quote:Op zondag 4 december 2005 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Maar daar krijg ik er maar eentjeEn zo klein
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/roelbadkamer.jpg]afbeelding][/URL]
Dubbelklikken op een stream om 'em full screen te bekijken.quote:Op zondag 4 december 2005 01:39 schreef APK het volgende:
HIER een programmaatje om 4 streams met een hogere bitrate te bekijken.
Mijn firewall geeft 'hoog risico' aan?quote:Op zondag 4 december 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
HIER een programmaatje om 4 streams met een hogere bitrate te bekijken.
Dat had ik ook al gezegd, dat doe ik altijd namelijk... het voordeel van 2 monitorenquote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Nog maar een keer voor die gekke engel:
[..]
[..]
Dubbelklikken op een stream om 'em full screen te bekijken.
Je kan zelf een topic starten maar of het verstandig is denk het nietquote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
Is er ook een topic waar je even je agressie kan uiten tegen / over mede posters ?
Niet dat ik weet, maar waarom zou je agressie hebben over mede posters? Het zijn maar letters op een beeldscherm. Er is weinig waar ik me boos om kan maken hierquote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
Is er ook een topic waar je even je agressie kan uiten tegen / over mede posters ?
Nou dan misschien hier maar posten , er gebeurt verder toch nietsquote:Op zondag 4 december 2005 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan zelf een topic starten maar of het verstandig is denk het niet
Ja.quote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
Oh vertel!quote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
Daar slaat mijn pc helemaal van vastquote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Nog maar een keer voor die gekke engel:
[..]
[..]
Dubbelklikken op een stream om 'em full screen te bekijken.
Er is niet mis mee hoor.quote:
Dat doet elke firewall bij een .exe.quote:
Hmm..heb je teveel programma's openstaan?quote:Op zondag 4 december 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar slaat mijn pc helemaal van vast![]()
Mag hier ookquote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
Die zijn echt leukquote:Op zondag 4 december 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doet elke firewall bij een .exe.
Het staat gehost op mijn webspace, ik zet echt geen gevaarlijke troep tussen mijn kostbare smileys.
Daar heb je wel gelijk in , maar er zijn hier bepaalde mensen die echt het bloed onder je nagels vandaan halen , en echt alleen maar anderen kunnen afzeiken en denken dat ze zelf het beste zijn , en niets liever willen dan die anderen onder hun proberen te stellen , daar kan ik dus niet zo goed tegen. daarom misschien even een topic voor mijquote:Op zondag 4 december 2005 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar waarom zou je agressie hebben over mede posters? Het zijn maar letters op een beeldscherm. Er is weinig waar ik me boos om kan maken hier
Angel... het gaat helemaal goed nu... kies alleen ff de Direct Link naar je foto. Dan ben je die blauwe randen kwijt.quote:Op zondag 4 december 2005 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/slaapkamer.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen Fok en Filedump. En mijn firewall reageert helemaal niet.quote:Op zondag 4 december 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm..heb je teveel programma's openstaan?
Even een rebootje proberen?quote:Op zondag 4 december 2005 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen Fok en Filedump. En mijn firewall reageert helemaal niet.
Echt waarquote:Op zondag 4 december 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Daar slaat mijn pc helemaal van vast![]()
Doe maar hier johquote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
Tja, that's FOK!quote:Op zondag 4 december 2005 01:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in , maar er zijn hier bepaalde mensen die echt het bloed onder je nagels vandaan halen , en echt alleen maar anderen kunnen afzeiken en denken dat ze zelf het beste zijn , en niets liever willen dan die anderen onder hun proberen te stellen , daar kan ik dus niet zo goed tegen. daarom misschien even een topic voor mij![]()
Nou... het zit zo... hij zei dit... en toen zei ik dat ennuhh...quote:
quote:
Ah cyberknuf!quote:Op zondag 4 december 2005 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou... het zit zo... hij zei dit... en toen zei ik dat ennuhh...
Klopt... als je eerst op het fototje drukt... de url daar in zet... krijg je je foto te zien.quote:Op zondag 4 december 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
http://www.filedump.nl/plaatjes/slaapkamer.jpg
Dit krijg ik dus bij Direct Link.
Nee hij poste een plaatje , en toen was hij eerder dan ik , en dat vind ik niet leukquote:Op zondag 4 december 2005 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou... het zit zo... hij zei dit... en toen zei ik dat ennuhh...
Je moet er even de [img] tag tussen zetten dan doet ie hetquote:Op zondag 4 december 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
http://www.filedump.nl/plaatjes/slaapkamer.jpg
Dit krijg ik dus bij Direct Link.
Whahaha, tsja. Dat zijn de erste ja.quote:Op zondag 4 december 2005 01:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hij poste een plaatje , en toen was hij eerder dan ik , en dat vind ik niet leuk
Je mag mij best hier uitschelden hoor.quote:Op zondag 4 december 2005 01:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in , maar er zijn hier bepaalde mensen die echt het bloed onder je nagels vandaan halen , en echt alleen maar anderen kunnen afzeiken en denken dat ze zelf het beste zijn , en niets liever willen dan die anderen onder hun proberen te stellen , daar kan ik dus niet zo goed tegen. daarom misschien even een topic voor mij![]()
Waarom niet verstandig Bong?? Schopt hij dan users/ c.q. mods tegen hun schenen? Of users die mods kennen? Omdat het niet gepast is om commentaar te leveren op andere users? Omdat je het niet kan maken om mede users op hun wangedrag te wijzen omdat zij de zgn olbies zijn??quote:Op zondag 4 december 2005 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan zelf een topic starten maar of het verstandig is denk het niet
Leuk man!quote:Op zondag 4 december 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
-----> die heeft zelfs fok! gehaald.
Ben er twee jaar geleden mee gestopt omdat ik na een reformat te lui was om Photoshop 7 opnieuw te installeren.
hahahahahahahaquote:Op zondag 4 december 2005 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha, tsja. Dat zijn de erste ja.
Ben ik met je eens, maar het kan nooit persoonlijk zijn, want ze kennen je alleen van hier. En als je hier post, weet je nooit of iets overkomt zoals je bedoelt. Als iemand het bloed onder iemands nagels probeert te halen weet je ook niet of het een grap is of serieus.quote:Op zondag 4 december 2005 01:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
Lieverd... edit je berichtje eens... selecteer heel de url... en klik op het foto icon.quote:Op zondag 4 december 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=slaapkamer.jpg
![]()
Waartussen?quote:Op zondag 4 december 2005 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je moet er even de [img] tag tussen zetten dan doet ie het
Ik wilde het nét zeggen maar je was me voorquote:Op zondag 4 december 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieverd... edit je berichtje eens... selecteer heel de url... en klik op het foto icon.
Ik ben teut... kan 't niet helemaal volgenquote:Op zondag 4 december 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieverd... edit je berichtje eens... selecteer heel de url... en klik op het foto icon.
Je kunt het natuurlijk altijd hier proberen. Je merkt vanzelf wel als het niet magquote:Op zondag 4 december 2005 01:49 schreef odie22 het volgende:
??quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waartussen?
Verveel ik? HAHAHAHA
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |