we doen met 'ons thuis' al zolang ik mezelf kan herinneren aan Sinterklaas. Altijd erg gezellig. Dit keer was het op zaterdag, dus ik heb m'n dag al gehad.
Nu nog hopen dat er genoeg mensen vanmiddag Sinterklaas vieren, moet straks namelijk ff naar het tuincentrum en ik wil dat het daar rustig is...![]()
Dat zal toch niet? Ik heb de Sint in ieder geval een positieve beoordeling over jou gegeven...quote:Op zondag 4 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
vanavond ga ik Sinterklaas vieren.
En nu maar hopen dat ik dit jaar niet te stout ben geweest![]()
Anders word je wakker in Madrid jaquote:Op zondag 4 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
vanavond ga ik Sinterklaas vieren.
En nu maar hopen dat ik dit jaar niet te stout ben geweest![]()
Ah iemand die kinderen heeft in de leeftijd van Lieske!quote:Op zondag 4 december 2005 11:49 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
die van mij(14 en 18) geven helaas de voorkeur aan de kerstman
Met een beetje mazzel vieren mensen vandaag óf Sinterklaas of ze doen de laatste inkopen. Die hebben dus niets in het tuincentrum te zoeken vind ik...quote:Op zondag 4 december 2005 11:52 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nou ken je rekenen???
reken er dan maar niet op
ik denk dat t overal megadruk is vanmiddag
Dido heeft een nachie naast Nathalie geslapen en is gelijk bekeerd\quote:Op zondag 4 december 2005 11:53 schreef farceman het volgende:
Nou Hummie gefeliciteerd! Je hebt het voor mekaar Roel en dido zijn uit elkaar gegroeid...ze hebben elkar echt niks te melden
SEX SEX SEXquote:Op zondag 4 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen nog all
Roel is niet happy vandaag. Wat zal er in zijn koppie omgaan nu?
[afbeelding]
Geen gek idee een weekje naar Spanje.quote:Op zondag 4 december 2005 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anders word je wakker in Madrid ja
Het is volgens mij idd overal koopzondag...quote:Op zondag 4 december 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel vieren mensen vandaag óf Sinterklaas of ze doen de laatste inkopen. Die hebben dus niets in het tuincentrum te zoeken vind ik...![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Kleintje het volgende:
Hallo!!!!!!!!!!
Ik ga weer even dit forum doorspitten...
Haiquote:Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Kleintje het volgende:
Hallo!!!!!!!!!!
Ja echt overal ....behalve de Boogaard in Rijswijk.quote:Op zondag 4 december 2005 11:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is volgens mij idd overal koopzondag...
quote:Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Kleintje het volgende:
Hallo!!!!!!!!!!
Die van Gister is goedquote:Op zondag 4 december 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Streamverslagen van vandaag... nog niets bijzonders... Nu even die van gisteren...
je bent zo klaar er gebeurt niet veel meer in het huisquote:Op zondag 4 december 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Streamverslagen van vandaag... nog niets bijzonders... Nu even die van gisteren...
Heb ook maar eens een bijdrage daar aan gegeven jaquote:
Lieske is weer allergies ergens voorquote:Op zondag 4 december 2005 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Heeft Lieske nou wéér iets?
Fluor allergie.... (Kan heel goed...quote:Op zondag 4 december 2005 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Rode vlekken.quote:Op zondag 4 december 2005 12:03 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2005 12:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ook maar eens een bijdrage daar aan gegeven ja![]()
Jep... nog steeds ja. Zal vanmiddag wel afgelopen zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 12:04 schreef Kleintje het volgende:
ow ja, dat is waar, Roel en Dido moesten uit elkaar worden gehaald of steeds met nog iemand erbij toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |