die van mij(14 en 18) geven helaas de voorkeur aan de kerstmanquote:Op zondag 4 december 2005 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Zijn er hier nog mensen die vanmiddag Sinterklaas vieren?
Ik heb geen kids, maar we doen met 'ons thuis' al zolang ik mezelf kan herinneren aan Sinterklaas. Altijd erg gezellig. Dit keer was het op zaterdag, dus ik heb m'n dag al gehad.quote:Op zondag 4 december 2005 11:49 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
die van mij(14 en 18) geven helaas de voorkeur aan de kerstman
vanavond ga ik Sinterklaas vieren.quote:Op zondag 4 december 2005 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Zijn er hier nog mensen die vanmiddag Sinterklaas vieren?
nou ken je rekenen???quote:Op zondag 4 december 2005 11:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen kids, maar we doen met 'ons thuis' al zolang ik mezelf kan herinneren aan Sinterklaas. Altijd erg gezellig. Dit keer was het op zaterdag, dus ik heb m'n dag al gehad.
Nu nog hopen dat er genoeg mensen vanmiddag Sinterklaas vieren, moet straks namelijk ff naar het tuincentrum en ik wil dat het daar rustig is...![]()
Dat zal toch niet? Ik heb de Sint in ieder geval een positieve beoordeling over jou gegeven...quote:Op zondag 4 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
vanavond ga ik Sinterklaas vieren.
En nu maar hopen dat ik dit jaar niet te stout ben geweest![]()
Anders word je wakker in Madrid jaquote:Op zondag 4 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
vanavond ga ik Sinterklaas vieren.
En nu maar hopen dat ik dit jaar niet te stout ben geweest![]()
Ah iemand die kinderen heeft in de leeftijd van Lieske!quote:Op zondag 4 december 2005 11:49 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
die van mij(14 en 18) geven helaas de voorkeur aan de kerstman
Met een beetje mazzel vieren mensen vandaag óf Sinterklaas of ze doen de laatste inkopen. Die hebben dus niets in het tuincentrum te zoeken vind ik...quote:Op zondag 4 december 2005 11:52 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nou ken je rekenen???
reken er dan maar niet op
ik denk dat t overal megadruk is vanmiddag
Dido heeft een nachie naast Nathalie geslapen en is gelijk bekeerd\quote:Op zondag 4 december 2005 11:53 schreef farceman het volgende:
Nou Hummie gefeliciteerd! Je hebt het voor mekaar Roel en dido zijn uit elkaar gegroeid...ze hebben elkar echt niks te melden
SEX SEX SEXquote:Op zondag 4 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen nog all
Roel is niet happy vandaag. Wat zal er in zijn koppie omgaan nu?
[afbeelding]
Geen gek idee een weekje naar Spanje.quote:Op zondag 4 december 2005 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anders word je wakker in Madrid ja
Het is volgens mij idd overal koopzondag...quote:Op zondag 4 december 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel vieren mensen vandaag óf Sinterklaas of ze doen de laatste inkopen. Die hebben dus niets in het tuincentrum te zoeken vind ik...![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Kleintje het volgende:
Hallo!!!!!!!!!!
Ik ga weer even dit forum doorspitten...
Haiquote:Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Kleintje het volgende:
Hallo!!!!!!!!!!
Ik ga weer even dit forum doorspitten...
Ja echt overal ....behalve de Boogaard in Rijswijk.quote:Op zondag 4 december 2005 11:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is volgens mij idd overal koopzondag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |