Management, economie, rechtquote:Op zondag 4 december 2005 04:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geef je zeker geen ongelijk, dat is ook de reden dat ik onzichtbaar wil zijn en blijven![]()
[..]
Welke studie doe je if i may ask?
Nee toch? Volgens mij toch echt schuld van Arliatorquote:Op zondag 4 december 2005 04:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik geloof dat het mijn schuld is dat we nog wakker zijn.![]()
Klinkt pittig, jij bent zeker niet dom iigquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 04:57 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat ik wakker ben he. Lijkt me logisch![]()
Ach valt wel mee hoor, tenminste ik nog geen commentaar op mijn foto's gekregen. (of is dit de goden verzoeken.quote:Op zondag 4 december 2005 04:55 schreef melke het volgende:
[..]
Een foto op fok zetten is vragen om problemen. Of je nou geweldig mooi bent of geweldig lelijk. Mensen hebben altijd wel iets te zeggen en daar pas ik voor.
Ik wil niet onbescheiden zijn, maar dat beleef ik elke dagquote:Op zondag 4 december 2005 04:58 schreef melke het volgende:
Management, economie, recht
Goed he?quote:Op zondag 4 december 2005 04:58 schreef Sjet het volgende:
Lijkt me uitstekend geschreven; 'melancholiek'![]()
LOLquote:Op zondag 4 december 2005 05:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed he?
En dat op dit uur!
[Wickedangel modus]
Het is GVD al 5uur!!![]()
[/Wicked angel modus]
Is wel een idee, een mok gaat meer inquote:Op zondag 4 december 2005 05:00 schreef Sjet het volgende:
In een koffiekopje? Toch geen stiekeme drinker?![]()
Oh ja, mijn schuld? Nou weet je, dat beschouw ik als een compliment.quote:Op zondag 4 december 2005 04:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij toch echt schuld van Arliator![]()
Intelligentie heeft niets met een studie te maken denk ik. Denk dat het voornamelijk met levenservaring in combinatie met interesse te maken heeftquote:Op zondag 4 december 2005 04:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt pittig, jij bent zeker niet dom iig![]()
![]()
Heel mooi gesproken, ik sluit me daar volledig bij aanquote:Op zondag 4 december 2005 05:05 schreef melke het volgende:
[..]
Intelligentie heeft niets met een studie te maken denk ik. Denk dat het voornamelijk met levenservaring in combinatie met interesse te maken heeft
Lijkt me behoorlijk minder om dat elke dag te beleven...quote:Op zondag 4 december 2005 05:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik wil niet onbescheiden zijn, maar dat beleef ik elke dag![]()
![]()
![]()
Respect alomquote:Op zondag 4 december 2005 05:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, mijn schuld? Nou weet je, dat beschouw ik als een compliment.
Ben ook al opgenomen in de streamverslagen, binnenkort krijg ik nog respect hier![]()
Maarre, als het aan mij ligt gaan we allemaal voorlopig nog niet slapen.
Ik open een vragenuurtje, vraag naar mijn beleving over BB, over het leven, wellicht open ik gedachtes die anders gesloten waren gebleven.
Arliator treed op als Dr Phil![]()
Hmm...oke danquote:Op zondag 4 december 2005 05:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, mijn schuld? Nou weet je, dat beschouw ik als een compliment.
Ben ook al opgenomen in de streamverslagen, binnenkort krijg ik nog respect hier![]()
Maarre, als het aan mij ligt gaan we allemaal voorlopig nog niet slapen.
Ik open een vragenuurtje, vraag naar mijn beleving over BB, over het leven, wellicht open ik gedachtes die anders gesloten waren gebleven.
Arliator treed op als Dr Phil![]()
Hij ligt er rustig bijquote:Op zondag 4 december 2005 05:08 schreef henk.jansen het volgende:
Oke, voordat ik ga slapen leg ik dit jullie voor:
[afbeelding]
Ga ervoor !!!!!!
Maar geen vragen die je kwellen, waar je een andere kijk op wilt hebben?quote:
Maar je leert er een hoop vanquote:Op zondag 4 december 2005 05:05 schreef melke het volgende:
Lijkt me behoorlijk minder om dat elke dag te beleven...
Oke, duurt even, wacht een paar minuten, dan kom ik met een vlijmscherpe analyse van deze BB. Ik post dit dus zodat jullie weten dat ik er mee bezig ben.quote:Op zondag 4 december 2005 05:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...oke danWat is je algemene 'recensie' over deze huidige BB bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |